Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 14:13
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
van www.dailyf1.com/en -->

Citaat:
Sauber in no hurry with Jos

Jos Verstappen may have travelled to Sauber Petronas for a seat fitting, but as yet the Dutch driver is no closer to a test of the C21. After being dropped by Arrows just weeks before the start of the 2002 season, Verstappen is hoping to land a testing role with the Swiss based outfit.

"Verstappen has been around to see us and to fit the car," Sauber Press Officer Agnes Carlier said. "He is twice as big as our drivers so we needed to see whether he could drive our car without too many modifications. On the one hand, our technical people say that the drivers are too tired by racing to also do test drives and that it may be an advantage to have a test driver but as Mr Sauber likes to say, we only have one car to test and we are not a large team."

Sauber arrive in Australia this week keen to display their impressive pre-season pace from both Nick Heidfeld and Rookie driver Felipe Massa.
Verstappen twee keer zo groot als die andere lui.

Maarjah...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 22:10
Verwijderd
De nieuwe testauto van Jos Verstappen is klaar, Massa heeft hem geprobeerd en hij zat (voor hem) Ruim goed

Foto ervan

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 13:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
F1: Schumacher neemt het op voor Verstappen

MELBOURNE - Wereldkampioen Formule 1, Michael Schumacher, heeft donderdag in Melbourne krtiek geuit op Arrows-baas Tom Walkinshaw, die Jos Verstappen eerder deze maand aan de kant heeft gezet. De Duitser noemt het spijtig dat de Nederlandse coureur niet meer meedoet.
Volgens Schumacher moet zijn vriend Verstappen echter blij zijn dat hij van Walkinshaw af is. ,,Waarschijnlijk is het beter niet onder een baas te werken die een reputatie heeft coureurs eruit te gooien'', stelde de Ferrari-rijder in Melbourne.

Verstappen moest onlangs plaatsmaken voor de Duitser Heinz-Harald Frentzen, ondanks een doorlopend contract bij Arrows. In 1999 overkwam de Fin Mika Salo hetzelfde. Hij kon enkele dagen voor de Grote Prijs van Australië zijn bolide afstaan aan de Japanner Tora Takagi. ,,Maar ik geloof dat Jos nu wat nieuwe opties heeft. Ik hoop dat het allemaal goed komt'', aldus Schumacher.

De Duitser en Verstappen waren in 1994 bij Benetton teamgenoten. Schumacher werd dat seizoen voor het eerst wereldkampioen. Walkinshaw was toen directeur van dat team

WALKINSHAW KUT-VENTJE!!! ...
Oud 03-03-2002, 15:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline

--------------------------------------------------------------------------------
Jos Verstappen rijd misschien vanaf de race van San Marino GP's in de Sauber F1 wagen, hij vervangt daar dan waarschijnlijk Fellipe Massa:
"The hottest rumour in the Albert Park Paddock is that former Arrows driver Jos Verstappen could be racing for Sauber in time for the San Marino Grand Prix.
Verstappen, who lost his Arrows drive just weeks before the start of the season, has already visited the Sauber factory in Switzerland and is being considered for a test-driving role.

However, many are now speculating that Verstappen could instead replace the team's new rookie Felipe Massa after the Brazilian Grand Prix, with the youngster being relegated to tester. Massa could then regain his race seat for the 2003 season alongside Verstappen, should current team-mate Nick Heidfeld move elsewhere.

Rumours suggest that team boss Peter Sauber has been disappointed with Massa's performance in testing and now feels the Brazilian needs more time to mature before being given a full race drive.

