Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Phoebs: Thanks, hunniebun. (k) Het moment dat ik trouwens écht wat eraan ga doen is als ik ga waggelen. OMG, srsly, als ik ooit een fatgirl waddle krijg moeten jullie 't meteen zeggen en me nooit meer bier/k3-chips/chocola voeren!
|
Verwijderd
|
Oh Sarah
![]() ![]() Ik heb heel vaak een soorten bultjes in mijn oren. Ongeveer net zo groot als een puistje, alleen zit er geen kopje op of iets dergelijks. Wel doen ze veel pijn. Tot nu toe als ik er heel veel last van had dan prikte mijn moeder erin met een naald, en duwde ze wat, ging het open en kwam er iets uit. En dan ging het over ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ja ik weet niet precies wat het is, en omdat het zo moeilijk te zien is
![]() ![]() Maar het punt is dus dat ze niet weggaan ![]() Ten minste ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, Sarah! Als ik nou van die wattenstaafjes koop, en die in warm water doe en daarmee mijn oor (het zit trouwens eigenlijk niet echt in in mijn oor, maar echt in de schelp op de meest achterlijke plaatsen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En anders gewoon zoals het een echte vent betreft, ratschhh, over die puistjes heen denderden met een vlijmscherm scheermes, tot de carmageddon-bloedsporen over je gezicht gesmeerd zitten. ![]()
|
Mijn moeder vraagt me net onder mijn laptop te voelen (die staat aan dus die is natuurlijk warm) en ze ging bijna flippen toen ik niet onder de indruk was en wilde weten waarom ze aan mijn laptop zat.
Omdat ze een brandlucht rook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu zeikt 'ie dus elke keer als ik er ben dat ik m'n laptop moet meenemen, omdat dat ding duur is en een ventilator is zo gefixt en ik sloop gvd altijd alles en wadiewadiewaaaaa... *zucht*
|
|