Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 17:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zag bij RTL Boulevard dat Anna een beetje haat had. "Er wordt niet gestemd op de beste, maar op de meest favoriete."
Daar heeft ze ook wel gelijk in toch?
Ik vind beide dames vreselijk goed en ik denk niet dat het stemmend publiek qua danskwaliteiten een groot verschil ziet tussen Nina en Anna. Dus ik denk dat de uiteindelijke beslissing voor de winnares veel met de gunfactor te maken heeft.
Oud 29-11-2011, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond wel dat het achterlijk lang duurde. Na drie keer commentaar hoef ik niet nog eens te horen hoe de jury denkt.
Inderdaad. Dat stoort me sowieso elk jaar weer. Daarom kijk ik het ook nooit live. Ik neem het op zodat ik alle onzin door kan spoelen Overigens duurde het zelfs ook nog iets van 20 minuten langer dan in de gids stond.
Oud 30-11-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Jazeker, deels (want slechte dansers winnen niets). Maar het riekt naar afgunst.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 21:14
Verwijderd
Behoorlijk ja. En ik vond Nina beter dan Anna.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 21:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Zag bij RTL Boulevard dat Anna een beetje haat had. "Er wordt niet gestemd op de beste, maar op de meest favoriete."
Citaat:
Ik vind beide dames vreselijk goed en ik denk niet dat het stemmend publiek qua danskwaliteiten een groot verschil ziet tussen Nina en Anna. Dus ik denk dat de uiteindelijke beslissing voor de winnares veel met de gunfactor te maken heeft.
Ja, het is wel lullig dat de stemmers niet op de beste danser stemmen, maar het programma heeft nooit gepretendeerd er te zijn voor de beste dansers, enkel voor de favoriete. Dus daarover zeuren spreekt nogal van afgunst.

Ik vond het trouwens ontzettend terecht en leuk dat Nina had gewonnen!

Alleen, jammer dat Anthony eerder dan Meysam eruit ging, dat vond ik wel onterecht.
Oud 03-12-2011, 11:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond dat Meysam beter danste in de finaleaflevering dan Anthony. Die tango? van Anthony vond ik niet heel goed (in tegenstelling tot de jury, die weer eens laaiend enthousiast was). Overigens vond ik Anthony verder wel heel goed.
Reageren

Regels voor berichten