There has been no official word from Sauber on the rumours. www.formula1.com

Ik hoop dat dit werkelijkheid wordt!
Wat denken jullie?
Oud 04-03-2002, 19:57
rickert
rickert is offline
hmmz hopen dat hier geld waar rook is is vuur!

ik hoop iig van wel
Oud 05-03-2002, 16:42
TeiZ
TeiZ is offline
Ik zou het niet meer dan TERECHT vinden voor onze jozz!
Heeft ie meteen een snelle bak onder zn kont, in vergelijking met arrows....als het gebeurd, kan ie bewijzen wat ie waard is en heidfeld naar de klote rijden YEAH!!!
Oud 17-03-2002, 09:29
Verwijderd
Helaas, gaat niet door

Citaat:
Teambaas Peter Sauber van het gelijknamige Zwitserse team heeft kort na de race in Maleisië bekendgemaakt dat hij dit jaar geen gebruik zal maken van de diensten van Jos Verstappen.

Volgens de Zwitser kost het teveel moeite om de kleine Sauber C21 aan te passen aan de maten van de Nederlandse coureur. Verstappen is meer dan een kop groter dan de huidige rijders Felipe Massa en Nick Heidfeld.

Eerder dit jaar meldde Jos Verstappen nog dat hij voor vijfennegentig procent zeker was van een aanstelling als testrijder bij de Zwitserse renstal uit Hinwil. De Nederlander en zijn manager Huub Rothengatter hebben nog niet gereageerd op de beslissing van Sauber.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 10:07
rickert
rickert is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Helaas, gaat niet door

Citaat:
Teambaas Peter Sauber van het gelijknamige Zwitserse team heeft kort na de race in Maleisië bekendgemaakt dat hij dit jaar geen gebruik zal maken van de diensten van Jos Verstappen.

Volgens de Zwitser kost het teveel moeite om de kleine Sauber C21 aan te passen aan de maten van de Nederlandse coureur. Verstappen is meer dan een kop groter dan de huidige rijders Felipe Massa en Nick Heidfeld.

Eerder dit jaar meldde Jos Verstappen nog dat hij voor vijfennegentig procent zeker was van een aanstelling als testrijder bij de Zwitserse renstal uit Hinwil. De Nederlander en zijn manager Huub Rothengatter hebben nog niet gereageerd op de beslissing van Sauber.
jah heb ik ook gelezen (www.verstappen.nl) kut maar jah hopen dat huub z'n woorden waarmaakt voor de helft van het f1 jaar is jos weer trug in F1!!!!!!!
Oud 31-07-2002, 13:56
Verwijderd
En jawel ff een up "

Met nogal wat "lachwekkends nieuws"

Citaat:

Jos Verstappen had in Hockenheim weer voor Arrows kunnen rijden. De Nederlander bedankte voor dit aanbod omdat hij eerst geld wil zien van de Schot. Dat schrijft het magazine RaceReport deze week.

Eerder werd bekend dat Enrique Bernoldi en Heinz-Harald Frentzen aanvankelijk weigerden te racen op Hockenheim. Frentzen liet zich op de donderdag voor de Grand Prix overreden, terwijl Bernoldi naar verluidt pas op zondagochtend definitief besloot om te racen. Intussen filosofeert Peter Sauber in het Zwitserse magazine Motorsport Aktuell over een terugkeer van Frentzen bij zijn renstal. Hij sluit zelfs niet uit dat de Duitser met onmiddelijke ingang terugkeert. "Dat zou alleen zin hebben als we hem ook voor volgend jaar kunnen contracteren. Als dat alleen voor een paar races gebeurt, zou dat te veel onrust in ons team geven."

Jos Verstappen erkent in RaceReport dat hij is gepolst als vervanger van Alex Yoong bij Minardi. "Ik vind het fijn dat Paul mij gebeld heeft maar momenteel wil ik niet bij Minardi rijden”, aldus de Nederlander in het blad dat morgen verschijnt. "De auto is helemaal niet slecht, maar de prestaties van de Asiatech zijn nog net zo slecht als vorig jaar. Wat kan ik dan bij Minardi laten zien? Het zal al een hele klus worden om beter te presteren dan Mark Webber. Die kent de Minardi door en door en is fysiek sterker dan ik omdat hij wél heeft gereden. Natuurlijk train ik hard maar bijvoorbeeld je nekspieren kun je pas echt trainen als je rijdt.” Volgens RaceReport houdt Verstappen er rekening mee dat Stoddart nogmaals contact opneemt.

©racereport.nl
Minardi, waar sommige mensen toch hun hoop op gevestigd hadden zit er dan waarschijnlijk wel niet in, want als Jos zelf niet daar wilk rijden zal het ook wel niet gebeuren. Maar toch lachwekkend dat Arrows (lees: Walkinshaw) hem die Grand Prix wou hebben om te laten racen. Zou hij zijn hachje willen redden bij de Nderlandse supporters? Waarom eerst Jos Keihard ontslaan en dan later het seizoen smeekend terug komen bij hem of hij Alstublieft terug wil komen...

Jos heeft zijn problemen gehad, nu Walkinshaw in de problemen zit moet hij dat maar lekker zelf oplossen en niet Jos vragen. Zo denk ik er teminste over, ik hoop ook dat Jos er zo over denk Ik hoop iig dat hij nooit meer met Walkinshaw samen hoef te werken, Arrows ok maar dan niet onder de leiding van die Walkinshaw.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:36
PV
PV is offline
Heinz Harald Frentzen vertrekt per onmiddellijk bij Arrows.
Het contract van de Duitser met de Britse renstal is na onderling overleg ontbonden. Frentzen vond de financiele situatie bij Arrows te onzeker. De Duitse coureur wil wel in de Formule I actief blijven. Gisteren werd bekend dat Tom Walkinshaw aan Jos Verstappen heeft voorgesteld om opnieuw voor Arrows te gaan rijden. De Limburger werd begin dit jaar ontslagen en diende daarop een miljoenenclaim in. Verstappens manager Huub Rothengatter hield de boot af. "Walkinshaw zoekt een oplossing voor het juridische probleem. Maar het is complexer dan 'Jos, ga maar rijden, dan zijn we overal van af'." (NOS TT)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:21
Verwijderd
Mjah, Frentzen weg, het MIetje Jos maakte vorig seizoen toch ook af bij Arrows toen het slecht ging

Frentzen is mietje

Jos Kick die haai, en ga voor Arrows rijden
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 17:26
the 6th gate
the 6th gate is offline
begin dr eindelijk weer in te geloven dat ie weer komt(terugkomt )
Oud 03-08-2002, 04:18
Conan the Librarian
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Jos Kick die haai, en ga voor Arrows rijden
Tuurlijk niet. Verstappen moet nog geld krijgen van Arrows. Ze kunnen hem toch niet betalen... Walkinshaw gaat niet ook nog dat uit z'n eigen zak erbijdoen. Bovendien zou Bernoldi hem van alle kanten voorbijrijden de eerste twee-drie races. De Arrows-Cosworth van 2002 is wel iets anders dan de Arrows-Asiatech van vorig jaar en tijd om te trainen krijgt-ie op zaterdagochtend waarschijnlijk pas, als hij daar zou rijden... :/

Laat Jos maar wachten tot z'n contract met Toyota of Sauber rond is.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
jos naar sauber?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

Tuurlijk niet. Verstappen moet nog geld krijgen van Arrows. Ze kunnen hem toch niet betalen... Walkinshaw gaat niet ook nog dat uit z'n eigen zak erbijdoen. Bovendien zou Bernoldi hem van alle kanten voorbijrijden de eerste twee-drie races. De Arrows-Cosworth van 2002 is wel iets anders dan de Arrows-Asiatech van vorig jaar en tijd om te trainen krijgt-ie op zaterdagochtend waarschijnlijk pas, als hij daar zou rijden... :/

Laat Jos maar wachten tot z'n contract met Toyota of Sauber rond is.
ik zou het ook erg slap van Jos vinden als ie het wèl zou doen. Hij moet gewoon lekker de eer aan zichzelf houden en Walkinshit lekker uitkleden, financieel he

Enne, ik blijf hopen voor volgend jaar..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:

Tuurlijk niet.
Tuulijk wel, wannneeer die walkinshaw daar weg is heeft Jos zijn geld zo binnen! EN dan kan hij meteen voor arrows gaan rijden! TEnminste als ze dan Verstappen willen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 02:36
DJ Incompetent
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

wannneeer die walkinshaw daar weg is
uhm
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:37
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
uhm
Wat?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:31
DJ Incompetent
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Wat?
lol
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toyota = niet blij met Salo en McNish....

