Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 15:46
Verwijderd
Maar goed, ik vind die jongen nu te irritant geworden dus ik ga maar 'ns douchen, roken, koffie drinken en wat mensen bellen.
Advertentie
Oud 09-06-2011, 15:47
Verwijderd
Wat is een cultfiguur überhaupt?
Oud 09-06-2011, 15:52
Verwijderd
Wat vinden jullie van dit soort oorbellen?
Oud 09-06-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
hoerig.
Oud 09-06-2011, 15:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoort bij 'manipulatief' niet juist dat dat niet overdreven duidelijk moet zijn?
Ik weet ook niet of hij wíl dat het zo duidelijk is.
Oud 09-06-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
http://www.oldeheuvelt.com/?p=731

kinders, is dit hoe synthesie werkt? Dat je gewoon als kind kleurenmagneetjes had?
Ik heb het niet gelezen maar scrolde wel langs deze reactie. :

Citaat:
Jeetje, ik ben bang dat ik nu met blauw en 2x geel ineens heel onaardig overkom.
Ben je niet bang dat je zo conclusies trekt op basis van een naam ipv karakter. Begrijp me niet verkeerd, ik heb een soort van intuïtie waardoor (soms helaas) mijn eerste indruk bijna altijd de juiste is. En hoezeer ik dan ook die mensen de kans geef, ik moet bijna altijd zeggen dat mijn eerste indruk goed was. Alleen maak ik die vaak zonder dat ik een naam van iemand ken.
Ik vroeg me dus af of jij er dan ook de persoon dan zich eerst voor laat stellen zodat je de naam weet of dat je ook “blind” een gesprek in gaat?
Oud 09-06-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
hoerig.
Ja, dat vond ik altijd ook een beetje. Maar ik heb ze gekocht (waarom? gewoon, zomaar) en eigenlijk vind ik ze best mooi. En niet zo hoerig, maar dat hangt ook af van degene die ze draagt, of zo. (Vriendin: 'o, je hebt van die slettenoorbellen! Maar zolang je niet gaat praten kom je helemaal niet breezah over hoor!' )
Spoiler

Citaat:
Ik weet ook niet of hij wíl dat het zo duidelijk is.
Dan is het nog steeds niet echt manipulatief, hoogstens een poging daartoe.
Oud 09-06-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Cultfiguren zijn meestal juist heel leuke mensen
Uwe Boll is ook een cultfiguur maar he-le-maal niet leuk

Oud 09-06-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Uwe Boll is ook een cultfiguur maar he-le-maal niet leuk

[afbeelding]
Die ken ik niet!
Oud 09-06-2011, 16:30
Verwijderd
Iéts in mij hoopte dat iedereen nu vlug zou zeggen 'haha, Azèche, die oorbellen staan je helemaal niet slettig!'.
Oud 09-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn een beetje een guilty pleasure van me, zo af en toe vind ik ze wel leuk, en stiekem vind ik ook dat ik ze best goed kan hebben.
Oud 09-06-2011, 16:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ze staan je ook niet sletterig, omdat jij zelf helemaal niet sletterig bent. Ik vind dat ze vooral sletterigheid versterken in mensen die dat toch al zijn. Oh en ik had ze zelf ook toen ik 15 was
Verwijderd
Precies wat Lorelei zegt.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Iéts in mij hoopte dat iedereen nu vlug zou zeggen 'haha, Azèche, die oorbellen staan je helemaal niet slettig!'.
Je moet er roze lipgloss en een kilometersdikke laag foundation bij doen, anders vloekt het.
Oud 09-06-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik niet!
Dude! Hoe is het dat jij into cinematografie en zo bent en Uwe Boll niet kent

http://www.imdb.com/name/nm0093051/ Kijk eens wat een pracht en praal deze knul uitgekotst heeft
Oud 09-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Dude! Hoe is het dat jij into cinematografie en zo bent en Uwe Boll niet kent

http://www.imdb.com/name/nm0093051/ Kijk eens wat een pracht en praal deze knul uitgekotst heeft
Janee, ik weet natuurlijk wel dat hij filmadaptaties van games maakt, maar dat was het ook wel zo'n beetje. Voor de rest weet ik te weinig over hem om te weten waarom hij onsympathiek zou zijn. Of een cultfiguur.
Oud 09-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Janee, ik weet natuurlijk wel dat hij filmadaptaties van games maakt, maar dat was het ook wel zo'n beetje. Voor de rest weet ik te weinig over hem om te weten waarom hij onsympathiek zou zijn. Of een cultfiguur.
Cultfiguur vanwege z'n episch slechte game-verfilmingen En hij blijft maar gaan joh, die gozer weet van geen ophouden ondanks dat iedereen z'n shit afkraakt als de ziekte omdat het niet om aan te gluren is
Oud 09-06-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ze staan je ook niet sletterig, omdat jij zelf helemaal niet sletterig bent. Ik vind dat ze vooral sletterigheid versterken in mensen die dat toch al zijn. Oh en ik had ze zelf ook toen ik 15 was
Citaat:
Precies wat Lorelei zegt.
O, gelukkig maar. Nu nog mijn accent afleren en dan is alles recht.

Citaat:
Je moet er roze lipgloss en een kilometersdikke laag foundation bij doen, anders vloekt het.
Doe ik wel eens een keer, en dan maak ik er een foto van.
Oud 09-06-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Cultfiguur vanwege z'n episch slechte game-verfilmingen En hij blijft maar gaan joh, die gozer weet van geen ophouden ondanks dat iedereen z'n shit afkraakt als de ziekte omdat het niet om aan te gluren is
Niet om aan te gluren <3
Oud 09-06-2011, 16:42
Uice
Uice is offline
Hee Dobers, hoe was Maiden?
Oud 09-06-2011, 16:44
Carn
Carn is offline
uh, Uwe is baas, wie anders organiseert er een boks-tournooi waarin de organisator het zelf opneemt tegen vervelende critici
Oud 09-06-2011, 16:44
Verwijderd
Wat gaan jullie allemaal doen aankomende zomer?
Oud 09-06-2011, 16:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Verhuizen en neuken, maar dat staat beide nog niet vast.
Oud 09-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Werken, zeilen, Estland, Lowlands, bier drinken, de liefde van mijn leven vinden.
Oud 09-06-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
de liefde van mijn leven vinden.
<3

En ik: Gentse feesten, werken, Lowlands, zonnen, bier drinken, en wat niet allemaal voor leuks meer.
Oud 09-06-2011, 17:07
Verwijderd
Hoei, ik heb goed ge-toitoitoi-shopt vandaag.
Dus nu mag ik weer leuk gaan knutselen voor m'n spijkenisse-kindjes

Ik voel me een juf.
Oud 09-06-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Niet om aan te gluren <3
Gestolen van René van der Gijp hoor

Citaat:
Hee Dobers, hoe was Maiden?
Vet man! Ik heb echt genoten, wat kan die band spelen live. Alleen kreeg Bruce het wel moeilijk het laatste kwartier, qua stem. Maar foei foei, wat goed en strak <3

Citaat:
uh, Uwe is baas, wie anders organiseert er een boks-tournooi waarin de organisator het zelf opneemt tegen vervelende critici
Oud 09-06-2011, 17:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Do want!
Oud 09-06-2011, 17:17
Verwijderd
Ik ben jaloers, het is alweer veel te lang geleden dat ik Maiden live zag. Hoewel ik niet moet zeuren want 'veel te lang geleden' is in dit geval 'afgelopen zomer'. Maar toch.
Oud 09-06-2011, 17:18
Verwijderd
En nu de kicker: op Rock Werchter staan ze ook en drie keer raden wie daar ernstig vooraan staat!
Oud 09-06-2011, 17:20
Verwijderd
Een resetbutton in je nek, ja?
Oud 09-06-2011, 17:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Een resetbutton in je nek, ja?
Nee geen reset Het is prima zo
Oud 09-06-2011, 17:21
Verwijderd
Dat is net zo'n ding dat ze soms naast een deur doen om te zorgen dat de deur niet keihard tegen de muur aanklapt. Maar dan in je nek.
Oud 09-06-2011, 17:30
Verwijderd
Dat is best heel gaaf, maar het lijkt me echt té pijnlijk.

Als je je haar kamt, omg
Oud 09-06-2011, 17:30
Verwijderd
Hoe doen ze dat?
Oud 09-06-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe doen ze dat?
Met een breder plaatje onder je huid. Dat knopje dat ze in heeft is alleen eigenlijk wat te klein, zo kan 'ie gaan ingroeien.

Citaat:
Dat is best heel gaaf, maar het lijkt me echt té pijnlijk.

Als je je haar kamt, omg
Piercings doen geen pijn De pijn van het zetten (en de dagen/weken erna) niet meegerekend, natuurlijk. Maar dat is ook wel onderdeel van de charme.
Oud 09-06-2011, 17:36
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Met een breder plaatje onder je huid. Dat knopje dat ze in heeft is alleen eigenlijk wat te klein, zo kan 'ie gaan ingroeien.
Brrr...
Oud 09-06-2011, 17:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Lijkt me leuk dat als je op dat knopje drukt, dat diegene dan een stroomstoot krijgt
Of dat er dan iets heel onverwachts gebeurt ofzo, of dat het geluk brengt of weetikwat, als er maar iets geheimzinnigs achter zit
Oud 09-06-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:

Piercings doen geen pijn De pijn van het zetten (en de dagen/weken erna) niet meegerekend, natuurlijk. Maar dat is ook wel onderdeel van de charme.
Ja, nou ja, misschien is het ook vooral de angst voor de haarborstel of andere dingen waar je achter kan blijven haken oid
Oud 09-06-2011, 17:41
Verwijderd
huhuhu

"Ja, ik luister altijd of de trein eraan komt..."

<3
Oud 09-06-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Hoe zetten ze dat plaatje dan? Maken ze een snee, of zo?

Citaat:
Ja, nou ja, misschien is het ook vooral de angst voor de haarborstel of andere dingen waar je achter kan blijven haken oid
Met zo'n knopje kan je niet echt makkelijk blijven haken, lijkt me.
Oud 09-06-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
huhuhu
[filmpje]

"Ja, ik luister altijd of de trein eraan komt..."

<3
Oud 09-06-2011, 17:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Al is het niet duidelijk welke charme precies.
Oud 09-06-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Al is het niet duidelijk welke charme precies.
Snap je dat echt niet?
Oud 09-06-2011, 17:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Snap je dat echt niet?
Waarom mensen piercings laten zetten? Jawel, maar met esthetiek heeft dat niet zo veel te maken.
Oud 09-06-2011, 18:01
Carn
Carn is offline
nieuwe Southpark Wat fucking geniaal 'Tweenwave'
Oud 09-06-2011, 18:02
Verwijderd
Ik wil hem ook wel zien
Oud 09-06-2011, 18:03
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
nieuwe Southpark Wat fucking geniaal 'Tweenwave'
*giechel* hahaha
Oud 09-06-2011, 18:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, even kijken.
Oud 09-06-2011, 18:08
Carn
Carn is offline
"As you get older, things that you used to like start looking and sounding like shit. And things that seemed shitty as a child don't seem as shitty. With you, somehow, the wires have gotten crossed and everything looks and sounds like shit to you. It's a condition called 'being a cynical asshole'. There is no known cure I'm afraid."

/herkenning ;o

Regels voor berichten