Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Toch nog even, want ik weet niet wat jij nou precies bedoelt met "begrijpen."
Citaat:
Ik begrijp wel waarom mensen geloven. Maar het geloven an sich vind ik onzinnig. "We hebben het zo zwaar / we willen graag antwoorden, dus daarom verzinnen we even iets." Ik "snap" dat niet. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
o mn broetje flipt uit alleen omdat ik op zon spelcomputer-ding iets verkeerd heb ingesteld perongeluk, en toen schopte die dus ik sloeg hem vol op zn rug. en dan moet ik van mn ma 8uur naar bed. Tsss, hij had het elf verdiend, och ja ik heb mobiel internet en dat ligt boven dus
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje, nu heb ik een paar slokken La Chouffe op en ik voel het al... Maar ik bedacht me dat dat misschien wel komt door de nieuwe medicijnen. Ik had al gelezen dat het niet heel verstandig is om daarbij te drinken, maar dit had ik niet zo verwacht eigenlijk. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen, dat het in de bijsluiter stond omdat zoiets nou eenmaal in de bijsluiter moet staan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach, ik heb jarenlang geen alcohol gedronken, en dat was ook prima. Toch is het stiekem wel een beetje jammer als het helemaal niet meer zou kunnen. Sarah naamzoek! hoe schadelijk voor je lever is imuran met alcohol? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|