Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik probeer het anders uit te leggen. Paar jaar geleden was dit precies waar ik bang voor was. Dat mensen een ziekte zouden verspreiden en daarmee de macht zouden kunnen grijpen. Ik had die film nog nooit gezien. Maar de film gaat precies daarover! Dat is toch raar? En dan wordt er in de film gezegd dat toeval niet bestaat. Snappie?
|
![]() |
||
Citaat:
Sowieso is het een vrij gebruikelijk idee voor science-fiction.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het boek was dus voordat ik de gedachtes kreeg en de film ook, maar ik heb beide niet eerder gelezen/gezien. Dan nog kan beiden voortkomen uit een soort universele gedachte toch?
Ik vind het gewoon vrij wonderlijk. Het voelt alsof ik er iets mee moet, een soort teken.. Maargoed, dat komt dan wel weer erg zweverig over natuurlijk. Toeval bestaat niet! zoals ze in de film ook zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja best wel zweverig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik denk niet dat het door een god bepaald is. Maar puur door alles wat eraan vooraf ging. De ene actie roept automatisch die ene reactie op en die weer de volgende enz... Als je de hele geschiedenis zou weten (en dan bedoel ik écht alles, van elk atoom enz.) zou je de volgende stap logischerwijs kunnen bedenken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@ Lentekriebel; Ik denk eigenlijk, en ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, dat jij er niet teveel mee bezig moet zijn, met dit soort dingen. Gezien wat je eerder meegemaakt hebt.
Ik vind het overigens niet raar of bijzonder, dat je zoiets bedacht hebt terwijl dat verhaal al bestond, mocht dat je geruststellen. Het is niet iets totaal absurds ofzo. |
![]() |
|
|