Volgend jaar misschien Jos en HH Frentzen bij Toyota!

Laten we t in ieder geval hopen....

Maar Jos komt terug Das wel zeker
Oud 05-08-2002, 17:06
Conan the Librarian
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Toyota = niet blij met Salo
Oh?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:08
Conan the Librarian
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Tuulijk wel, wannneeer die walkinshaw daar weg is heeft Jos zijn geld zo binnen! EN dan kan hij meteen voor arrows gaan rijden! TEnminste als ze dan Verstappen willen
Als ze geld hebben om Verstappens afkoopsom te betalen, willen ze Verstappen niet, ben ik bang.

Als Pollock Arrows overneemt van TWR, gaat Villeneuve waarschijnlijk wel mee. En daarbij komt dan wel een goedkope jongeling, aangezien Villeneuve na Schumacher de duurste F1-coureur op de markt is, en omdat hij niet zo blij was met Panis, die immers bijna net zo snel, zo niet sneller was.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:

Als ze geld hebben om Verstappens afkoopsom te betalen, willen ze Verstappen niet, ben ik bang.

Als Pollock Arrows overneemt van TWR, gaat Villeneuve waarschijnlijk wel mee. En daarbij komt dan wel een goedkope jongeling, aangezien Villeneuve na Schumacher de duurste F1-coureur op de markt is, en omdat hij niet zo blij was met Panis, die immers bijna net zo snel, zo niet sneller was.
Mwha, het is nu ook allemaal nog geruchten wat er zijn. Jos heeft een aanbod van Arrows gekregen maar afgeslagen, omdat Walkinshaw zo onder die afkoopsom uit wou... Ging dus niet door.

We zullen wel zien wat de toekomst Jos bied Ik hoop iig een goed team wat meekomt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:53
DJ Incompetent
toyota sux0r
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:35
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
toyota sux0r
jah heel fijn om te weten , nog andere intelligente op/aanmerkingen...

ontopic: Jos zei zelf ook al dat we moesten kijken naar een team in het midden voor in de toekomst Dus wie weet krijgen wij toch nog iets moois te zien
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 00:14
DJ Incompetent
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

jah heel fijn om te weten , nog andere intelligente op/aanmerkingen...

diez rux0r
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:18
Onlyme
Onlyme is offline
Silly season rules
Oud 09-08-2002, 04:43
Conan the Librarian
Citaat:
OnLyMe schreef:
Silly season rules
Yup.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:56
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Huub Rothengatter sluit een terugkeer van Jos Verstappen naar Arrows niet uit. De zaakwaarnemer van Verstappen liet vandaag weten dat de deur naar de renstal waar zijn protégé begin dit jaar werd ontslagen weer op een kier staat.

"Er zijn gesprekken gaande", aldus Rothengatter. "De advocaten kijken naar de verschillende mogelijkheden. Er loopt weliswaar nog een rechtszaak tegen Arrows, maar als we iets kunnen regelen waarmee we akkoord kunnen gaan, waarom niet? Er kan wellicht nog het een en ander gerepareerd worden."

Toen Heinz-Harald Frentzen vorige week vrijdag bekendmaakte dat hij Arrows per direct verliet ging de naam van Verstappen direct rond. Rothengatter was er toen als de kippen bij om te zeggen dat een terugkeer van Verstappen niet als genoegdoening voor de contractbreuk met Walkinshaw kon dienen. Nog geen week later wil Rothengatter echter niet uitsluiten dat Verstappen nog tijdens de Hongaarse Grand Prix, die op 18 augustus verreden wordt, in de Arrows plaatsneemt.

Volgens hem is de verstandhouding met het team de laatste weken verbeterd. "De advocaten praten met elkaar. Er is bij Arrows zoveel gaande dat niets met Jos te maken heeft, maar we doen er alles aan om het op te lossen."

Naast Verstappen aast ook Sebastien Bourdais op het vacante plekje bij Arrows. De Fransman is op weg naar de Formule 3000-titel, maar een overstap naar de Formule 1 maakt het voor Bourdais vrijwel onmogelijk om in die klasse het kampioenschap veilig te stellen. De races om het Formule 3000-kampioenschap worden op de zaterdag tijdens de Grand Prix-weekenden verreden.
Citaat:
Jos Verstappen zou op 18 augustus wel eens terug aan de start van een F1 race kunnen verschijnen. Het management van de Nederlander is in gesprek met het Arrows team dat hem eerder dit jaar ontsloeg. Verstappen zou volgens het team de ideale vervanger van Frentzen zijn.

Verstappen heeft nog steeds een rechtszaak lopen tegen Arrows, maar dat lijkt het team niet tegen te houden om Jos opnieuw als rijder te willen. Het team wil Jos als vervanger van Frentzen in Hongarije en de Nederlander lijkt daar niet helemaal afkeurig tegenover te staan.

"We hebben het nieuws van Frentzen ook gehoord,” vertelde manager Huub Rothengatter aan Reuters. “Er zijn gesprekken aan de gang tussen onze advocaten om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Er loopt inderdaad nog een rechtszaak tegen het team, maar als we een oplossing naar onze wens kunnen vinden zie ik niet in waarom we het aanbod zouden afslaan? Misschien kan het allemaal nog wel goed komen tussen ons.”

zou hij echt zo gek zijn?

neej toch?

Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja als-ie weer gaat racen vind ik het beter, maar of het nou Minardi of Arrows wordt, het maakt toch niet veel verschil.
Oud 11-08-2002, 15:41
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ach ja als-ie weer gaat racen vind ik het beter, maar of het nou Minardi of Arrows wordt, het maakt toch niet veel verschil.
liever een goed team dan een van die 2 teams..

daar heb je geen enkele kans.
Oud 11-08-2002, 17:23
phmpruim
phmpruim is offline
maar welk team heeft ruimte?
Oud 11-08-2002, 17:46
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
phmpruim schreef:
maar welk team heeft ruimte?
Jordan
Oud 11-08-2002, 20:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Moonspell schreef:

Jordan
Al blijft Eddie Jordan zeggen dat-ie zich nog steeds wil houden aan het 5-jarig contract van Takuma Sato. Maar kijk nog eens wat die jongen dit seizoen heeft neergezet: 0,0. OK, een paar zware crashes waar je wel van schrikt kan een excuus zijn. Het zou mooi zijn als Jos de stap naar Jordan kon maken, waarvan al eerder geruchten waren trouwens. Al heb ik wel gehoord dat Jordan er financiel ook niet denderend voor staat...
Oud 12-08-2002, 12:09
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
misschien kan je het in deze topic erbij gooien (daar het gaat het ook over Arrows enzo) : http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=25850
mjah, misschien wel

Maare om toch maar ontopic te reageren. Denk toch a;s hij wil racen voor Arrows moet kiezen, mits
A. Die walkinshaw Jos betaalt van wat hij misgelopen is of
B. Walkinshaw zelf weeggat van Arrows

Verstappen zal ook wel niet dom zijn, om dat zelf ook te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:37
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Als Paul stoddart t zooitje overkoopt van Tom Walkinshaw.....
Waarom zou Jos dan niet terugkomen?

Volgend jaar misschien bij Jordan --> Sato gaat daar weg als Honda geen motoren meer levert aan t team.
Oud 13-08-2002, 19:55
zeep007
zeep007 is offline
dag arrows
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef:
dag arrows
Je bedoelt: Dag Walkinshaw en Hoi Jos ?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:37
phmpruim
phmpruim is offline
Voorlopig zien we Verstappen nog niet in de F1
Bij Minardi heeft Davidson het stoeltje van Yoong voergenomen en Arrows heeft zich afgemeld voor de GP van Hongarije
Reageren

Regels voor berichten