Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.freshcotton.com/nl/Nike/N...-Braata-/23876
Do want! Maar ik heb al genoeg schoenen en teveel geld uitgegeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Huhu, net een stukje van een of andere motorclub genaamd Satudarah. Ik heb net GTA IV - Lost and Damned uitgespeeld, en die zette al die gaye motorclubs zo heerlijk te kakken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oy gevalt betekent iets als 'o grutjes' of 'o jezus' ( ![]() ![]()
|
De Britse komiek David Walliams heeft met een achtdaagse zwemtocht over de Thames een miljoen pond sterling (ruim een miljoen euro) opgehaald voor hulporganisatie Sport Relief.
Walliams, bekend van tv-typetjesshow Little Britain, kampte onderweg met buikloop en braken, maar vermande zich tot de eindstreep aan de voet van de Londense klokkentoren Big Ben. Hij zwom van Gloucestershire, waar de rivier ontspringt, de volledige loop van de Thames. Op die 225 kilometer trotseerde hij onberekenbare waterkolken, het drukke scheepvaartverkeer en onwelriekend rioolwater. ![]()
||
Citaat:
Beter ![]()
||
Citaat:
"The tone could be called classical because of the words that are being used and the way the words are arranged in a sentence. " Dit is te vaag. Dus vanwege 'de woorden die gebruikt zijn' (welke woorden dan?) is het klassiek te noemen, en door de manier waarop de woorden zijn gerangschikt (welke manier dan?). Door deze manier van schrijven krijg ik ook de indruk dat je gewoon een lijstje deelvragen afwerkt in plaats van dat je een 'eigen' verhaaltje schrijft: - Waar gaat het gedicht over? - Wat is de toon van het gedicht? - Hoe zou je de sfeer kunnen omschrijven? Probeer eens een doorlopend verhaaltje te schrijven i.p.v. "Het gedicht gaat over dit. De toon is dat. De sfeer is zus en zo."
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|