Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 01:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, dat is het tegenovergestelde van wat ik dacht dat het betekende.
volgens mij is het behoorlijk hetzelfde ;P
Verwijderd
En nu brb want ik ga even de balansera-gunga doen in mijn woonkamer. De vorige keer dat ik dat deed verrekte ik drie miljoen spieren maar nu ik supergezond ben en wel twee keer naar de sportschool ben geweest is dat misschien anders.
Verwijderd
Citaat:
Hij staat in z'n geheel op YouTube. Het is een leuk programma, daarin moet iemand die (veel) te dik is van dieet ruilen met iemand die (veel) te dun is. Dus krijg je heel ielige mensen die vier borden pasta moeten wegwerken bij het ontbijt, terwijl hele dikke mensen moeten ontbijten met een kopje koffie en een chocolaatje. Lulz ensue. Nouja en tussendoor komt vriendelijke dr. Jessen ze dingen vertellen en vieze plaatjes laten zien van wegrottende tanden, scheurbuik en andere dingen die kunnen gebeuren als je teveel of te weinig eet. De borderline-anorecten schrikken daar altijd erg van, want het is vaak vrij ijdel volk dat bovendien denkt heel gezond bezig te zijn. Misschien heeft 't hetzelfde effect op je halfzusje.
Heb hem gebookmarked.
Oud 15-06-2011, 01:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Filmkenners naamzoek, zal ik nu Network of Sleuth gaan kijken?
Oud 15-06-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
volgens mij is het behoorlijk hetzelfde ;P
Nee, ik bedoelde juist het tegenovergestelde. Zo van: Je moet niet over je heen laten lopen en niet zomaar al mijn bullshit accepteren. Terwijl jij insinueerde dat ze dat juist wél wilden.
Oud 15-06-2011, 01:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik bedoelde juist het tegenovergestelde. Zo van: Je moet niet over je heen laten lopen en niet zomaar al mijn bullshit accepteren. Terwijl jij insinueerde dat ze dat juist wél wilden.
ohja, verrek, my bad. Maar we bedoelen hetzelfde .
Oud 15-06-2011, 01:37
Verwijderd

@Noedel: Ik wist helemaal niet dat dat een film was.
Oud 15-06-2011, 01:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Filmkenners naamzoek, zal ik nu Network of Sleuth gaan kijken?
The Social Network
Oud 15-06-2011, 01:41
Verwijderd
Citaat:
The Social Network
Social Network heb ik wel gezien, maar Wiki zegt dat Sleuth geen film is maar een channel!
Oud 15-06-2011, 01:41
Carn
Carn is offline
http://www.imdb.com/title/tt0069281/
Oud 15-06-2011, 01:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
The Social Network
Vond ik mwah, redelijk.

Maar ik heb het over Network (1976) en Sleuth (1972)
Oud 15-06-2011, 01:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het wordt Network, die is iets korter.
Oud 15-06-2011, 01:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vond ik mwah, redelijk.

Maar ik heb het over Network (1976) en Sleuth (1972)
dat was me duidelijk.
Oud 15-06-2011, 01:45
Carn
Carn is offline
zo, dark tower uitlezen en comaslaapje. Dag iedereen!
Oud 15-06-2011, 01:46
Verwijderd
Ik las het als één titel. "Network of Sleuth" en ik vond het al zo vreemd want ik had er nooit van gehoord. Er is/was wel een Sleuth network (blijkbaar) dat veel mystery en detectives uitzond, vandaar.

Sleuth heb ik niet gezien, Network wel. Ik heb het even opgezocht; ik zou ze waarschijnlijk geen van beiden kijken om 3 uur 's nachts.
Oud 15-06-2011, 01:47
Verwijderd
Sweet dreams, Carn.
Oud 15-06-2011, 01:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik las het als één titel. "Network of Sleuth" en ik vond het al zo vreemd want ik had er nooit van gehoord. Er is/was wel een Sleuth network (blijkbaar) dat veel mystery en detectives uitzond, vandaar.

Sleuth heb ik niet gezien, Network wel. Ik heb het even opgezocht; ik zou ze waarschijnlijk geen van beiden kijken om 3 uur 's nachts.
Waarom niet?
Oud 15-06-2011, 01:51
Verwijderd
Ik wilde zeggen: 'Te zware kost zo midden in de nacht', maar 'zware kost' is een foute verwoording. Het moet iets luchtiger zijn en iets korter, maar dat is persoonlijk. Ik zou eerder series kijken dan films, omdat ik het ook weer niet leuk vind om halverwege een film stop te zetten als ik er opeens geen zin meer in heb en bij series is dat makkelijker. Ik kan het niet helemaal uitleggen. Die films zijn een beetje té, zo 's nachts.
Oud 15-06-2011, 01:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga lekker een filmpje kijken in bed trusten!
Oud 15-06-2011, 01:56
Verwijderd
Trusten, dear. <3
Oud 15-06-2011, 01:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wilde zeggen: 'Te zware kost zo midden in de nacht', maar 'zware kost' is een foute verwoording. Het moet iets luchtiger zijn en iets korter, maar dat is persoonlijk. Ik zou eerder series kijken dan films, omdat ik het ook weer niet leuk vind om halverwege een film stop te zetten als ik er opeens geen zin meer in heb en bij series is dat makkelijker. Ik kan het niet helemaal uitleggen. Die films zijn een beetje té, zo 's nachts.
Ah, zo. Ja, mijn hoofd moet er ook naar staan, maar dat doet ie op dit moment wel
Oud 15-06-2011, 01:59
Verwijderd
Nou kijk, dan was ik voor Sleuth gegaan want die heb ik nog niet gezien. Network is inderdaad korter, zag ik net.
Oud 15-06-2011, 02:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik ga dan maar eens kijken of Network het waard is, toedels!
Oud 15-06-2011, 02:05
Verwijderd
Ik ga dan maar eens een paar hoofdstukjes lezen en daarna hopelijk slapen. G'night, sir.
Oud 15-06-2011, 02:14
Mephisto
Mephisto is offline
godverdomme, wat wordt er weer een hoop afgeroddeld in het saaitopic
Oud 15-06-2011, 04:30
Verwijderd
Meh VROEG.

En een kusje voor Mephisto. Wees blij dat we je niet vergeten nu je zo zit te nerden.
Oud 15-06-2011, 04:30
Verwijderd
Oh en goeie topictitel
Oud 15-06-2011, 05:46
Verwijderd
verdomme werd om 4uur wakker gemaakt, kreeg een smsje en toen kon ik niet meer slapen.
4uur slaap gehad maar wel fit
Oud 15-06-2011, 07:01
Verwijderd
Ik ben elke keer te vroeg wakker door die kutzon. Gisteren 6 uur, vandaag 7 uur.
Oud 15-06-2011, 08:00
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 15-06-2011, 08:13
Verwijderd
Citaat:
godverdomme, wat wordt er weer een hoop afgeroddeld in het saaitopic
Het zijn allemaal pertinente waarheden!
Oud 15-06-2011, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben elke keer te vroeg wakker door die kutzon. Gisteren 6 uur, vandaag 7 uur.
zo laat pas ik 5uur maar door mn phone-ding 4uur
Oud 15-06-2011, 08:54
Rationeel
Rationeel is offline
interpunctie is uitgevonden met een bepaalde reden, brenda
Oud 15-06-2011, 09:02
Verwijderd
Morning. Weer knallende koppijn
Oud 15-06-2011, 09:02
Verwijderd
Citaat:
interpunctie is uitgevonden met een bepaalde reden, brenda
Echt wist ik niet.!!!
Oud 15-06-2011, 09:03
Verwijderd
slegte verbinding hier met internet.
Oud 15-06-2011, 09:05
Verwijderd
leraar maakt twitter aan !!!!
oei ik posthunt te veel.
Oud 15-06-2011, 09:07
Verwijderd
Ik vind dat Sean Bean echt een waardeloze naam heeft. Ik wil het uitspreken als sien bien of als sjahn bahn maar dat is allebei niet goed.
Oud 15-06-2011, 09:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morning. Weer knallende koppijn
hier ook, vriend ibu to the rescue. Na 2 bakken dubbele dubbele espresso's voel ik me al weer wat beter
Oud 15-06-2011, 09:21
Verwijderd
Citaat:
hier ook, vriend ibu to the rescue. Na 2 bakken dubbele dubbele espresso's voel ik me al weer wat beter
Jij ook? Ja, ik ga toch ook maar pijnstillers nemen, dat doe ik bijna nooit, maar het is echt niet te houden en ik heb er slecht van geslapen ook.
Oud 15-06-2011, 09:22
Carn
Carn is offline
mjah, lag er wat laat in en ben er nog 2 keer uit geweest om muggen te jagen , altijd een genot.
Oud 15-06-2011, 09:24
Verwijderd
Citaat:
mjah, lag er wat laat in en ben er nog 2 keer uit geweest om muggen te jagen , altijd een genot.
Da's minder ja. Ik werd wakker van een enorme krampscheut in mijn kuit. Zó naar is dat.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat Sean Bean echt een waardeloze naam heeft. Ik wil het uitspreken als sien bien of als sjahn bahn maar dat is allebei niet goed.
qft
Carn
Carn is offline
sjan bien
Oud 15-06-2011, 09:27
Verwijderd
Ik vind het niet zo heel ingewikkeld eigenlijk, Sean Bean. Je weet toch hoe je Sean uit moet spreken en je weet toch hoe je Bean uitspreekt?
Oud 15-06-2011, 09:28
Verwijderd
Ik vind het wel altijd grappig - is eigenlijk hetzelfde hoor - hoe je Engelse woorden eindigend op -ough uitspreekt.
Tough, though, through, lijkt allemaal op elkaar, maar de eindklanken zijn zeer verschillend
Oud 15-06-2011, 09:29
Carn
Carn is offline
tof, tho, throe \m/
Oud 15-06-2011, 09:31
Verwijderd
Ja, ik vind dat wel grappig
Oud 15-06-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo heel ingewikkeld eigenlijk, Sean Bean. Je weet toch hoe je Sean uit moet spreken en je weet toch hoe je Bean uitspreekt?
Als het naast elkaar staat vindt mijn hoofd dat het hetzelfde geschreven is en dus hetzelfde uitgesproken dient te worden
Oud 15-06-2011, 09:34
Verwijderd
En Engels doet dat sowieso natuurlijk. Om G. Nolst Trenite maar eens te citeren:
Citaat:
Dearest creature in creation,
Study English pronunciation.
I will teach you in my verse
Sounds like corpse, corps, horse, and worse.
I will keep you, Suzy, busy,
Make your head with heat grow dizzy.
Tear in eye, your dress will tear.
So shall I! Oh hear my prayer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten