Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2011, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
we moeten 'de_schijf_van_vijf' naar het saaitopic lokken
de_schijf_van_vijf naamzoek! *lokt*

Ik vind dat we zijn nick moeten afkorten naar dsvv, d_s_v_v, d*s*v*v of underscoreguy.
Oud 26-07-2011, 18:12
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit een klachtenbrief geschreven, hoewel veel mensen dat denken. Hoewel reclameren natuurlijk ook een vorm van klagen is.
Oud 26-07-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook nog nooit een klachtenbrief geschreven, hoewel veel mensen dat denken. Hoewel reclameren natuurlijk ook een vorm van klagen is.
Heus wel eens toch?

Alleen niet wekelijks, neem ik aan.
Oud 26-07-2011, 18:13
Verwijderd
schijfvijf
Oud 26-07-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ohja, want je kent me door en door.

Ik heb nog nooit een klachtenbrief geschreven, sterker nog, ik stuur eerder een bericht als ik iets goed vind, om mijn complimenten te geven.
Die ene keer dat je het RTL nieuws had gemaild en dat ze het de hele redactie hadden doorgestuurd. Maar dat is dan ook wel bizar, dat je zolang doorwerkt terwijl er nauwelijk nog een hond kijkt.
Oud 26-07-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Die ene keer dat je het RTL nieuws had gemaild en dat ze het de hele redactie hadden doorgestuurd. Maar dat is dan ook wel bizar, dat je zolang doorwerkt terwijl er nauwelijk nog een hond kijkt.
Ja, leuk was dat
Oud 26-07-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ohja, want je kent me door en door.

Ik heb nog nooit een klachtenbrief geschreven, sterker nog, ik stuur eerder een bericht als ik iets goed vind, om mijn complimenten te geven.
Ik ken je niet, nee. Maar dat oeverloze gezeur en gewhine van je af en toe, daar bouw je wel een bepaald imago mee op. Sowieso bij mij. Of dat klopt of niet is natuurlijk minder van belang.
Oud 26-07-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ken je niet, nee. Maar dat oeverloze gezeur en gewhine van je af en toe, daar bouw je wel een bepaald imago mee op. Sowieso bij mij. Of dat klopt of niet is natuurlijk minder van belang.
Ik heb geen idee over welk gezeur/gewhine je het hebt.
Oud 26-07-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Heus wel eens toch?

Alleen niet wekelijks, neem ik aan.
Nou ik heb nooit een klachtenbrief geschreven om te zeggen: ja dit is kut, ktnxbye. Ik heb wel enkele keren een brief geschreven om te reclameren, maar daar heb je zelf ook iets aan dus is het de moeite. Tot nu toe heb ik daarbij overigens bijna elke keer gelijk gekregen, 1x niet van de gemeente. Maar toen vond ik het teveel moeite om naar de geschilencommissie te gaan, daar had ik denk ik wel gewonnen.
Oud 26-07-2011, 18:21
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
.
Oud 26-07-2011, 18:22
Verwijderd
Ik ben serieus, ik whine al eeuwen niet meer.

als ik dan in de ogen van sommigen nog steeds whine, tja, dan kan ik er net zo goed mee doorgaan.

ik ben lelijk, ik douche in het donker
Oud 26-07-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Verrassend
Oud 26-07-2011, 18:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan moet je uitkijken dat je niet valt omdat je stukje zeep niet hebt zien liggen D;DD .
Oud 26-07-2011, 18:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
+1
Oud 26-07-2011, 19:03
Miekje*
Miekje* is offline
Weet er iemand misschien een origineel bedankje voor iemand? Mijn vriend en ik willen graag zijn zus en zwager bedanken voor wat ze hebben gedaan met ons, maar we hebben niet zoveel te besteden. Een bloemetje is zo.... standaard.
Oud 26-07-2011, 19:16
Verwijderd
Pippeloel, Little Phoebe en anderen bekend met Den Haag naamzoek. Het Regentessekwartier was toch wel OK om te wonen of niet?
Oud 26-07-2011, 19:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Schrikken is een groot woord maar ik had er überhaupt nog nooit van gehoord.

En het was eigenlijk meer een beetje gericht op de post van Steef, met dat iedereen maar voor alles open moet staan.

En ach, dat ik iets niet begrijp dat komt wel vaker voor, en dit zal vast niet de laatste keer zijn. Mensen die plasseks heel opwindend vinden, mogen er vooral mee doorgaan, zolang ze mij er niet bij betrekken .
Je had er nog nooit van gehoord??

En niemand heeft iets over betrekken gezegd. Sowieso zou ik niet willen dat mensen mij bij hun seksleven betrekken uit het niets, of dat nou plasseks is of niet.
Citaat:
Ik ben serieus, ik whine al eeuwen niet meer.

als ik dan in de ogen van sommigen nog steeds whine, tja, dan kan ik er net zo goed mee doorgaan.

