Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet ook eigenlijk niet waar het door komt, maar bij de rest heb ik teveel neiging om me op de teksten te focussen, terwijl ik dat bij Magma niet heb. Dat kan op de achtergrond staan zonder dat ik er op let. Edit: Datzelfde geldt trouwens voor Faust, kan ik ook altijd naar luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En eentje zat te zeiken 'STOP WITH THE RACIST SLURS' en die werd toen cunt genoemd en weggebonjourd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik Treme maar eens ga aanzwengelen, zit ie ook in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is heel mooi, heel harmonisch, maar ik wist echt niet dat het kraut was, omdat het er zoveel van verschilt (in mijn hoofd is het heel iets anders.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Volkert: als je er werkelijk al zo lang iedere dag over praat dan ligt het niet meer aan of je je slecht uit kunt drukken of niet. Dan werkt het gewoon niet, imo. Kappen ermee en op iemand anders verliefd worden, is mijn kort door de bocht-advies. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgenavond is er kickboksles op mijn sportschool
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tangerine Dream en Kraftwerk worden dan vaak weer niet als kraut gezien, misschien omdat dat ook weinig meer met rock te maken heeft (qua instrumentatie dan). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er ook altijd moeite mee om een duidelijke scheiding te zien tussen RIO en kraut, vooral omdat veel overlapt, maar beiden zijn niet echt een stroming, maar vooral een scene. In principe maakt het natuurlijk ook niet uit, maar het is voor mij nogal verwarrend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijstraatje: Het schijnt dat mensen zo in elkaar zitten dat ze altijd denken dat de toestand waarin ze verkeren eeuwigdurend is (een soort psychologisch spelletje met jezelf). Dus dat wanneer je verliefd op iemand bent, je overtuigd kunt zijn dat dat voor altijd zo is, en dat wanneer je liefdesverdriet hebt je denkt dat je daar nooooooit meer uitkomt. En dat is natuurlijk niet waar. Maar een *aai* voor je rotte situatie. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoorde je mijn buren net ook? Citaat:
En kickboksen wordt gegeven door een gave Britse neger, aldus mijn vechtsportcontact aldaar. Dat is wel leuk. Maar eigenlijk wil ik gewoon op kajukenbo, want ik wil een fijne afwisseling tussen snelheid/lenigheid/snel kunnen bewegen en mad combat skillz, liefst met lekker veel jō kata's want die vind ik leuk. /met termen gooi Alleen wordt dat nergens in de buurt gegeven en als ik er niet naartoe kan kruipen dan ben ik er al gauw te lui voor. Dus misschien moet ik maar gewoon op capoeira (voor de snelheid en sierlijkheid) en op krav maga (voor de snelle effectieve grepen en naargeestige vechttechnieken). Als compromis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het er 'm eerder in zit dat ik door (al dan niet heel vrije) associatie denk aan wat ik eigenlijk wilde doen/nog eens moet gaan doen/etc. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||