Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2011, 15:15
Verwijderd
Hmja, het is een beetje langzaam klinkende house/dance/trance/hoe heet dat allemaal.
Advertentie
Oud 23-09-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

dit. dit is zo teringgoed. Gewoon dubstep maken met je mond, hophop
Oud 23-09-2011, 15:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmja, het is een beetje langzaam klinkende house/dance/trance/hoe heet dat allemaal.
electronische muziek
Oud 23-09-2011, 15:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

dit. dit is zo teringgoed. Gewoon dubstep maken met je mond, hophop
Goed ritmegevoel heeft die knakker.
Oud 23-09-2011, 15:20
Verwijderd
alles van beardyman is een ontzettende aanrader. Hij vraagt suggesties aan het publiek en dan gaat hij alles door elkaar mengen, een paar kwartier lang. Johnny Cash als hij reggae zou maken etc. Dus als ik ooit een geestdodende arbeid hebt zoals tekeningen inkleuren, dan is beardyman mijn maat.
Oud 23-09-2011, 15:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zie dat publiek daar droog bij zitten
Oud 23-09-2011, 15:22
Pierrot
Pierrot is offline
Geld, .
Oud 23-09-2011, 15:24
Verwijderd
Ik kan geen filmpjes kijken.

O en, ik deed laatst een naamzoek op verkeerd gespelde versies van mijn naam en kwam in een saai waarin ik vroeg of ik mijn internetloverboy zou meeten. Toen stelde Luud voor om te gaan, weet je dat nog? Intussen heb ik hem gemeet, EN hij blijkt een super-superfout type te zijn. Hij heeft me al gevraagd of ik hem wil pijpen. Toen zei ik dat dat niet ging omdat, ik weet even niet meer waarom... ohja, omdat hij het op msn vroeg of ik dat de volgende dag ergens in de struikjes rond het centraal station wilde doen, maar de volgende dag kon ik niet en daarna was ik in Rusland. Ja. Dus toen zei ik dat ik dat zou doen als ik weer in Nederland ben.

Wordt vervolgd. Ik ben me ervan bewust dat dit een slecht verhaal is (geen begin/einde, geen duidelijke clou etc.) maar ik wilde het toch delen.
Oud 23-09-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen filmpjes kijken.

O en, ik deed laatst een naamzoek op verkeerd gespelde versies van mijn naam en kwam in een saai waarin ik vroeg of ik mijn internetloverboy zou meeten. Toen stelde Luud voor om te gaan, weet je dat nog? Intussen heb ik hem gemeet, EN hij blijkt een super-superfout type te zijn. Hij heeft me al gevraagd of ik hem wil pijpen. Toen zei ik dat dat niet ging omdat, ik weet even niet meer waarom... ohja, omdat hij het op msn vroeg of ik dat de volgende dag ergens in de struikjes rond het centraal station wilde doen, maar de volgende dag kon ik niet en daarna was ik in Rusland. Ja. Dus toen zei ik dat ik dat zou doen als ik weer in Nederland ben.

Wordt vervolgd. Ik ben me ervan bewust dat dit een slecht verhaal is (geen begin/einde, geen duidelijke clou etc.) maar ik wilde het toch delen.
ik moest hardop lachen maar er zat al cassis in mijn mond en als ik moet lachen willen de dingen die in mijn mond zitten er uit, inclusief tanden en zo, erg onhandig.
Oud 23-09-2011, 15:28
Noedelhap
Noedelhap is offline

Oud 23-09-2011, 15:29
Verwijderd
O, over dubstep mengen met andere genres: dubstep + mariachiband.

<33 Ik vind dit leuker dan ik kan rechtvaardigen.
Oud 23-09-2011, 15:33
Pierrot
Pierrot is offline
Tijd om alle advanced levels even uit te spelen!
Oud 23-09-2011, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tijd om alle advanced levels even uit te spelen!
Ben ik eigenlijk nog nooit aan begonnen, misschien wel handig, want ik klaagde toen al over de simpele puzzels
Oud 23-09-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
dubstep is gewoon een beetje gewobble
Meest accurate beschrijving tot nu toe.
Oud 23-09-2011, 15:39
Verwijderd
@Chick Rock:
Spoiler
Oud 23-09-2011, 15:41
Verwijderd
<3 mijn moeder gaat al het geld van mijn boeken overmaken
Oud 23-09-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
@Chick Rock:
Spoiler
Het komt me echt superbekend voor! Maar ik kan me niet herinneren waar. Ik twijfel tussen een of ander bedrijf in Groningen (iets met gas, kan dat?) of een cultureel gebouw in Oslo.

Misschien is het geen van beiden, trouwens, en komt het me alleen bekend voor omdat CR het dus een keer gepost heeft.
Oud 23-09-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
<3 mijn moeder gaat al het geld van mijn boeken overmaken
Nice. Lijkt me behoorlijk irritant als het de vraag is of je boeken überhaupt te krijgen zijn.
Oud 23-09-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
@Chick Rock:
Spoiler
Orestad College

http://www.archinnovations.com/featu...estad-college/
Oud 23-09-2011, 15:51
Verwijderd

Ik vind dit heel leuk. Wel vooral vanaf 1:50
Oud 23-09-2011, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@Chick Rock:
Spoiler
Damn ik wist echt niet wat het was, want ik heb waarschijnlijk gewoon gegoogled :') dus ik helemaal moeilijk doen om terug te vinden wat het was! Kwam erachter dat ik zocht op 'scandinavian architecture', en voilá, daar was 'ie! Maar Andijvie was me net voor
Oud 23-09-2011, 15:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
De website geertwilders.nl is vrijdag gehackt. Vermoedelijk zit er een Turkse hacker achter die zichzelf Septemb0x noemt. Op de site zijn Turkse teksten en vlaggen te zien. Ook staat er een foto van premier Recep Tayyip Erdogan op.

De hacker is mogelijk boos om een uitspraak van Wilders' fractiegenoot Raymond de Roon over Erdogan. "De islamitische aap is weer eens uit de mouw gekomen. Hij zetelt ditmaal in Ankara en hij heet Erdogan", zei De Roon eerder naar aanleiding van Erdogans oorlogsretoriek richting Israël.

Septemb0x zit óf op de late train, of hij heeft er een week over gedaan om de site te hacken :')
Oud 23-09-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Het komt me echt superbekend voor! Maar ik kan me niet herinneren waar. Ik twijfel tussen een of ander bedrijf in Groningen (iets met gas, kan dat?) of een cultureel gebouw in Oslo.

Misschien is het geen van beiden, trouwens, en komt het me alleen bekend voor omdat CR het dus een keer gepost heeft.
Citaat:
Damn ik wist echt niet wat het was, want ik heb waarschijnlijk gewoon gegoogled :') dus ik helemaal moeilijk doen om terug te vinden wat het was! Kwam erachter dat ik zocht op 'scandinavian architecture', en voilá, daar was 'ie! Maar Andijvie was me net voor
Ah!
Oud 23-09-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Nice. Lijkt me behoorlijk irritant als het de vraag is of je boeken überhaupt te krijgen zijn.
Hij is te krijgen! In een Belgische winkel ergens in Leuven! Macrador gaat er vanavond langs lopen om te kijken of de winkel niet failliet is
Oud 23-09-2011, 15:56
Verwijderd
Ik heb die foto stiekem ook gegoogled hoor
Oud 23-09-2011, 15:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb die foto stiekem ook gegoogled hoor
Ooooh ik vond je al heel slim
Oud 23-09-2011, 15:58
Verwijderd
Ahhw, Macrador is lief. <3
Verwijderd
Citaat:
Ooooh ik vond je al heel slim
Helaas
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Helaas
Bummer
Oud 23-09-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ahhw, Macrador is lief. <3

Die site ziet er echt niet zo betrouwbaar uit
Oud 23-09-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hij is te krijgen! In een Belgische winkel ergens in Leuven! Macrador gaat er vanavond langs lopen om te kijken of de winkel niet failliet is
wat een held maar dus nu heeft iedereen van je studie dat boek nodig? Wie het eerst komt wie het eerst maalt zware gevechten om het laatste boek en zo.
Oud 23-09-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-09-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
wat een held maar dus nu heeft iedereen van je studie dat boek nodig? Wie het eerst komt wie het eerst maalt zware gevechten om het laatste boek en zo.
25 mensen duiken op (waarschijnlijk) 4 boeken ofzo maar als vanavond blijkt dat die winkel te vertrouwen is dan bestel ik hem meteen denk ik
Oud 23-09-2011, 16:03
Verwijderd
Goed geregeld dan.
Oud 23-09-2011, 16:04
Verwijderd
ik sms echt te veel ik moet een nieuw abonnement denk ik
Oud 23-09-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
25 mensen duiken op (waarschijnlijk) 4 boeken ofzo maar als vanavond blijkt dat die winkel te vertrouwen is dan bestel ik hem meteen denk ik
de overige 21 mogen maar kopiëren dan? Een boek aan kopietjes verschrikkelijk lijkt me dat.
Oud 23-09-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
de overige 21 mogen maar kopiëren dan? Een boek aan kopietjes verschrikkelijk lijkt me dat.
Dat heb ik ook, een kopietjesboek. Omdat ik weiger om een boek aan te schaffen met 2000 pagina's waarvan we er misschien 500 gebruiken. En het kost echt 150 euro, dat ook
Oud 23-09-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook, een kopietjesboek. Omdat ik weiger om een boek aan te schaffen met 2000 pagina's waarvan we er misschien 500 gebruiken. En het kost echt 150 euro, dat ook
Ja dan liever 25 euro aan kopietjes. Tering 150 euro
Oud 23-09-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Zijn daar geen officiele regels voor oid? Mijn hubby is docent en bij hem móeten boeken gewoon officieel op een lijst staan wanneer ze aangeschaft moeten worden, vervolgens ligt er dan een exemplaar (of meerdere, afhankelijk van de grootte van de cursus) in de UB en ook bij de boekenwinkel worden exemplaren besteld, zodat je ze dus meteen kan halen. Verder moeten ze readers maken wanneer er meer dan X aantal pagina's gelezen moeten worden uit bv andere boeken, of die moeten aanwezig zijn in de UB (of bv artikelen die te downloaden zijn in de UB). Nou ja, allemaal regels dus. Als hij dus te laat zijn boekenlijst doorgeeft, dan mogen die boeken niet worden opgegeven (en zal hij er een reader van moeten maken oid? duur grapje!).
Oud 23-09-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Zijn daar geen officiele regels voor oid? Mijn hubby is docent en bij hem móeten boeken gewoon officieel op een lijst staan wanneer ze aangeschaft moeten worden, vervolgens ligt er dan een exemplaar (of meerdere, afhankelijk van de grootte van de cursus) in de UB en ook bij de boekenwinkel worden exemplaren besteld, zodat je ze dus meteen kan halen. Verder moeten ze readers maken wanneer er meer dan X aantal pagina's gelezen moeten worden uit bv andere boeken, of die moeten aanwezig zijn in de UB (of bv artikelen die te downloaden zijn in de UB). Nou ja, allemaal regels dus. Als hij dus te laat zijn boekenlijst doorgeeft, dan mogen die boeken niet worden opgegeven (en zal hij er een reader van moeten maken oid? duur grapje!).
Er zijn vast officiele regels voor. Maar het gaat bij ons allemaal net iets anders omdat het een nieuwe studie is en dat soort dingen. Ik geloof dat dit specifieke boek niet te lenen is bij de UB, maar alleen bij het NINO staat. daar kopieëren we ook uit.

En we hebben wel vakken met readers, maar kennelijk niet voor dit specifieke vak sowieso is dit specifieke vak echt 1 groot raadsel.
Oud 23-09-2011, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, ik heb een verborgen naamzoek voor je. Je vindt hem als je zoekt op 'groeten'. Denk ik.

Edit: Nee! Op 'groetjes'!
Wut ik kijk even.
Oud 23-09-2011, 16:29
Pierrot
Pierrot is offline
"Hello? Are you still there?"
"Don't shoot! It's me!"

Die sentries. Gave dingen.
Oud 23-09-2011, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat, ik kan hem niet vinden hoor link?
Oud 23-09-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
"Hello? Are you still there?"
"Don't shoot! It's me!"

Die sentries. Gave dingen.
Ja <3

In Portal 2 zit een kankerlieve.
Oud 23-09-2011, 16:38
Pierrot
Pierrot is offline
Nu wil ik ook graag Portal 2. Meh
Oud 23-09-2011, 16:39
Verwijderd
Zo! Weekend!
Oud 23-09-2011, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja <3

In Portal 2 zit een kankerlieve.
Al die sentries zijn lief en schattig en aww, zelfs de stoere killers. Maar ja, als je ze wil aaien, wordt je verrot geschoten
Oud 23-09-2011, 17:17
Verwijderd
Blegh, de muziek op 't werk is uitgevallen en omdat we met alleen maar vrouwen zijn kunnen we het natuurlijk niet fixen Nu is het hier stil en saai.
Oud 23-09-2011, 17:21
Verwijderd
Zo vanavond brownies maken
Oud 23-09-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Al die sentries zijn lief en schattig en aww, zelfs de stoere killers. Maar ja, als je ze wil aaien, wordt je verrot geschoten
Niet!

Spoiler

AWWWWW.

Ik pak ze ook graag op, zodat ze gaan zeuren dat ze naar beneden willen. Het zijn net poezen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten