Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2011, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trouwens nu 'Genante Lijven' op TV. Ik word er verdrietig van.
Oud 04-09-2011, 21:17
Verwijderd
Hmm, espressopoeder klinkt inderdaad goed!

En dat zelf verzonnen prutje klinkt ook best goed
Oud 04-09-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Zijn er ook mensen die veel bakken?

De cake die ik nu gemaakt is uit een pakje, met koffiemengsel erdoorheen. Als je dit zonder pakje maakt wat doe je er dan doorheen?
Om koffiecake te maken? Daar zou ik gewoon oploskoffie voor gebruiken.
Oud 04-09-2011, 21:18
Verwijderd
Ja, het is een marmerkoffiecake , maar dat is eigenlijk hetzelfde, want je mengt gewoon twee soorten beslag. Maar inderdaad espressopoeder / koffiepoeder dan . Ik wist niet dat je dat gewoon prima kon gebruiken.
Oud 04-09-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
waar gaat het over?
Oud 04-09-2011, 21:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Te dikke mensen en/of mensen met heel veel overtollige huid.
Nu een man wiens buik op z'n knieen hangt. En er zit allemaal eelt/schimmel op. Echt heel vies.
Oud 04-09-2011, 21:23
Verwijderd
He jakkes Ik snap nooit helemaal dat mensen niet eerder naar de dokter gaan
Oud 04-09-2011, 21:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Daar word je toch juist blij van, wetende dat je dat zelf niet hebt?
Oud 04-09-2011, 21:26
Verwijderd
Dat stinkt ook altijd zo als mensen schimmelige huidplooien hebben en je kunt het gewoon voorkomen met vetzalf en talkpoeder
Oud 04-09-2011, 21:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver
Oud 04-09-2011, 21:29
Verwijderd
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Nieuws: 'Waarom rennen er 100 vrouwen in trouwjurk over de Leidse binnenstad?'

Inderdaad, waarom rennen ze? Trimm, ben jij in Leiden ? Heb je ze gezien?
Oud 04-09-2011, 21:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar word je toch juist blij van, wetende dat je dat zelf niet hebt?
Nou, ik ben zelf ook een behoorlijk fatty. M'n gewicht is gelijk aan dat van één van die mokkels net. Ik word een beetje moe van al die programma's die me het gevoel geven dat ik dan heel erg vies en ongezond ben.

Citaat:
Nieuws: 'Waarom rennen er 100 vrouwen in trouwjurk over de Leidse binnenstad?'

Inderdaad, waarom rennen ze? Trimm, ben jij in Leiden ? Heb je ze gezien?
Geen idee, ik ben de hele dag nog niet buiten geweest. Ik ben pas sinds 6 uur m´n nest uit...
Oud 04-09-2011, 21:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar Trimm, er is een verschil tussen chubby, vies dik en ongezond vies dik. Jij bent chubby en dat staat je en dat zeg ik niet om je beter te laten voelen ofzo, ik kan me jou gewoon niet voorstellen met maatje 34, dat zou je helemaal niet staan.
Oud 04-09-2011, 21:37
Verwijderd
Meisjes met maatje 32 vind ik eigenlijk al totaal niet mooi . Met 34 gaat dan nog .
Oud 04-09-2011, 21:38
Verwijderd
Daarbij heb jij geen schimmelige huidplooien.
Oud 04-09-2011, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daarbij heb jij geen schimmelige huidplooien.
Dat hoop ik niet nee.

@Phoebs: Thanks, hunniebun. (k)

Het moment dat ik trouwens écht wat eraan ga doen is als ik ga waggelen. OMG, srsly, als ik ooit een fatgirl waddle krijg moeten jullie 't meteen zeggen en me nooit meer bier/k3-chips/chocola voeren!
Oud 04-09-2011, 21:43
Verwijderd
Oh Sarah , jij bent heel slim en alles en je wilt huisarts worden enzo toch ?

Ik heb heel vaak een soorten bultjes in mijn oren. Ongeveer net zo groot als een puistje, alleen zit er geen kopje op of iets dergelijks. Wel doen ze veel pijn. Tot nu toe als ik er heel veel last van had dan prikte mijn moeder erin met een naald, en duwde ze wat, ging het open en kwam er iets uit. En dan ging het over maar kan ik dat ook voorkomen ofzo ? Want, ik kan niet elke keer naar huis als ik zo'n bult krijg
Oud 04-09-2011, 21:46
Em.
Em. is offline
Zeker weten dat het geen puistje is?
Oud 04-09-2011, 21:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy shit, die nu op TV is heeft letterlijk een dikke kut.
Oud 04-09-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Oh Sarah , jij bent heel slim en alles en je wilt huisarts worden enzo toch ?

Ik heb heel vaak een soorten bultjes in mijn oren. Ongeveer net zo groot als een puistje, alleen zit er geen kopje op of iets dergelijks. Wel doen ze veel pijn. Tot nu toe als ik er heel veel last van had dan prikte mijn moeder erin met een naald, en duwde ze wat, ging het open en kwam er iets uit. En dan ging het over maar kan ik dat ook voorkomen ofzo ? Want, ik kan niet elke keer naar huis als ik zo'n bult krijg
Hm, kleine bultjes die een beetje glanzen? Dan zouden het dichte mee eters zijn, op je gezicht voorkom je die met gewoon warm water en evt stomen, maar in je oren is dat lastiger ze gaan wel vanzelf weer weg.
Oud 04-09-2011, 21:51
Verwijderd
hoe scheren mannen zich eigenlijk als ze puistjes op hun gezicht hebben? Of heb ik dat al gevraagd? Volgens mij wel, maar het antwoord is me ontgaan. Het is nog steeds een raadsel, alles gaat dan open toch?
Oud 04-09-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
hoe scheren mannen zich eigenlijk als ze puistjes op hun gezicht hebben? Of heb ik dat al gevraagd? Volgens mij wel, maar het antwoord is me ontgaan. Het is nog steeds een raadsel, alles gaat dan open toch?
Theodoor ging er dan eerst omheen en dan voorzichtig eroverheen, maar dan nog ging het vaak kapot.
Oud 04-09-2011, 21:55
Verwijderd
Hmm, ja ik weet niet precies wat het is, en omdat het zo moeilijk te zien is is er ook niet goed achter te komen. Het is dus vaak pijnlijk en volgens mij moeder zijn het rode bultjes. En als ze erin prikt komt er dus kennelijk prut uit, zoals zij het noemt .

Maar het punt is dus dat ze niet weggaan

Ten minste ik heb een keer 3 weken met een pijnlijk oor rondgelopen in de overtuiging dat het vanzelf overging als ik er niet aanzat. Maar het ging dus niet weg. Nu ook, deze bult zit er ook sinds vorige week ergens .
Verwijderd
wat een crime!
Verwijderd
puistjes in de oor, check
Oud 04-09-2011, 21:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jan Vayne net op RTL 4 ik vind hem sexy.
Oud 04-09-2011, 21:58
Verwijderd
Oh, Sarah! Als ik nou van die wattenstaafjes koop, en die in warm water doe en daarmee mijn oor (het zit trouwens eigenlijk niet echt in in mijn oor, maar echt in de schelp op de meest achterlijke plaatsen ) een beetje schoonhoud, zou het dan minder worden? Of het voorkomen?
Oud 04-09-2011, 22:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Holy shit, die nu op TV is heeft letterlijk een dikke kut.
*weerstaat morbide neiging om tv aan te zetten*
Oud 04-09-2011, 22:04
Verwijderd
Je kunt het proberen gezien ze in je oorschelp zitten. Wattenstaafjes mogen niet in je gehoorgang

Rood bultje met prut klinkt trouwens wel het meest als een puistje.
Oud 04-09-2011, 22:05
Verwijderd
Oud 04-09-2011, 22:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, ik zag de dikke kut en ik zeek bijna in mijn broek
Oud 04-09-2011, 22:09
Verwijderd
Huhu

