Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2011, 20:14
Verwijderd
Ik heb net wel gekeken toen ze het moldaafse volkslied speelden het was niet erg inspirerend, maar dat is het wilhelmus ook niet. Wat dat betreft kun je beter frans zijn.
Advertentie
Oud 07-10-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Avond

heb mn eerste onvoldoende binnen.
Ach, sgool is toch maar dom!!1 Nu weekend, lekker feesten, comazuipen, neuken.. veul belangrijker!!!1
Oud 07-10-2011, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ach, sgool is toch maar dom!!1 Nu weekend, lekker feesten, comazuipen, neuken.. veul belangrijker!!!1
Je vergeet de hoofdletters te vergeten.
Oud 07-10-2011, 20:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[filmpje]

Dit is serieus. De audio althans, de animatie weet ik niet.
Ik geloof je niet.
Oud 07-10-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dit ja
Oud 07-10-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Kunt het best µtorrent gebruiken.
Mja maar de default settings zijn soms te heftig voor crappy routers of verbinding eah, welke client is niet zo relevant, als-ie maar afgestemd is op de rest.

@Quis
Ik PM je straks wel even hoe je de nerfhammer moet toepassen in muTorrent met handige screenshots
Schrödinger
Schrödinger is offline
Quis: je moet even in de instellingen de maximale upload, download en het maximale aantal verbindingen verlagen. Als je het aantal verbindingen verlaagt naar 50 of zo zou het probleem verholpen moeten zijn.
Verwijderd
Citaat:
Perfectionisme en cvs zijn ook wel een veel voorkomende combinatie
En een causaal verband, is daar al iets over bekend?
Citaat:
Ja, dat vind ik ook jammer! Hoewel ik hele fijne vrienden heb hoor maar ik zou ook best nieuwe mensen willen leren kennen.

Wat ontzettend fijn dat het zoveel beter met je gaat! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar
Oh, ja daar ging ik wel vanuit hoor! Ik zat er alleen even aan te denken hoe het zou zijn als ik nu enkel om zou gaan met mijn vrienden van zes jaar geleden, en dat dat heel stom zou zijn, want de meesten ervan zie ik niet voor niets nooit meer.

Ja, heel fijn. Als ik in een god geloofde zou ik iedere dag op mijn knieen gaan om hem/het/haar te bedenken.
Geen idee. Ik wil er ook niet al te veel bij stilstaan want het kan zomaar weer omslaan, en ik leef eindelijk eens een keer 'in het nu' en dat bevalt heel goed. Ik denk dat het een combinatie is geweest van veel dom geluk, veranderde attitude, sporten en me aan die verdomde grenzen houden.
Oud 07-10-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-10-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Quis: je moet even in de instellingen de maximale upload, download en het maximale aantal verbindingen verlagen. Als je het aantal verbindingen verlaagt naar 50 of zo zou het probleem verholpen moeten zijn.
Thanks a lattee, spuit elf
Oud 07-10-2011, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Er staat op internet een cijfer van een toets, maar ik weet niet van welke toets hij is. Nu zijn het 96 punten, dus dan maakt het eigenlijk ook niet uit .
Oud 07-10-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Oja?

edit: overigens heb ik officieel geen cvs, alleen chronische vermoeidheid.
Ja, de 'stereotype cvs patiėnt' is een perfectionistische intelligente jonge vrouw (die een virusinfectie heeft doorgemaakt)
Oud 07-10-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, ik ben niet dronken hoor
Niet? Op de nuchtere maag? Doe je goed.

Citaat:
Mja maar de default settings zijn soms te heftig voor crappy routers of verbinding eah, welke client is niet zo relevant, als-ie maar afgestemd is op de rest.

@Quis
Ik PM je straks wel even hoe je de nerfhammer moet toepassen in muTorrent met handige screenshots

Citaat:
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom en anders krijg ik vrouw/noob-uitleg van Dobermann, begrijp ik.
Oud 07-10-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, de 'stereotype cvs patiėnt' is een perfectionistische intelligente jonge vrouw (die een virusinfectie heeft doorgemaakt)
Ah!
Oud 07-10-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Niet? Op de nuchtere maag? Doe je goed.
Naja, ik heb ondertussen een hele pizza gegeten!

