Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Caaaarn ben je nou vrijdag in Zwolle of niet?
Advertentie
Oud 31-05-2011, 19:38
Verwijderd
Dat kun je toch aan de naamgeving zien? Wacht, ik pak biodata wel even!
Oud 31-05-2011, 19:39
Verwijderd
ah, je hebt het antwoord al
Oud 31-05-2011, 19:39
Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Ik had 3 dingen op mijn to-do lijstje vandaag (naast werken) en ik heb ze alle 3 gedaan
Oud 31-05-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dokter Azèche raadt aan om voorover te gaan zitten!
dit is net een sketch

maar het is echt niet prettig. Ik heb ook continu het gevoel alsof mijn ogen zich 10 centimeter dieper in mijn hoofd bevinden dat dat ze eigenlijk zitten. Alles voelt heel vreemd en aquariumachtig.
Oud 31-05-2011, 19:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hah, volgens mijn biologieboek zijn we allemaal dom.
Mens (homo sapiens): behoort tot de familie van Hominini (mensachtigen), het geslacht/genus Homo, met als soort/ras/variatie dus Homo Sapiens (wij noemen dat de Mens).

Methanocaldococcus jannaschii: behoort tot de familie van Methanocaldococcaceae, het geslacht/genus Methanocaldococcus, met als soort/ras/variatie de Methanocaldococcus jannaschii.
Oud 31-05-2011, 19:47
Carn
Carn is offline
en een Mens is een Dier, en een Methanocaldococcus jannaschii is een Archaea.
Oud 31-05-2011, 19:48
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mens (homo sapiens): behoort tot de familie van Hominini (mensachtigen), het geslacht/genus Homo, met als soort/ras/variatie dus Homo Sapiens (wij noemen dat de Mens).

Methanocaldococcus jannaschii: behoort tot de familie van Methanocaldococcaceae, het geslacht/genus Methanocaldococcus, met als soort/ras/variatie de Methanocaldococcus jannaschii.
Volgens het biologieboek klopt dat niet helemaal. En ik denk dat de lerares wil horen wat er in het boek staat.
Oud 31-05-2011, 19:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
en een Mens is een Dier, en een Methanocaldococcus jannaschii is een Archaea.
correctie.

Dieren vallen onder de Eukaryoten

Dus:

Mensen vallen onder de Eukaryoten, en een Methanocaldococcus jannaschii valt onder de Archaea.
Oud 31-05-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Volgens het biologieboek klopt dat niet helemaal. En ik denk dat de lerares wil horen wat er in het boek staat.
Als ik lerares was, wilde ik liever dat mijn leerlingen ALLES deden om de waarheid over archaeamethanococcineaejasschanniniaedingen te achterhalen dan dat ze zomaar van één bron uitgingen! /vooruitstrevend
Oud 31-05-2011, 19:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
correctie.

Dieren vallen onder de Eukaryoten
Ja En een M. janashii is een archeum, een groep van de prokaryoten.
Oud 31-05-2011, 19:52
Geel
Geel is offline
Ik schreef 'Ze werden voor het eerst ontdekt...' Maar toen dacht ik dat je iets niet vaker keer kunt ontdekken. Kun je iets vaker ontdekken?
Oud 31-05-2011, 19:52
Carn
Carn is offline
Archaea en Bactiëren zijn beiden te classificeren als prokaryoten.
Oud 31-05-2011, 19:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik schreef 'Ze werden voor het eerst ontdekt...' Maar toen dacht ik dat je iets niet vaker keer kunt ontdekken. Kun je iets vaker ontdekken?
ligt aan de context als iets ergens niet wordt verwacht dan wordt het altijd 'ontdekt' lijkt me.
Oud 31-05-2011, 19:55
Verwijderd
Verschillende personen kunnen hetzelfde ding wel ontdekken. Denk ik.
Oud 31-05-2011, 19:57
Geel
Geel is offline
Methanococcus janashii werd het eerst ontdekt bij een heetwaterbron in de Grote Oceaan.

Dat wilde ik schrijven.

Maar dat doe ik niet meer. En ik stop met half-soggen nu.
Oud 31-05-2011, 19:57
Geel
Geel is offline
En dan ga ik niet voluit soggen, maar voluit huiswerk maken.
Oud 31-05-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nee. Of ja, dat kan wel. Als iemand in Kameroen ontdekt dat je brandnetels kan eten en iemand los daarvan ontdekt in België hetzelfde, dan kan het. Maar ik neem aan dat die bacteriën niet al in andere culturen en tijden zijn ontdekt. Dus tenzij de Amerikanen ze eerst ontdekten en dat geheim hielden en de Russen dertig jaar later hetzelfde, kan je dat niet zo zeggen in dit geval.
Oud 31-05-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Methanococcus janashii werd het eerst ontdekt bij een heetwaterbron in de Grote Oceaan.

Dat wilde ik schrijven.

Maar dat doe ik niet meer. En ik stop met half-soggen nu.
Aangetroffen?

En ga je nu dan heel-soggen?
Oud 31-05-2011, 20:05
Verwijderd
Azèche, in welke taal sprak jij net in het Vocaroo-topic op onzin?
Oud 31-05-2011, 20:05
Verwijderd
Elfs!
Oud 31-05-2011, 20:07
Verwijderd
Ik weet trouwens niet of je het echt zo uitspreekt. Maar mijn moeder zei dat gedichtje vroeger voor ons. Ze heeft heel LotR aan ons (=broertje en mij) voorgelezen, en daar stond het in. Zij las het zo. Wij hielden van de klanken, dus we hebben het uit ons hoofd geleerd.
Oud 31-05-2011, 20:08
Verwijderd
Het is dit.
Oud 31-05-2011, 20:13
Verwijderd
Ah!
Oud 31-05-2011, 20:24
Verwijderd
Jongens, doe es quick antwoorden http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1834997 .
Oud 31-05-2011, 20:28
Verwijderd
Hihi ik ben waarempel één keer in mijn leven @Gelredome geweest. Metallica, 2003 Ga nooit naar concerten. En toen zat ik aan die zuidkant. En ik weet niet of het beter is dan een zijkant. Wat noem je te ver weg? Ik vond het iig wel prrima.
Oud 31-05-2011, 20:34
Verwijderd
Al besteld aan de zijkant.
Ver weg noem ik, wanneer je ene pop ziet.
Oud 31-05-2011, 20:36
Verwijderd
Mja, hangt er ook vanaf wat je gaat zien of dat storend is of niet. Waar ga je henen?
Oud 31-05-2011, 20:41
Verwijderd
Als ik dat zeg, krijg ik weer commentaar van Kazet en alle anderen, dat mijn muzieksmaak zo slecht is!
Oud 31-05-2011, 20:45
Verwijderd
waarschijnlijk
Oud 31-05-2011, 20:45
Verwijderd
als het maar geen bruno mars is
Oud 31-05-2011, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meeeh ik moet misschien een nieuwe laptop en de komende 3 dagen zijn er een paar behoorlijk in de uitverkoop bij de media markt maar ik kan zo slecht kiezen en ik weet ook helemaal niet wat goed is enzo bah ik haat het om dure aankopen te doen
Oud 31-05-2011, 20:52
Verwijderd
Even vergelijkingssites checken? Of de pro's hier op het forum raadplegen.
Oud 31-05-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
als het maar geen bruno mars is
Rihanna.
Oud 31-05-2011, 20:56
Verwijderd
Ik ga nog maar eens wat Supersize vs. superskinny kijken. Wel grappig programma. Ik vind vooral Roz echt schrijnend om te zien, die was op oude foto's echt heel mooi en nu is ze ..eng.
Oud 31-05-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Rihanna.
dat valt nog mee
Oud 31-05-2011, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Even vergelijkingssites checken? Of de pro's hier op het forum raadplegen.
Jup, ben ik idd maar gaan doen maar dan nog ben ik niet zo heel goed in knopen doorhakken
Oud 31-05-2011, 21:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dat valt nog mee
Erh.. Rihanna is 1000x erger dan Bruno Mars imo
Oud 31-05-2011, 21:03
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Allebei liever niet
Oud 31-05-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hm Rihanna kan tenminste zingen. En ze ziet er leuk uit. Is alleen niet mijn muzieksmaak. Als ik Bruno Mars hoor op de radio worden al mijn zintuigen uitgeschakeld en ervaar ik slechts een brandend verlangen mijn trommelvliezen te doorboren met ijspegels het zijn van die extreem zéikerige liedjes, daar kan ik echt niet tegen ofzo en die stem
Oud 31-05-2011, 21:07
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hm Rihanna kan tenminste zingen. En ze ziet er leuk uit. Is alleen niet mijn muzieksmaak. Als ik Bruno Mars hoor op de radio worden al mijn zintuigen uitgeschakeld en ervaar ik slechts een brandend verlangen mijn trommelvliezen te doorboren met ijspegels het zijn van die extreem zéikerige liedjes, daar kan ik echt niet tegen ofzo en die stem
vergeet de tekst niet die absoluut NERGENS op slaat
Oud 31-05-2011, 21:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Allebei liever niet
Oud 31-05-2011, 21:11
Verwijderd
Stiekem zijn jullie strontjaloers op mn tickets.
Oud 31-05-2011, 21:13
Verwijderd
Dit vind ik zo'n gaaf nummer.

Oud 31-05-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
vergeet de tekst niet die absoluut NERGENS op slaat
nergens op slaan kan soms heel leuk zijn. zijn teksten zijn meer van het niveau sinterklaasgedicht (voorzover ik ernaar heb geluisterd iig)
Oud 31-05-2011, 21:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nergens op slaan kan soms heel leuk zijn. zijn teksten zijn meer van het niveau sinterklaasgedicht (voorzover ik ernaar heb geluisterd iig)
I'd catch a grenaaaade for ya..
Oud 31-05-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
I'd catch a grenaaaade for ya..
you're amazing just the way you aaaare!!!
Oud 31-05-2011, 21:20
Verwijderd
hou op jullie
Oud 31-05-2011, 21:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
you're amazing just the way you aaaare!!!
Throw my hand on a blaaaade for ya...
Oud 31-05-2011, 21:21
Elmp
Elmp is offline
Ik vind een paar nummers van Bruno Mars best tof, vooral dat nummer met de zoon van Bob Marley!

Regels voor berichten