Ik ga er morgen 3 uur en 34 minuten over doen om thuis te komen
Oud 04-09-2011, 22:11
Verwijderd
Ik wilde ook even kijken op de tv in de andere kamer, maar een van de Vrienden zit daar een speltactiek te bedenken met allemaal plastic monstertjes en kartonnen kaartjes om zich heen en dan voel ik me geremd om zoiets te gaan kijken
Oud 04-09-2011, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben ik de enige die Jan Vayne sexy vindt
Oud 04-09-2011, 22:14
Em.
Em. is offline
Citaat:
*Googlet* Oh híj! Nee, ik vind 'm niet sexy. Ik heb helemaal niets met jongens/mannen met lang haar.
Oud 04-09-2011, 22:16
Verwijderd
mannen met lang haar Jan Vayne is wel een beetje over de top
Oud 04-09-2011, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder begreep het ook niet

Maar dat haar en die piano ja
Oud 04-09-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem niet sexy maar hij heeft wel mooie haren. Behalve als hij ze achterover gelt iieehhh
Oud 04-09-2011, 22:17
Verwijderd
Ik vind 'm wel wat weghebben van Fabio. Maar stiekem vind ik dat alle mannen met die kleur en lengte haar op hem lijken.
Oud 04-09-2011, 22:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fabio is goor een gladjakker. Ik vind Jan sexy, ondanks dat hij grijs wordt, en als ie dan met al dat haar achter de piano zit en helemaal erin op gaat
Oud 04-09-2011, 22:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goeie vraag, geen idee eigenlijk. Volgens mij had ik rond mijn 17e niet eens meer acné, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit lastig moest scheren vanwege pukkels.

En anders gewoon zoals het een echte vent betreft, ratschhh, over die puistjes heen denderden met een vlijmscherm scheermes, tot de carmageddon-bloedsporen over je gezicht gesmeerd zitten.
Oud 04-09-2011, 22:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder vraagt me net onder mijn laptop te voelen (die staat aan dus die is natuurlijk warm) en ze ging bijna flippen toen ik niet onder de indruk was en wilde weten waarom ze aan mijn laptop zat.
Omdat ze een brandlucht rook het ding ligt op een kussen en dat was niet eens warm. Para wijf
Oud 04-09-2011, 22:27
Verwijderd
Thomasvontaug, het is weerwolfspeletiquette om je gewoon te schikken naar de wil van de spelleiders, het is gruwelijk irritant als je (de spelleiders) tijd en moeite in het spelleiden steekt en alleen maar hoort dat 't anders moet/beter kan etc. Dus. SSHT.
Oud 04-09-2011, 22:28
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Goeie vraag, geen idee eigenlijk. Volgens mij had ik rond mijn 17e niet eens meer acné, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit lastig moest scheren vanwege pukkels.

En anders gewoon zoals het een echte vent betreft, ratschhh, over die puistjes heen denderden met een vlijmscherm scheermes, tot de carmageddon-bloedsporen over je gezicht gesmeerd zitten.
Oud 04-09-2011, 22:28
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Thomasvontaug, het is weerwolfspeletiquette om je gewoon te schikken naar de wil van de spelleiders, het is gruwelijk irritant als je (de spelleiders) tijd en moeite in het spelleiden steekt en alleen maar hoort dat 't anders moet/beter kan etc. Dus. SSHT.
Oud 04-09-2011, 22:29
Verwijderd
Ik heb eindelijk een andere naam bedacht
Oud 04-09-2011, 22:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn moeder vraagt me net onder mijn laptop te voelen (die staat aan dus die is natuurlijk warm) en ze ging bijna flippen toen ik niet onder de indruk was en wilde weten waarom ze aan mijn laptop zat.
Omdat ze een brandlucht rook het ding ligt op een kussen en dat was niet eens warm. Para wijf
Klinkt bekend. Mijn vader doet elke keer helemaal para, omdat ik 'm ooit heb verteld dat m'n ventilatortje het niet meer doet en ik dus om de zoveel tijd m'n laptop even uit moet zetten, omdat 'ie anders te heet word.
Nu zeikt 'ie dus elke keer als ik er ben dat ik m'n laptop moet meenemen, omdat dat ding duur is en een ventilator is zo gefixt en ik sloop gvd altijd alles en wadiewadiewaaaaa...

*zucht*
Oud 04-09-2011, 22:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben tegen.
Oud 04-09-2011, 22:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben trouwens keihard Cumberbatched na het zien van Sherlock. Oh my.

Laatst gewijzigd op 04-09-2011 om 22:38.
Oud 04-09-2011, 22:33
Verwijderd
Je bent waar tegen Phoebe ?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten