Advertentie | |
|
![]() |
|
gods kannonen waar ben ik mee bezig?
ik doe kort af tegen der(als maar weer) maar ik wil niet zo ver laten lopen dat ze zegt ik ga en ik spreek je niet meer. als ik kort af doe tegen der dan praat zo niet zo als met die andere gesprekken.(heb het idee dat ze mij volgt qua msn gedrag) ze kwam vanavond online ik zei tegen der ik wou net offline gaan. zei ze oh okee. is goed. ik maar dus ik offline. daarna even weer online of ze misschien toch wat gezegd had. maar ze was ook offline gegaan. dus waarschijnlijk is speciaal alleen voor mij op msn.om te msnen
|
Mijn voorgevoel klopte blijkbaar. Gistermiddag kwam hij langs en zijn we maar even in een parkje gaan zitten om te praten. Hij voelde zich niet zo goed over hoe het ging, had de hele maand al zo'n gevoel dat het minder ging. Daar gedroeg hij zich dan ook wel naar. We hebben al zo vaak zo'n punt gehad dat we even heel moedeloos waren omdat het zo moeilijk was om de relatie in stand te houden en iedere keer deed ik dan zo hard mijn best om hem weer aan mijn kant te krijgen en hem te overtuigen voor even dat als we gewoon bij elkaar blijven en rustig afwachten, niet te veel verwachten dat het dan wel weer goedkomt en alle oude gevoelens weer terugkomen. Deze keer was hij ook erg in de war en zei hij dat hij niet wist wat hij moest doen omdat we geen opties meer hadden. Afwachten zou niet gaan, even pauze inlassen zou niet werken en dan hebben we maar besloten om het uit te maken.
Ik kon gelukkig door mijn vader worden opgehaald en die is erg goed in troosten. Alsnog heb ik zoveel gehuild gisteravond dat mijn ogen nu nog heel gezwollen zijn en ik het gevoel heb dat ik modeleerpasta nodig heb om mijn gezicht weer in vorm te krijgen. Mijn moeder zit nu in spanje dus die kan er nu even niet zo veel voor me zijn maar ze belde gisteravond om me wat moed in te spreken. Een van mijn beste vriendinnetjes belde ook en vertelde dat het tussen haar en haar vriend ook bijna uit was en ze ruzie hadden, dus dat verschoof mijn aandacht ook een beetje. Ik voel me deze keer minder slecht dan vorige keer dat het uitging. Is niet heel vreemd op zich, vorige keer waren de omstandigheden heel anders, was ik heel stom geweest en had hem heel diep gekwetst, dus had ik dat op mijn geweten. Deze keer voelde ik dat hij er zelf niet meer gelukkig van werd en daarom heeft hij het deze keer ook uitgemaakt, al was het wel redelijk in overeenstemming. Deze keer lijken alle fantastische herinneringen van ons veel verder weg, want zo leuk als het eerste jaar is het nooit meer geworden. Ondanks dat heb ik nooit echt kunnen opgeven. Misschien is het wel verstandig dat hij dat uiteindelijk wel deed, want het ging niet lekker en ik ben misschien gewoon te koppig om te accepteren dat ik zonder hem misschien wel gelukkiger ben. Toch voelt het best naar als ik eraan denk dat hij na twee jaar gewoon niet geinteresseerd in me was. Hij deed me soms geloven dat ondanks alles hij altijd wel van me zou houden, maar blijkbaar is het niet genoeg. Ik heb in elk geval mijn best gedaan. Nu ben ik gelukkig de komende tijd weer goed druk dus ik kan me best afleiden. Ik ben alleen bang om in mijn eentje weer in het bed te slapen waar we dan tegen elkaar aankropen. Ik ga zijn knuffels missen en zijn zoenen en zijn mooie hoofd en zijn neiging om me soms opeens op te pakken en door de kamer te verplaatsen. Maar het komt wel weer goed. Ik kan best zonder hem. Hopelijk kunnen we op een gegeven moment weer vrienden zijn.
|
ehg, nog steeds niet goed, tis rustig, heel erg rustig op dit moment, nog steeds niemand op het oog, mag van mij part nog wel effe duren, op dit moment gewoonweg geen tijd om verliefd te zijn...
uhg, I'm so alone... xD
|
Veel sterkte voor LA
en voor CS ook! Jippie vanochtend mijn vriendje en vanavond ouders en vriendje, jarig zijn in verweg is toch best leuk ![]()
|
Verwijderd
|
En sterkte Cherry. Ik vond dat ook zooo kut, dat ik alleen moest slapen in mijn tweepersoonsbed dat ik speciaal had vanwege exlief... dus toen heb ik uiteindelijk het bed teruggeclaimd: drie kussens er in en ik helemaal middenin, mijn armen en benen overal heen, totaal geen plaats voor iemand anders, extra dekens en dan fijne zielige feelgoodfilms erin kijken en goeie boeken lezen en hem niet nodig hebben want het was míjn bed, zo!
Ahem. Het werkte wel B-) OT: Ja-a hij is vet lief <3 Ik ga hem weer naar mijn huisje lokken denk ik! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb met hem de beste gesprekken, tot vroeg in de ochtend liggen we te praten en te vrijen. Onze seks is echt fantastisch, we voelen elkaar perfect aan en winden elkaar heel erg op. Ik vertrouw hem compleet, hij vertrouwt mij ook volledig en dat is voor hem best een unicum. We kennen elkaar heel erg goed, vinden elkaar echt heel relaxed, hebben dezelfde humor, ik kan het fantastisch vinden met zijn beste vriend, we kunnen elkaar niet weerstaan als we elkaar zien. Maar waarom gaat het dan niet verder dan dat? Dit alles moet toch genoeg kunnen zijn? Ik vind het prima zoals het nu gaat hoor, ik heb niet het idee dat we hier een relatie van zouden moeten maken.. Maar ik snap gewoon niet waarom het voor ons allebei niet verder gaat dan wat het nu is, want in principe zijn alle ingrediënten aanwezig.
|
![]() |
|
en wanneer het net lijkt of je gewoon helemaal down wordt, komt er een lichtpuntje: in de pauze, (die zonet afgelopen was) zag ik natasja, een goeie vriendin van me, trek ik veel me op, had een leuk vriendje waar ik ook goed mee bevriend was, komt ze zo naar me toe zegt ze : heey samir, kom ff knuffelen,, geeft ze me dikke knuffel , en lopen we weer naar de les,, kennelijk kan dat gewoon, eigenlijk is dit echt een lichtpuntje waar ik iets aan heb!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word een beetje moe van mijn klasgenoten en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet en ik ben gewoon écht niet goed in nieuwe mensen leren kennen vooral niet als ze zoveel jonger zijn dan ik en totaal geen idee hebben van wat ze aan het doen zijn en ik vind ze dom en ze zijn zo niet-sociaal en alleen maar bezig met indruk maken op elkaar en vooral heel erg zestienjaar-zijn en dat is zo niet aan mij besteed en ik word er gewoon echt helemaal simpel van.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ secret agent: waarom zit je met zestienjarigen in de klas dan? ![]() Of bedoel je gewoon dat ze zich zo gedragen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Had ik ook SA, na mijn eerste opleiding naar een hbo, instromen in het 2e jaar gelukkig, maar met veel achttienjarigen op mijn 24e... mja, je doet er weinig aan. Had gelukkig ook wel oudere mensen in mijn klas. Toch kan ik het uiteindelijk prima vinden met ook de jongeren, maar het kostte wel wat opgroeien van hun kant
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik vin dhet echt neit relaxed. Het kost me echt veel energie en nu is het ook ngo eens zo dat dat, buiten mijn vriend en zijn vrienden (die ik ook maar sporadisch zie) eigenlijk mijn enige sociale contacten zijn. Ik woon hier pas anderhalve maand en dat speelt ook mee, als ik nu dan wel heel duidelijk mijn eigen vrienden daarbij had, dan was het nog prima gegaan, maar dat is niet zo en daar heb ik moeite mee. Maargoed, komt vast wel goed. Vanavond ga ik weer sporten met opteerstegezichtleuke mensen en ik moet ook maar eens op zoek naar een (studenten)toneelvereniging, dan komt er vast wel wat beweging in.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik had het er gisteren met een vriendinnetje over en die heeft juist weer de theorie dat hij en ik gewoon allebei bang zijn om er écht voor te gaan omdat we er vanuit gaan dat mensen ons kwetsen en dat we daarom 'blokkeren' in verliefdzijn ofzo. Ach, ik zie het allemaal wel. We hebben het superleuk en dat is eigenlijk ook wel genoeg denk ik. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarover: slechtste studieweek ooit. Baal gewoon dat ik het de ene dag geweldig vind en de andere dag voel ik me er gewoon te dom voor. Misschien heb ik mijn plafond behaald en kan ik dit gewoon niet ![]() Ow ja, nog SA-related: Ik vind het zo knap dat je zo aan je contacten gaat werken. Ik zou dat zo graag willen, maar weet niet hoe en durf niet zo goed. Besef me de laatste tijd steeds meer hoe weinig vrienden ik heb. En het contact met wat ik altijd als beste vriendin beschouwde wordt ook steeds minder leuk sinds ze moeder is geworden. Ik zit gewoon in een heel andere fase en dat is vermoeiend. Gelukkig kan ik het wel vinden met zijn vrienden. Vriendje is wel heel leuk de laatste tijd. Gister moest ie tot 22:00 werken, dus had niet nog zo'n gezellige, vrolijke avond verwacht als het werd <3 |
![]() |
|
Oef, eindelijk een onderwerp geadresseerd waar ik al een hele tijd mee zat. Maar nu heel serieus enzo. Ik weet nog niet of ik opgelucht ben of blij, nu wordt het tijd eraan te gaan werken. En dat is meer zijn taak dan de mijne. In elk geval blij dat hij begreep waar ik het over had.
![]() |
![]() |
|
Mijn relatie met mijn ex is nu een halfjaar over. We gaan nog steeds met elkaar om als vrienden. In het begin gebeurde er nog weleens wat, maar omdat niemand daar iets mee op schoot stopte dit ook.
