Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oei, dat klinkt behoorlijk vreemd. Sterkte alvast ermee!! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ja, op de klantenservice bij een fotoalbumprinter ![]() Citaat:
![]()
|
Wat een trutjes bij het UMC.. ik belde daarnaar toe.. en na heel veel gedoe lukte het dan eindelijk om duidelijk te krijgen wie ik was en wat ik wilde.. Bij hen was de eerste plek op 9 december.. en dan ook nog een chagrijnig reageren op het moment dat ik zeg dat ik dan eerst even naar het diak ga bellen om te kijken of zij mij eerder kunnen helpen.
|
Hm. Ik heb geen recht meer op OV, dus ik wil het OV stopzetten, maar dat lukt niet bij de IB-groep want die hebben het al stopgezet. De man van de IB-groep verzekert mij dat het zo geregistreerd staat en zegt dat ik dus geen boete kan krijgen.
Toch stond gisteren toen ik bij de automaat van de NS was nog steeds een OV week abonnement op mijn chipkaart en ik kan het ook niet verwijderen. IB-groep zegt: bel maar naar translink, ik denk: geen slapende honden wakkermaken. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat moest ik toen ook nog doen en ik heb het voor de zekerheid gevraagd daarna nog aan een conducteur. Want het kost handen vol geld anders. |
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk als je de zeepbel in een omgeving plaatst waar hij niet onderhevig is aan krachten, en er geen drukverschil tussen de binnen- en buitenkant bestaat zal hij wel langdurig kunnen bestaan. Alleen lijkt me dat vrij lastig te realiseren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is het enige wat ik leuk vind. Ik hou niet van hedendaagse geschiedenis, archeologie lijkt me zwaar kut. Kunstgeschiedenis heb ik nooit op de middelbare gehad, maar vind ik ook niet echt iets want dan zit je ook met hedendaagse lelijke dingen.
Nee ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij oppervlakte spanning denk ik aan een bel die heel strak zit, maar een bel is juist heel flexibel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|