En ik voel het wel, maar ik ben nog prima normaal voor de rest.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen idee. Ik wil er ook niet al te veel bij stilstaan want het kan zomaar weer omslaan, en ik leef eindelijk eens een keer 'in het nu' en dat bevalt heel goed. Ik denk dat het een combinatie is geweest van veel dom geluk, veranderde attitude, sporten en me aan die verdomde grenzen houden.
Oja, ik ben ook vaak wel bang om weer 'zieker' te worden inderdaad. Naar idee. Komt natuurlijk omdat we allebei nogal iets ongrijpbaars hebben. Oja grenzen en sporten. Hm ook maar iets aan doen dan
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Dit is serieus. De audio althans, de animatie weet ik niet.
Oud 07-10-2011, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
En nu slapen, mijn lichaam voelt echt alsof die elk moment uit elkaar kan vallen.
Oud 07-10-2011, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah oke. Dat is nieuws voor mij.
Oud 07-10-2011, 20:24
Verwijderd
@quis precieze oorzaak is niet bekend, waarschijnlijk heeft niet iedereen met de diagnose cvs dezelfde oorzaak. Maar een veel gehoord idee is dat een deel van de cvs patiėnten een soort revalidatieprobleem na een infectie heeft. Dat het vaak voorkomt bij jonge vrouwen kan zowel op een psychische als op een auto-immuungerelateerde oorzaak wijzen.
Oud 07-10-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Voor Nederlands? /open deur
scheikunde.
Oud 07-10-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
ik dacht meer aan mn slaap tekort weg slapen en leren voor de volgende toetsen.
Oud 07-10-2011, 20:26
Verwijderd
Maar het blijft natuurlijk een verzameletiketje voor 'deze klachten en niemand weet waarom'
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@quis precieze oorzaak is niet bekend, waarschijnlijk heeft niet iedereen met de diagnose cvs dezelfde oorzaak. Maar een veel gehoord idee is dat een deel van de cvs patiėnten een soort revalidatieprobleem na een infectie heeft. Dat het vaak voorkomt bij jonge vrouwen kan zowel op een psychische als op een auto-immuungerelateerde oorzaak wijzen.
Mja, alleen jammer dat ik dus geen cvs heb, dus geen idee wat bij mij de oorzaak is
Verwijderd
Ik heb gevonden wat ik moet aanpassen, maar welk cijfer zal ik invullen bij max. download en max. upload? Tellen ze bij elkaar op en vormen ze dus samen die 50 aan totaal verbindingen? Of werkt dat weer anders.
Oud 07-10-2011, 20:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
1-0 in rust, wat een boutwedstrijd verder. Van Persie moet optyfen.
Oud 07-10-2011, 20:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik geloof je niet.
Toch is het zo!
Oud 07-10-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Naja, ik heb ondertussen een hele pizza gegeten!

En ik voel het wel, maar ik ben nog prima normaal voor de rest.
Ik zit aan een half glas wijn en voel 'm al zitten.

Citaat:
Oja, ik ben ook vaak wel bang om weer 'zieker' te worden inderdaad. Naar idee. Komt natuurlijk omdat we allebei nogal iets ongrijpbaars hebben. Oja grenzen en sporten. Hm ook maar iets aan doen dan
Sowieso is sporten echt zo fijn, eigenlijk, voor lichaam en geest bla bla. Ik houd helemaal niet van sporten als ''oh leuk voetbal jottem'' maar wel van het effect dat het heeft. Of zo. Nouja ik ben vaag maar er zit een verschil tussen een sportief type zijn en houden van bewegen of zo. Nog vager, ha!

Citaat:
Dat wist ik dan allemaal weer wel!
Oud 07-10-2011, 20:30
Verwijderd
Ik mag niet meer zo vaak posten in vertel iets over de forummer onder je, dus moest wat meer hier posten.
Oud 07-10-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Van Persie moet optyfen.
Oud 07-10-2011, 20:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb gevonden wat ik moet aanpassen, maar welk cijfer zal ik invullen bij max. download en max. upload? Tellen ze bij elkaar op en vormen ze dus samen die 50 aan totaal verbindingen? Of werkt dat weer anders.
Doe maar max download 500, max upload 20.
Oud 07-10-2011, 20:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik begin nu aan mijn tweede bier. Ik wil ook White Russians, het is vanavond precies een week geleden dat ik mijn eerste dronk!
Oud 07-10-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zit aan een half glas wijn en voel 'm al zitten.
Ik drink best wel veel denk ik, dus gewenning
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sowieso is sporten echt zo fijn, eigenlijk, voor lichaam en geest bla bla. Ik houd helemaal niet van sporten als ''oh leuk voetbal jottem'' maar wel van het effect dat het heeft. Of zo. Nouja ik ben vaag maar er zit een verschil tussen een sportief type zijn en houden van bewegen of zo. Nog vager, ha!
True! Ik wil eigenlijk ook wel proberen om iets (begeleid) te gaan sporten. Nadeel in het begin is natuurlijk dat het eerst vooral energie kost in plaats van oplevert en dat mijn hersteltijd lang is. Maar ik hoop er binnenkort toch wel weer aan te beginnen
Verwijderd
Citaat:
Ik mag niet meer zo vaak posten in vertel iets over de forummer onder je, dus...........
Hehe, eindelijk.
Oud 07-10-2011, 20:34
Verwijderd
@umberto: wat zonde dat je Naked niet kon vinden!
Verwijderd
Pas na 5 weken een onvoldoende is niet gek en nog wel vroeg genoeg in t jaar om m op te halen
Verwijderd
Citaat:
Hehe, eindelijk.
??? en moest hier meer posten.
Verwijderd
Citaat:
Van Persie moet optyfen.
Oud 07-10-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Je gebruikte een komma!
Oud 07-10-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Je gebruikte een komma!
Ooeh, een wereld wonder.
Oud 07-10-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ooeh, een wereld wonder.
wereldwonder.
Oud 07-10-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ooeh, een wereld wonder.
Nee, maar wel een wereldwonder ;d;;d;D:;d;D:;D:
Oud 07-10-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
@umberto: wat zonde dat je Naked niet kon vinden!
Doe eens een voorstel voor morgen. Hoe laat en waar en zo. En is het makkelijk een OV-fiets te regelen?

Citaat:
Nou, het topic raakte nogal verpest de laatste tijd. Als je hier wat meer komt weten mensen ook wat meer over je, en jij over hen, en dan kunnen er wat zinnigere dingen in dat andere topic worden gezegd. Ipv slechts ''heeft het fout'' en andere onnozelheden.
Oud 07-10-2011, 20:38
Verwijderd
Oei, reclame. Nu moet ik van de bank af, want dat had ik met mezelf afgesproken.
Oud 07-10-2011, 20:39
Verwijderd
Ik ga Das weiße Band maar weer eens een keertje opnieuw kijken.
Oud 07-10-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar wel een wereldwonder ;d;;d;D:;d;D:;D:
Oud 07-10-2011, 20:47
Verwijderd
Lourdes heeft tegenwoordig wel de weg naar de epilateuse gevonden, maar ik ga geen plaatje googelen want telefoon.
Oud 07-10-2011, 20:51
Verwijderd
dat is pijnlijk. ik ben zowat de enige van mijn leeftijd dat dat niet doet bij de wenkbrouwen.
Oud 07-10-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Lourdes heeft tegenwoordig wel de weg naar de epilateuse gevonden, maar ik ga geen plaatje googelen want telefoon.
Daar ga ik vanuit, ze heeft toch ook een eigen kleding/tassen/parfum/whateverlijn? Dus heel fessjenebbel etc.

Is epilateuse echt een woord trouwens?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten