Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Interesse in mijn msn? ![]() greendog@hotmail.nl |
![]() |
|
-Lief --> Ja
![]() -iets kleiner dan ik ben --> ik ben 1.69m -lang haar --> halflang -romantisch --> ja -blank --> ja -spreekt vloeiend Nederlands, engels en duits en heeft eveneens geen moeite met zich verstaanbaar maken in het spaans, frans en italiaans. --> wat een opgave! ik ben duits aan het leren (sta een 9) kan engels, nederlands, ben met latijn bezig. Frans ook nog maar dat laat ik (sorry anders kan ik geen latijn kiezen) vallen. -Zwart haar of blond --> blond -Kan latijn --> aan het leren (3e klas gymnasium) -Goed in scheikunde --> sta (tot nu toe) een 9 -speelt Gitaar/piano/drums en kan aardig zingen --> speel gitaar, kan niet echt goed zingen.. Edit: -En ze moet slank zijn --> niet helemaal.. stevig gebouwd, maar niet echt dik. voldoe ik genoeg aan je eisen Romeo? ![]() |
![]() |
|
![]() |
qua uiterlijk:
mooi gezicht (dat maak ik zelf wel uit ![]() liefste steil haar, voor de rest kan alles behalve teveel overgewicht en nog wat andere uitzonderingen. qua innerlijk niet zo'n meisje die zich zo extreem dom voor doet iemand waar je gewoon lekker jezelf kan zijn en lekker kan praten natuurlijk gevoel voor humor het zou heel leuk zijn als ze piano speelt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij:
Meisje Blond haar (nee niet blond) Blauwe ogen Normaal postuur Lekker om naar te kijken Land: Zweden/ Denemarken Daar hoef je 5 minuten alleen zijnde als man in Stockholm te zijn in een café en je heb meteen 3 heerlijke meiden aan tafel (kan er over mee praten want zelf meegemaakt, komende vakantie weer naar Zweden/Denenmarken) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit is maar een ideaalbeeld he, ik weet zeker dat het best wat mag afwijken in de praktijk.
-Zwart (krullend) haar, blank of getint, groene ogen -Een beetje gespierd -Redelijk lang, en daaronder versta ik zo rond de 1,85-1,90 -Een diepe, lage stem <3 -Ik vind een beetje macho-gedrag echt leuk. I tend to like the alpha male ![]() -Maar hij moet ook een gouden hartje hebben, van binnen contradictory enough eigenlijk best een lieve schat en heel erg soft zijn ![]() ![]() -Sowieso moet hij wel erg mannelijk zijn. Maar slechts door zijn houding bewondering opwekken. -Maar hij moet ook echt een gentleman zijn, tot in de kleinste details <3 -En humor hebben! -Ik moet ook iets van hem kunnen leren, op een andere manier tegen dingen aankijken enzo. -Hij waardeert mij, luistert oprecht naar wat ik vertel, heeft iets te melden -Is niet dom. Sommige mensen denken gewoon echt niet, en dat is frustrerend. Dus het liefst een beetje intellectueel en intelligent. -Is zorgzaam en verantwoordelijk. Heeft principes, en is trouw en eerlijk Maar die combinatie heb ik nog niet gevonden denk ik. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Wat het oprecht luisteren betreft kan ik (veilig) zeggen dat veel jongens en mannen het idee hebben dat vrouwen en meisjes vaak over zaken praten die er niet toe doen in hun wereldbeeld.
Nu weet ik weinig over die zogenaamde 'zaken die er niet toe doen' maar ik heb daar nog nooit last van gehad (ffs ik ben ook maar 17). Zo'n beeld, dat wellicht redenen heeft, heeft ook tot resultaat dat je vaak (licht) cynische opmerkingen krijgt over die eis.
|
Mijn ideale jongen
- langer als mij (ik ben 1.75) - Leeftijd maakt me niet zo veel uit al liever niet jonger. - Krulletjes vind ik altijd wel cute - Liefst donkere haren - Gespierd hoeft niet maar liever geen al te mager ventje - goed gekleed - verzorgd. - Maar vooral ook lief, ik vind het belangrijk dat hij net zoals ik ook altijd eerlijk is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|