Je tetten zijn zacht
Oud 26-07-2011, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Weet er iemand misschien een origineel bedankje voor iemand? Mijn vriend en ik willen graag zijn zus en zwager bedanken voor wat ze hebben gedaan met ons, maar we hebben niet zoveel te besteden. Een bloemetje is zo.... standaard.
Uitnodigen voor een etentje dat jullie koken? Of cakejes? Cupcakes met op elke cake een letter, en dan dat ze achter elkaar 'dankjewel' zeggen?
Oud 26-07-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Oooh jaaaa, daar woon je nu hé? Zit je in 1 van de bekende studentenflats of ergens anders? En wat ga je studeren? Dan weet ik of ik je kan tegenkomen op de faculteit.
Ja, daar woon ik nu al 7 dagen . Ik woon wel in een gigantische studentenflat, Rijn en Schiekade? Zegt dat iets? . Ik ga (let op) Oude culturen van de mediterrane wereld studeren.
Nee, ik weet ook niet wat ik daarmee kan, maar het is het enige wat mij leuk lijkt. En ik ga niet nutteloos rechten studeren omdat ik toch niets anders weet, en dan afhaken in het eerste jaar zoals 10 van mijn klasgenoten .
Oud 26-07-2011, 20:00
snoopy
snoopy is offline
Even nog over de poep- en kotsseks: ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe dat praktisch in z'n werk gaat? Kunnen die mensen dat oproepen ofzo?
Oud 26-07-2011, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Even nog over de poep- en kotsseks: ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe dat praktisch in z'n werk gaat? Kunnen die mensen dat oproepen ofzo?
Eh, ik denk dat je het doet als je toevallig moet, en als je niet moet doe je het een keer niet, net als met plasseks? En bij kotsseks kun je gewoon een vinger in je keel steken of deepthroaten tot de kokhalzingen niet meer te controleren zijn.
Oud 26-07-2011, 20:04
snoopy
snoopy is offline
Hm. Zal wel dan. Weer een illusie armer
Oud 26-07-2011, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien zijn er ook wel mensen die het oproepen hoor. Ik kende een meisje dat anorexia binge-purge had gehad en die kon gewoon kotsen door haar buik aan te spannen. Ik denk dat je dat kan trainen. Al lijkt het me leuker door te deepthroaten, maar ik heb er dan ook verder geen ervaring in.
Oud 26-07-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik denk dat je het doet als je toevallig moet, en als je niet moet doe je het een keer niet, net als met plasseks? En bij kotsseks kun je gewoon een vinger in je keel steken of deepthroaten tot de kokhalzingen niet meer te controleren zijn.
Probably drinken die mensen al ruim van tevoren heel veel water om zo beter de "watersports" te kunnen doen

De Verzamelde Werken van Max Hardcore geven wel een indrigerend beeld van dat alles
Oud 26-07-2011, 20:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uitnodigen voor een etentje dat jullie koken? Of cakejes? Cupcakes met op elke cake een letter, en dan dat ze achter elkaar 'dankjewel' zeggen?
Oh en nog iets: ik heb praktisch geen tijd om iets te maken . Alsin eten. En ze houden verder niet van knutsels.
Oud 26-07-2011, 20:10
Verwijderd
Uhm...
Heb je misschien foto's van hen of iets dergelijks? Laat je bij de hema foto's afdrukken, koop je ergens leuk lijstje . Is iets anders dan een standaard bloemetje, en persoonlijk maar zoveel zou het niet moeten kosten.
Oud 26-07-2011, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Probably drinken die mensen al ruim van tevoren heel veel water om zo beter de "watersports" te kunnen doen

De Verzamelde Werken van Max Hardcore geven wel een indrigerend beeld van dat alles
ohja, inderdaad. En koffie, omdat het vochtafdrijvend is, danhoef je minder te drinken om meer te plassen.

Citaat:
Oh en nog iets: ik heb praktisch geen tijd om iets te maken . Alsin eten. En ze houden verder niet van knutsels.
Je hebt geen tijd om eten te maken maar zou wel tijd hebben voor knutsels?
Oud 26-07-2011, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga maar even roti in de magnetron zetten.
Oud 26-07-2011, 20:12
Verwijderd
Roti . Ik heb het vandaag voor het eerst gegeten, en ik vind het lekker .
Oud 26-07-2011, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je hebt geen tijd om eten te maken maar zou wel tijd hebben voor knutsels?
Nou, dat is het punt juist . We gaan zelf bij ze eten. En ik ben 's avonds altijd thuis, dus ik zou tijd hebben voor knutsels. Maar niet voor cakejes, want mijn ouders houden niet van geneuzel in de keuken als zij 's avonds moe zitten te zijn.
Oud 26-07-2011, 21:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hongerrr. Wel jammer dat ik eerst nog moet koken!
Oud 26-07-2011, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Roti . Ik heb het vandaag voor het eerst gegeten, en ik vind het lekker .

Heb het meegekregen van een van mijn klanten, die had nog een beetje over, niet genoeg voor het hele gezin, en ze ging het eigenlijk weggooien. Zelfgemaakt en alles. OMG <3 dat was lekker
Citaat:
Nou, dat is het punt juist . We gaan zelf bij ze eten. En ik ben 's avonds altijd thuis, dus ik zou tijd hebben voor knutsels. Maar niet voor cakejes, want mijn ouders houden niet van geneuzel in de keuken als zij 's avonds moe zitten te zijn.
en de ouders van je vriendje?
Oud 26-07-2011, 22:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Anders Behring Breivik, de man die heeft bekend dat hij de aanslagen in Noorwegen heeft uitgevoerd, is waarschijnlijk krankzinnig. Dat heeft zijn advocaat Gier Lippestad dinsdag op een persconferentie gezegd."

Elementary, my dear Watson.
Oud 26-07-2011, 22:13
Verwijderd
Zo dat had ik niet verwacht!
Oud 26-07-2011, 22:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Quis, ik hoor van mijn pa dat er "veel bruinen" wonen, maar richting de laan van meerdevoort minder, maar daar zijn de huizen wat duurder.
Maar goed, relatief gezien wonen in Den Haag overal "veel bruinen"
Oud 26-07-2011, 22:58
Verwijderd
waar?
Oud 26-07-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
"veel bruinen"
Oud 26-07-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
"Anders Behring Breivik, de man die heeft bekend dat hij de aanslagen in Noorwegen heeft uitgevoerd, is waarschijnlijk krankzinnig. Dat heeft zijn advocaat Gier Lippestad dinsdag op een persconferentie gezegd."

Elementary, my dear Watson.
Dat wisten we toch al.

Maar krankzinnig hoe? Ik bedoel, I'm sorry to say, maar hij is wel intelligent en alles toch.
Oud 26-07-2011, 23:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat wisten we toch al.

Maar krankzinnig hoe? Ik bedoel, I'm sorry to say, maar hij is wel intelligent en alles toch.
Krankzinnig is iets anders dan zwakzinnig he

Waanideeën, narcissisme, grootheidswaan, paranoia, dat is krankzinnig.
Oud 26-07-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Krankzinnig is iets anders dan zwakzinnig he

Waanideeën, narcissisme, grootheidswaan, paranoia, dat is krankzinnig.
Ja dat weet ik.

Oh, zo. Ja, dat verbaast niemand denk ik.
Oud 26-07-2011, 23:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
waar?
Regentessekwartier. Ze noemde je naamzoek Pippeloel, vandaar dat ie niet aankwam
Oud 26-07-2011, 23:31
Geel
Geel is offline
Slaap lekker iedereen!
Oud 26-07-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Quis, ik hoor van mijn pa dat er "veel bruinen" wonen, maar richting de laan van meerdevoort minder, maar daar zijn de huizen wat duurder.
Maar goed, relatief gezien wonen in Den Haag overal "veel bruinen"
Aha. Ja nee niks mis met ''bruinen''' maar wel met ''tuig.'' En duurdere huizen is geen probleem. Thanks voor de info.

Citaat:
Regentessekwartier. Ze noemde je naamzoek Pippeloel, vandaar dat ie niet aankwam
Oeps.

Nu ik er toch ben: Bezuidenhout wordt op sites ''gewild'' genoemd, maar is het niet een beetje triestig daar?
Oud 26-07-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
oh regentessekwartier is prima. Of nou ja ligt er idd aan waar je zit. Het gedeelte aan de loosduinse weg ik crap, daar zit tuig. Maar de rest daar is prima, heel veel gave oude mooie huizen daar.
Citaat:

Nu ik er toch ben: Bezuidenhout wordt op sites ''gewild'' genoemd, maar is het niet een beetje triestig daar?
neee, echt mooi en sfeervol! Ik heb een half jaar in buizenhout gewoond, echt een prima buurt. En lekker dicht bij het centrum/station laan van noi en CS dichtbij.
Oud 26-07-2011, 23:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bezuidenhout is niet echt.. Meh, daar zit wel tuig

Regentessekwartier valt wel mee met tuig, vind ik.
Oud 26-07-2011, 23:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha kijk ons andere antwoorden geven over Bezuidenhout
Oud 26-07-2011, 23:48
Verwijderd
welk gedeelte over bezuidenhout heb jij het dan? want het stuk a.v.s.straat waar ik heb gewoond, theresiastraat, straatjes daarachter is toch allemaal prima? en bij laan van noi toch ook prima...dan zit je al in voorburg.
Oud 26-07-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
oh regentessekwartier is prima. Of nou ja ligt er idd aan waar je zit. Het gedeelte aan de loosduinse weg ik crap, daar zit tuig. Maar de rest daar is prima, heel veel gave oude mooie huizen daar.

neee, echt mooi en sfeervol! Ik heb een half jaar in buizenhout gewoond, echt een prima buurt. En lekker dicht bij het centrum/station laan van noi en CS dichtbij.

Citaat:
Bezuidenhout is niet echt.. Meh, daar zit wel tuig

Regentessekwartier valt wel mee met tuig, vind ik.
Oh ehh, wat is het nou?!
Oud 26-07-2011, 23:57
Carn
Carn is offline
pompidom.
Oud 27-07-2011, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh wacht, ik heb mariahoeve in mijn hoofd daar wonen van die tjappies
Nee Bezuidenhout is inderdaad wel prima ja

En ik ga slapen Trusten.
Advertentie