Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb echt nooit last met rotte/beschimmelde producten van Albert Heijn/supermarkten. Brood gaat sowieso de vriezer in en dat blijft niet langer dan een uur liggen nadat het eruit is. Melk blijft nog een week na houdbaarheidsdatum goed. Fruit ziet er soms niet zo mooi uit tho dus dat raak ik vaak al niet aan, mocht het rot zijn aan de onderkant. Ik erger me wel aan de kwaliteit van het vlees, vooral Schnitzels ofzo zitten vol met pezen, spieren en vetkwabben, blegh.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ik heb wel één keer een stuk kaas gehad waar schimmel op bleek te zitten toen ik thuis kwam, maar goed, kwestie van ruilen voor een goed stuk. Was ook heel oppervlakkige schimmel, dus vermoedelijk met een vies mes gesneden oid? Geen fris idee, natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Ik heb er ook weinig last van. Het enige is dat van die voorgesneden sla in zakken snel bederft, maar ja, gesneden spul bederft sneller dus dat is ook wel logisch.
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens een beetje overdreven je te ergeren aan mensen die een kort praatje maken met de caissière. Een winkel heeft ook een sociale functie in de buurt. Als caissière (in een kleine winkel) vond ik het altijd heerlijk om net vijf seconden langer de tijd te nemen voor de wat oudere vaste klanten, je zag altijd hun waardering in hun ogen. Als het dan erg druk was werkte ik heus wel door, maar de klanten die al zuchtend en steunend aan komen en dan zelf niet eens efficiënt hun boodschappen in- en uitpakken vond ik zelf vele male irritanter.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb maar 1 ergernis in de supermarkt. Kassameisjes (bij jongens heb ik het nog niet meegemaakt) die continu met elkaar praten en je dus niet aankijken of groeten of zelfs maar je boodschappen bekijken om de korting er af te halen. Ik meld dat soort dingen altijd bij hun leidinggevende. Dat soort meisjes blijven gelukkig niet lang, en de laatste tijd worden ze steeds vaker vervangen door gezellige kassajongens. Dus hopelijk is mijn ergernis binnenkort weg.
Oh, ik vergeet er zowaar een. Oudjes die denken dat ze voor mogen omdat ze oud zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En mensen die ineens als je er bijna bent toch nog met een volle kar voor je springen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nog een ergernis aan supermarkten zijn kinderen...*grom* van groot tot klein en alles daaromheen. jankende kinderen, kinderen die aan versproducten zitten of het brood helemaal fijnknijpen en ouders die niet /caren en dat ze altijd wegrennen als ze in de rij staan en dan moeten ze weer eerst zo'n kind onder de kassa vandaan trekken. heerlijk. ik mag zo weer ![]() |
![]() |
|
Niets tegen de mensen zelf maar als je de kassière niet verstaat neem alsjeblieft iemand mee die de taal/valuta wel kent. (Toeristen uitgezonderd)
Personeel dat te lui is om door te werken, ik heb als bijbaantje altijd in winkels gewerkt en ik zal ook wel eens een keer wat langzamer zijn geweest maar je kan wel meer dan 3 flessen cola per minuut vullen lamzak. Onvriendelijk personeel in het algemeen, ik snap niet dat sommige mensen een baan houden als je ziet hoe erg ze af staan te katten.
|
Verwijderd
|
Hier in België hebben we ook een leuke: maaltijdcheques en ecocheques. Daar kun je dus aan de kassa mee betalen en die dingen hebben een bedrag van hoogstens 2 euro meestal. Dan wordt er voor 150 euro gekocht, telt de koper de bonnen af, moet de verkoopster ze nog eens tellen om zeker te zijn. Oh wat heb ik een hekel aan die cheques.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook nooit last van snel bedorven producten bij de AH, behalve bij taugé, maar dat is bij andere supermarkten ook altijd zo, ze moeten het datumsysteem voor taugé eens aanpassen. Bij de Super de Boer waar ik in Groningen kwam lag wel vaak heel veel rottend fruit in de schappen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb nog iets bedacht waar ik me ook aan erger als ik niet lichtgeraakt ben: caissières die in je eten knijpen. Dan pakken ze een brood op met één hand aan de bovenkant waardoor ze het fijnknijpen, of ze pakken een basilicumplant aan de stengels op in plaats van aan het potje waardoor alles knakt, of ze knijpen in een melkpak zodat je die niet meer goed open kunt maken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind gesprekjes met de kassajuf wel leuk juist. Ik vind het best vervelend als ze me niet aankijken bij het groeten, of mijn bonuskaart op dat plankje kwakken terwijl ik mijn hand nog ophoud. In Engeland is dat allemaal beleefder: daar mogen ze ook de volgende klant pas helpen als al jouw boodschappen zijn ingepakt (en daar helpen ze dus ook mee).
|
![]() |
||
Citaat:
-in Schnitzels kan geen vet zitten want die komen van de bovenbil -als er geen spieren in je Schnitzel zaten, zat er geen Schnitzel in je Schnitzel. -Dat van die pezen is wel een slechte zaak. Daar mag je over klagen. Al neem ik aan dat het vliezen zijn, geen pezen. MVG Fizzle |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik ook liever zelf m'n boodschappen in pak, dus ik vind het absoluut niet erg dat ze hier niet helpen inpakken. Waar ik me wel aan stoor is dat sommige supermarkten achter de kassa maar zo'n klein plateautje hebben waar alle boodschappen op komen, dus geen lopende band oid, waardoor mensen heel snel heel opgefokt gaan doen wanneer je niet snel genoeg alles inpakt (en de meeste mensen gooien dus eerst weer alles terug in hun karretje om het ergens anders in te gaan pakken; wat een stom gedoe, maar gewoon voldoende ruimte zodat je aan de kassa meteen je tas in kan pakken!).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het lijkt mij ook niet zo prettig als andere mensen mijn tas gaan inpakken...
Ik vind dat ze moeten stoppen met tasjes te verschaffen bij de kassa's. Mensen moeten maar eens leren om een tas mee te nemen als ze gaan boodschappen doen, in plaats van het in talloze plastic tasjes te proppen. Maar volgens mij was daar al eens een voorstel over om dat af te schaffen...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Voorkruipende oudjes.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Toen ik nog bij de Ah werkte en het zag er alleen al uit of ik een kassa ging openen, gingen er al mensen naar me toe rennen en "Gaat u open?"
Nee, anders roep ik wel dat deze kassa ook open gaat, mongool ![]() Mooi is als ze dat doen als je aan het sluiten bent en dus de hele tijd heen en weer loopt met schoonmaakspullen enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En dat bij de kassa inpakken is ook stom eigenlijk, laat iedereen dat maar lekker in hun eigen tijd bij een inpaktafel doen. Aldi en Lidl. ![]() |
![]() |
|
Nou ja, als je naar de supermarkt gaat dan neem je toch altijd een winkelwagen of zo'n mand? Dan kun je toch je shizzle daarin pleuren en elders 'inpakken'? En als je niet zoveel spullen koopt dat je een wagen of een mand nodig hebt, dan heb je aan dat beetje plek na de kassa genoeg om je spullen erop te laten totdat je hebt betaald. En, mensen die zeggen 'maar wat nou als je dacht dat je geen wagen of mand nodig zou hebben en er daarom geen hebt gepakt, maar je hebt toch heel veel spullen gekocht?', moeten zich realiseren dat als je al die spullen náár de kassa hebt kunnen krijgen, je ook prima in staat bent om fatsoenlijk te betalen.
|
Oh net nog bij de Xenos. Ik stond in een lange rij (maar één kassa open). Op het moment dat de caissière omroept voor een kassa erbij spurt er een tokkie van achteren ineens naar die kassa en legt haar tjak erop, terwijl die nog niet eens open was.
Verder erger ik me niet zo vaak, alleen als ik haast heb. Maar ik neem liever de tijd voor boodschappen doen, zodat ik me niet hoef te ergeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over het inpakken, wat dat betreft vind ik vooral de nieuwe AH in Hoog-Catharijne zo raar, met al die kassa's zonder lopende banden, waarom? ![]()
|
Hmm, je hebt een goed punt met dat je de mand vaak niet voorbij de kassa mag meenemen
![]() Ik snap dat hele 'inpakken' eigenlijk helemaal niet ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|