Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2011, 11:14
snoopy
snoopy is offline
Andere schoenen dan?
Oud 12-08-2011, 11:15
Verwijderd
Kleine tenen zijn irritante plekken voor blaren
Oud 12-08-2011, 11:26
Verwijderd
Ik heb per direct nieuwe schoenen gekocht inderdaad . Die zitten prima. Maar ja, kennelijk was die blaar weer gewoon opnieuw gekomen ofzo . Terwijl deze schoenen totaal niet knellen.
Oud 13-08-2011, 08:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Dat die klote computer vandaag zo sloom doet
Oud 13-08-2011, 16:48
Daboman
Daboman is offline
Slecht weer. Vooral als ik buiten ben.
Oud 14-08-2011, 01:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Door de regen naar werk rijden
Oud 14-08-2011, 07:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
Stomme klote google doet *&^&%$%^%^)_
Oud 14-08-2011, 14:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik niemand heb om te bellen als ik me over bepaalde dingen kut voel
Oud 14-08-2011, 16:10
Verwijderd
Bruno Mars. Met z'n I'd jump in front of a train for ya. Dééd-ie dat maar.
Oud 14-08-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Bruno Mars. Met z'n I'd jump in front of a train for ya. Dééd-ie dat maar.
Ik ben het hier echt ZO mee eens.

Maar ik kwam hier om te zeggen dat ik het niet waardeer dat mijn achternaam gemuteerd wordt in de transcriptie. Hij is Russisch-Nederlands al dramatisch gemuteerd, maar nu gaan ze het Nederlands-Russisch nog veel naarder doen. Ik had een nieuwe, betere, gave-toffe, natuurlijke spelling verzonnen, maar nu hebben ze van een a 'èj' gemaakt (waarom? Is dat Engels? Ik ben niet Engels!) en een zachtteken gemuteerd en en en.
Oud 16-08-2011, 10:41
Verwijderd
Dat ik op pasfoto's altijd sta als een kwaadaardige Poolse met flaporen. >:-(
Oud 16-08-2011, 11:07
snoopy
snoopy is offline
Blugh, chagrijnig antwoord van mensen van het stadsdeel. En dat op een heel normale vraag volgens mij
Oud 17-08-2011, 18:31
Verwijderd
Mijn pizza, die extreem drassig en goor was de topping gleed er gewoon vanaf. Normaal zijn die Ristorante pizza's wel ok.
Oud 18-08-2011, 19:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is Illustrator toch een vertieft boutprogramma

Selecteer ik met de eyedropper een kleur, is het een heel andere kleur dan het zou moeten zijn!
Oud 18-08-2011, 19:46
Verwijderd
Apple.
Oud 19-08-2011, 16:48
Edelweiss
Edelweiss is offline
Mijn rooster

zie maar:

http://www.t-atrium.nl/Roosters/Roos...la_M_1_H3B.htm
Oud 19-08-2011, 17:58
snoopy
snoopy is offline
Keelpijn
Oud 20-08-2011, 23:57
Verwijderd
God niks is vreselijker om de dag mee te beginnen dan het geluid van een stofzuiger als je net wakker bent.
Oud 21-08-2011, 07:41
Verwijderd
De IND. Het is zo'n ellendige organisatie en ALLES is belachelijk duur en je moet er heel lang op wachten. En ik waardeer het ook niet dat ik op de IND altijd veel bozer wordt dan op andere organisaties die ook duur en langzaam zijn. Maar echt, al het geld dat onze importargentijn moet betalen...
Oud 21-08-2011, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik alleen maar over werk gerelateerde dingen kan dromen de laatste tijd.
Oud 24-08-2011, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Grmbldnk,a hf,gf net een heel uitgebreid profiel aangemaakt op een site, heb ik per ongeluk een verkeerd mailadres ingevuld waar het password naartoe is gestuurd en kan ik nu dus op geen enkele manier op dat profiel komen. DAMN.
Oud 24-08-2011, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, geregeld .
Oud 24-08-2011, 13:54
Severus
Severus is offline
Mijn KUTZUS en haar KUTVRIEND. Waarom? Omdat ze twee weken geleden een puppy hebben gekocht (voor ruim € 500,-) en deze binnenkort weer gaan wegdoen.

Hele verhaal:

Spoiler
Oud 24-08-2011, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn KUTZUS en haar KUTVRIEND. Waarom? Omdat ze twee weken geleden een puppy hebben gekocht (voor ruim € 500,-) en deze binnenkort weer gaan wegdoen.

Hele verhaal:

Spoiler
Dit inderdaad. Mensen die niet weten waar ze aan beginnen, vervolgens zo'n kwetsbare pup een superslechte start geven en het diertje vervolgens op fucking Marktplaats zetten. Zo'n pup vraagt daar niet om. Denk even iets beter na voordat je aan een hond begint, en al helemaal aan een pup. Vooral als je nog niet eerder een hond hebt gehad en er de ballen verstand van hebt. Bah.
Oud 24-08-2011, 21:05
Neko*
Neko* is offline
Op die manier kwamen wij hier aan onze nieuwste kat (nu 16 weken). Achterburen van een vriend van ons vonden een kitten toch wel erg leuk en schattig en waren al, naar eigen zeggen, een jaar aan het twijfelen. Uiteindelijk toch een aangeschaft, maar ging niet samen met de hond. De kat wilde spelen met de staart van de hond, en joeg op die manier de hond zoveel stress aan dat die niet meer wilde eten. Toen ik ze belde om te komen kijken, kreeg ik al meteen te horen dat ik alles mee zou krijgen, voerbakjes, voer, kattenbak, kattegrid. Eenmaal daar vertelde de man ook heel droog dat ze expres geen kitten uit het asiel gehaald hadden omdat die allemaal al verpest zijn (huh?) en zeker geen mannetje want die zouden de hele boel onder sproeien. Laten enten was niet nodig want daar werden ze toch allemaal ziek van. Ze konden hem niet houden omdat de man bang was dat hij op een dag thuis zou komen van zijn werk en de kitten dood zou vinden door de hond (wat?) Oh, en naar een asiel brengen was natuurlijk helemaaaal geen mogelijkheid want dan zou ze vereenzamen omdat ze toch nooit geadopteerd zou worden. Ik was toen al zo verontwaardigd dat ik dr maar zonder twijfelen meegenomen heb, met het idee dat als het niet goed zou gaan ik haar zelf wel naar het asiel zou doen. Arme ziel.
Oud 24-08-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Op die manier kwamen wij hier aan onze nieuwste kat (nu 16 weken). Achterburen van een vriend van ons vonden een kitten toch wel erg leuk en schattig en waren al, naar eigen zeggen, een jaar aan het twijfelen. Uiteindelijk toch een aangeschaft, maar ging niet samen met de hond. De kat wilde spelen met de staart van de hond, en joeg op die manier de hond zoveel stress aan dat die niet meer wilde eten. Toen ik ze belde om te komen kijken, kreeg ik al meteen te horen dat ik alles mee zou krijgen, voerbakjes, voer, kattenbak, kattegrid. Eenmaal daar vertelde de man ook heel droog dat ze expres geen kitten uit het asiel gehaald hadden omdat die allemaal al verpest zijn (huh?) en zeker geen mannetje want die zouden de hele boel onder sproeien. Laten enten was niet nodig want daar werden ze toch allemaal ziek van. Ze konden hem niet houden omdat de man bang was dat hij op een dag thuis zou komen van zijn werk en de kitten dood zou vinden door de hond (wat?) Oh, en naar een asiel brengen was natuurlijk helemaaaal geen mogelijkheid want dan zou ze vereenzamen omdat ze toch nooit geadopteerd zou worden. Ik was toen al zo verontwaardigd dat ik dr maar zonder twijfelen meegenomen heb, met het idee dat als het niet goed zou gaan ik haar zelf wel naar het asiel zou doen. Arme ziel.
en hoe gaat het nu met haar =D? Is ze een leuk lief schattig speels gek katje
Oud 25-08-2011, 02:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Hele verhaal:

Spoiler
Wat heb jij een ongelooflijk domme kut-zus en 'zwager'. Ik heb met jou, de pup en de familie te doen.
Oud 25-08-2011, 07:10
snoopy
snoopy is offline
Jeetje, wat zielig! Ik vind mensen die zo onnadenkend met dieren omgaan altijd heel stom
Oud 25-08-2011, 08:38
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
en hoe gaat het nu met haar =D? Is ze een leuk lief schattig speels gek katje
Ze breekt heel het huis af, als ze de kans krijgt. Ze is zo lief en leuk en vrolijk. Ze speelt met alle andere katten en het liefst ook met onze voeten. Toen we haar lieten enten kregen we een muisje aan een touwtje waar ze mee kon spelen. Nog geen 5 minuten thuis en het touwtje hing nog steeds aan de deur, maar het muisje lag aan de andere kant van de kamer. En als ze dan moe is komt ze bij ons liggen en slapen en ze kan heel grappig purren als je dr aanhaalt. <3
Oud 25-08-2011, 10:21
Chevy
Chevy is offline
Wat doen mensen toch belachelijke dingen mbt dieren.. Een vriendin van me heeft lang een kattenopvang gehad en die had me ook verhalen... En een ander meisje uit mn kennissenkring heeft laatst ook twee katjes uit het asiel gehaald, terwijl zij en haar zus (waar ze bij in huis woont) allebei allergisch zijn.. En niet een beetje snuffelen, nee, écht allergisch. 'Ja ik vond ze zo leuk..' en nu moeten ze wss terug naar het asiel.
Oud 25-08-2011, 10:47
Verwijderd
Ik weet niet of het waar is, maar toen wij een hele lange tijd terug onze katten uit het asiel gingen halen werd ons verteld dat katten die worden teruggebracht minder snel geadopteerd worden . Gewoon omdat er een stempel op staat van: Teruggebracht. Maar goed, teruggebracht vanwege allergie komt dan natuurlijk beter over dan gewoon teruggebracht.

Dat vonden we zo zielig dat we direct een teruggebrachte kat hebben geadopteerd . Die was teruggebracht omdat hij niet op schoot wou . Beest is zo autistisch als het maar kan, bang voor alles, compleet mismaakt. Maar wel de allerliefste kat die ik me kan voorstellen <3.
Oud 25-08-2011, 11:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Hele verhaal:

Spoiler
superlang verhaal Maar wat vervelend zeg! Mensen verkijken zich zo ontzettend op dat soort dingen. Alsof ze niet beseffen dat het om een levend beest gaat. Hopelijk gaan ze niet zo doen als ze straks een kind hebben...
Oud 27-08-2011, 00:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het vooruitzicht dat er met Prinsjesdag WEER bezuinigingen worden doorgevoerd, en de zorgtoeslag en huurtoeslag er op achteruit gaat.

Wat hebben we toch een stompzinnig kabinet.
Oud 27-08-2011, 06:55
snoopy
snoopy is offline
Dat je, als je met creditcard betaalt, tóch nog met je identifier moet kloten. Ik betaal juist met creditcard omdat ik dat ding al ergens in een doos heb zitten
Waarom zou je nog met creditcard betalen als je dan alsnog je kaard in dat ding moet stoppen en een code moet krijgen. Dan betaal ik toch wel met ideal?!!
Oud 28-08-2011, 12:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat Total Recall een remake krijgt Notabene van de regisseur van Underworld en Die Hard 4.0
Oud 29-08-2011, 06:51
Verwijderd
Dat ik de slechtst slapende baby OOIT heb gekregen. Lekker om de twee a drie uur wakker worden. Minstens. De hele nacht. Elke nacht.

Oud 29-08-2011, 17:05
snoopy
snoopy is offline
Huis vol dozen. Ugh.
Oud 29-08-2011, 17:08
Verwijderd
Kiespijn.
Oud 31-08-2011, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Grote opdrachten voor bedrijfsadministratie. Vooral niet als het veel uitzoekwerk is, bleh!
Oud 31-08-2011, 19:35
honestsmile
honestsmile is offline
Dat ik in de trein zit en er een mevrouw tegenover mij is gaan zitten die nogal schranst in plaats vanm normaal eet. Ze moest perse bij mij gaan zitten terwijl de trein verder leeg is...(vind ik normaal gesproken niet erg). Ze had een grote zak patat mee en smakt enorm, daarbij propt ze zoveel mogelijk in haar mond.... Niet echt lekker. En dan denk je dat ze klaar is, pakt ze een appel en gaat daar vrolijk verder mee gadver.
Oud 07-09-2011, 15:18
Verwijderd
Geweldig. Ik heb een 2-daagse ban op 4chan omdat ik zogenaamd heb gepost in een faproulette thread. Op /b/. WAAR IK NOOIT KOM.
Oud 09-09-2011, 12:03
Verwijderd
Achteruit eten Nou ja, double the taste, zero calories!!!!!!!1
Oud 09-09-2011, 14:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 09-09-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Het duurde een paar seconden en toen vertrok mijn gezicht in een enorme walging bah-stand
Oud 09-09-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Het duurde een paar seconden en toen vertrok mijn gezicht in een enorme walging bah-stand
Oud 09-09-2011, 17:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd, er is 25,- van mijn rekening geschreven door Woningnet Almere, waar ik inmiddels al 10 jaar sta ingeschreven voor niks, omdat ik er helemaal geen woning hoef Ik vergeet me elk jaar uit te schrijven
Oud 10-09-2011, 08:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is alleen als je het meteen doet denk ik. Anders is het aroma toch een beetje.. aangepast.
Oud 10-09-2011, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is alleen als je het meteen doet denk ik. Anders is het aroma toch een beetje.. aangepast.
Ware woorden
Oud 10-09-2011, 09:30
Verwijderd
De lyrics van 'Welcome to my life' van Simple Plan. Zielig gedoe. 'Niemand weet iets van ellende en verdriet, alleen ik, en als je je wel zo voelt dan voel je je net zoals MIJ MIJ MIJ'. Egocentrisch. Naar. Wat een onaangenaam persoon ben je dan. Elke keer dat ik dat liedje hoor heb ik de neiging om de zanger te slaan. Ik erger me er echt veel erger aan dan nodig, en dat kan ik ook niet zo waarderen van mezelf.
Oud 10-09-2011, 11:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het meisje in de kamer onder mij heeft schimmel in haar kamer, en ze heeft spul om het weg te halen, maar ik geloof dat ze in de ontkenning zit. Dus ze stelt het al weken uit. Ik heb helemaal geen zin in dat het naar mijn kamer komt! En ik ben te verkouden om goed te kunnen studeren. Bah.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten