Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2011, 15:17
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hoe komt dat dan?
Ze is heel aanhankelijk en dringt zich onuitgenodigd overal bij op (etentjes, vakanties, dagjes weg, pokeravondjes etc). En zelfs na meerdere keren zeggen dat ik dat niet fijn vind blijft ze het doen. Een van mijn beste vrienden is ook haar ex en hij is vaak bij ons. En als ze dat weet komt ze opeens langs maar als blijkt dat hij niet meer kon komen is ze ook net zo snel weer weg. Ik heb het idee dat ze helemaal geen vriendinnen wil zijn maar me alleen belt als ze bij haar ex wil zijn. En als ze er dan is praat ze ook helemaal niet tegen mij, wat raar is want ze is wel bij mij op bezoek. Ze vind dat ze het recht heeft overal bij te zijn, is ontzettend snel op haar teentjes getrapt, vertelt je heel de dag wat je moet doen en zeurt alleen maar heel de dag. Ik zie echt niet meer in waarom ik nog bevriend met haar zou zijn. Ik heb het gevoel dat ik helemaal niks terug krijg, of ja, wel iets, maar niks leuks. En dit loopt nu al zeker een half jaar
Advertentie
Oud 14-07-2011, 21:16
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ze is heel aanhankelijk en dringt zich onuitgenodigd overal bij op (etentjes, vakanties, dagjes weg, pokeravondjes etc). En zelfs na meerdere keren zeggen dat ik dat niet fijn vind blijft ze het doen. Een van mijn beste vrienden is ook haar ex en hij is vaak bij ons. En als ze dat weet komt ze opeens langs maar als blijkt dat hij niet meer kon komen is ze ook net zo snel weer weg. Ik heb het idee dat ze helemaal geen vriendinnen wil zijn maar me alleen belt als ze bij haar ex wil zijn. En als ze er dan is praat ze ook helemaal niet tegen mij, wat raar is want ze is wel bij mij op bezoek. Ze vind dat ze het recht heeft overal bij te zijn, is ontzettend snel op haar teentjes getrapt, vertelt je heel de dag wat je moet doen en zeurt alleen maar heel de dag. Ik zie echt niet meer in waarom ik nog bevriend met haar zou zijn. Ik heb het gevoel dat ik helemaal niks terug krijg, of ja, wel iets, maar niks leuks. En dit loopt nu al zeker een half jaar
Je hoeft ook helemaal niet verplicht vriendinnen met haar te zijn. Misschien kun je aan haar vertellen wat je hierboven hebt getypt.
Oud 14-07-2011, 21:17
*oma*
*oma* is offline
Oh en ot: nog steeds verliefd! Twee nachtjes even niet samen, maar wel het hele weekend (en samen naar een techno feestje whoop whoop!), dus dan wordt het extra leuk <3
Oud 14-07-2011, 22:31
Neko*
Neko* is offline
Soms word ik heel erg moe van mezelf..
Oud 15-07-2011, 11:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik kan (nog?) geen 'ik hou van jou' terug zeggen als mijn vriend het tegen me zegt. Waarom heb ik daar nou weer zo'n moeite mee?
Oud 15-07-2011, 11:43
honkballertje
honkballertje is offline
@ Bright Blue, komt vast wel vanzelf. Geef het wat tijd

OT: Ze is leuk en ik heb echt zin om weer met haar af te spreken
Oud 15-07-2011, 11:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
@honkballertje,

