Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde in het algemeen, maar in het bijzonder die eerste moeder van die aflevering van gisteren.
Maarja, zonder slipje en in een kort rokje naar de supermarkt gaan vind ik ook te ver gaan hoor. Dan ben ik stiekem wel blij met mijn Miss Etam-moeder. (Hoewel dat weer een ander uiterste is :')) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind Gordon wel heel erg geschikt voor dit programma, wat is het toch een leukerd ![]() ![]() En Mike de Boer vind ik eigenlijk ook een lieverd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja en dat ze zogenaamd heel spontaan mensen tegenkomen op straat die ze dan meteen overal mogen bevoelen en die ook meteen mee willen doen daar geloof ik ook niks van.
Maar, het niet zo heel erg overdreven, meestal knappen de kandidaten wel echt op. (Ze lopen er waarschijnlijk de volgende dag weer zo bij als eerst, maar toch) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een grondige hekel aan de tapijtkever
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De volwassen tapijtkever is trouwens zwart, en op dat plaatje is ie volwassen. Ik tref meestal een larfje aan, die zijn langwerpig en ong 2 mm: ![]() Kutbeesten, ik moet ws. insecticide in huis halen ofzo. Ze zijn verschrikkelijk hardnekkig.
|
|