Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 23:09
Carn
Carn is offline
pff. Ik wil SFU weer helemaal kijken
Oud 13-06-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
pff. Ik wil SFU weer helemaal kijken
!

Ik zie mogelijkheden
Oud 13-06-2011, 23:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hehe, de naam van het karakter is ook een referentie naar Morgan Freeman.
Samuel L. Jackson ;x
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik luister dit ook alleen als ik het juiste humeur heb, hoor. Ik kan er niet altijd naar luisteren.
Ja, veel van die RIO is wel zware kost. Behalve Magma dan, dat kan ik altijd wel hebben.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Samuel L. Jackson ;x
Fuuuu
Verwijderd
Citaat:

Ik ben trouwens alweer weg uit isketch, de leuke mensen waren vertrokken. Ze gingen iedereen afkraken en riepen "racistische" dingen, maar ze vonden mn wolf-tekening heel gaaf
O ah, ik wilde net ook komen. Klinkt als goed volk voor Hitlernary Heb je de wolf-tekening nog opgeslagen?
Oud 13-06-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik opstond en het hoekje om keek had ik hem waarschijnlijk nog net op zijn bodybuilderbibsje kunnen petsen.

[afbeelding]
Oud 13-06-2011, 23:12
Uice
Uice is offline
Dit is echt:

Verwijderd
Citaat:
Ja, veel van die RIO is wel zware kost. Behalve Magma dan, dat kan ik altijd wel hebben.
Daar heb je gelijk in.

Ik weet ook eigenlijk niet waar het door komt, maar bij de rest heb ik teveel neiging om me op de teksten te focussen, terwijl ik dat bij Magma niet heb. Dat kan op de achtergrond staan zonder dat ik er op let.

Edit: Datzelfde geldt trouwens voor Faust, kan ik ook altijd naar luisteren.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
O ah, ik wilde net ook komen. Klinkt als goed volk voor Hitlernary Heb je de wolf-tekening nog opgeslagen?
Nee, ik ben de Hitlers wel helemaal vergeten...maar iemand noemde mij Goebbels, dus die snapte de referentie van Noebbels

En eentje zat te zeiken 'STOP WITH THE RACIST SLURS' en die werd toen cunt genoemd en weggebonjourd
Oud 13-06-2011, 23:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hehe, de naam van het karakter is ook een referentie naar Morgan Freeman.
ja? source?
Oud 13-06-2011, 23:13
Carn
Carn is offline
ow, nevermind ;D vond het al raar.
Oud 13-06-2011, 23:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
!

Ik zie mogelijkheden
binnenkort maar eens werk van maken dan
Oud 13-06-2011, 23:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ja? source?
Dat heb ik nergens gelezen maar lijkt me wel voor de hand liggen; Lester Freamon -> Morgan Freeman. More -> Less
Oud 13-06-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
binnenkort maar eens werk van maken dan
Ik stem voor
Oud 13-06-2011, 23:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Daar heb je gelijk in.

Ik weet ook eigenlijk niet waar het door komt, maar bij de rest heb ik teveel neiging om me op de teksten te focussen, terwijl ik dat bij Magma niet heb. Dat kan op de achtergrond staan zonder dat ik er op let.

Edit: Datzelfde geldt trouwens voor Faust, kan ik ook altijd naar luisteren.
Faust zet ik niet zo vaak op, qua kraut luister ik vooral naar Can, Amon Düül II en Popol Vuh.
Oud 13-06-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt:

[filmpje]

Wtf Hoe kan dit
Oud 13-06-2011, 23:18
Verwijderd
Humme zegt; "Maybe it's a prank and the whole music team is in on it."
Oud 13-06-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt:

[filmpje]

Omfg <3
Oud 13-06-2011, 23:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat heb ik nergens gelezen maar lijkt me wel voor de hand liggen; Lester Freamon -> Morgan Freeman. More -> Less
David Simon 'kennende' zijn dat soort 'popculture references' niet echt aan de orde in zijn series.

Ik denk dat ik Treme maar eens ga aanzwengelen, zit ie ook in
Oud 13-06-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Faust zet ik niet zo vaak op, qua kraut luister ik vooral naar Can, Amon Düül II en Popol Vuh.
Ik wist helemaal niet dat Popol Vuh onder kraut viel.

Het is heel mooi, heel harmonisch, maar ik wist echt niet dat het kraut was, omdat het er zoveel van verschilt (in mijn hoofd is het heel iets anders.. ).
Oud 13-06-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik opstond en het hoekje om keek had ik hem waarschijnlijk nog net op zijn bodybuilderbibsje kunnen petsen.

[afbeelding]
Ik kwam even pauze houden en dit is een van de eerste dingen die ik zie. Dat geplette meisje ook echt.

@ Volkert: als je er werkelijk al zo lang iedere dag over praat dan ligt het niet meer aan of je je slecht uit kunt drukken of niet. Dan werkt het gewoon niet, imo. Kappen ermee en op iemand anders verliefd worden, is mijn kort door de bocht-advies.
Oud 13-06-2011, 23:22
Verwijderd
Morgenavond is er kickboksles op mijn sportschool En dan overmorgen ook en donderdag is er capoeira. Dan moet ik alleen nog maandag naar krav maga en dan heb ik alle vechtsporten op loopafstand wel geprobeerd, dus dan ga ik kijken wat mijn weapon of choice wordt. Tenzij het capoeira wordt, dat is meer een dansje dan een weapon.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit is echt:

[filmpje]

Waarom deden ze dat?
Verwijderd
Krav maga natuurlijk. Maar alleen als een Israëli het geeft.
Oud 13-06-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Morgenavond is er kickboksles op mijn sportschool En dan overmorgen ook en donderdag is er capoeira. Dan moet ik alleen nog maandag naar krav maga en dan heb ik alle vechtsporten op loopafstand wel geprobeerd, dus dan ga ik kijken wat mijn weapon of choice wordt. Tenzij het capoeira wordt, dat is meer een dansje dan een weapon.
Oh dat is er mis met mij, ik heb niet genoeg gesport. Door dat stomme pinksteren gingen mn danslessen niet door en ik denk er nu pas aan dat hardlopen een optie was. Hmpf. *lijstje voor morgen maakt*
Oud 13-06-2011, 23:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat Popol Vuh onder kraut viel.

Het is heel mooi, heel harmonisch, maar ik wist echt niet dat het kraut was, omdat het er zoveel van verschilt (in mijn hoofd is het heel iets anders.. ).
Ja, kraut is ook meer een scene dan een sound, ze worden vaak onder kraut gerekend omdat ze Duits zijn. Overigens heb je in de kraut-scene ook wel andere ambient-achtige dingen, zoals sommig werk van Can en Harmonia.

Tangerine Dream en Kraftwerk worden dan vaak weer niet als kraut gezien, misschien omdat dat ook weinig meer met rock te maken heeft (qua instrumentatie dan).
Oud 13-06-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam even pauze houden en dit is een van de eerste dingen die ik zie. Dat geplette meisje ook echt.
Ja, het was ook leuk, want ze zijn Slavisch dus ze spraken een Slavische taal die ik niet spreek maar wel begrijp. Hij zei de hele tijd dingen als 'niet bang zijn hoor, ze hoort ons niet' en zij zei de hele tijd 'hihihihi spannend hihi'.
Oud 13-06-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, kraut is ook meer een scene dan een sound, ze worden vaak onder kraut gerekend omdat ze Duits zijn. Overigens heb je in de kraut-scene ook wel andere ambient-achtige dingen, zoals sommig werk van Can en Harmonia.

Tangerine Dream en Kraftwerk worden dan vaak weer niet als kraut gezien, misschien omdat dat ook weinig meer met rock te maken heeft (qua instrumentatie dan).
Tangerine Dream en Kraftwerk <3
Oud 13-06-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, het was ook leuk, want ze zijn Slavisch dus ze spraken een Slavische taal die ik niet spreek maar wel begrijp. Hij zei de hele tijd dingen als 'niet bang zijn hoor, ze hoort ons niet' en zij zei de hele tijd 'hihihihi spannend hihi'.
<3 Jammer dat ik niet bepaald op bodybuilders val, want voor de lol van hoe dat eruit zou zien zou het wel gaaf zijn het eens met eentje te doen.
Oud 13-06-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:

@ Volkert: als je er werkelijk al zo lang iedere dag over praat dan ligt het niet meer aan of je je slecht uit kunt drukken of niet. Dan werkt het gewoon niet, imo. Kappen ermee en op iemand anders verliefd worden, is mijn kort door de bocht-advies.
njcxvjjbkjjvbxmbnvn ja, bleh.
Verwijderd
ik voel me een beetje een weduwnaar
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 13-06-2011, 23:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat kickboksen het meest intensief is .
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat wilde ik er eigenlijk net bijhalen, want voor zover ik weet wordt Kraftwerk wél als kraut gezien en dat is ook heel anders dan bijvoorbeeld Faust, Amon Düül II en Magma.

Ik heb er ook altijd moeite mee om een duidelijke scheiding te zien tussen RIO en kraut, vooral omdat veel overlapt, maar beiden zijn niet echt een stroming, maar vooral een scene.

In principe maakt het natuurlijk ook niet uit, maar het is voor mij nogal verwarrend.
Verwijderd
Citaat:
njcxvjjbkjjvbxmbnvn ja, bleh.
En dat is prima mogelijk hoor, ook al is het nu bleh.
Zijstraatje: Het schijnt dat mensen zo in elkaar zitten dat ze altijd denken dat de toestand waarin ze verkeren eeuwigdurend is (een soort psychologisch spelletje met jezelf). Dus dat wanneer je verliefd op iemand bent, je overtuigd kunt zijn dat dat voor altijd zo is, en dat wanneer je liefdesverdriet hebt je denkt dat je daar nooooooit meer uitkomt. En dat is natuurlijk niet waar.

Maar een *aai* voor je rotte situatie.
Oud 13-06-2011, 23:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
hardlopen
Ohja, dat stond bij mij ook op de planning voor vandaag. Maar er kwam wat unfinished business tussendoor, mijn makker Adam Jensen zat in de problemen en ik moest hem even helpen.

Spoiler
Oud 13-06-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is er mis met mij, ik heb niet genoeg gesport. Door dat stomme pinksteren gingen mn danslessen niet door en ik denk er nu pas aan dat hardlopen een optie was. Hmpf. *lijstje voor morgen maakt*
Dat is al de tweede keer in korte tijd dat ik zomaar aangeef waar jij onbewust zin in hebt! We zijn telepathisch verbonden, denk ik.

Hoorde je mijn buren net ook?

Citaat:
Krav maga natuurlijk. Maar alleen als een Israëli het geeft.
Hm, de docent heet Jerry, dus dat zal wel niet. Hoewel, Jerry Seinfeld is ook een Jood natuurlijk, dus wie weet.

En kickboksen wordt gegeven door een gave Britse neger, aldus mijn vechtsportcontact aldaar. Dat is wel leuk.

Maar eigenlijk wil ik gewoon op kajukenbo, want ik wil een fijne afwisseling tussen snelheid/lenigheid/snel kunnen bewegen en mad combat skillz, liefst met lekker veel jō kata's want die vind ik leuk. /met termen gooi

Alleen wordt dat nergens in de buurt gegeven en als ik er niet naartoe kan kruipen dan ben ik er al gauw te lui voor. Dus misschien moet ik maar gewoon op capoeira (voor de snelheid en sierlijkheid) en op krav maga (voor de snelle effectieve grepen en naargeestige vechttechnieken). Als compromis.
Oud 13-06-2011, 23:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, Mark Heap En die gast uit The Office UK
Verwijderd
Citaat:
En dat is prima mogelijk hoor, ook al is het nu bleh.
Zijstraatje: Het schijnt dat mensen zo in elkaar zitten dat ze altijd denken dat de toestand waarin ze verkeren eeuwigdurend is (een soort psychologisch spelletje met jezelf). Dus dat wanneer je verliefd op iemand bent, je overtuigd kunt zijn dat dat voor altijd zo is, en dat wanneer je liefdesverdriet hebt je denkt dat je daar nooooooit meer uitkomt. En dat is natuurlijk niet waar.

Maar een *aai* voor je rotte situatie.
ja misschien. Heh. Bah. Ja. Het is ook zo. maar toch, bah. Ik ben helemaal op.
Verwijderd
Ik ben verdomme al 3 uur bezig met het kijken van de nieuwste aflevering van Game of Thrones, maar ik kan me er helemaal niet op concentreren.
Oud 13-06-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is al de tweede keer in korte tijd dat ik zomaar aangeef waar jij onbewust zin in hebt! We zijn telepathisch verbonden, denk ik.

Nee.

Ik denk dat het er 'm eerder in zit dat ik door (al dan niet heel vrije) associatie denk aan wat ik eigenlijk wilde doen/nog eens moet gaan doen/etc. En dat ik dat nu toevallig opschreef.
Oud 13-06-2011, 23:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat wilde ik er eigenlijk net bijhalen, want voor zover ik weet wordt Kraftwerk wél als kraut gezien en dat is ook heel anders dan bijvoorbeeld Faust, Amon Düül II en Magma.

Ik heb er ook altijd moeite mee om een duidelijke scheiding te zien tussen RIO en kraut, vooral omdat veel overlapt, maar beiden zijn niet echt een stroming, maar vooral een scene.

In principe maakt het natuurlijk ook niet uit, maar het is voor mij nogal verwarrend.
En Magma is zeker géén kraut want ze zijn Frans. De meeste RIO komt uit Frankrijk (Magma, Etron Fou Leloublan, Art Zoyd), al komen Univers Zero en Aksak Maboul uit België, Samla Mammas Manna uit Zweden en Stormy Six uit Italië (en Henry Cow/Art Bears uit het VK natuurlijk).
Oud 13-06-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal op.
Juist daarom. Kies voor jezelf, daar schiet je het meest mee op. /cliché maar waar.

Zo, verderschrijftime.
Oud 13-06-2011, 23:37
Carn
Carn is offline
Citaat:

Hm, de docent heet Jerry, dus dat zal wel niet. Hoewel, Jerry Seinfeld is ook een Jood natuurlijk, dus wie weet.

En kickboksen wordt gegeven door een gave Britse neger, aldus mijn vechtsportcontact aldaar. Dat is wel leuk.

Maar eigenlijk wil ik gewoon op kajukenbo, want ik wil een fijne afwisseling tussen snelheid/lenigheid/snel kunnen bewegen en mad combat skillz, liefst met lekker veel jō kata's want die vind ik leuk. /met termen gooi

Alleen wordt dat nergens in de buurt gegeven en als ik er niet naartoe kan kruipen dan ben ik er al gauw te lui voor. Dus misschien moet ik maar gewoon op capoeira (voor de snelheid en sierlijkheid) en op krav maga (voor de snelle effectieve grepen en naargeestige vechttechnieken). Als compromis.
Je romantiseert het allemaal behoorlijk (Kick)boksen, ITF Taekwondo en Kyukushin-karate zijn het meeste 'mad combat' wat je ongeveer kan doen qua intensiviteit en effectiviteit, gezien het bijna alle basiszaken omvat Krav Maga is leuk, maar hangt net als bv Aikido te zwaar op herhalen-tot-in-de-eeuwigheid en heeft ook verder niet echt een sportelement dus je kan nooit echt beoordelen of je iets wel of niet in de smiezen hebt.
Oud 13-06-2011, 23:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben verdomme al 3 uur bezig met het kijken van de nieuwste aflevering van Game of Thrones, maar ik kan me er helemaal niet op concentreren.
niet internetten tijdens het kijken kan helpen
Oud 13-06-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
ja misschien. Heh. Bah. Ja. Het is ook zo. maar toch, bah. Ik ben helemaal op.
Dat is begrijpelijk, ook vanwege je afstudeerstress. Nog de laatste loodjes en daarna kun je de tijd nemen om gewoon rustig te zitten met een glas whiskey. Tot rust komen Dan zijn liefdesperikelen ook meteen veel helderder, want als je je er niet op kunt concentreren dan beland je al snel in een soort moeizame staat van zijn waarbij iedereen maar aan je trekt en je het liefst gewoon een maand wil slapen. Daar helpt een eenzame, stressloze, whiskey-gevulde week altijd goed tegen.
Oud 13-06-2011, 23:41
Verwijderd
Ik ben het eens met Quis, Volkert, al doet het natuurlijk ontzagwekkend veel pijn. Maar dat doet het nu ook, dus...

Succes, Quis
Godver, ik moet gaan slapen, morgen om half 7 weer de wekker
Oud 13-06-2011, 23:41
Verwijderd
ik ben zelfs gestopt met whiskey drinken
Oud 13-06-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
En Magma is zeker géén kraut want ze zijn Frans. De meeste RIO komt uit Frankrijk (Magma, Etron Fou Leloublan, Art Zoyd), al komen Univers Zero en Aksak Maboul uit België, Samla Mammas Manna uit Zweden en Stormy Six uit Italië (en Henry Cow/Art Bears uit het VK natuurlijk).
Hmm. Ik heb me er nooit genoeg in verdiept om het verschil zo duidelijk te kunnen zien. Het enige dat ik altijd wist was dat ik het beiden heerlijk vond om naar te luisteren en ik verbaasde me altijd over het grote verschil in muziek van bands die wel in dezelfde 'scene' zaten. Ook weet ik niet wanneer een band tot RIO behoort en wanneer tot kraut. Want voor zover ik weet is bijvoorbeeld Faust RIO én kraut. En ik snap niet waarom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten