Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2011, 22:55
Verwijderd
Tim Krabbé heeft ook een keer het boekenweekgeschenk "vlinders" geschreven. Ik weet nog dat ik dat in één avond heb uitgelezen, vechtend tegen alle slaapverwekkende pillen die ik toen slikte
Advertentie
Oud 01-10-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik lees ook liever non-fictie dan fictie. Zoals gebundelde columns, of boeken over kunst ofzo.
Ik vooral veel van die filosofie en neurologie en psychologie boekjes (Dick Swaab, Oliver Sacks, Rene Kahn enz...)
Verwijderd
Oeioeioei bij LinkedIn stond iemand langs waar ik in een te lang durende vlaag van verstandsverbijstering een aantal dagen mee gezoend heb. Wat een rotkop, men.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Avond schatjes

Ik heb een nachtploeg nodig want ik moet tot 7 uur opblijven.
Ja hoi.

@ Stefenootje enzo: Ik heb hier 3 boeken van Charlie Brooker staan, met al z'n colums. Lekker haten op de TV en de rest van de wereld en Charlie uitlachen omdat hij sociaal zo ongemakkelijk is. <3

Verder lees ik ook veels te weinig wat ik leuk vind. Vroeger las ik een boek per dag, maar sinds 't moet voor m'n studie is al m'n zin weg. Maar ik blijf wel boeken kopen, dus ik heb er nu een stuk of 30 die ik nog moet lezen.
Oud 01-10-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Tim Krabbé heeft ook een keer het boekenweekgeschenk "vlinders" geschreven. Ik weet nog dat ik dat in één avond heb uitgelezen, vechtend tegen alle slaapverwekkende pillen die ik toen slikte
Ohnee, het verhaal is nog beter... ik mocht het bij wijze van hoge uitzondering meenemen naar de separeer... Wat een glorieuze herinneringen komen er weer boven.
Oud 01-10-2011, 23:02
Verwijderd
Avond
Oud 01-10-2011, 23:03
Verwijderd
Hoppa de eerste 3 koppen koffie zitten er in. Ik ben nu al knettermoe
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja hoi.

@ Stefenootje enzo: Ik heb hier 3 boeken van Charlie Brooker staan, met al z'n colums. Lekker haten op de TV en de rest van de wereld en Charlie uitlachen omdat hij sociaal zo ongemakkelijk is. <3

Verder lees ik ook veels te weinig wat ik leuk vind. Vroeger las ik een boek per dag, maar sinds 't moet voor m'n studie is al m'n zin weg. Maar ik blijf wel boeken kopen, dus ik heb er nu een stuk of 30 die ik nog moet lezen.
Charlie Brooker. Hij had weer goede confessies in WILTY deze week.
Verwijderd
En ik heb een computer vol virussen, schijnbaar, superchill
Verwijderd
Opgelost door naar de andere computer te gaan
Oud 01-10-2011, 23:04
Verwijderd
Ik ga zo maar slapen. Trimm, waarom ben jij niet in de stad ?
Verwijderd
Succes met je nachtdienst Sann! Ik ben net klaar met werken en mijn voeten tintelen een beetje.
Verwijderd
Citaat:
Hoppa de eerste 3 koppen koffie zitten er in. Ik ben nu al knettermoe
Goed bezig. Ik ga maar eens in mijn luie stoel liggen en lezen. Daar heb ik zin in, door dit topic.

Kusje en succes!
Oud 01-10-2011, 23:05
Verwijderd
Quis, ik had even genaamzoekt, en ik vind het wel leuk om zaterdag samen te eten in Utrecht en dan naar Sanne te gaan
Oud 01-10-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig. Ik ga maar eens in mijn luie stoel liggen en lezen. Daar heb ik zin in, door dit topic.

Kusje en succes!

Dank u! Trusten voor later!
Oud 01-10-2011, 23:06
Verwijderd
Gaaf dat iedereen er zaterdag is Nu nog even regelen dat ik om 22.00 naar huis mag ipv 23.00!
Oud 01-10-2011, 23:07
Uice
Uice is offline
I killed a man 'cause he killed my goat.
Oud 01-10-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Quis, ik had even genaamzoekt, en ik vind het wel leuk om zaterdag samen te eten in Utrecht en dan naar Sanne te gaan
Oud 01-10-2011, 23:08
Verwijderd
volgens mij is er iemand terrormetal aan het drummen hier in de flat.. Tjeempie! Het gaat al minstens een half uur tekeer.
Oud 01-10-2011, 23:10
Verwijderd
Oh god, een hele nacht Skyradio

De Hel.
Oud 01-10-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Gaaf dat iedereen er zaterdag is Nu nog even regelen dat ik om 22.00 naar huis mag ipv 23.00!
Ik moet wel de dag erna weer redelijk vroeg naar Tilburg, of evt. al dezelfde avond nog, maar dat is toch niet heel optimaal misschien.
Oud 01-10-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga zo maar slapen. Trimm, waarom ben jij niet in de stad ?
Omdat ik geen geld en geen fiets heb en omdat mijn beste vrienden niet in het land zijn of gewoon te ver weg wonen.
Maar morgen moet ik werken, dus daarna ga ik zuipen met collega's en dan doorpartyen tot de vroege ochtend en dan slapen en dan hutspot eten.
Oud 01-10-2011, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Charlie Brooker. Hij had weer goede confessies in WILTY deze week.
Heb de aflevering niet gezien, want het was ineens op donderdag ipv vrijdag, maar ik heb wel al aardig wat gifjes langs zien komen.
Ohoh, Charlie en spinnen...
Oud 01-10-2011, 23:14
Verwijderd
Ohja! Leids ontzet... Dan zijn er een paar brak komende week...
Oud 01-10-2011, 23:15
Verwijderd
Wie weet er nog een goede film voor deze kleurloze zaterdagnacht. Er moet in ieder geval één scene in zitten die deze kan evenaren/toppen:

http://www.youtube.com/watch?v=vnjXHMU6upA
Oud 01-10-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ohja! Leids ontzet... Dan zijn er een paar brak komende week...
Het bestaat ook nog eens zoveel jaar, waardoor de festiviteiten nu een hele week zijn. Het lijkt wel carnaval.
Oud 01-10-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik geen geld en geen fiets heb en omdat mijn beste vrienden niet in het land zijn of gewoon te ver weg wonen.
Maar morgen moet ik werken, dus daarna ga ik zuipen met collega's en dan doorpartyen tot de vroege ochtend en dan slapen en dan hutspot eten.
Aha. Wij hebben vanavond al hutspot gegeten
Oud 01-10-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Het bestaat ook nog eens zoveel jaar, waardoor de festiviteiten nu een hele week zijn. Het lijkt wel carnaval.
Oh my, als er maar geen doden vallen dan
Oud 01-10-2011, 23:20
Verwijderd
Oh is het niet altijd zo dan ? Ik vind het juist wel grappig en gezellig nu enzo
Oud 01-10-2011, 23:20
Verwijderd
Ik ben op het Leids ontzet eens in het spookhuis geweest, waar ze flink hadden uitgepakt met een spin van pijperagers waar een blacklight op scheen. De avond van mijn leven!
Oud 01-10-2011, 23:21
Verwijderd
Douchen, was ophangen, slapen. Tabee!
Oud 01-10-2011, 23:23
Verwijderd
Trusten!

Ik wil slapen maar het kan niet
Oud 01-10-2011, 23:24
Verwijderd
Relaxed, ik heb nog sigaretten.
Oud 01-10-2011, 23:25
Verwijderd
Ik heb een beetje overdreven met de pindasaus vanavond

*beetje misselijk*
Oud 01-10-2011, 23:26
Verwijderd
Ik denk dat ik Before Sunrise weer ga kijken.
Absinthe naamzoek.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wie weet er nog een goede film voor deze kleurloze zaterdagnacht. Er moet in ieder geval één scene in zitten die deze kan evenaren/toppen:

http://www.youtube.com/watch?v=vnjXHMU6upA
Adam's Apples, hè.
Verwijderd
Lekker op de bank gaan liggen
Verwijderd
Hm, ik moet de dag na Sannes feestje al om half 12 werken in tilburg
En ik mis gratis de Utrechtse Spelen hier in de schouwburg
Verwijderd
Citaat:
Lekker op de bank gaan liggen
Ik lig al
Oud 01-10-2011, 23:27
Thomas.
Thomas. is offline
Festival in de stad, en vanuit mijn huis kan ik heerlijk meegenieten
Oud 01-10-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Adam's Apples, hè.
Oei, dat was een goede film herinner ik mij! Die ga ik binnenkort nog eens kijken
Verwijderd
Oja, ik ging weg...
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik Before Sunrise weer ga kijken.
Absinthe naamzoek.

Al kun je beter Before sunset kijken!
Oud 01-10-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:

Al kun je beter Before sunset kijken!
Nee die ga ik pas in 2020 kijken, als ik even oud ben als zij

Oh ik heb bij Before Sunrise op een gegeven moment aan een stuk door gehuild. Hoe hij kleine dingetjes acteert, reacties, ongelooflijk.
Oud 01-10-2011, 23:32
Verwijderd
oh, gaaf

(niet dat je erom moest huilen, ik las alleen het eerste gedeelte van je post )
Verwijderd
Dat eerste of dat tweede?
Verwijderd
Hmm, ik ga maar eens in bed liggen
Oud 01-10-2011, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ken before sunrise/sunset niet, maar ik heb gisteren al keihard gejankt om een film, dus weet niet of ik dat nog een keer aankan.
Wat is die film?
Oud 01-10-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
oh, gaaf

(niet dat je erom moest huilen, ik las alleen het eerste gedeelte van je post )
Ah. Ja, Noedelhap is het er niet mee eens, die vindt dat ik het nu al moet kijken.

Maar ik ben toevallig even oud als zij zijn in Before Sunrise, dus ik kon me er best goed mee identificeren, dus het lijkt me awesome om echt over 9 jaar Before Sunset te kijken
Oud 01-10-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ken before sunrise/sunset niet, maar ik heb gisteren al keihard gejankt om een film, dus weet niet of ik dat nog een keer aankan.
Wat is die film?
JIJ hebt gejankt om een film?

En, het is een film waarin uiterst realistisch een ontmoeting en een verliefdheid wordt geschetst. Zo realistisch, wat betreft spel en subtiele dingetjes (en leuke naturelle dialogen) zoiets heb je nog nooit meegemaakt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten