Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2011, 00:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nog een keer!
Oud 17-07-2011, 00:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
Hoi . En doei overigens ook. Ik kom net terug van mijn kamer inrichten , dinsdag ga ik waarschijnlijk definitief verhuizen. Vandaag spul bij ikea weggesleept om 1 minuut over openingstijd. En toen bij de laatste 3 pakketten ging de lift kaput. Sta je dan met 90 kilo kast op de begane grond . Nou ja, is goed gekomen! Foto's post ik morgen even, nu geen energie maar mijn kamer is bijna af! Alleen nog schilderijtjes dingen, spiegel en beddengoed enzo. . Jongens, ik ben zó blij!

En nu ga ik slapen tot morgenmiddag.
Ik vind je smileygebruik echt heel erg tof
Oud 17-07-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ja. Je hebt me hier lang genoeg weggehouden..

Niet mijn schuld. *wijst naar Schrödinger*.

Heb ik nog iets gemist?
Ik vind het niet kunnen

Ja heul veul, maar dat ga ik lekker niet vertellen PUH.
Oud 17-07-2011, 00:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou een boek moeten schrijven. "Mijn dronken vader en zijn fratsen." Ik zit hier alleen maar te facepalmen.

Ik zweer het je, hij probeerde net een glas (bier, waarschijnlijk) van de lege tafel te pakken. Met zijn ogen dicht
Oud 17-07-2011, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee vrouwmensen, zal ik deze kopen:

Wou ik al eerder doen, maar toen was íe uitverkocht, maar nu issie weer terug. 25 euro! En volgens de reviews zit 'ie awesome, vooral als je flinke heupen hebt. Nou, CHECK!
Oud 17-07-2011, 00:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

[afbeelding]

Wou ik al eerder doen, maar toen was íe uitverkocht, maar nu issie weer terug. 25 euro! En volgens de reviews zit 'ie awesome, vooral als je flinke heupen hebt. Nou, CHECK!
Nee. Tenzij je 'm puur wil kopen omdat 'ie lekker zit.
Geel
Geel is offline
Trimm, mijn vrouwelijke kant weet het niet!

Welterusten iedereen!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee. Broekpakken. Nee.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet kunnen

Ja heul veul, maar dat ga ik lekker niet vertellen PUH.
Aww. Lieve Sanne, het spijt me. Vertel me alsjeblieft een paar sappige roddels!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou een boek moeten schrijven. "Mijn dronken vader en zijn fratsen." Ik zit hier alleen maar te facepalmen.

Ik zweer het je, hij probeerde net een glas (bier, waarschijnlijk) van de lege tafel te pakken. Met zijn ogen dicht
Gelukkig was het een lege tafel en pleurde íe geen halfvol glas om met z'n ogen dicht.
Oud 17-07-2011, 00:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Welterusten iedereen!
Slaap lekker koek!
Oud 17-07-2011, 00:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee. Tenzij je 'm puur wil kopen omdat 'ie lekker zit.
Ja. Baggy broek met zwart topje. Dat draag ik anders toch wel, en nu zit 't aan elkaar vast. Scheelt weer moeite.

Citaat:

Welterusten iedereen!
En je mannelijke kant?

Citaat:
Nee. Broekpakken. Nee.
Ja, maar tis voor als het heel warm is, voor op het strand ofzo. Hij is niet voor niets van Beachwave. Ik draag het niet voor de sexy, al zal het me vast tantoegaaf staan.
Oud 17-07-2011, 01:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gelukkig was het een lege tafel en pleurde íe geen halfvol glas om met z'n ogen dicht.
Ja dat is ook zo maar dan had ik hem de tering gescholden, ik heb gister nog gestofzuigd (en ik haat stofzuigen ).

Maar even hè, zo dronken zijn is toch niet leuk? Ik bedoel, ik ben ook wel eens heel dronken geweest, maar dat was ook niet echt genieten, voornamelijk omdat ik moest kotsen
Mijn pa is geen kotser, maar hij kan er duidelijk ook niet goed tegen
Oud 17-07-2011, 01:01
Verwijderd
Ik heb Slumdog Millionaire gekeken, en ik vond hem goed
Oud 17-07-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Hm. Ik ben er niet zo'n fan van. Met een jasje of vestje erop is het nog wel prima denk ik. En het ziet er wel uit alsof het heerlijk zit inderdaad. Ik zag zoiets in pyjamavorm bij de Hunkemoller, maar te weinig centjes atm.