Ze heeft nu een paar maanden een nieuwe vriend en ik ben blij voor haar. Tussen ons gaat het vriendschappelijk prima en we zien/spreken elkaar met enige regelmaat, Nu was ze afgelopen zaterdag naar mijn nieuwe huisje komen kijken, omdat ik laatst ben verhuisd. Ik had haar al een tijdje niet gezien en we hebben gewoon gezellig bijgekletst en door de stad gelopen. Nadat we wat hadden gegeten bij mij thuis, ging ik de keuken op ruimen. Ze kwam achter me staan en sloeg haar armen om mijn middel. Ik draaide me om om haar te knuffelen. Zo hebben we bijna een kwartier gestaan en zei dat ze dat gemist had (we houden beiden heel erg van knuffelen). Ik had precies hetzelfde. Hierna zijn we weer op de bank beland en zijn we verder gaan knuffelen. We begonnen elkaar een beetje onschuldig kusjes te geven op de wang. Na een tijdje begon ze me in mijn nek te kussen en ik kuste haar terug. Het knuffelen werd inniger en omdat ik ervan schrok zei ik dat we wel iets te ver gingen nu. Daarna ook gestopt, want ze snapte ook wel dat dat niet kon terwijl ze een vriend heeft. Ik wil ten eerste ook niet dat haar relatie over gaat. Ik merk dat ze gelukkig is en zo heb ik haar lange tijd niet zo gezien. Daarnaast werkt dit voor mij zo ook niet. Aan de ene kant denk ik van: fuck it, er is niks gebeurd. Ik heb het op tijd aangegeven en we zijn gewoon netjes gestopt. Aand de andere kant ben ik wel verward. Ik dacht dat ik er op die manier wel bovenop was, waarom hangt er vaak toch die spanning tussen ons en wat betekent dit voor de toekomst? Ik heb het gelukkig een beetje van me af kunnen zetten, maar ik had het niet echt verwacht ofzo. Ik denk dat het komt omdat we beiden merken dat we wat stabieler zijn (dat waren we eerst absoluut niet) en dat het goed gaat. Het is voor nu toch wel een behoorlijke mindfuck ![]() edit: het is een lang verhaal geworden, maar ik vond het geen eigen topic waard ![]() |
![]() |
|
Lastig te zeggen, ik weet dat we altijd wel een bepaalde klik zullen hebben. Maar ik merk ook dat ze gelukkig is met haar vriend. Iets wat ze niet was toen we iets hadden. Het was voor ons toen ook eigenlijk niet zo'n goed moment.
Ik weet wel dat ik er nu even niks mee kan en ik heb liever dat ze trouw blijft aan haar huidige vriend |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is toch niet gek dat je spanning houdt met een ex? Je viel niet voor niets op ze, dat verdwijnt niet zomaar. En zelfs al ging de spanning weg, dan nog heb je de 'gewoonte' om op die manier met elkaar om te gaan, waardoor zulk gedrag snel natuurlijk voelt. *schouderophaal* Daarom doe ik altijd heftig platonisch met mijn exen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ergens vind ik het ook wel weer leuk en vleiend ![]() |
![]() |
|
Ik ben nog verbaasd over hoe goed ik me het grootste deel van de tijd voel over dat het uit is. Soms was het zo veel gezeik dat ik blij ben dat ik er nu niet meer druk mee hoef te zijn. En het hele jaar al is dat verliefde gevoel niet zo heel sterk geweest, geloof ik. Daardoor is het verwerken nu makkelijker.
Maar er zijn ook momenten dat ik alsnog heel verdrietig ben en dan wil ik twee jaar terug in de tijd toen we net begonnen, dan wil ik weer naar hem toe en weer verliefd op hem worden, samen film kijken, eten koken, in bed liggen vrijen en knuffelen en gewoon naar muziek luisteren. Ik kan zo boos worden dat hij gewoon opgegeven heeft nadat we het hele jaar zo hard ons best hebben gedaan om het te laten werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom terug samen of neem afscheid en verbreek het contact zou ik zeggen.
||
Citaat:
![]() Dus @CS, als jij net zo werkt als ik, dan denk ik dat je dat nu misschien ook wel hebt. Dat je hem nog heel erg associeert met dat gevoel, maar dat het eigenlijk toch twee dingen zijn. Zeker omdat je ook al aangeeft dat je er eigenlijk ook wel vrede mee hebt. Wat overigens niet betekent dat het niet kut is hoor. ![]()
|
Op goede momenten kan ik dat prima uit elkaar houden en bedenk ik mij dat ik misschien over een paar maanden weer een nieuw vriendje kan hebben die nog veel leuker is en ben ik blij dat ik weer vrij en op mezelf ben. Op slechte momenten bedenk ik mij dat ik wel heel ongeduldig ben en dat ik 17 jaar op mijn eerste vriendje heb moeten wachten en ik misschien nooit meer een ander vind (maar dat moet dan wel een heel slecht moment zijn, want meestal ben ik wel in staat tot rationeel denken.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|