Je hebt gelijk. Het blijft alleen wel lastig, ook voor hem.
Oud 15-07-2011, 20:39
Verwijderd
Nou, het is weer eens uit. Ik voel me echt een puberdebiel met deze knipperlichtrelatie En hoewel we nog steeds niet heel duidelijk tegen elkaar zijn geweest, het was een beetje een aaneenschakeling van schouderophaals, is het duidelijk dat dit niks meer wordt. We gaan deze oorlog niet winnen, zei hij. En zo is het. En gek genoeg voel ik de rust in m'n hoofd nu weer terugkomen. En nu we de ervaring hebben dat toegeven aan ons gemis geen vruchten afwerpt, moeten we daar straks maar doorheen. Bah, geen zin in...
Oud 15-07-2011, 20:44
Verwijderd
Ik voel me nogal radeloos. Ik ben toe aan een relatie, maar ik heb de ware nog niet gevonden. ^^
Oud 15-07-2011, 20:50
Verwijderd
Ik voel me single én fantastisch!
+ Ik kan niet wachten tot ik in mijn huisje zit en ga samenwonen met een kameraad.
Lekker relaxed, niks om jaloers op te zijn/worden.
Oud 15-07-2011, 23:59
Daantjer
Daantjer is offline
Ik zal toch niet weer verliefd worden, denk toch niet.
Nu maar een weekje rust zonder oude bekenden en exen, alles laten bezinken van afgelopen jaar.
Het is nu al weer dik een jaar na mijn laatste relatie denk ik zo, de tijd vliegt echt...
Oud 16-07-2011, 00:48
Akhlys
Akhlys is offline
Sinds gister weer volle bak aan het werk. Lekker zwaar, ook meteen een goeie dag gedraait, dus heb een goeie indruk bij het team achter gelaten^^ Het werk zelf is redelijk eentonig, maar ben blij dat het team zo verschrikkelijk relaxed is Ik was ook wel weer klaar met het niks doen. Na het werk vandaag doorgegaan naar een verjaardag en alle gasten weer ff gesproken die ik een tijd niet heb gezien. Tenminste... Ik was gewent ze 2 a 3 keer in de week te zien, dus meer dan een week lijkt erg lang

Het gaat iig weer ff best en ben lekker centjes aan het verdienen en geen tijd en geen zin om me op andere dingen te concentreren (weinig relationeel topic dit keer overigens, dus sorry daarvoor)
Oud 16-07-2011, 13:28
Verwijderd
Even thuis van larp. Hij is er dus ook. En eerst deed hij super afstandelijk. Gaf me een hand om te feliciteren op een manier waarop het leek dat het met de grootste tegenzin was, alsof hij het niet kon maken mij niet te feliciteren, maar het ook niet wou doen. Ik zei dat ie niet zo belachelijk moest doen. Later begon hij dan weer de andere kant op te slaan en wou hij knuffels. Nou ja, niemand snapt hem en ik blijf uit zijn buurt, hoewel het moeilijk is, want mijn gevoelens zitten nog te diep. Het liefst wil ik in zijn armen kruipen en knuffelen en kussen en doen alsof er niks aan de hand is (wat volgens mij ook nog zou lukken, zoals ie nu weer doet), maar ik moet beter weten. Gelukkig heb ik een heleboel vrienden die me steunen en tegenhouden .
Oud 17-07-2011, 12:36
Verwijderd
Ik moet echt nog leren om alles gewoon los te laten en ben begonnen met het afsluiten van mijn leven hier. Vrijdagavond voelde echt als afscheid nemen en ik vond het stom. Ik ben op zo'n moment heel erg makkelijk beïnvloedbaar en ga stomme dingen doen. Maargoed, ik heb me braaf gedragen en dat blijft ook zo tot ik in augustus daar woon. Nu moet ik beginnen met loslaten en afsluiten en afscheid nemen ne en en en en en ik vin dhet zo eng

Edit: Ik heb bijna anderhalf uur gebeld met Vriendje en dat was echt heel erg fijn. Ik vond het heel erg fijn om hem weer te spreken en te vertellen en allesallesalles te vertellen en het is echt heel fijn. Ik heb hem zelfs kunnen vertellen over spanning en roddels en vreemdgaan en dat was heel erg fijn. Het feit dat hij dat allemaal snapt laat me echt merken dat hij toch echt degene is met wie ik oud wil worden.