Citaat:
Aww. Lieve Sanne, het spijt me. Vertel me alsjeblieft een paar sappige roddels!
Ik wou dat ik ze had
Oud 17-07-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook zo maar dan had ik hem de tering gescholden, ik heb gister nog gestofzuigd (en ik haat stofzuigen ).

Maar even hè, zo dronken zijn is toch niet leuk? Ik bedoel, ik ben ook wel eens heel dronken geweest, maar dat was ook niet echt genieten, voornamelijk omdat ik moest kotsen
In je eentje thuis lijkt het me iig vreselijk.
Oud 17-07-2011, 01:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja. Baggy broek met zwart topje. Dat draag ik anders toch wel, en nu zit 't aan elkaar vast. Scheelt weer moeite.

En je mannelijke kant?

Ja, maar tis voor als het heel warm is, voor op het strand ofzo. Hij is niet voor niets van Beachwave. Ik draag het niet voor de sexy, al zal het me vast tantoegaaf staan.
Nee! Dat soort broekpakken staat heel erg pauper. Bij iedereen. Geloof me nou
Oud 17-07-2011, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nee, ik snap dat ook nooit zo. Bij mij is het óf lichtelijk aangeschoten en gewoon giechelig, maar verder wel 'normaal', óf ik ben keihard aan het kotsen. Geen tussenweg. Helemaal laveloos zijn is me maar 1 of 2 keer gebeurd en dat kwam door heel veel sterke drank en ik vond het niet heel erg plezant.
Oud 17-07-2011, 01:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
In je eentje thuis lijkt het me iig vreselijk.
Nee hij was in de kroeg. Hij drinkt nooit thuis
Oud 17-07-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Nee hij was in de kroeg. Hij drinkt nooit thuis
Oh, dan snap ik het wel een beetje Ik heb heel vaak thuis pas door hoe erg het eigenlijk is
Oud 17-07-2011, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, ik snap dat ook nooit zo. Bij mij is het óf lichtelijk aangeschoten en gewoon giechelig, maar verder wel 'normaal', óf ik ben keihard aan het kotsen. Geen tussenweg. Helemaal laveloos zijn is me maar 1 of 2 keer gebeurd en dat kwam door heel veel sterke drank en ik vond het niet heel erg plezant.
Echt hè! Er is toch geen lol meer aan als je niet meer normaal kunt lopen?
Ik ben dan niet zo'n fan van alcohol, maar dit is wel een ander uiterste
Oud 17-07-2011, 01:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dan snap ik het wel een beetje Ik heb heel vaak thuis pas door hoe erg het eigenlijk is
Hij heeft niet door hoe erg het is, want hij vreet iets met zijn ogen dicht, valt in slaap en slaat wartaal uit met een boel nare ziektes

Hahaha mijn moeder smst me net dat ik zo heel stil moet doen omdat ze hem liever op de bank heeft
Oud 17-07-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat ik ze had
Sanne zonder roddels.. The end of days!
Oud 17-07-2011, 01:11
Verwijderd
Oh en Trimm, geen broekpak.
Oud 17-07-2011, 01:12
Verwijderd
Trimm, lekker dragen wat jij mooi vindt.
Oud 17-07-2011, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft niet door hoe erg het is, want hij vreet iets met zijn ogen dicht, valt in slaap en slaat wartaal uit met een boel nare ziektes

Hahaha mijn moeder smst me net dat ik zo heel stil moet doen omdat ze hem liever op de bank heeft
En mja, dat overkomt me nooit geloof ik.

Citaat:
Sanne zonder roddels.. The end of days!
I know
Oud 17-07-2011, 01:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geloof je
Oud 17-07-2011, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Geloof je
De laatste tijd kom ik over het algemeen alleen thuis, dus er is niemand die het me de dag erna kan vertellen
Oud 17-07-2011, 01:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
is zo'n ding, zeker in het zwart, niet ook heel warm?
Oud 17-07-2011, 01:29
Verwijderd
Ik heb in het kader van hipheid van de week maar een chino broek gekocht trouwens. Nu hoor ik er weer helemaal bij
Oud 17-07-2011, 01:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De laatste tijd kom ik over het algemeen alleen thuis, dus er is niemand die het me de dag erna kan vertellen
Ik denk dat dat ook maar beter is
Oud 17-07-2011, 01:36
Verwijderd
Bedtijd, trusten liefjes!
Oud 17-07-2011, 01:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Iedereen gaat maar vroeg slapen, op de zaterdagnacht

Oud 17-07-2011, 01:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo ook slapen ja sorry
Oud 17-07-2011, 01:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kut met peren, sta ik net halsbrekende toeren uit te halen om slingers op te hangen zonder dat mn ouders wakker worden, belt m'n zus ineens. Dr vriend ging uit en de bestuurder is aangehouden omdat ie teveel op had, dus nu moet ik babysitten terwijl mn zus dr vriend ophaalt. Lekker, nu zijn mn ouders vast wakker en is de verrassing verpest.
Oud 17-07-2011, 01:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah wat naar
Oud 17-07-2011, 01:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, ik sluip net als een fucking NINJA uit de woonkamer, vergeet ik mijn oplader
Oud 17-07-2011, 01:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doh! Es kijken of ik zo wat ninja skillz kan toepassen. Vast niet, want ik ben lomp.
Oud 17-07-2011, 01:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook, maar ik heb het toch weer gehaald met een krakende vloer nog wel. Dus jij kan het ook
Oud 17-07-2011, 02:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Welterusten!

Trimm: Succes met je ninja versieringen
Oud 17-07-2011, 03:03
Rationeel
Rationeel is offline
@trimm: doen
Oud 17-07-2011, 04:10
Uice
Uice is offline
[Paranoide]

Uice en ik zijn net pas thuis van Sarahs feestje Er was een wisselstoring en daardoor moesten we omrijden en duizend keer overstappen. Maar het was wel leuk want onderweg verzamelden we een kleine kudde internationale reizigers die naar diverse plaatsen moesten en niet wisten hoe ze er moesten komen. Waaronder een man uit Ghana die naar Amsterdam moest, hij was op doorreis naar Denemarken waar hij theologie gaat studeren. Hij vertelde dat Ghana een heel vreedzaam land is zonder oorlog, omdat men daar bloed vies en eng vindt. Hij had ook drie dagen niet geslapen en toen ik vroeg waarom zei hij 'Ghana is very far away', en hij was een beetje teleurgesteld toen ik zei dat hier weinig gelovigen zijn, dus toen wees ik hem een paar posters van de Bond tegen het vloeken aan, waar hij heel blij van werd. Verder heeft hij God heel vaak gevraagd ons te zegenen en ons uitgenodigd om naar Ghana te komen.

Nu gaan we soep eten.

[/Paranoide]
Oud 17-07-2011, 04:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[Paranoide]

Uice en ik zijn net pas thuis van Sarahs feestje Er was een wisselstoring en daardoor moesten we omrijden en duizend keer overstappen. Maar het was wel leuk want onderweg verzamelden we een kleine kudde internationale reizigers die naar diverse plaatsen moesten en niet wisten hoe ze er moesten komen. Waaronder een man uit Ghana die naar Amsterdam moest, hij was op doorreis naar Denemarken waar hij theologie gaat studeren. Hij vertelde dat Ghana een heel vreedzaam land is zonder oorlog, omdat men daar bloed vies en eng vindt. Hij had ook drie dagen niet geslapen en toen ik vroeg waarom zei hij 'Ghana is very far away', en hij was een beetje teleurgesteld toen ik zei dat hier weinig gelovigen zijn, dus toen wees ik hem een paar posters van de Bond tegen het vloeken aan, waar hij heel blij van werd. Verder heeft hij God heel vaak gevraagd ons te zegenen en ons uitgenodigd om naar Ghana te komen.

Nu gaan we soep eten.

[/Paranoide]

Waren er nog veel forumers gekomen?
Oud 17-07-2011, 04:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kut met peren, sta ik net halsbrekende toeren uit te halen om slingers op te hangen zonder dat mn ouders wakker worden, belt m'n zus ineens. Dr vriend ging uit en de bestuurder is aangehouden omdat ie teveel op had, dus nu moet ik babysitten terwijl mn zus dr vriend ophaalt. Lekker, nu zijn mn ouders vast wakker en is de verrassing verpest.
@ bestuurder en je zus en vriend dat zij je verrassing verpesten.
Oud 17-07-2011, 08:40
Verwijderd
Morning

Netjes 10 uur geslapen dat is me weken niet meer gelukt.
Oud 17-07-2011, 11:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen. Wat een stilte!
Oud 17-07-2011, 11:46
Geel
Geel is offline
Goeiemorgen!

Trimm, mijn mannelijke kant zegt dat het best kan Is het nog gelukt met de verrassing?

Ik ga nu de deuren verven in de flat. Daarvoor moest ik alweer vòòr 10 uur opstaan

En doei alweer!
Oud 17-07-2011, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Doei Geel, veel plezier
Oud 17-07-2011, 12:40
Verwijderd
Goeiemiddag . Ik heb 1 uur niet gehaald, maar wel heel erg mijn best gedaan in ieder geval .
Oud 17-07-2011, 12:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dag, forumvrienden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten