Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, morgen vroeg op, alle dagen vroeg op, laatste loodjes van mijn thesis. ![]() Oh en woei, doe je goed! ![]() ![]() |
![]() |
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, dat is dan ook weer 2 uur reizen in totaal per dag, snap dat je daar geen zin in hebt. Heb je al iets bekeken of is er een buurt die je aanspreekt? Oeh dan ben je wel laat wakker nog ![]() yeah <3333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen nog maar op internet gegeken want ik heb nu geen tijd voor bezichtigingen, dat ga ik vanaf eind juli doen. ![]() Juh, ik lag optijd in bed, maar kon niet slapen. Oh en de meneer in kwestie ook op jou hoop ik? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wat zou je willen qua buurt? Ga je particulier huren, of kopen? zenuwen? oh ja hij is ook supermegaverliefd op mij ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Que buurt ehhh, don't know, ik kom er nog wel eens op terug. Liefst redelijk centraal en met een bio-winkel in de buurt. ![]() Kopen wil ik nog niet want daar zit je zo aan vast, dus huren, en of dat particulier is of woningbouw maakt me werkelijk niet uit. Hmm zenuwen nog niet, daarvoor is het nog te ver weg. Aaaahw, dat vind ik echt leuk voor je/jullie. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon nu anderhalf jaar in Rijswijk/Den Haag, maar ik weet ook nog steeds geen hol van Den Haag hoor. Soms kom ik in het centrum, maar ik geef eigenlijk de voorkeur aan Delft wat betreft winkelen enzo, dat is veel relaxter en dorpser. *plattelandsmeisje*
![]() En dat ken ik ook veel beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik echt weer slapen, daaag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind jou wel een zeeheldenkwartier type ![]() maar ehm je mag me natuurlijk altijd vragen stellen over een bepaalde buurt als het zover is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() het is Quincy ![]() crazy in love zijn wij! zo voel ik mij!! <3 En ik ben niet de enige! http://www.zazzle.nl/i+love+quincy+geschenken |
![]() |
|
|