Waarom is dat verbazingwekkend? Ik denk dat dat wel meevalt. Jongens/mannen zijn van jongs af aan gewend hun piemel aan te raken - naar de wc gaan enzo - en bij meiden is dat toch anders. Daarnaast komt er een moment dat ze voor het eerst een stijve krijgen en dan is nieuwsgierigheid naar wat je daar allemaal mee kunt een logisch gevolg. Meiden hebben niet zoiets en zullen dus zelf heel erg bewust op zoek moeten gaan naar wat ze lekker vinden. Dat kan dan ook nog van keer tot keer verschillen en (dat was bij mij iig zo) dan zul je zelf genoeg moeite/energie moeten doen om je dusdanig te concentreren dat je er nog geil van wordt ook nog. Dat kostte bij mij echt wel energie en tot anderhalf jaar, een jaar geleden, kon ik ook ech tneit zelf klaarkomen.Bij mijn hudige vriendje heeft het zelfs een jaar geduurd, daarvoor kwam ik gewoon niet klaar. En echt niet omdat die jongens hun best niet deden. Een vrouwenlichaam zit wat dat betreft wat ingewikkelder in elkaar dan een mannenlichaam, als je het mij vraagt.
Toch wel een jaar of 7 a 8. Er zat dan geen sperma bij, maar het heerlijke gevoel was er wel degelijk. Het kwam dan ook per toeval en ik had dan ook geen idee hoe het kwam.
Toch wel een jaar of 7 a 8. Er zat dan geen sperma bij, maar het heerlijke gevoel was er wel degelijk. Het kwam dan ook per toeval en ik had dan ook geen idee hoe het kwam.
Perongeluk??? hoezo kom je er per toeval achter???