Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De IND. Het is zo'n ellendige organisatie en ALLES is belachelijk duur en je moet er heel lang op wachten.
![]() ![]() |
![]() |
|
Grmbldnk,a hf,gf
![]()
||
Citaat:
|
Op die manier kwamen wij hier aan onze nieuwste kat (nu 16 weken). Achterburen van een vriend van ons vonden een kitten toch wel erg leuk en schattig en waren al, naar eigen zeggen, een jaar aan het twijfelen. Uiteindelijk toch een aangeschaft, maar ging niet samen met de hond. De kat wilde spelen met de staart van de hond, en joeg op die manier de hond zoveel stress aan dat die niet meer wilde eten. Toen ik ze belde om te komen kijken, kreeg ik al meteen te horen dat ik alles mee zou krijgen, voerbakjes, voer, kattenbak, kattegrid. Eenmaal daar vertelde de man ook heel droog dat ze expres geen kitten uit het asiel gehaald hadden omdat die allemaal al verpest zijn (huh?) en zeker geen mannetje want die zouden de hele boel onder sproeien. Laten enten was niet nodig want daar werden ze toch allemaal ziek van. Ze konden hem niet houden omdat de man bang was dat hij op een dag thuis zou komen van zijn werk en de kitten dood zou vinden door de hond (wat?) Oh, en naar een asiel brengen was natuurlijk helemaaaal geen mogelijkheid want dan zou ze vereenzamen omdat ze toch nooit geadopteerd zou worden.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat doen mensen toch belachelijke dingen mbt dieren.. Een vriendin van me heeft lang een kattenopvang gehad en die had me ook verhalen... En een ander meisje uit mn kennissenkring heeft laatst ook twee katjes uit het asiel gehaald, terwijl zij en haar zus (waar ze bij in huis woont) allebei allergisch zijn.. En niet een beetje snuffelen, nee, écht allergisch. 'Ja ik vond ze zo leuk..' en nu moeten ze wss terug naar het asiel.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het waar is, maar toen wij een hele lange tijd terug onze katten uit het asiel gingen halen werd ons verteld dat katten die worden teruggebracht minder snel geadopteerd worden
![]() Dat vonden we zo zielig dat we direct een teruggebrachte kat hebben geadopteerd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat je, als je met creditcard betaalt, tóch nog met je identifier moet kloten. Ik betaal juist met creditcard omdat ik dat ding al ergens in een doos heb zitten
![]() Waarom zou je nog met creditcard betalen als je dan alsnog je kaard in dat ding moet stoppen en een code moet krijgen. Dan betaal ik toch wel met ideal?!!
|
![]() |
Dat ik in de trein zit en er een mevrouw tegenover mij is gaan zitten die nogal schranst in plaats vanm normaal eet. Ze moest perse bij mij gaan zitten terwijl de trein verder leeg is...(vind ik normaal gesproken niet erg). Ze had een grote zak patat mee en smakt enorm, daarbij propt ze zoveel mogelijk in haar mond.... Niet echt lekker. En dan denk je dat ze klaar is, pakt ze een appel en gaat daar vrolijk verder mee gadver.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De lyrics van 'Welcome to my life' van Simple Plan. Zielig gedoe. 'Niemand weet iets van ellende en verdriet, alleen ik, en als je je wel zo voelt dan voel je je net zoals MIJ MIJ MIJ'. Egocentrisch. Naar. Wat een onaangenaam persoon ben je dan. Elke keer dat ik dat liedje hoor heb ik de neiging om de zanger te slaan. Ik erger me er echt veel erger aan dan nodig, en dat kan ik ook niet zo waarderen van mezelf.
![]() |
![]() |
|
Het meisje in de kamer onder mij heeft schimmel in haar kamer, en ze heeft spul om het weg te halen, maar ik geloof dat ze in de ontkenning zit. Dus ze stelt het al weken uit. Ik heb helemaal geen zin in dat het naar mijn kamer komt! En ik ben te verkouden om goed te kunnen studeren. Bah.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |