Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.imdb.com/title/tt0133240/ Ik voel me zo jong dat dit echt nostalgia voor mij is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus, dat is nog maar van 8 jaar geleden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Morgen weer een lekker rustig dienstje die ik met 2 vingers in mijn neus kan doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het eerste van Woody Allen wat ik zag was Annie Hall.
De film begint hiermee, en ik wist meteen dat het iets voor mij was: I feel that life is divided into the horrible and the miserable. That's the two categories. The horrible are like, I don't know, terminal cases, you know, and blind people, crippled. I don't know how they get through life. It's amazing to me. And the miserable is everyone else. So you should be thankful that you're miserable, because that's very lucky, to be miserable. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was vandaag iets heel gaafs. Ik fietste zo naar huis en de Super de Boer was net dicht. Toen dacht ik 'oh kut, geen tijd gehad om stokbrood te kopen'. En toen ik bij mijn huis mijn fiets wegzette dacht ik er nog een keer aan. Ik vond het echt heel jammer dat ik geen stokbrood had, want ik had nog allemaal ijsbergsla en kaas en lekkere dingen. En toen keek ik opzij en op de bagagedrager van de fiets naast me LAG EEN STOKBROOD
![]() ![]() Eric White Trash naamzoek voor iets wat je waarschijnlijk heel vies vindt. Inb4 mijn vroegtijdige dood aan vreemd-brood-AIDS of EHEC of whatever. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|