Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Weet er iemand misschien een origineel bedankje voor iemand? Mijn vriend en ik willen graag zijn zus en zwager bedanken voor wat ze hebben gedaan met ons, maar we hebben niet zoveel te besteden. Een bloemetje is zo.... standaard.
|||
Citaat:
![]() En niemand heeft iets over betrekken gezegd. Sowieso zou ik niet willen dat mensen mij bij hun seksleven betrekken uit het niets, of dat nou plasseks is of niet. Citaat:
![]() ![]() ![]() Je tetten zijn zacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, ik weet ook niet wat ik daarmee kan, maar het is het enige wat mij leuk lijkt. En ik ga niet nutteloos rechten studeren omdat ik toch niets anders weet, en dan afhaken in het eerste jaar zoals 10 van mijn klasgenoten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Misschien zijn er ook wel mensen die het oproepen hoor. Ik kende een meisje dat anorexia binge-purge had gehad en die kon gewoon kotsen door haar buik aan te spannen. Ik denk dat je dat kan trainen. Al lijkt het me leuker door te deepthroaten, maar ik heb er dan ook verder geen ervaring in.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Verzamelde Werken van Max Hardcore geven wel een indrigerend beeld van dat alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Heb het meegekregen van een van mijn klanten, die had nog een beetje over, niet genoeg voor het hele gezin, en ze ging het eigenlijk weggooien. Zelfgemaakt en alles. OMG <3 dat was lekker Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar krankzinnig hoe? Ik bedoel, I'm sorry to say, maar hij is wel intelligent en alles toch. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Nu ik er toch ben: Bezuidenhout wordt op sites ''gewild'' genoemd, maar is het niet een beetje triestig daar? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: