Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En gaaf, wat voor iets? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die dingen die je noemt zijn fijn, maar zo 'ontspannen' als je daar van kunt raken ben ik in principe al, dus het voegt niets toe. Het is misschien wel eens tijd te kijken naar iets kruidengeneesmiddeligs, ja. |
![]() |
|
Luud, lees net het gebeuren pas, maar jezusmina, wat een aars.
![]() Ik had er wrs echt heel anders op gereageerd, dus props aan je kalmte, en ook totaal niet vreemd dat je je er nogal 'meh' door voelt. Ik had vandaag echt weer zo'n 'ja, hallo, wtf?!' gevoel, toen ik langs m'n werk ging en iedereen helemaal verbaasd schreeuwde 'OMG, ANOUK, JE HEBT EEN ROKJE AAN!!! ![]() Ze gebruikten nog net niet de catchphrase van m'n moeder: "oooh, je lijkt wel een meisje!" Probeer ik af en toe eens te conformeren, word er zo op gereageerd. Nou, dan ga ik wel weer lekker met m'n afgeragde wijde spijkerbroek en bandshirt rondlopen hoor, zit toch prettiger.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Mentale schop voor de bakkus bij die net niet moeder, gewoon zulk vrouw-gebeuren dragen als je dat wil. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
'Facebook volgt gebruikers na uitloggen'
Laatste update: 26 september 2011 10:14 info AMSTERDAM – Facebook blijft gebruikers volgen ook nadat zij uitgelogd zijn. Speciale cookies zorgen ervoor dat de sociale netwerksite weet welke sites bezocht worden. Foto: AFP Dat heeft hacker Nik Cubrilovic ontdekt en in een blog met de wereld gedeeld. Vorige week voerde Facebook veel aanpassingen aan de site door. Ook werd een nieuwe soort Facebook Apps getoond. Deze programma’s kunnen informatie over de gebruiker delen zonder tussenkomst van de gebruiker zelf. Facebook adviseert gebruikers uit te loggen als ze niet willen dat de Facebook Apps informatie op het prikbord plaatsen. Deze handeling helpt echter niet, stelt Cubrilovic. Volgens de hacker blijven er cookies in de browser bestaan als de gebruiker uitlogt. Deze cookies zorgen ervoor dat Facebook alle websites die een like-knop hebben in de gaten kan houden. Zo is het voor het sociale netwerk duidelijk wat gebruikers doen en welke sites zij bezoeken. Bewijs Om de situatie te bewijzen heeft de hacker in zijn blog een aantal codes gepubliceerd waaruit blijkt dat de cookies bij het uitloggen wel aangepast, maar niet verwijderd worden. “Als je wil dat Facebook helemaal niets meer kan zien, is de enige oplossing het handmatig verwijderen van de cookies”, aldus Cubrilovic. De websites die Facebook kan volgen zijn pagina’s met een like-knop, andere deelknop of Facebook-widget. De sociale netwerksite heeft ondanks verchillende mails van Cubrilovic nog niet gereageerd op de situatie. Facebook ligt regelmatig onder vuur vanwege privacyschending. Zo zouden de instellingen onduidelijk zijn en standaard te veel informatie delen. |
![]() |
|
Wow, komen ze daar bij nu.nl nu pas achter?
![]() ![]()
|
Overigens geldt de achterliggende techniek niet alleen voor Facebook maar voor elk soort social-media knopje/scriptje/whatever wat je elke keer in moet laden lijkt me
![]()
|
mwah, ik vind van niet, het is precies hetzelfde verhaal namelijk betreft de cookies. Of dat nu over een like-knopje gaat of over een of andere app, it's all the same.
|
|