Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
dat wil ik mezelf ook graag doen geloven, maar ik heb 'm al een tijdje niet gewassen
Hmm. Ja, mehh, what can I say. Aankomen is kut, maar moet je ook weer relativeren. Als ik aankom is dat altijd direct op mijn buik, ook fijn, zo'n buik alsof je al drie keer zwanger bent geweest terwijl de rest als vanouds blijft. Maar ja boeiend verder, zo zijn lichamen nu eenmaal.
Ik weet niet, ik word er ook een beetje kriegel van of zo. Om me heen lijken er steeds meer mensen met eet-issues of afval/aankomproblemen, hier gaat het er ook regelmatig over en ik snap werkelijk niet waarom het zo'n wijdverbreid fenomeen is. Dadelijk werkt het nog aanstekelijk ook.
Advertentie
Oud 22-07-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga hotdogs eten! Overigens geheel toevallig ook in mn boxer. Kokend knakworstvochtknoei ftw.

Wat is eigenlijk het verschil tussen knakworstjes, frankfurtertjes en bockworsten?
Dat is een goed plan, dat ga ik ook doen. Ik heb namelijk geen zin in chinees, snackbar, turk of mcdonalds
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Ja, mehh, what can I say. Aankomen is kut, maar moet je ook weer relativeren. Als ik aankom is dat altijd direct op mijn buik, ook fijn, zo'n buik alsof je al drie keer zwanger bent geweest terwijl de rest als vanouds blijft. Maar ja boeiend verder, zo zijn lichamen nu eenmaal.
Ik weet niet, ik word er ook een beetje kriegel van of zo. Om me heen lijken er steeds meer mensen met eet-issues of afval/aankomproblemen, hier gaat het er ook regelmatig over en ik snap werkelijk niet waarom het zo'n wijdverbreid fenomeen is. Dadelijk werkt het nog aanstekelijk ook.
oh, ik heb voor de rest totaal geen eet-issues en eigenlijk ook niet echt superissues met mijn gewicht hoor.
Het vervelendst vind ik eigenlijk dan nog dat ik misschien een nieuwe broek moet kopen
Noedelhap
Noedelhap is offline
*neemt een biertje, 10 hotdogs en vla toe en leest grinnikend de v-lid posts nog eens door*
Oud 22-07-2011, 16:43
Verwijderd
Aargh naar supermarkt geweest, wat vergeten, terug en nu blijkt dat ik NOG WAT VERGETEN BEN terwijl ik net nog heel erg dacht: niet vergeten geraspte kaas te halen.

AARGH.
Oud 22-07-2011, 16:43
Verwijderd
Het enige nadeel is dat ik nog naar de winkel moet, maar wait de buurtsuper is nog open!!
Oud 22-07-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
oh, ik heb voor de rest totaal geen eet-issues en eigenlijk ook geen afvalproblemen of wat dan ook.
Het vervelendst vind ik eigenlijk dan nog dat ik misschien een nieuwe broek moet kopen
Oh, ik doelde ook niet per se op jou, maar het valt me wel op de laatste tijd, onder vrienden en zo. En dat het, issues of niet, vaak over gewicht gaat. Gisteren was het weer raak met een vriendin die allerlei bekentenissen ging doen. Ik voel me bijna raar dat ik op dat gebied 0 issues heb.
Oud 22-07-2011, 16:44
Verwijderd
Hád ik maar een paar procentjes het anorexia-gen, dan zou ik wat meer discipline hebben om niet altijd m'n face vol te stuffen als ik daar zin in heb. En te sporten.
Oud 22-07-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik doelde ook niet per se op jou, maar het valt me wel op de laatste tijd, onder vrienden en zo. En dat het, issues of niet, vaak over gewicht gaat. Gisteren was het weer raak met een vriendin die allerlei bekentenissen ging doen. Ik voel me bijna raar dat ik op dat gebied 0 issues heb.
Nou, geniet ervan juist!
Het is erg vrouw-eigen om altijd wat te zeiken te hebben over hun figuur, wees blij dat je tot de uitzonderingen behoort.
Oud 22-07-2011, 16:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moeten hotdogs eigenlijk met zoete uitjes, rauwe uitjes of gebakken uitjes?
Oud 22-07-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
met zuurkool
Oud 22-07-2011, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
met zuurkool
Dat heb ik nou altijd een verpesting van de smaak gevonden. Misschien tegenwoordig niet meer hoor, maar toen ik 8 was wel.

Maar ik heb geen sauerkraut in huis.
Oud 22-07-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, geniet ervan juist!
Het is erg vrouw-eigen om altijd wat te zeiken te hebben over hun figuur, wees blij dat je tot de uitzonderingen behoort.
Doe ik ook hoor. En ook eten, ik vind het een van de fijnste dingen die er zijn en dat houd ik zo.

Citaat:
Wat je lekker vindt.
Oud 22-07-2011, 16:49
Verwijderd
Ik heb even een oldschooltechniekje opruimen gebruikt. Achter mijn kast valt het oud papier helemaal niet op Dan breng ik het morgen wel weg ofzo.
Oud 22-07-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nou altijd een verpesting van de smaak gevonden. Misschien tegenwoordig niet meer hoor, maar toen ik 8 was wel.

Maar ik heb geen sauerkraut in huis.
Ik vind zuurkool supervies, maar een tijdje geleden kreeg ik ineens zin in hotdogs met zuurkool (terwijl ik het nooit gegeten heb ) , omdat het me in m'n hoofd heel lekker leek.
En inderdaad het was lekker. Wel koken met ananasvocht en wat stukjes ananas.
Lekker mosterd erbij op het broodje, hmm.
Oud 22-07-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Hád ik maar een paar procentjes het anorexia-gen, dan zou ik wat meer discipline hebben om niet altijd m'n face vol te stuffen als ik daar zin in heb. En te sporten.
Dat heeft geloof ik veel meer met slechte gewoontes/ontbreken van goede gewoontes te maken dan met discipline.
Oud 22-07-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft geloof ik veel meer met slechte gewoontes/ontbreken van goede gewoontes te maken dan met discipline.
dat is toch vrijwel hetzelfde. Sommige mensen hebben de discipline om niet toe te geven aan korte termijn-verlangens, omdat ze dan denken aan hun broek die niet meer dicht kan. Een van mijn grootste tekortkomingen is dat ik heel slecht korte termijn-verlangens kan weerstaan en denken aan de lange termijn.
Oud 22-07-2011, 16:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik was net in mijn ondergoed aan het koken, en toen moest ik bevroren rösti in een pan met hete olie doen. De afweging om kleren aan te doen (tegen al het gespetter) voelde erg gamerig. Zo van:

Enemy FRYING PAN appears!

>Use frozen food (50% chance of suffering -2 hp)
>Take your chances (+5 time units if effective)

Paranoide uses RÖSTI on FRYING PAN!

It's SUPER EFFECTIVE!

Nu heb ik tijd om te roken voor ik moet vertrekken.
Oud 22-07-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd Atjar tjampoer
Oud 22-07-2011, 16:53
Verwijderd
Oh en de vriend van mijn huisgenoot heeft een Mechelse herderpup. ZOOO schattig <3
Oud 22-07-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
dat is toch vrijwel hetzelfde. Sommige mensen hebben de discipline om niet toe te geven aan korte termijn-verlangens, omdat ze dan denken aan hun broek die niet meer dicht kan. Een van mijn grootste tekortkomingen is dat ik heel slecht korte termijn-verlangens kan weerstaan en denken aan de lange termijn.
Oh, ik zie dat helemaal niet als hetzelfde. Als je slechte gewoontes hebt moet je discipline opbrengen om het anders te doen = veel moeite. Als je goede gewoontes hebt kost het totaal geen moeite om die goede dingen te doen want ze zijn er zo ingesleten dat het haast vanzelf gaat. Het is verschrikkelijk moeilijk om goede gewoontes aan te leren en nog veel moeilijker om van slechte gewoontes af te komen, maar als je niet anders gewend bent dan X, is er geen discipline voor nodig X te doen.
Ik zie mezelf in elk geval niet als iemand met een sterke discipline (sog much), maar wel als iemand met redelijk wat goede gewoontes.
Maar misschien denk ik te ingewikkeld hoor.
Oud 22-07-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zie dat helemaal niet als hetzelfde. Als je slechte gewoontes hebt moet je discipline opbrengen om het anders te doen = veel moeite. Als je goede gewoontes hebt kost het totaal geen moeite om die goede dingen te doen want ze zijn er zo ingesleten dat het haast vanzelf gaat. Het is verschrikkelijk moeilijk om goede gewoontes aan te leren en nog veel moeilijker om van slechte gewoontes af te komen, maar als je niet anders gewend bent dan X, is er geen discipline voor nodig X te doen.
Ik zie mezelf in elk geval niet als iemand met een sterke discipline (sog much), maar wel als iemand met redelijk wat goede gewoontes.
Maar misschien denk ik te ingewikkeld hoor.
Oh op die manier. Nee, daar heb je wel gelijk in. Nee, ik heb op dat gebied niet zoveel goede gewoontes denk ik.

