![]() |
||
![]() |
van www.dailyf1.com/en -->
Citaat:
![]() Maarjah... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Jos Verstappen rijd misschien vanaf de race van San Marino GP's in de Sauber F1 wagen, hij vervangt daar dan waarschijnlijk Fellipe Massa: "The hottest rumour in the Albert Park Paddock is that former Arrows driver Jos Verstappen could be racing for Sauber in time for the San Marino Grand Prix. Verstappen, who lost his Arrows drive just weeks before the start of the season, has already visited the Sauber factory in Switzerland and is being considered for a test-driving role. However, many are now speculating that Verstappen could instead replace the team's new rookie Felipe Massa after the Brazilian Grand Prix, with the youngster being relegated to tester. Massa could then regain his race seat for the 2003 season alongside Verstappen, should current team-mate Nick Heidfeld move elsewhere. Rumours suggest that team boss Peter Sauber has been disappointed with Massa's performance in testing and now feels the Brazilian needs more time to mature before being given a full race drive. There has been no official word from Sauber on the rumours. www.formula1.com Ik hoop dat dit werkelijkheid wordt! Wat denken jullie?
|||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
En jawel ff een up
![]() Met nogal wat "lachwekkends nieuws" Citaat:
Jos heeft zijn problemen gehad, nu Walkinshaw in de problemen zit moet hij dat maar lekker zelf oplossen en niet Jos vragen. Zo denk ik er teminste over, ik hoop ook dat Jos er zo over denk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heinz Harald Frentzen vertrekt per onmiddellijk bij Arrows.
Het contract van de Duitser met de Britse renstal is na onderling overleg ontbonden. Frentzen vond de financiele situatie bij Arrows te onzeker. De Duitse coureur wil wel in de Formule I actief blijven. Gisteren werd bekend dat Tom Walkinshaw aan Jos Verstappen heeft voorgesteld om opnieuw voor Arrows te gaan rijden. De Limburger werd begin dit jaar ontslagen en diende daarop een miljoenenclaim in. Verstappens manager Huub Rothengatter hield de boot af. "Walkinshaw zoekt een oplossing voor het juridische probleem. Maar het is complexer dan 'Jos, ga maar rijden, dan zijn we overal van af'." (NOS TT) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat Jos maar wachten tot z'n contract met Toyota of Sauber rond is. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, ik blijf hopen voor volgend jaar.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als Pollock Arrows overneemt van TWR, gaat Villeneuve waarschijnlijk wel mee. En daarbij komt dan wel een goedkope jongeling, aangezien Villeneuve na Schumacher de duurste F1-coureur op de markt is, en omdat hij niet zo blij was met Panis, die immers bijna net zo snel, zo niet sneller was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zullen wel zien wat de toekomst Jos bied ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() neej toch? ![]()
Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 13:58. |
![]() |
||
Citaat:
daar heb je geen enkele kans.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maare om toch maar ontopic te reageren. Denk toch a;s hij wil racen voor Arrows moet kiezen, mits A. Die walkinshaw Jos betaalt van wat hij misgelopen is of B. Walkinshaw zelf weeggat van Arrows Verstappen zal ook wel niet dom zijn, om dat zelf ook te begrijpen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voorlopig zien we Verstappen nog niet in de F1
Bij Minardi heeft Davidson het stoeltje van Yoong voergenomen en Arrows heeft zich afgemeld voor de GP van Hongarije
|
![]() |
|
|