Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zij over ze heen zal vliegen?
Ik moet nu mijn kamer opruimen. Alle troep die ik niet op mijn slaapkamer wil, ligt daar. En dat ligt zich daar dus al een jaar op te stapelen. ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: google geeft veel verschillende antwoorden maar meestal gaat het over 24 tot 48 uur. We zaten er allebei naast dus. Citaat:
![]() Ik mag vanavond weer, zinnnn in. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 13:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, over salsa gesproken. Mijn zusje moet voor haar opleiding op dansles, omdat ze daar nog wat moet bijleren. En nu had ik voorgesteld om met haar samen op moderne dans te gaan en dat vond ze wel een leuk idee, maar ze voegde eraantoe dat ze als tip had gekregen om op salsa te gaan. Huhu, straks krijg je toch nog je zin, Quis
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() goeiemorgen! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Pfff. Ik heb vandaag op: twee broodjes kaas, een abrikoos en een stukje van een soort tussendoorkoek vooral bestaand uit haver (bio-shizzle), drie koppen koffie en anderhalve liter groene thee. Dat is like, de helft van wat ik normaal eet of zo, maar het voelt als dubbel zo veel, hmpft. Ben benieuwd óf ik wel kan dansen straks.
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar zou ik uit principe nooit wat kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik ben een beetje bang dat ik een heel erg matrjoshkagezicht krijg met pony. Dat lijkt me ook niet echt geweldig. Maar ik ben wel benieuwd of ik het kan hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|