Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://4.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...1600/dodoo.jpg
ik maakte best gaaf werk, waarom ben ik daarmee gestopt? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga het zeer binnenkort proberen trouwens, het ziet er te gaaf uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind al die privacy-affairs allemaal wel positief. Er komen genoeg zaken aan het licht, en nu wordt langzamerhand ook "jan modaal" enigszins bewust van hoe zaken werken (of juist blijkbaar niet werken). Ik vind niet dat grote bedrijven 'zomaar' mijn gegevens mogen gebruiken, maar gezien de snelheid van de industrie heb ik er persoonlijk nog geen grote problemen mee. Het is een redelijk zelfregulerend systeem uiteindelijk, en in een hele korte periode zijn nu veel dingen aan het veranderen waardoor je al snel zwart-wit denkers krijgt die heel hard schreeuwen en van alles willen verbieden of verplichten maar daar zelf geen drol aan bijdragen, naast vanaf de zijlijn roepen dat "MARK ZUCKERBERG IS SATAN!@!#!?" en "WHATS YOUR PROBLEM IF YOU HAVE NOTHING TO HIDE!?!" en afgeleiden. Je werkt met bedrijven, en die geven totaal niets om jou als persoon zolang ze maar binnen de wet blijven. Laat iedereen maar met een groot vergrootglas naar alles kijken en het komt uiteindelijk wel in orde; het is alleen jammer dat de politiek zoals gewoonlijk (tientallen) jaren achter de feiten aanloopt zodat het ook niet wettelijk wat beter geregeld kan worden.
Ik krijg ook nog steeds kansloze reclame in mn brievenbus ondanks de geen-reclame stickers; dus het is inherent aan onze cultuur om persoonsgevens (naam / adres whatever) te gebruiken/misbruiken voor omzet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Gebruikers de mogelijkheid geeft om een profielpagina aan te maken, fototjes te uploaden, berichtjes te plaatsen etc etc, het "social networking" gedeelte - Bovenstaande levert een hoop data op. En data wordt opeens "informatie" als het een toegevoegde waarde heeft voor iemand (bv een ander bedrijf). Dus die informatie wordt dus ook weer 'verkocht'. - Om alles werkende te houden zijn er ook een zooi technische innovaties nodig; en die ontwikkeld men ook. Ik geloof wel dat dit allemaal open source is, maar het is wel behoorlijk high-tech allemaal, dus die kennis is ook veel waard.
||
Citaat:
|
Hm vanavond is er een algemene ledenvergadering van mijn studievereniging. Eigenlijk heb ik geen zin, maar wellicht moet ik eigenlijk de activiteiten etc van de excursiecommissie waar ik afgelopen jaar in zat verantwoorden. Dilemma.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Real Madrid is, zoals Ajax tot zijn schade aan den lijve heeft ondervonden, razendsnel in de tegenaanval. De Koninklijke had dit seizoen al veertien keer minder dan twintig seconden nodig voor een doelpunt.
Het snelste doelpunt van Real was dat tegen Rayo Vallecano, becijferde de Spaanse sportkrant Marca. Tussen balverovering en het moment dat de bal de doellijn passeerde zat 9.20 seconden en Real overbrugde in die periode een afstand van ruim tachtig meter. Marca klokte steeds in op het moment van het eerste balbezit en drukte af als het doelpunt was gemaakt. Ook Ajax heeft de razendsnelle counters van Real mogen ervaren, toen de Amsterdammers enkele weken geleden voor de Champions League op bezoek gingen in Madrid. De ploeg van trainer Frank de Boer ging, ondanks redelijk spel in het begin van de wedstrijd, kansloos met 3-0 onderuit. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij twijfel gewoon bellen! De assistente is opgeleid om in te kunnen schatten of het een bezoekje waard is of niet.
|
Schrödinger naamzoek, ik heb dit boek gekocht; ik vind het tot nu toe best aardig! Het leest prima weg, waarschijnlijk wel iets ten koste van de feitelijke volgorde van events maar tot nu toe behoorlijk de moeite waard. Alhoewel er voor jou denk ik niet echt veel nieuws in staat
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
"You recently requested a download of your information on Facebook.
Your download has been generated and is now ready. Please follow the link below to download it. Remember that this file contains sensitive information. Because this download contains your profile information, you should keep it secure and take precautions when storing, sending or uploading it to any other services." Nou, ik ben benieuwd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Net liep ik naar een winkel. Ergens in de berm lag een man en hij bewoog helemaal niet. Ik bleef staan en wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest doen, maar er kwam een andere man aan die me riep dat ik hem moest helpen. We keken of hij nog leefde en hij leefde nog, maar hij was heel erg ver heen. De helpman zei dat ik naar de winkel moest om om hulp te vragen, maar daar zeiden ze "o die, die kennen we, hij is gewoon dronken. Hij slaapt daar altijd." Maar het is te koud om op de grond te slapen. Dus ik ging naar buiten. Er was nog een helpman bijgekomen. De helpmannen gingen de slaapman tegen de winkel aanzetten. Ook toen ze hem drie meter over de grond sleepten werd hij helemaal niet wakker, niks. Uiteindelijk ging ik maar naar de winkel (een andere) en de tweede helpman ook - je kan niet op alle dronkemannen passen alsof het kleine kinderen zijn. Maar de eerste helpman bleef. Toen ik terugkwam was hij er nog steeds, en hij was tegen die man aan het praten:
"Wie denk je dat je bent, vieze dronkelap, heb je soms niemand die jou nodig heeft! Sta op! Sta op verdomme! Ik kan toch niet weggaan als jij hier zo ligt, ik ben een oude man, ik ben toch niet zo oud geworden om mijn landgenoten op straat te laten liggen als ze niet eens hun ogen open kunnen doen! Sta op! Sta op!" Met om het woord 'verdomme', maar dat typt zo ongemakkelijk. Uiteindelijk had ik hem overgehaald dat het geen zin had, dus we gingen weg en lieten de slaapman slapen. Misschien gaat hij nu wel dood. ;x
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|