| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hee vrouwmensen, zal ik deze kopen:
![]() Wou ik al eerder doen, maar toen was íe uitverkocht, maar nu issie weer terug. 25 euro! En volgens de reviews zit 'ie awesome, vooral als je flinke heupen hebt. Nou, CHECK!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig was het een lege tafel en pleurde íe geen halfvol glas om met z'n ogen dicht.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar dan had ik hem de tering gescholden, ik heb gister nog gestofzuigd (en ik haat stofzuigen ).Maar even hè, zo dronken zijn is toch niet leuk? Ik bedoel, ik ben ook wel eens heel dronken geweest, maar dat was ook niet echt genieten, voornamelijk omdat ik moest kotsen ![]() Mijn pa is geen kotser, maar hij kan er duidelijk ook niet goed tegen ![]()
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik wou dat ik ze had
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben dan niet zo'n fan van alcohol, maar dit is wel een ander uiterste
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hahaha mijn moeder smst me net dat ik zo heel stil moet doen omdat ze hem liever op de bank heeft
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En mja, dat overkomt me nooit geloof ik. Citaat:
|
||
|
|
|
|
Kut met peren, sta ik net halsbrekende toeren uit te halen om slingers op te hangen zonder dat mn ouders wakker worden, belt m'n zus ineens. Dr vriend ging uit en de bestuurder is aangehouden omdat ie teveel op had, dus nu moet ik babysitten terwijl mn zus dr vriend ophaalt. Lekker, nu zijn mn ouders vast wakker en is de verrassing verpest.
|
|
|
|
|
|
[Paranoide]
Uice en ik zijn net pas thuis van Sarahs feestje Er was een wisselstoring en daardoor moesten we omrijden en duizend keer overstappen. Maar het was wel leuk want onderweg verzamelden we een kleine kudde internationale reizigers die naar diverse plaatsen moesten en niet wisten hoe ze er moesten komen. Waaronder een man uit Ghana die naar Amsterdam moest, hij was op doorreis naar Denemarken waar hij theologie gaat studeren. Hij vertelde dat Ghana een heel vreedzaam land is zonder oorlog, omdat men daar bloed vies en eng vindt. Hij had ook drie dagen niet geslapen en toen ik vroeg waarom zei hij 'Ghana is very far away', en hij was een beetje teleurgesteld toen ik zei dat hier weinig gelovigen zijn, dus toen wees ik hem een paar posters van de Bond tegen het vloeken aan, waar hij heel blij van werd. Verder heeft hij God heel vaak gevraagd ons te zegenen en ons uitgenodigd om naar Ghana te komen.Nu gaan we soep eten. [/Paranoide]
|
|
||
|
Citaat:
![]() Waren er nog veel forumers gekomen? |
||
|
|
||
|
Citaat:
@ bestuurder en je zus en vriend dat zij je verrassing verpesten.
|
||
|
|
|
|
Goeiemorgen!
Trimm, mijn mannelijke kant zegt dat het best kan Is het nog gelukt met de verrassing?Ik ga nu de deuren verven in de flat. Daarvoor moest ik alweer vòòr 10 uur opstaan ![]() En doei alweer!
![]() |
|
|