Wat zijn mijn goede gewoontes..?

Ohja, dat ik kort douche Hoef ik inderdaad totaal geen moeite voor te doen.
Oud 22-07-2011, 16:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
creëer een korte-termijn-verlangen naar hardlopen
Oud 22-07-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
creëer een korte-termijn-verlangen naar hardlopen
als pasen en pinksteren op een dag vallen misschien ;x
Oud 22-07-2011, 16:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
als pasen en pinksteren op een dag vallen misschien ;x
Dat was vroeger zo. Dat die op één dag vielen. Heb ik in de kerk geleerd op pinksteren.
Oud 22-07-2011, 17:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hot Dogs doen ze waar ik kom in Duitsland altijd met Röstzwiebeln. Van die helemaal uitgebakken uitjes.
Oud 22-07-2011, 17:01
Verwijderd
Wat zal ik eens eten. Nu heb ik door al dat gepraat over hotdogs en zuurkool daar ook zin in.
Oud 22-07-2011, 17:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat zal ik eens eten.
Citaat:
hotdogs en zuurkool
Oud 22-07-2011, 17:05
Verwijderd
wat voor broodjes gebruik jij?
Hm, gezien het tijdstip zijn alle geschikte broodjes denk ik op nu, bij de AH.
Oud 22-07-2011, 17:08
Verwijderd
Maar Noedel, je had gelijk wat betreft Gladiator, kreeg meteen een boze fanboy op m'n dak, op MM
Echt onbegrijpelijk, bijna iedereen vindt het een meestwerk, de beste film die ze ooit gezien hebben, wtf
Verbaas me sowieso weleens over die top 250 lijst, wat er wel instaat, en wat er niet instaat.
Jurassic Park wel, en Irréversible bijv niet :')
Oud 22-07-2011, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat voor broodjes gebruik jij?
Hm, gezien het tijdstip zijn alle geschikte broodjes denk ik op nu, bij de AH.
Witte puntjes.

Grote kans dat ze al op zijn ja .
Oud 22-07-2011, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar Noedel, je had gelijk wat betreft Gladiator, kreeg meteen een boze fanboy op m'n dak, op MM
Echt onbegrijpelijk, bijna iedereen vindt het een meestwerk, de beste film die ze ooit gezien hebben, wtf
Verbaas me sowieso weleens over die top 250 lijst, wat er wel instaat, en wat er niet instaat.
Jurassic Park wel, en Irréversible bijv niet :')
Huh, wat ik zei dan over Gladiator en fanboys?
Oud 22-07-2011, 17:13
Verwijderd
de truc bij zuurkool is om het te even af te spoelen en het te eten samen met iets dat zoet is (zoals ananas, rozijnen, appel, chilisaus) of iets dat heel zout is (zoals spekjes, hotdog, chorizo).
Oud 22-07-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Huh, wat ik zei dan over Gladiator en fanboys?
Naja, je zei zoiets als dat het me vast niet in dank zou worden afgenomen, als ik kritiek zou uiten.
Oud 22-07-2011, 17:15
Verwijderd
Mweh, geen werk voor volgende week
Oud 22-07-2011, 17:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Naja, je zei zoiets als dat het me vast niet in dank zou worden afgenomen, als ik kritiek zou uiten.
Oh? Nja, zal wel
Oud 22-07-2011, 17:18
Verwijderd
Ja, die top 250 is een beetje een kruising tussen wat filmkenners goed vinden en wat populair is. Vandaar ook dat The Shawshank Redemption op #1 staat. Leuke film hoor, daar niet van, maar het is niet de allerbeste film ooit. Het is alleen een film die door beide groepen leuk wordt gevonden, dan krijg je dat.

En Le Voyage Dans la Lune staat er überhaupt niet in, zie ik nu? Schandalig
Oud 22-07-2011, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, die top 250 is een beetje een kruising tussen wat filmkenners goed vinden en wat populair is. Vandaar ook dat The Shawshank Redemption op #1 staat. Leuke film hoor, daar niet van, maar het is niet de allerbeste film ooit. Het is alleen een film die door beide groepen leuk wordt gevonden, dan krijg je dat.

En Le Voyage Dans la Lune staat er überhaupt niet in, zie ik nu? Schandalig
Films korter dan 45 minuten staan er sowieso niet in. Op MM dan. Maar op IMDB ook niet.
Oud 22-07-2011, 17:19
Verwijderd
Lady and the Tramp is aan de beurt, brr, echt geen zin in.

Dan sla ik dus Bambi, al die films die niemand kent uit de jaren 40, Cinderella, Alice in Wonderland en Peter Pan over.
Kan zeker weer niet? ;x
Oud 22-07-2011, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Dan sla ik dus Bambi, al die films die niemand kent uit de jaren 40, Cinderella, Alice in Wonderland en Peter Pan over.
Kan zeker weer niet? ;x
Bambi was mierzoet, maar die moet je sowieso wel kijken vanuit cultuurhistorisch besef.

Lady and the Tramp was ook mierzoet, maar wel lief en leuk.

Cinderella t/m Peter Pan mag je wel skippen.
Oud 22-07-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Films korter dan 45 minuten staan er sowieso niet in. Op MM dan. Maar op IMDB ook niet.
Oh, dat wist ik niet. Dat verklaart.
Oud 22-07-2011, 17:22
Verwijderd
Zo de hotdogs zijn alweer op
Verwijderd
The Room staat niet eens in de flop top 100. Maar heeft ook te weinig stemmen.
Verwijderd
Citaat:

Kan zeker weer niet? ;x
Natuurlijk kan dat, het lijkt mij dat je ze gewoon kijkt in de volgorde waar je zin in hebt
Oud 22-07-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Bambi was mierzoet, maar die moet je sowieso wel kijken vanuit cultuurhistorisch besef.

Lady and the Tramp was ook mierzoet, maar wel lief en leuk.

Cinderella t/m Peter Pan mag je wel skippen.
Waarom cultuurhistorisch besef? Is er iets baanbrekend geweest aan Bambi?
Oud 22-07-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk kan dat, het lijkt mij dat je ze gewoon kijkt in de volgorde waar je zin in hebt
Nee, ik kijk ze in de volgorde van uitkomen. Ik doe dingen graag gestructureerd

Maar als een van die films enorm belangrijk bleek voor de animatiegeschiedenis, of erg goed/leuk is, dan hoor ik dat graag van de kenners.
Oud 22-07-2011, 17:33
Verwijderd
Jeetje, mama belde, mijn oren tuuten.
Citaat:
Oh op die manier. Nee, daar heb je wel gelijk in. Nee, ik heb op dat gebied niet zoveel goede gewoontes denk ik.

Wat zijn mijn goede gewoontes..?

Ohja, dat ik kort douche
Dat is wel een goede ja. Een van mijn allerslechtste gewoontes is dat ik tegen beter weten in bijna altijd lang douche.
Maar qua snackfood en zo, het zit er gewoon niet in, ik denk er nooit aan en vindt het meeste vies, dus ik heb die korte-termijn verlangens (meestal) gewoon niet. Dan is het ook wel heel makkelijk om het niet te eten.
Oud 22-07-2011, 17:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom cultuurhistorisch besef? Is er iets baanbrekend geweest aan Bambi?
Ja, op animatiegebied erg knap gemaakt, en natuurlijk wereldberoemde scènes, zoals dat van zijn moedertje.
Oud 22-07-2011, 17:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Op naar de meet!
Oud 22-07-2011, 17:58
Verwijderd
Ik heb Bambi ook nog nooit gezien. Ik heb de dvd wel. Hij zit ergens in een doos. Al onze verhuisdozen heb ik keurig ge-etiketteerd. Deze dvd zit ongetwijfeld in een doos met een mooi duidelijk etiket zoals 'random zooi', 'spullen' of 'meer dingen'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten