Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Is het echt een remake of alleen losjes gebaseerd op de Deense? Want anders is het toch niet leuk om ze allebei te kijken (kort op elkaar iig), als je alles al weet
Lijkt me wel leuk juist om de verschillen te spotten.
Advertentie
Oud 06-06-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Is het echt een remake of alleen losjes gebaseerd op de Deense? Want anders is het toch niet leuk om ze allebei te kijken (kort op elkaar iig), als je alles al weet
Geen idee of het echt heel erg hetzelfde is, ik heb een stukje van de eerste ep gezien, en dat leek er idd wel erg op, alleen wel een iets andere sfeer. Maar verder idd dit:

Citaat:
Ben benieuwd
Oud 06-06-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja op zich wel, maar dan nog niet te snel achter elkaar toch.

ik moet sowieso niet zeuren want sommige series heb ik al drie keer helemaal gekeken. om maar niet te spreken van simpsonsafleveringen. de voordelen van een stonersgeheugen ;x
Oud 06-06-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een issue met NGC.. Best interessant die docu's, maar waarom gaan ze nou de hele wereld vertellen hoe je het best een moord kan plegen, een vliegtuig kan laten crashen, een epidemie kan veroorzaken, etc.
Wtf.

Citaat:
Maxiserie? Is dat een al bestaand woord of verzin je het ter plekke?

Wat is die vierde?

Citaat:
De tv gebruiken als monitor ftw
Oud 06-06-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Overigens is Sherlock niet echt een miniserie, maar gewoon 3 TV-films. Een TV-filmserie .
Sharpe!
Oud 06-06-2011, 12:19
Rationeel
Rationeel is offline
Schwalbe, sann
Oud 06-06-2011, 12:22
Rationeel
Rationeel is offline
The Killing is juist sterk omdat je continu op het verkeerde been wordt gezet. Een exacte kopie kijken is dan maar lame.. Ik hoop dat dat niet het geval is, dan ga ik de US versie ook kijken
Oud 06-06-2011, 12:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat ga ik ook eens kijken dan, aangezien ik een meeloper ben. Welke is beter, de Amerikaanse of de Deense versie?
Oud 06-06-2011, 12:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat ga ik ook eens kijken dan, aangezien ik een meeloper ben. Welke is beter, de Amerikaanse of de Deense versie?
De nieuwe Battlestar Galactica.
Oud 06-06-2011, 12:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik houd niet van SF. [/nepnerd]
Oud 06-06-2011, 12:33
Carn
Carn is offline
Het is een stuk minder SF dan een Star Trek . Er zijn niet eens laserbeams!
Oud 06-06-2011, 12:42
Verwijderd
Reminds me, ik moet nog steeds Babylon 5 een keertje opnieuw gaan kijken <3
Oud 06-06-2011, 12:47
Carn
Carn is offline
Ik heb een tijdje terug wat random episodes van B5 zitten te kijken; ik moet zeggen dat ie niet zo goed 'aged' als bv Startrek TNG. Check ook http://en.wikipedia.org/wiki/Babylon...ering_problems

Space:Above & Beyond wil ik wel nog n keer kijken; volgens mij herinner ik dat iets te positief ;o
Oud 06-06-2011, 12:50
Verwijderd
Nou de eerste seizoenen van TNG zijn ook om te huilen hoor, qua looks

Het verhaal van B5 vind ik wel goed in elkaar zitten, met leuke characters <3
Oud 06-06-2011, 12:55
Carn
Carn is offline
yeh, alleen S5 is grotendeels overbodig ;o
Oud 06-06-2011, 12:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hmmm ik lees nu dat de US versie vrijwel identiek is aan de Deense. dus ga vooral voor de Deense
Oud 06-06-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Zo theatraal geacteerd ook
Oud 06-06-2011, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ken alleen de deense en die is erg goed. Hoewel het begin wel een beetje traag is, daar moet je even doorheen.
Oud 06-06-2011, 12:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hmmm ik lees nu dat de US versie vrijwel identiek is aan de Deense. dus ga vooral voor de Deense
Die was ik al aan het binnenhalen aangezien de Amerikaanse nog bezig is.
Oud 06-06-2011, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
In the killing 2 zit trouwens wel wat meer vaart (zijn ook maar 10 afleveringen ipv 20).
Oud 06-06-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdje terug wat random episodes van B5 zitten te kijken; ik moet zeggen dat ie niet zo goed 'aged' als bv Startrek TNG. Check ook http://en.wikipedia.org/wiki/Babylon...ering_problems
Zo naar is dat inderdaad

Space:Above & Beyond wil ik wel nog n keer kijken; volgens mij herinner ik dat iets te positief ;o[/QUOTE]
Daar is maar één seizoen van toch?

Earth 2 er gelijk achteraan kijken
Oud 06-06-2011, 13:00
Verwijderd
Om het nerdgehalte wat op te leuken:

You are Captain Janeway!
One of Starfleet's finest Captains, your style is unique in that you encapsulate the spirit of the Federation's highest ideals. Out in the Delta Quadrant, you came across more unknowns than any other officer in Starfleet. Your victories over the Borg Queen several times, as well as species 8472, have marked you as one of the most innovative Captains in Starfleet history. This is partly due to your ability to think "outside the box" . Your crew will not only die for you, they will and have been to the ends of the Galaxy with you.
Congratulations!

Baww ik wilde natuurlijk Picard zijn

http://quizilla.teennick.com/quizzes/251901/
Oud 06-06-2011, 13:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 06-06-2011, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
nog een maandje en dan is breaking bad er ook weer en entourage
Oud 06-06-2011, 13:03
Verwijderd
Ik vond trouwens niet veel aan Space: Above & Beyond. Wel was Vansen (meen ik?) wel een hottie

Bigass lips though
Verwijderd
Citaat:
nog een maandje en dan is breaking bad er ook weer en entourage
Breaking Bad, fuck yeah!
Carn
Carn is offline
Citaat:

You are Captain Janeway!
One of Starfleet's finest Captains, your style is unique in that you encapsulate the spirit of the Federation's highest ideals. Out in the Delta Quadrant, you came across more unknowns than any other officer in Starfleet. Your victories over the Borg Queen several times, as well as species 8472, have marked you as one of the most innovative Captains in Starfleet history. This is partly due to your ability to think "outside the box" . Your crew will not only die for you, they will and have been to the ends of the Galaxy with you.
Congratulations!

bwahaha.

You are Captain Picard!
One of Starfleet's living ledgends, you have saved the Federation many times over. Your battle experience has pioneered many strategies and maneuvers that will prove to be valuable tactics in many battles to come. Your crew trusts you implicitly. However, you do have a tendency to keep too much emotion bottled up inside. You need to do Beverly Crusher in a bad way. The thing most missing in your life, has been right in front of your face for too many years. Your distance from your crew has given you the perspetive to make the tough decisions, but at great cost to your own emotional well being. If you open this side of yourself, you will only enhance your love of humanity and desire to protect it, not hinder it. Take someone into your heart Jean Luc.

Oud 06-06-2011, 13:04
Verwijderd
En ik had nog wel "TEA" ingevuld bij favorite beverage
Oud 06-06-2011, 13:06
Verwijderd
Als je op de eerste vraag de tweede optie neemt ben je Riker denk ik.
Oud 06-06-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Als je op de eerste vraag de tweede optie neemt ben je Riker denk ik.
Dat was mijn antwoord
Oud 06-06-2011, 13:10
Verwijderd
Mijne ook. Maar ik ben dus ook Janeway
Oud 06-06-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Mijne ook. Maar ik ben dus ook Janeway
Kutjebotsen?
Oud 06-06-2011, 13:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
You are Darth Vader!
One of Star War's living ledgends, you have ruled the Galaxy many times over. Your battle experience has pioneered many strategies and maneuvers that will prove to be valuable tactics in many battles to come. Your crew trusts you implicitly. However, you do have a tendency to keep too much emotion bottled up inside. You need to do Princess Leia in a bad way. The thing most missing in your life, has been right in front of your face for too many years. Your distance from your son has given you the perspetive to make the tough decisions, but at great cost to your own emotional well being. If you open this side of yourself, you will only enhance your love of humanity and desire to protect it, not hinder it. Take someone into your heart Anakin.

Noujazeg
Oud 06-06-2011, 13:20
Carn
Carn is offline
hier moest ik ook behoorlijk om lachen.

Proof that the X-Men have the crappiest lives of any fictional characters
Oud 06-06-2011, 13:24
Verwijderd
Net gelezen op Facebook:

Wat zegt een Molukse uil?
Spoiler

Oud 06-06-2011, 13:26
Verwijderd

“Bird triflin', basically. Kill an everyday workin' man and all. I mean, I do some dirt, too, but I ain't never put my gun on nobody that wasn't in the game.” – Omar

Dikke liefde voor Omar. Ik was echt ontdaan toen hij de pijp aan Maarten moest geven
Oud 06-06-2011, 13:27
Carn
Carn is offline
Omar is coming yo! Omar is coming!

Laatst gewijzigd op 06-06-2011 om 13:28. Reden: spellingz0r
Oud 06-06-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Net gelezen op Facebook:

Wat zegt een Molukse uil?
Spoiler

iK VERWACHTTE "kroepoek"als antwoord. Verder heb ik geen idee wat dat is.
Oud 06-06-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben ze er een miniserie van gemaakt dan?
De afleveringen duren heel lang, 75 minuten. Dus het zijn een soort films, dus ik denk dat ze over het opnemen van de afleveringen wat langer hebben gedaan dan bij een normale serie. En BBC-series zijn normaal ook maar 12 afleveringen.
Oud 06-06-2011, 13:54
snoopy
snoopy is offline
Ik vind 'kroepoek' eigenlijk veel leuker

Oh, en nog een vraagje:
weten jullie of het mogelijk is om al je posts op een rijtje te krijgen (helemaal voluit)?
Oud 06-06-2011, 14:03
Verwijderd
Zo lekker een uur stilgestaan op Zutphen Maar er is weer treinverkeer tussen Zupthen en Arnhem dus ik ben eindelijk onderweg naar huis
Oud 06-06-2011, 14:06
Verwijderd
Ai
Oud 06-06-2011, 14:08
Verwijderd
Ik heb een halve seconde overwogen terug naar m'n ouders te gaan, maar 6 dagen was duidelijk te veel van het goede, dus toen bedacht ik: al duurt het zes uur, ik ga NIET terug
Oud 06-06-2011, 14:09
snoopy
snoopy is offline
Herkenbaar
Oud 06-06-2011, 14:14
Verwijderd
Zo en nu neem ik weer afscheid van jullie want in de volgende trein heb ik hoogstwaarschijnlijk geen wifi.
Oud 06-06-2011, 14:16
Verwijderd
3g te langzaam voor je?
Oud 06-06-2011, 14:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is die vierde?
Die weet ik ook niet, eerlijk gezegd. De andere wel.
Oud 06-06-2011, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Het verhaal van B5 vind ik wel goed in elkaar zitten, met leuke characters <3
Ja, die eerste seizoenen, tenenkrommend af en toe (hoewel er wel hele goede afleveringen tussen zitten trouwens).

Citaat:

Space:Above & Beyond wil ik wel nog n keer kijken; volgens mij herinner ik dat iets te positief ;o
Ik weet niet of je de TOS-films wel eens op DVD hebt gezien, maar daar zie je bijvoorbeeld heel duidelijk hoe de Enterprise in bepaalde shots is geplakt, je ziet het verschil tussen het zwart rond de Enterprise en de planeet of de ruimtestations.

Citaat:

You are Captain Janeway!
Congratulations!

Hah, Dobermann is een meisje
Oud 06-06-2011, 14:37
Verwijderd
Martiño, nu je er toch bent, even twee vraagjes lekker over het forum;
- kun je morgen al ziekenhuismaterie meenemen?
- én, heb je zin om volgende week, maandag de 13e, na de repetitie, bij mij te komen eten in Tilburg en dan naar een voorstelling van vrienden te gaan waarmee ze de publieksprijs op het Café Theater Festival in Utrecht gewonnen hebben, die dan om 21 u speelt in een kroeg hier in Tilburg?
Oud 06-06-2011, 14:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik weet niet of je de TOS-films wel eens op DVD hebt gezien, maar daar zie je bijvoorbeeld heel duidelijk hoe de Enterprise in bepaalde shots is geplakt, je ziet het verschil tussen het zwart rond de Enterprise en de planeet of de ruimtestations.
Ja ok, maar dat zijn 'oude' films TNG ziet er soms corny uit, maar wat minder dan B5.

Regels voor berichten