Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2011, 21:22
Geel
Geel is offline
Ik had niet begrepen dat jouw topic bedoeld was om mensen bang te maken. Ik zal dat topic openen en het een kans geven.
Oud 06-10-2011, 12:58
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind het eng om naast dikke mensen in de bus te zitten. Op de een of andere manier verwacht ik dat ik ooit in een bus zit die omslaat en dan wil ik niet onder die dikke man of vrouw terecht komen. Gelukkig gaan er niet veel dikke mensen met de bus.
Waar slaat dat nou weer op . Sowieso, hoe vaak slaat een bus om?
Oud 06-10-2011, 13:46
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Slangen, wormen, ratten, clowns, bivakmutsen, mummies, begrafenissen/doodskisten/levenloze lichamen, presentaties geven, gammele ladders/trappen/liften, leegstaande panden, sommige alternatievelingen (alto's, gothics, punks, etc.).
Wat is er mis met Punkers?
Oud 06-10-2011, 13:52
Lorelei
Lorelei is offline
Spinnen, slangen, verdrinken/stikken (sowieso: bewust doodgaan lijkt me heel erg eng), kleine ruimtes en ik ben binnenshuis bang in het donker ..maar buiten om de een of andere vage reden niet
Oud 06-10-2011, 13:58
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Leegstaande panden zoals ziekenhuizen, warenhuizen, gekkenhuizen, en vooral de panden met een creepy geschiedenis.
Spoiler

Geesten en buitenaardse wezens.
Spoiler

Plekken met een creepy achtergrond, vooral de plekken die verlaten zijn, zoals Tsjernobyl enzo.

Spoiler
Oud 06-10-2011, 22:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit weer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
ik ben binnenshuis bang in het donker ..maar buiten om de een of andere vage reden niet
Ha, same here.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Ha, same here.
Me too
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 08:23
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik ben bang voor de wederkomst van mensen hier op dit forum die werden geblokkeerd of verwijdert, AAAAAAH

en ik ben bang voor, dat je zo je nek draait dat ie breekt ofzo, kan haast niet weet ik maar toch
Oud 07-10-2011, 13:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha, same here.
en ik
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Me too
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:42
Verwijderd
In m'n eigen huis ben ik overigens niet bang 's avonds, of in het donker, maar bij m'n ouders soms wel.
Wat ik vooral eng vind is vanaf binnen de donkere tuin inkijken. Dat er dan ineens iemand staat ofzo, dan ga ik daar mezelf gek mee maken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
In m'n eigen huis ben ik overigens niet bang 's avonds, of in het donker, maar bij m'n ouders soms wel.
Wat ik vooral eng vind is vanaf binnen de donkere tuin inkijken. Dat er dan ineens iemand staat ofzo, dan ga ik daar mezelf gek mee maken.
Ja. Dat je iets ziet bewegen of ineens in een gezicht kijkt, waarop je hart even stilstaat.

En dan is het je eigen weerspiegeling
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Oeh, ja, ik vind het normaal helemaal niet eng, maar als ik me dan voorstel dat er ineens iemand in de tuin staat, durf ik echt niet meer uit het raam te kijken

Citaat:
Ja. Dat je iets ziet bewegen of ineens in een gezicht kijkt, waarop je hart even stilstaat.

En dan is het je eigen weerspiegeling

Idd, hartverzakking
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:48
Lorelei
Lorelei is offline
Ik doe sowieso 's avonds de gordijnen dicht
Oud 07-10-2011, 13:49
Verwijderd
Ik zit dan weleens alleen 's avonds in de kamer, en dan zijn de gordijnen voor de schuifpui (die op de achtertuin uitkijkt) dicht. En het is al een paar keer voorgekomen dat ik dan een tikkend geluid hoorde op het raam. Waarschijnlijk gewoon regen, of weet ik het wat, maar ik was dan zo bang. Ik durfde dan absoluut niet achter het gordijn te kijken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 14:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zit dan weleens alleen 's avonds in de kamer, en dan zijn de gordijnen voor de schuifpui (die op de achtertuin uitkijkt) dicht. En het is al een paar keer voorgekomen dat ik dan een tikkend geluid hoorde op het raam. Waarschijnlijk gewoon regen, of weet ik het wat, maar ik was dan zo bang. Ik durfde dan absoluut niet achter het gordijn te kijken.
Ik zou dan juist wel gaan kijken, want anders denkt de inbreker: ha, niemand thuis, en dan zijn de rapen helemaal gaar.
Oud 07-10-2011, 16:01
Chevy
Chevy is offline
Spoiler

Dat soort verhalen stiekem een beetje Maar vooral omdat je jezelf er zo mee op kunt fokken.

Verder: wespen, het donker (binnenshuis idd, buiten niet).
Reageren

Regels voor berichten