Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
het is ook altijd maar een ingewikkeld papiertje met ingewikkelde cijfers. je moet gewoon even het aangifteprogramma starten en de stappen volgen. het cijfertje achter de onbegrijpelijke term op je opgaaf vul je dan gewoon ook in achter de zelfde onbegrijpelijke term in het programma
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af of ik nog op Mijn IB-groep kan. Op zich vindt DUO dat ze niets meer met me hoeven, maar ik vind dat ik nog geld van ze terugkrijg en heb nog geen reactie op mijn brief (behalve een ontvangstbevestiging) dus ik moet daar denk ik even mijn adres doorgeven. |
![]() |
|
Buuuh, buikpijn, stekende pijn en krampen in de bovenkwadranten (Sarah naamzoek
![]() Het is uit te houden, maar dat zorgde wel dat ik realiseerde dat ik een nieuwe huisarts nodig heb. Ik heb drie huisartsenpraktijken binnen 1 km afstand, maar ze willen me allemaal niet aannemen omdat ik "buiten hun zorggebied val". ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel erg opgeblazen gevoel, af en toe krampen en stekende pijn waar ik ook echt van moet kreunen. Eerst alleen toen ik at, nu ook zo door de dag heen. En daardoor ook verminderde eetlust, niks smaakt me echt meer en ik ben bang als ik te veel eet dat de kramp dan erger wordt. Verder niet misselijk, overgeven of verstopping.
|
Verwijderd
|
Hm, is niet heel typisch voor het één of ander. Teveel maagzuur geeft bij sommige mensen eerder een opgeblazen gevoel en maagkrampen dan het karakteristieke branden, je zou eens kunnen proberen of twee rennies helpen. En anders huisarts als het eigenlijk onhoudbare pijn geeft
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|