Laatst gewijzigd op 17-07-2011 om 17:01.
Oud 17-07-2011, 20:37
Volk
Volk is offline
Lief is voor een week weg. Het is voor het eerst in jaren dat we zo lang uit elkaar zijn. Voelt een beetje raar. Vooral toen ik vanavond thuis kwam in een donker en leeg huis. Normaal zit hij op me te wachten, heeft hij eten klaar staan en word ik al vanaf de straat begroet door zijn gitaarspel...

Ach... Gelukkig mis ik hem niet, dat scheelt. Maar na 2 dagen afwezigheid wil ik wel graag zijn lichaam weer tegen de mijne houden en seksen en zoenen.

Ik heb wel een heel leuke week gepland Ik ga met een vriendin waar ik het écht goed mee kan vinden allemaal leuke dingen doen. Het is voor het eerst in jaaaaren dat ik het zo goed kan vinden met een vrouw. Ik vind het geen probleem om haar dagelijks te zien en zelfs shoppen is geen probleem met haar. Ze is niet zo hysterisch als andere vrouwen. Als er iets onverwachts gebeurt haalt ze haar schouders op en gaat ze verder. Een vrouw naar mijn hart, als ik lesbisch was zou ik haar de mijne maken
Oud 18-07-2011, 09:22
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nou, het is weer eens uit. Ik voel me echt een puberdebiel met deze knipperlichtrelatie En hoewel we nog steeds niet heel duidelijk tegen elkaar zijn geweest, het was een beetje een aaneenschakeling van schouderophaals, is het duidelijk dat dit niks meer wordt. We gaan deze oorlog niet winnen, zei hij. En zo is het. En gek genoeg voel ik de rust in m'n hoofd nu weer terugkomen. En nu we de ervaring hebben dat toegeven aan ons gemis geen vruchten afwerpt, moeten we daar straks maar doorheen. Bah, geen zin in...
Naar zijn dit soort situaties idd... Sla je je er wel een beetje doorheen?
Oud 18-07-2011, 12:26
michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Wachtend op een leuke jongen. Want volgens mij zitten ze niet bij mij op school
Oud 18-07-2011, 12:52
Verwijderd
veel succes hoop dat daar snel klaar mee bent
Oud 18-07-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Naar zijn dit soort situaties idd... Sla je je er wel een beetje doorheen?
Nee, niet echt... zijn (en mijn) missen is alweer begonnen en het gaat echt precíes als de vorige keer. Maar de vorige keer heb ik me door hem laten overhalen elkaar weer te zien en dat gaat deze keer echt niet gebeuren
Oud 19-07-2011, 00:15
Verwijderd
Ik vind het zo fijn da tik alles kan bespreken met hem. Zelfs over mijn onderdeindrukzijn van andere mensen of het verliefdwordenopkamp wat er inmiddels bij hoort, want dat is wat ik doe. Het geeft me zoveel meer ruimte dan ik dacht dat ik dat allemaal tegen hem kan zeggen. Dat het maar snel donderdag mag worden want ik ben er niet voor gemaakt om hem dri weken niet te zien, gadverdamme.
Oud 19-07-2011, 09:17
Dott
Dott is offline
Pff gisteravond ff heftig gesprek gehad over hoe het straks allemaal gaat als ik niet meer continu bij hem kan zijn en welke angsten daar voor mij bij komen kijken.
Oud 19-07-2011, 11:29
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik voel me helemaal geweldig! En stapelverliefd ook!
Net terug van (het eerste) weekendje weg met hem & dat was super!!
Oud 19-07-2011, 19:03
Miek
Miek is offline
Omg, ik heb een vriendje
Oud 19-07-2011, 22:56
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Omg, ik heb een vriendje
Ole?
Oud 20-07-2011, 01:20
Volk
Volk is offline
Jippie, lief belde en ik huppelde door de kamer bij het horen van zijn stem. Ik keek er echt naar uit zijn stem te horen. Ik mis hem nog steeds niet gelukkig, maar ik zou wel graag zijn geur weer willen ruiken. Ik slaap gelukkig ook niet in ons bed, ik word altijd para als ik zonder hem in bed lig. Gek genoeg heb ik dat niet als ik op de slaapbank lig. Ergens dit weekend kont hij weer thuis, ik kijk er al naar uit.
Oud 21-07-2011, 00:13
Akhlys
Akhlys is offline
Volle bak werken, ben ook helemaal kapot en heb weinig tot geen tijd voor een sociaal leven. Aan de ene kant wel jammer. Ik vind het heel prettig om m'n huidige vriendengroep regelmatig te zien, maar het komt er gewoon niet van. Ligt nu op maximaal 1 keer per week als het meezit (en dat is weinig voor mijn doen). Maar zoals ik al in een ander topic zei: I'm finally at peace with being single! Ook al mis ik T ontzettend sinds ze verhuisd is, het feit dat ik single stoort me bijna niet meer. Ik ben ook te druk op het moment om me daar zorgen over te maken.
Oud 21-07-2011, 00:32
Catch
Catch is offline
Jaa lachen mijn scharrel is voor 1.5 week weg en ik ga hem echt missen. Verder ben ik erachter dat ik niet klaar ben met exvriendje en twijfel of ik met hem af moet spreken. Ik weet wel dat ik daar ook niet veel verder mee kom, dus beter laat ik het. Heb ook niet onwijs veel zin om met de kunstenaar af te spreken. Beter laat ik het even voor wat het is. Als ze me willen zien laten ze het maar weten. Exvriendje doet iig raar, smst me alleen als hij niemand anders heeft om iets mee te doen. Typisch hoor. Scharrel is wel duisentlief, dat belooft nog wat. Wel goed dat hij even weg is, time to think
Oud 21-07-2011, 01:15
Verwijderd
Hmmm, dat ging beter dan verwcht. Heb ik me daar zo druk om gemaakt? Uiteindelijk twee uur zitten kijken naar gamende jongens en er wat mee gekletst enzo. Was eignelijk best fijn, hehe. Morgen zie ik vriendje weer, het wordt godverdomme tijd. Na vanavond merk ik pas hoeveel ik hem heb gemist en hoe ik hem nodig heb. Soms word ik zo met de neus op de feiten gedrukt.
Oud 21-07-2011, 10:02
Verwijderd
Mijn beste vriend heeft (bijna) een vriendinnetje en ik vind het vet leuk voor hem! Maar stiekem hoop ik ook dat ze een beetje relaxed is en het niet erg vindt dat wij met elkaar omgaan. Met de vriendinv an een andere vriend is dat nog steeds niet tof, aangezien zij mij nog steeds een kutwijf vind en hem bij mij/ons weghoudt. En dat al een jaar of drie. Ik merk dat ik het een beetje spannend vind.

Verder is vorige week dinsdag de vader van een vriend van mij overleden. Ik hoorde dat zaterdag pas en heb hem toen gesmst. We hebben een goede band, maar zijn niet heel erg bellerig ofzo. Als ik hem nu zou bellen/alleen naar hem toe zou gaan, zou dat heel erg onnatuurlijk zijn. Ik wil nu graag nog een keer iets laten weten, ik weet alleen niet goed wat. Iemand tips?
Oud 21-07-2011, 10:07
Verwijderd
Als mijn meisje klaar is met haar opleiding, en ze wordt uitgezonden, zie ik haar 6-9 maanden niet.
Ben benieuwd hoe dat zal zijn... Want uiteraard gaat dat plaats vinden op een tijd dat mijn ma zal overlijden.
Wellicht een beetje vroeg om daar al over na te denken, maar ik heb een vrije dag, dus dan denk je wat af...
Oud 21-07-2011, 10:11
Volk
Volk is offline
Gister is mijn ex heel de dag langsgeweest. Was heel gezellig en ik heb me echt vermaakt. We zijn op een gegeven moment nog even naar tilburg gereden en terug over van alles gepraat. Ik vind het zo fijn dat hij altijd voor mij klaarstaat en ik zo op hem kan rekenen. Vooral omdat ik me gister niet zo heel lekker voelde, dan vind ik het fijn dat hij langskomt om me gezelschap te houden nu mijn lief voor mijn gevoel aan de andere kant van de wereld zit.
Oud 21-07-2011, 10:19
Verwijderd
@SA: Stuur hem een kaartje?
@Louis Armstrong: waar gaat ze heen, is dat nog redelijk in de buurt of echt ver weg?

OT: We zijn alweer bijna een week bij zijn familie in Italië, en de weken hiervoor hebben we ook al praktisch samengewoond. En al is er nog altijd geen naam aan gegeven, het gaat eigenlijk gewoon heel goed Ik vind het soms alleen lastig om er vertrouwen in te hebben dat dit blijvend is en dat ik niet aan de kant geschoven ga worden, zoals me altijd gebeurde.
Oud 21-07-2011, 10:23
Verwijderd
Dat is nog onduidelijk. Eerst moet de opleiding klaar zijn, en haar voorkeursplaatsing moet ook plek hebben. Begrijp me goed, ze wil dat graag, en ik steun haar daarin. Maar dat wil niet zeggen dat ik sta te jubelen...
Oud 21-07-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Jippie, lief belde en ik huppelde door de kamer bij het horen van zijn stem. Ik keek er echt naar uit zijn stem te horen. Ik mis hem nog steeds niet gelukkig, maar ik zou wel graag zijn geur weer willen ruiken. Ik slaap gelukkig ook niet in ons bed, ik word altijd para als ik zonder hem in bed lig. Gek genoeg heb ik dat niet als ik op de slaapbank lig. Ergens dit weekend kont hij weer thuis, ik kijk er al naar uit.
Wat houdt missen voor jou in dan? Je wil hem tegen je aan hebben, je verlangt naar zijn stem en zijn geur? Klinkt als missen?
Oud 21-07-2011, 11:38
Volk
Volk is offline
Nou, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ik ben compleet. Als ik iemand mis dan heb ik het gevoel incompleet te zijn. En dat heb ik nu dus niet.

Ik vind ergens zin in hebben heel iets anders dan iets missen. Soms heb ik zin in een peer, maar dan hoef ik de peer niet te missen.
Oud 21-07-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is nog onduidelijk. Eerst moet de opleiding klaar zijn, en haar voorkeursplaatsing moet ook plek hebben. Begrijp me goed, ze wil dat graag, en ik steun haar daarin. Maar dat wil niet zeggen dat ik sta te jubelen...
Maar dat is vrij natuurlijk, hoor, zo'n dubbel gevoel. Ik denk ook niet dat je je daar schuldig om hoeft te voelen (als je dat al doet) of dat ze het niet begrijpt. Het zal zelfs voor haar wel dubbel zijn.

Gelukkig is het "maar" 6-9 maanden, en hopelijk ook niet al te ver weg, dan kunnen jullie elkaar gewoon zien, toch?
Oud 21-07-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ik ben compleet. Als ik iemand mis dan heb ik het gevoel incompleet te zijn. En dat heb ik nu dus niet.

Ik vind ergens zin in hebben heel iets anders dan iets missen. Soms heb ik zin in een peer, maar dan hoef ik de peer niet te missen.
Poteeto potaato.
Oud 21-07-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:

Is dat gevoel van missen niet alleen als iemand dood is? Want als je vriendje ergens anders is, dan voel je je niet incompleet omdat je weet dat hij toch weer terugkomt. Maar dan kan je hem nog steeds wel missen imo.
Oud 21-07-2011, 14:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
Is dat gevoel van missen niet alleen als iemand dood is? Want als je vriendje ergens anders is, dan voel je je niet incompleet omdat je weet dat hij toch weer terugkomt. Maar dan kan je hem nog steeds wel missen imo.
Nee, ik heb dat gevoel tot nu toe alleen bij levenden gehad.
Oud 21-07-2011, 19:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje, heb er wel erg veel moeite mee soms dat we elkaar steeds zo lang niet zien. Er zit altijd minstens een week tussen. Dat maakt het elkaar zien wel extra leuk, natuurlijk, maar nu heb ik het wel zwaar. Gisteravond lag ik al om acht uur in bed, helemaal huilerig. Ik vind het ook moeilijk om dagelijkse activiteiten als koken en schoonmaken gewoon te doen als hij er niet is, ik denk niet dat ik mijn bed zou uitkomen als ik niet hoefde te werken.
Heb ook niemand om op terug te vallen, mijn twee lieve huisgenootjes en een goede vriendin zijn op vakantie in verweggistan en hebben niet eens internet, mijn ouders wonen ver weg, mijn grootouders wonen ook te ver weg voor een middagje op visite.. bah.
Gelukkig ga ik over 8 nachtjes slapen weer naar mijn vriendje toe En ik denk dat ik dit weekend maar eens naar mijn grootouders ga.
Oud 21-07-2011, 20:18
indigo
indigo is offline
Bluppie nou is-ie eindelijk terug, komt-ie niet hierheen... En voor mij ook ingewikkeld om naar hem te komen, want dan moet ik morgen te vroeg weg. Bleeeh ik wil hem zien!
Oud 21-07-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is vrij natuurlijk, hoor, zo'n dubbel gevoel. Ik denk ook niet dat je je daar schuldig om hoeft te voelen (als je dat al doet) of dat ze het niet begrijpt. Het zal zelfs voor haar wel dubbel zijn.

Gelukkig is het "maar" 6-9 maanden, en hopelijk ook niet al te ver weg, dan kunnen jullie elkaar gewoon zien, toch?

Een uitzending, is meestal niet een gebied waar je als niet-operationeel militair naar toe gestuurd wordt, dus nee, dan kan ik haar niet even opzoeken...
Oud 22-07-2011, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, heb er wel erg veel moeite mee soms dat we elkaar steeds zo lang niet zien. Er zit altijd minstens een week tussen. Dat maakt het elkaar zien wel extra leuk, natuurlijk, maar nu heb ik het wel zwaar. Gisteravond lag ik al om acht uur in bed, helemaal huilerig. Ik vind het ook moeilijk om dagelijkse activiteiten als koken en schoonmaken gewoon te doen als hij er niet is, ik denk niet dat ik mijn bed zou uitkomen als ik niet hoefde te werken.
Heb ook niemand om op terug te vallen, mijn twee lieve huisgenootjes en een goede vriendin zijn op vakantie in verweggistan en hebben niet eens internet, mijn ouders wonen ver weg, mijn grootouders wonen ook te ver weg voor een middagje op visite.. bah.
Gelukkig ga ik over 8 nachtjes slapen weer naar mijn vriendje toe En ik denk dat ik dit weekend maar eens naar mijn grootouders ga.
Herkenbaar hoor, nja behalve dat ik niet meer uit bed zou komen... maar wel dat ik het bij tijd en wijle suf vind dat ik hier in mijn eentje zit en mijn vriendje ver weg en mijn ouders een eindje weg en mijn beste vriendinnen ook en mijn andere vrienden óók. Hier heb ik studiegenoten die wel leuk zijn, maar omdat ik al zo'n druk sociaal leven heb (omdat ik steeds in de trein zit ), heb ik daar geen echte vriendschappen mee opgebouwd oid. Ik kan hier wel gaan socializen, maar de mensen die voor mij als thuis voelen, die wonen allemaal ergens anders.

Gelukkig woont Qimm wel op bezoekbare afstand en komt ze straks langs En aankomende week ga ik met vriendje op 'vakantie' in het huis van zijn broer Waar ik wel moet werken, maar okee, we zijn tenminste niet thuis
Oud 22-07-2011, 08:32
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 22-07-2011, 10:46
tuttebel
tuttebel is offline
gisteravond een skype-date gehad. hij bij zn vrienden en ik thuis, samen even een jointje gerookt. was superleuk! ook om zn vrienden weer eens te zien. tis fijn om te merken dat zij me ook gewoon leuk vinden, en het zelfs gezellig vinden als ik er even bij ben (ook al is het via webcam). en dinsdag komt ie langs!
Oud 22-07-2011, 10:48
Verwijderd
Door stom gedoe van zusje(s) gisteren was ik pas om 2230 bij hem, terwijl de planning was dat ik rond 1700 bij hem zou zijn. HIj snapte het gelukkig, vet lief Het is zo fijn om weer bij hem te zijn. Als we elkara lange tijd niet gezien hebben, vergeet ik het altijd een beetje en weet ik het niet meer zo goed en raak ik in paniek maar als we weer bij elkaar zijn weet ik weer helemaal waarom we bij elkaar zijn en dat is zo fijn <3 Hij is boodschappen doen en ik heb zijn appartementje gepoetst en opgeruimd, vanavond feestje en ik heb er zin in. HIj vond mijn cadeautje geslaagd, superlief. Nog maar drie weken en dan wonen we samen en mijn paniekgevoel is weer weg want samen kunnen we dat goed, ik weet het zeker. Ik hou zozozozozozozo van hem en ik wil nooit iemand anders meer!
Oud 22-07-2011, 12:55
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
gisteravond een skype-date gehad. hij bij zn vrienden en ik thuis, samen even een jointje gerookt. was superleuk! ook om zn vrienden weer eens te zien. tis fijn om te merken dat zij me ook gewoon leuk vinden, en het zelfs gezellig vinden als ik er even bij ben (ook al is het via webcam). en dinsdag komt ie langs!
Wat leuk
Oud 22-07-2011, 13:26
Lente
Lente is offline
wat is dat toch.. een smsje van iemand die helemaal uit mijn leven is, en meteen zit hij weer in mijn hoofd. maak ik me zelfs zorgen om hem. tss doe normaal. ik mis hem niet, denk niet aan hem, heb totaal geen behoefte aan contact, ik heb nooit veel voor hem gevoeld, we hebben maar een paar maanden gedatet en het belangrijkste: hij bleek een engerd. en toch..
Oud 22-07-2011, 20:04
Neko*
Neko* is offline
Waardeloos.. Hij ligt doordeweeks tussen 9 en 10 al op bed (wanneer ik daar dus echt nog geen puf aan heb), en elk leeg weekend weet hij wel weer vol te plannen. En dan vind hij het raar dat ik me af begin te vragen of hij me nog wel leuk genoeg vindt om een hele dag mee door te brengen. 'We zijn toch elke dag samen?' zegtie dan. Maar ik vind op de bank hangen en tv kijken met iemand waar nauwelijks een gesprek mee te hebben is, nou niet echt 'samen zijn'. Juk, ik hoop dat dit maar tijdelijk is.
Oud 22-07-2011, 20:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Herkenbaar hoor, nja behalve dat ik niet meer uit bed zou komen... maar wel dat ik het bij tijd en wijle suf vind dat ik hier in mijn eentje zit en mijn vriendje ver weg en mijn ouders een eindje weg en mijn beste vriendinnen ook en mijn andere vrienden óók. Hier heb ik studiegenoten die wel leuk zijn, maar omdat ik al zo'n druk sociaal leven heb (omdat ik steeds in de trein zit ), heb ik daar geen echte vriendschappen mee opgebouwd oid. Ik kan hier wel gaan socializen, maar de mensen die voor mij als thuis voelen, die wonen allemaal ergens anders.

Gelukkig woont Qimm wel op bezoekbare afstand en komt ze straks langs En aankomende week ga ik met vriendje op 'vakantie' in het huis van zijn broer Waar ik wel moet werken, maar okee, we zijn tenminste niet thuis
Stom is dat he, hele thuis weg, terwijl jij de enige bent die thuis is!

Het gaat trouwens nu beter hoor, ongesteldheid is wat gezakt en ik voel me meteen weer okee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten