Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2011, 12:44
Verwijderd
Zin in!
Advertentie
Oud 28-07-2011, 12:44
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben wel benieuwd hoe het is om een spel te spelen 'vanaf de andere kant'. volgens mij wordt dat minstens net zo leuk
Oud 28-07-2011, 13:09
Luts
Luts is offline
nog 5 uren spannend
Oud 28-07-2011, 13:46
honestsmile
honestsmile is offline
Ja duurt niet lang meer
Oud 28-07-2011, 14:38
Verwijderd
Yesssssssss functie is binnen!
Oud 28-07-2011, 14:38
Verwijderd
Grapje, huhuh.
Oud 28-07-2011, 14:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Yesssssssss functie is binnen!
Oud 28-07-2011, 15:04
Geel
Geel is offline
Citaat:
ik ben wel benieuwd hoe het is om een spel te spelen 'vanaf de andere kant'. volgens mij wordt dat minstens net zo leuk
Het is vooral in het begin heel leuk! Maar ik verlies aan het eind altijd de concentratie waardoor ik niet meer helemaal in het spel zit Behalve als het spel de hele tijd spannend blijft.

Ik heb er ook zin innnn!
Oud 28-07-2011, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Soija:
Oud 28-07-2011, 15:31
Rationeel
Rationeel is offline
Pfffff
Oud 28-07-2011, 18:00
Luts
Luts is offline
het is 19:00 nog niks ontvangen
Oud 28-07-2011, 18:05
Neko*
Neko* is offline
Luts, ik zou dat niet zo openlijk zo melden. De vorige keer werd er iemand opgehangen omdat hij zijn functie eerder had dan de rest, en dat meteen gepost had.
Oud 28-07-2011, 18:18
Rationeel
Rationeel is offline
19:00 was de aanmeldingsdeadline luts. Spelleiders zijn net op Texel aangekomen, de openingspost volgt zsm
Oud 28-07-2011, 18:23
Luts
Luts is offline
Maar het lijkt me logisch dat je op stipt 19:00 geen functie hebt. Heb er alleen super veel zin in

@ Neko* : echt waar?

@Rationeel: Veel plezier op Texel
Oud 28-07-2011, 18:25
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Maar het lijkt me logisch dat je op stipt 19:00 geen functie hebt. Heb er alleen super veel zin in

@ Neko* : echt waar?

@Rationeel: Veel plezier op Texel
Hij bleek dan ook een wolf te zijn, dus het was volkomen terecht.
Oud 28-07-2011, 18:45
Spelleider
Spelleider is offline
Het is zover; we kunnen beginnen! Rond 20:30 zal het openingsverhaal gepost worden en gaat het spel echt van start.

Wij gaan ons uiterste best doen om elke dag de uitslag met het bijbehorende verhaal zo snel mogelijk na 20:30 te plaatsen. Indien we niet in staat zijn rond deze tijd te posten, dan zullen we dit vantevoren melden.

Als toelichting/aanvulling op het bestaande reglement hebben wij de volgende punten. Over deze punten kan niet gediscussieerd worden.

1. Stemmen:

Alle stemmen tot en met 20:30 worden geaccepteerd. Als referentie wordt de tijdsmarkering van de ontvangen PM gehanteerd. Als er geen stem wordt ontvangen of als een stem te laat wordt ontvangen krijg je een waarschuwing, drie waarschuwingen betekent een rode kaart voor het volgende spel.
Wolven brengen een gezamenlijke stem uit. Dit gebeurt dus met één PM aan de Spelleider met de overige wolven in de CC. Als er een wolf ontbreekt in de PM dan wordt de stem als ongeldig beschouwd en dit betekent een waarschuwing voor alle wolven. Ook voor wolven geldt dat drie waarschuwingen een rode kaart betekent.

Let op: Sommige functies hebben elke dag een stemronde.

2. Wincondities:

Alle niet-wolven aan de kant van de dorpelingen (de ziener, de tovenaar, de jager, de wolfsbane, de leerling, etc.) worden als dorpeling beschouwd.
Alle niet-wolf slechteriken (de evilziener, de verrader, de heks, de leerling, etc.) worden niet als dorpeling en ook niet als wolf beschouwd.
De geliefden en de cupido worden niet als dorpeling en ook niet als wolf beschouwd. Dit geldt ongeacht de functie die de geliefden hadden voordat ze geliefden werden.

De dorpelingen winnen:
Het doel van de dorpelingen is om alle wolven op te hangen. Zij winnen als alle wolven zijn opgehangen, nadat de geliefden zijn uitgeschakeld.

De wolven winnen:
Het doel van de wolven is te overleven en te moorden, zonder dat de anderen in de gaten hebben wat hun identiteit is. Zij winnen als ze in de meerderheid zijn ten opzichte van de dorpelingen, nadat de geliefden uitgeschakeld zijn.
Dat kan tijdens een eetronde zijn, maar het kan ook tijdens een hangronde zijn!

De geliefden winnen:
Het doel van de geliefden is om te overleven. Zij winnen als één van de andere partijen eerder uitgeschakeld wordt.
Deze regel heeft de hoogste ‘prioriteit’, dus als er bijvoorbeeld 2 geliefden, 1 dorpeling en 2 wolven zijn, dan zijn de wolven in de meerderheid. Op dat moment zijn de dorpelingen uitgeschakeld, waardoor de geliefden winnen.

Let op: Wanneer dit reglement geen uitsluitsel geeft over de wincondities, neemt de spelleider de beslissing. Voor een goed speleinde dient deze beslissing geaccepteerd te worden.

3. Pro-tip:
De functies zullen in willekeurige volgorde aan de spelers bekend worden gemaakt vóór het openingsverhaal wordt geplaatst. Om er toch voor te zorgen dat er geen onnodige informatie wordt vrijgegeven, raden wij iedereen aan om niet over het al dan niet ontvangen hebben van zijn of haar functie te praten vóór het openingsverhaal.

4. Verder:
Tijdens het spel hebben spelers de mogelijkheid om na hun dood nog één, niet spelinhoudelijke, post te maken in het topic. Na elke extra post volgt een waarschuwing en dus een eventuele rode kaart.
Tijdens het spel kan er alleen contact worden gemaakt met de Spelleider om een stem door te geven of om een vraag te stellen over (de regels van) het spel. Alle vormen van contact met een andere reden worden beloond met een waarschuwing en dus een eventuele rode kaart.

Let op: Dit geldt voor zowel spelers die nog in het spel zitten als dode spelers als niet-spelers.
Oud 28-07-2011, 18:57
snoopy
snoopy is offline
Jeej!

Zouden jullie nog de definitieve deelnemerslijst kunnen posten (of is die hetzelfde als op de vorige pagina)?

En veel plezier op het grote eiland
Oud 28-07-2011, 19:05
Röps
Röps is offline
Die komt onder het openingsverhaal denk ik?
Oud 28-07-2011, 19:06
Spelleider
Spelleider is offline
Een aantal mensen hebben een volle pm inbox. Wil iedereen die nu nog geen functie heeft ontvangen zijn of haar inbox legen en even een berichtje sturen naar de spelleider? Dank u.
Oud 28-07-2011, 19:06
snoopy
snoopy is offline
Oh ja

@ Röps that is
Oud 28-07-2011, 19:36
Martiño
Martiño is offline
Nou, heb er weer zin in. Weer een tijdje geleden dat ik meegespeeld heb!
Oud 28-07-2011, 19:39
Spelleider
Spelleider is offline
You can’t cheat Death

Röps zoekt naar zijn tas. Zijn hele klas is net met de bus aangekomen op het vliegveld en het is complete chaos. Iedereen zoekt naar tassen, de mannen scheppen op tegen vrienden wat ze allemaal op de excursie gaan uitvreten, de vrouwen giechelen. Behalve Queasy en Interglot. Interglot staat dromerig voor zich uit te staren met muziek in haar oren. Ze is het type meisje dat gepest zou kunnen worden, maar iedereen weet dat het beter is om van haar af te blijven. Queasy daarentegen krijgt het zwaar te verduren. En ook nu ziet Röps de kans om zijn zware tas aan Queasy te hangen op een moment van instabiliteit. “Aaaaaaah” roept Queasy geschrokken terwijl ze omvalt. Waarna Röps het applaus van zijn klasgenoten in ontvangst neemt en met hen mee naar binnen loopt. De enige die even blijft staan is Geel. Hij wil Queasy wel helpen maar weet ook dat dat sociale zelfmoord is. Vertwijfeld kijkt hij om zich heen, zal hij het doen? Maar dan ziet hij VeGs naar hem kijken en loopt hij vlug achter zijn vrienden aan.

“Kom, je kunt niet op een 7 uur durende vlucht stappen zonder eerst je darmen te legen!” Wammus kijkt om. Daboman staat hem verwachtingsvol aan te kijken. “Wil je nou werkelijk samen naar de wc?” vraagt Wammus vol walging, maar hij loopt toch maar mee. *He was born in the summer of his twenty-seventh year* klinkt het vanuit de radio op het toilet. Wammus voelt een koude rilling.. John Denver, die was toch bij een vliegtuigongeluk omgekomen? Al sinds vanmorgen heeft hij een onbestemd gevoel over deze excursie.

“Ladies and Gentlemen, thank you for your patience, at this time we would like to begin pre-boarding of Euro-Air Flight 180 to Paris through gate 13.” Iedereen op het vliegveld haalt opgelucht adem. Eindelijk zal vlucht 180 boarden en zullen die rottige pubers opgedonderd zijn.

Interglot schrikt op uit haar boek door een enorme donderklap van buiten. Ze kijkt geïrriteerd naar de onrustige lucht en zucht diep. Een hele week met haar klasgenoten is een enorme opgave. ‘Zouden ze niet op z’n minst af en toe kunnen douchen..’ zegt ze tegen zichzelf terwijl Snoopy en Neko, de zweverige hippies van de school, langslopen. Na nog een diepe zucht, staat ze op en slentert naar de boardingrij waar de docent Frans de deelnemerslijst staat af te vinken. “Onze, douze, treize..” Monsieur Martiño kijkt op z’n lijst. Waar blijven Wammus en Daboman toch?! Met een kuchje probeert Monsieur Martiño de aandacht te krijgen van de rondborstige lerares Absinthe maar zonder succes. Gelukkig komen Wammus en Daboman aanrennen, gevolgd door Luts en Geel. Zeventien stuks; iedereen is er!

Terwijl de leerlingen van Columbine High hun plaats aan het zoeken zijn, blijft het buiten onrustig. De meeste leerlingen gaan snel zitten en proberen zich, zonder succes, af te sluiten van het noodweer dat zich buiten afspeelt. Toch hebben sommige leerlingen andere zorgen. “Lieve, lieve, lieve Wammus, kunnen wij alsjebliiieeeft van plaats ruilen?” Wammus schrikt wakker uit een nachtmerrie. Hij kijkt recht in de smekende bambi-ogen van Fantôme en Honestsmile. “Huh, wat?” –“Wij zouden zoooooo graag naast elkaar willen zitten, hihihi. We hebben Daboman al gevraagd maar hij had een of ander vaag excuus waarom dat niet kon”, legt Honestsmile uit, haar lange vlechten heen en weer zwaaiend. “Oh.. eh.. ja hoor” zegt Wammus voor hij er erg in heeft. Zulke ogen, wie kan dat nou weerstaan?! Daboman werpt Wammus een gefrusteerde blik toe. Nu kan hij wéér niet naast Fantôme zitten! ‘Eikel’ mompelt hij.

Terwijl Wammus opstaat en naar zijn nieuwe plaats loopt, krijgt hij opeens een flashback uit zijn droom. Met een ongemakkelijk gevoel gaat hij naast Daboman zitten. Via de speakers hoort hij: *Ladies and Gentlemen, we are ready for take-off. Flight Attendants prepare for departure* “Neeeee!” schreeuwt Wammus, “we moeten hier weg! We moeten hier NU weg!!!!” In paniek duwt hij Adamczowice opzij om bij z’n tas te komen. Röps roept geïrriteerd naar Wammus: “Wat lul je nou man, doe eens rustig..jeeeeeez” en ook Röps’ vriendin Severus roloogt naar Wammus. “Ik heb het gedroomd, we storten straks allemaal neer, je moet me geloven!” probeert Wammus nog voordat hij de vuist van Röps op zijn neus voelt. Daboman en Interglot kijken bezorgd naar de twee vechtende mannen.

“Zijn jullie helemaal gek geworden!” Absinthe komt aanrennen en kijkt wanhopig naar haar leerlingen. Haar hoge stem klinkt schril als ze naar de jongens roept: “Allemaal terug naar je plaatsen, en wel onmiddellijk!” Niemand trekt zich iets van haar aan, een veel beter begin dan een gevecht in een vliegtuig had een excursie in hun ogen niet kunnen hebben. Dat dachten ze tenminste.

Als ze 20 minuten later allemaal weer bij de gate staan met twee boze docenten en twee boze vliegveldmedewerkers dringt het pas tot de leerlingen door dat hun excursie niet meer door zal gaan. “Het is allemaal jouw schuld, klootzak!” snauwt Adamczowice naar Wammus, “Moest je weer zo nodig de boel verpesten?” Ook Severus kijkt hem met een ijzige blik aan. “Mevrouw Absinthe, ik protesteer!” zegt Honestsmile stampvoetend, “wíj hebben toch allemaal niets gedaan, waarom zouden we de dupe moeten worden van die sulletjes? Ik ga het tegen mijn vader zeggen en ik beloof u dat u hier nog meer over zult horen!” Absinthe moet zich inhouden om niet tegen haar uit te barsten. ‘Wat denkt dat verwaande nou kind helemaal, dat ik bang ben voor haar vader?! Pff, belachelijk’. Queasy kijkt van een afstandje toe. Ze is allang blij dat er eens een keer iemand anders gepakt wordt. Nu kan ze even rustig nadenken en ontspannen zonder steeds bang te hoeven zijn voor Röps of een van die andere pestkoppen.

Geel kan het eigenlijk vrij weinig schelen dat de excursie nu niet doorgaat. Hij heeft op dit moment alleen maar oog voor één ding en dat is Luts. Eigenlijk wilde hij voor het boarden al aan haar vertellen hoe leuk hij haar vindt, maar toen werd hij onderbroken. Nu had hij dan eindelijk de kans, want ze stond wat afgezonderd van de groep wat uit het raam te staren, naar wat hun vlucht had moeten zijn. “Luts”, zei hij, “ik moet je wat vertellen. Ik…” Zijn mond valt open van verbazing als hij in de lucht een vliegtuig ziet exploderen; HUN vliegtuig. De explosie wordt gevolgd door een enorme lichtflits en een doffe dreun. Heel even gebeurt er niets, maar in een fractie van een seconde knalt het volledige raam van de vertrekhal uit elkaar. Geel en Luts worden achteruit geblazen en de glasscherven vliegen in het rond.

Ongeveer een uur later begint bij iedereen het besef te komen dat ze zojuist aan de dood zijn ontsnapt. Het grootste deel van de leerlingen is nog steeds op het vliegveld aanwezig. Een paar zijn nog steeds in tranen van wat er net is gebeurd, wat anderen proberen hen juist weer te troosten en Monsieur Martiño en mevrouw Absinthe proberen aan de inmiddels gearriveerde hulpverleners uit te leggen wat er precies is gebeurd. Een aantal leerlingen ontbreken in dit geheel; Geel en Luts zijn met ernstige verwondingen met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis. Ook Little Phoebe is geraakt door het glas, maar ze is er minder erg aan toe. De ziekenbroeders dragen haar de ambulance in en net voordat de deuren sluiten springen Snoopy en Neko erbij: “We zijn haar vriendinnen, wij willen meerijden!”.

Little Phoebe is niet héél erg gewond, maar de intense paniek straalt uit haar ogen. “Wat is er, Pheebs?” vraagt Neko. Little Phoebe schudt haar hoofd. Ze wil niets zeggen. Dan barst ze in tranen uit. Vragend kijkt Neko naar Snoopy. “Nou..” begint Snoopy, “het zit dus zo... Little Phoebe heeft een bepaald idee over de dood... ze denkt namelijk.. dat de dood een bepaald Plan heeft. Dat ons leven en onze dood voorbestemd zijn.” Neko’s blik verandert van verbaasd in ronduit angstig. Snoopy gaat verder: “Ze denkt dus dat het vandaag ons moment was geweest om te sterven.” Ze zucht eens diep. Maar dan klaart haar gezicht op en zegt ze: “Maar dat is niet zo, want we zijn aan het Plan ontsnapt.... toch?!”

Met een angstaanjagend kille stem antwoordt Little Phoebe: “In death... there are no accidents. No coincidences. No mishaps. And no escapes.”

De deelnemerslijst is als volgt:

1. Snoopy
2. Geel
3. Fantôme
4. Röps
5. Honestsmile
6. Daboman
7. Interglot
8. Absinthe
9. Martiño
10. Neko
11. VeGs
12. Luts
13. Little Phoebe
14. Wammus
15. Severus
16. Adamczowice
17. Queasy

We spelen met een ziener, een tovenaar, een wolfsbane en zes dorpelingen aan de ene kant en vier wolven, een evilziener en een verrader aan de andere kant. Daarnaast zijn er nog een leerling en een ‘echte’ Cupido.

De Cupido speelt aan de kant van de geliefden en probeert hen in leven te houden. Als de Cupido doodgaat, gebeurt er niets. Als de geliefden doodgaan, speelt de Cupido als dorpeling verder. De Cupido kan door de ziener en de evilziener worden opgevraagd. De geliefden niet.

De ziener en evilziener vragen allebei op in de eetronde.

De Cupido dient de Spelleider z.s.m. een PM sturen met wie hij/zij geliefden maakt.

Als er nog onduidelijkheden zijn, stuur dan alsjeblieft even een pm naar de spelleider en zet het niet in het topic. Dat leidt af van het spel en zorgt voor verwarring. De spelleider zal eventueel uitsluitsel geven in het topic.

Heel veel plezier!
Oud 28-07-2011, 19:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nais, final destination
Oud 28-07-2011, 20:04
snoopy
snoopy is offline
Waaaaaah, gaaf!

Vooral dit natuurlijk:
Citaat:
Snoopy en Neko, de zweverige hippies van de school,
Oud 28-07-2011, 20:09
Wammus
Wammus is offline
Goed verhaal.
Oud 28-07-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Oh nais, final destination
Inderdaad .

Oud 28-07-2011, 20:10
honestsmile
honestsmile is offline
Mooi verhaal , maar ik ben niet verwend XD. Ik ga mijn pappie er bij halen hoor
Oud 28-07-2011, 20:50
Fantôme
Fantôme is offline
Random Generator zegt nummer 4 en dat is Rops.
Mijn stem gaat morgenavond naar hem. Zeg het nu vast, ben er morgenavond niet, en weet niet zeker of ik overdag nog actief kan zijn, hoewel ik vermoed van wel.

En leuk verhaal idd
Oud 28-07-2011, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Hophop, random naar nummer 6! Sorry Daboman.
Oud 28-07-2011, 20:55
Neko*
Neko* is offline
Gaaf, een zweverige hippie. En goed verhaal, dat ook!

Vriend zegt 7, en dat is Interglot.
Oud 28-07-2011, 20:57
Luts
Luts is offline
gaan jullie nu al stemmen?

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 20:57. Reden: verkeerde smiley :)
Oud 28-07-2011, 20:59
Verwijderd
Waarop wil je wachten dan?

In navolging van Neko heb ik een vriendin gevraagd, en die zegt 15. Dat is Severus.
Oud 28-07-2011, 21:00
Luts
Luts is offline
Weet niet speel het spel voor het eerst
Oud 28-07-2011, 21:00
Verwijderd
Nou ik heb er weer zin in!

Succes allemaal.
Oud 28-07-2011, 21:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weet niet speel het spel voor het eerst
Waarom zou je nu niet stemmen? Heb jij anders andere informatie om je stem op te baseren dat je er langer over na wil denken?
Oud 28-07-2011, 21:04
Luts
Luts is offline
Citaat:
Waarom zou je nu niet stemmen? Heb jij anders andere informatie om je stem op te baseren dat je er langer over na wil denken?
Misschien

Citaat:
Geel kan het eigenlijk vrij weinig schelen dat de excursie nu niet doorgaat (...) “Luts”, zei hij, “ik moet je wat vertellen. Ik…”
Wat wilde je vertellen Geel?
Oud 28-07-2011, 21:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
zo ja, gooi het in de groep zou ik zeggen
Oud 28-07-2011, 21:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Misschien
Je realiseert je nu dat je impliceert dat je de verrader bent? Laten we dit voorlopig maar op onervarenheid gooien...
Oud 28-07-2011, 21:07
Martiño
Martiño is offline
En Luts, het verhaal heeft niks met het spel te maken, er zitten geen hints in verborgen.
Oud 28-07-2011, 21:10
Luts
Luts is offline
Citaat:
En Luts, het verhaal heeft niks met het spel te maken, er zitten geen hints in verborgen.
Het verhaal is voor de leuk, i know

Maar iedereen gaat toch speculeren over wie moet worden opgehangen/opgegeten daar kun je toch info uit halen?
Of is dat een typische domme newbie vraag?
Oud 28-07-2011, 21:11
Martiño
Martiño is offline
Dat is een domme vraag inderdaad. Het spel en het verhaal staan los van elkaar. Hoewel er in de eerste ronde - meestal - met een kutreden wordt gestemd.
Oud 28-07-2011, 21:15
Luts
Luts is offline
Citaat:
Dat is een domme vraag inderdaad. Het spel en het verhaal staan los van elkaar. Hoewel er in de eerste ronde - meestal - met een kutreden wordt gestemd.
oké dan stem ik nu om een kutreden.

Citaat:
Met een kuchje probeert Monsieur Martiño de aandacht te krijgen van de rondborstige lerares Absinthe maar zonder succes.
...
“Zijn jullie helemaal gek geworden!” Absinthe komt aanrennen en kijkt wanhopig naar haar leerlingen. Haar hoge stem klinkt schril als ze naar de jongens roept: “Allemaal terug naar je plaatsen, en wel onmiddellijk!” Niemand trekt zich iets van haar aan
...
” Absinthe moet zich inhouden om niet tegen haar uit te barsten. ‘Wat denkt dat verwaande nou kind helemaal, dat ik bang ben voor haar vader?! Pff, belachelijk’.
Omdat Absinthe een slechte lerares is, stem ik op haar.
Sorry
Oud 28-07-2011, 21:20
Severus
Severus is offline
Zo. Zoals sommigen zich mogelijk nog herinneren, vind ik random stemmen een farce en doe ik daar niet aan mee. Meestal doe ik daarvan in de plaats op iemand stemmen wiens naam een wolverige vibe lijkt af te geven.

Maar niet vandaag. Vandaag heb ik een (validere) reden. Ik ga voor Luts, omdat ik het ergens toch wel frappant vond dat ze niet één van de eersten was die reageerden nadat het verhaal was gepost. Ik bedoel, het was mij al een tijd duidelijk dat ze het topic scherp in de gaten houdt - veel F5'en enzo - zat te trappelen van ongeduld om 19:00 uur... maar wanneer dan eindelijk het verhaal wordt gepost (waarvan iedereen weet dat het om 20:30 uur is), duurt het meer dan een uur voordat ze eindelijk iets van zich laat horen - en dan pas wanneer mensen al beginnen te stemmen (= veiliger). En dan zie ik nu ook nog deze laatste posts van haar... hmm, lijkt een beetje alsof ze het extra dik er op legt dat ze een newbie is - wellicht geïnstrueerd door medewolven die optimaal gebruik willen maken van een n00b-wolf in hun midden?

Oké, misschien is het een beetje paranoïde van me, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Dus bij deze heeft Luts mijn stem.
Oud 28-07-2011, 21:22
Röps
Röps is offline
Oh veel bad guys op 17 spelers?

Ik stem op Fantôme, omdat die op mij stemt
Oud 28-07-2011, 21:24
Luts
Luts is offline
Als je het zo graag wilt weten Severus:
Inderdaad om 19:00 zat ik de hele tijd te F5'en maar...
Om 20:00 had ik een afspraak bij de buren om te overleggen wat op de bonte avond gaan doen. Ik had geen idee hoe lang het zou duren en ik wist pas vanmiddag dat er vanavond overleg was. Pas om 21:30 was ik thuis dus toen ben ik weer actief gaan posten

Geloof het of niet
Oud 28-07-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:

Omdat Absinthe een slechte lerares is, stem ik op haar.
Sorry
Dan stem ik op jou.

EN IK BEN GODVERDOMME GEEN SLECHTE LERARES
Oud 28-07-2011, 21:33
Luts
Luts is offline
Citaat:
Sorry
Oud 28-07-2011, 21:41
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Oké, misschien is het een beetje paranoïde van me, maar ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Dus bij deze heeft Luts mijn stem.
Een béétje paranoïde? Focking hell. Je bent weer op dreef, Sev.
Maar in de eerste ronde kun je meestal alleen vergezochte redenen hebben.

Ik dacht trouwens dat Luts Lisa was? Maar blijkbaar een newbie dus (en te merken ook).
Hoe dan ook ga ik niet op haar mee, voor we weer alleen losse stemmen en lange rijtjes hebben.

Dus ik ga voor iemand met een stem..... Dat wordt Interglot.

Rops
Fantome (1)

Daboman
Martino (2)

Interglot
Neko* (3)
VeGs (9)

Severus
Interglot (4)

Absinthe
Luts (5)

Luts
Severus (6)
Absinthe (8)
Little Phoebe (10)
Honestsmile (11)
Wammus (12)

Fantome
Rops (7)

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 21:58. Reden: Stemmen toegevoegd
Oud 28-07-2011, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stem op Luts, gewoon omdat ik me erger.
Oud 28-07-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Luts, gewoon omdat ik me erger.
dat is inderdaad ook een reden En verder vind ik het wel grappig wat Severus zegt, dus dat vind ik het proberen waard
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten