Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat raar dat ze er zo'n probleem van maken als je het spul met beleid verplaatst. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat heb ik gezien op tv en alles wat op tv komt is waar! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij hebben sinds deze week zo'n groentepakket van Odin. En we zijn meteen fanatiek voor een familiepakket gegaan (want die had zowel groente als fruit). Dus ik gisteren die tas halen.. bleken er 3 broccoli's, 2 koolrabi's, 2 andijvies, 1 pakje zuurkool en een aubergine in te zitten (en nog een goeie lading satsuma's en appels). Voor 1 week ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En jou ja, gelukkig ben ik goed in improviseren en komt het wel goed met die soep, maar het is toch wel zonde dat ik het vergeten ben want het was wel de lekkerste variant die ik ooit gemaakt heb. Oh ja, ik zou brood gaan halen! *ren* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens is er amper iemand hier, lang leve het 'nieuwe werken' ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel eens geoogled @ die groentetassen, maar ik vind ze DUUR. Vooral als je er ook fruit bij wil. Dus ik mag er geen van de baas
![]() En koolrabi! Dat aten wij vroegah regelmatig als onderdeel van agv (en dan in de vorm van frieten ja). Best lekker eigenlijk. Ik heb alleen geen idee of je er ook iets interessants mee kunt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|