Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Neehoor, ik kon mij dat topic van Jasmijn nog wel herinneren en heb er wel om moeten lachen toen, blijkbaar alleen Maaike., dat dacht

Oke mooi! Niks ernstigs hoop ik? Heb jij die pfeiffer?
Ik heb echt geen idee waar het over gaat Ik weet alleen dat Maaike. en jij wat onaardig tegen elkaar deden en dat ik daar om moest lachen. Nou ja.

Nee, kazet heeft Pfeiffer. Ik val 30 kg af zonder aanwijsbare reden
Advertentie
Oud 01-11-2011, 12:53
Martiño
Martiño is offline
Hmpf. Wordfeuden tegen Rationeel is best frustrerend.
Oud 01-11-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat Ik weet alleen dat Maaike. en jij wat onaardig tegen elkaar deden en dat ik daar om moest lachen. Nou ja.

Nee, kazet heeft Pfeiffer. Ik val 30 kg af zonder aanwijsbare reden
Never mind

Oei, dat klinkt behoorlijk vreemd. Sterkte alvast ermee!!
Oud 01-11-2011, 12:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmm, het is zo'n automatisme om rechtstreeks naar DK en Onzin te gaan.

Heb je al nieuw werk?
Dan moet je niet undercover gaan zitten doen n00b.

Ja, op de klantenservice bij een fotoalbumprinter best leuk.
Citaat:
Hmpf. Wordfeuden tegen Rationeel is best frustrerend.
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was.
Oud 01-11-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Never mind

Oei, dat klinkt behoorlijk vreemd. Sterkte alvast ermee!!
Mja we'll see Thanks!
Oud 01-11-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je niet undercover gaan zitten doen n00b.

Ja, op de klantenservice bij een fotoalbumprinter best leuk.
Top beter dan die kermissen dus?
Oud 01-11-2011, 12:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Top beter dan die kermissen dus?
Alles is beter dan de kermis plus, het kermisseizoen is alweer afgelopen.
Oud 01-11-2011, 12:59
Rationeel
Rationeel is offline
sky radio christmas is alweer online. hmmm. mag het al? nee. maar ik doe het toch
Oud 01-11-2011, 13:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
sky radio christmas is alweer online. hmmm. mag het al? nee. maar ik doe het toch
Ik heb vandaag ook al zin in kerstmuziek maar ik heb me ingehouden
Oud 01-11-2011, 13:00
Rationeel
Rationeel is offline
sorry martino en pheebs
Oud 01-11-2011, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
ow fuck, ik moet ook eigenlijk echt even wat werk verrichten vandaag, maar nu zit ik weer in wordfeud
Oud 01-11-2011, 13:03
Verwijderd
Wat zijn jullie namen? Ik kan 'm niet op m'n telefoon spelen maar sinds kort wel op de computer, en ik wil nu wel eens weten waarom het zo'n hype is
Oud 01-11-2011, 13:05
Verwijderd
Laat maar, het is toch niet hetzelfde
Oud 01-11-2011, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is zijn wapenvergunning kwijt hij heeft het hele huis al ondersteboven gehaald
Oud 01-11-2011, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel, je msn is er weer mee opgehouden.. fix eens!
Oud 01-11-2011, 13:27
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een trutjes bij het UMC.. ik belde daarnaar toe.. en na heel veel gedoe lukte het dan eindelijk om duidelijk te krijgen wie ik was en wat ik wilde.. Bij hen was de eerste plek op 9 december.. en dan ook nog een chagrijnig reageren op het moment dat ik zeg dat ik dan eerst even naar het diak ga bellen om te kijken of zij mij eerder kunnen helpen.
Oud 01-11-2011, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel, je msn is er weer mee opgehouden.. fix eens!
ow, ik mistje jou ook al zo erg, schatje. ik kom eraan!!1!

kusje!
Oud 01-11-2011, 13:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wordfreud
Freudian slip of the mind!
Oud 01-11-2011, 13:30
Verwijderd
kazet, schrö, waarom klapt een zeepbel na een tijdje precies?
Oud 01-11-2011, 13:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
omdat ie het dan een applausje waard vindt :D::
Oud 01-11-2011, 13:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat zeepbellen instabiel zijn. In een plasje op de grond zit de zeep in een lagere energietoestand.
Oud 01-11-2011, 13:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zou het mogelijk zijn om een eternal zeepbel te maken?
Oud 01-11-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
schrö?
Oud 01-11-2011, 13:54
Martiño
Martiño is offline
Hm. Ik heb geen recht meer op OV, dus ik wil het OV stopzetten, maar dat lukt niet bij de IB-groep want die hebben het al stopgezet. De man van de IB-groep verzekert mij dat het zo geregistreerd staat en zegt dat ik dus geen boete kan krijgen.
Toch stond gisteren toen ik bij de automaat van de NS was nog steeds een OV week abonnement op mijn chipkaart en ik kan het ook niet verwijderen. IB-groep zegt: bel maar naar translink, ik denk: geen slapende honden wakkermaken.
Oud 01-11-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hm. Ik heb geen recht meer op OV, dus ik wil het OV stopzetten, maar dat lukt niet bij de IB-groep want die hebben het al stopgezet. De man van de IB-groep verzekert mij dat het zo geregistreerd staat en zegt dat ik dus geen boete kan krijgen.
Toch stond gisteren toen ik bij de automaat van de NS was nog steeds een OV week abonnement op mijn chipkaart en ik kan het ook niet verwijderen. IB-groep zegt: bel maar naar translink, ik denk: geen slapende honden wakkermaken.
Je kan ook geen bestelling ophalen bij zo'n oplaad-plaatje? Want dat moest ik doen om 'm 'onklaar' te maken.
Oud 01-11-2011, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je kan ook geen bestelling ophalen bij zo'n oplaad-plaatje? Want dat moest ik doen om 'm 'onklaar' te maken.
Nee.
Oud 01-11-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Als je maar continu iets aanlevert lijkt me wel?
Oud 01-11-2011, 14:01
Verwijderd
Jakkes. Zo'n leuk onderwerp zo volledig verneukt door de docent ik viel bijna in slaap.
Oud 01-11-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Moet je dan niet een ''bestelling'' ophalen bij zo'n oplaadpunt? (station of AH)

Dat moest ik toen ook nog doen en ik heb het voor de zekerheid gevraagd daarna nog aan een conducteur. Want het kost handen vol geld anders.
Oud 01-11-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Jakkes. Zo'n leuk onderwerp zo volledig verneukt door de docent ik viel bijna in slaap.
Wat studeer jij en waar? Wij kregen K. Zandinga voor Protohistorie, nice
Oud 01-11-2011, 14:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarvoor zou de zeepbel stabiel moeten zijn. De zeepbel is een dun laagje water die door het zeep bij elkaar wordt gehouden, maar er werken allerlei processen op de zeepbel in. Ten eerste zijn er krachten die op de zeepbel werken, zoals zwaartekracht en luchtstromingen, waar de structuur van de zeepbel niet voor lange tijd tegen bestand is, maar de zeepbel kan denk ik ook slecht tegen drukverschillen.
Waarschijnlijk als je de zeepbel in een omgeving plaatst waar hij niet onderhevig is aan krachten, en er geen drukverschil tussen de binnen- en buitenkant bestaat zal hij wel langdurig kunnen bestaan. Alleen lijkt me dat vrij lastig te realiseren.
Oud 01-11-2011, 14:03
Verwijderd
Ik studeer iets genaamd Oude culturen van de mediterrane wereld. In Leiden. Want je kunt het alleen in Leiden studeren !
Oud 01-11-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik studeer iets genaamd Oude culturen van de mediterrane wereld. In Leiden. Want je kunt het alleen in Leiden studeren !
Hmm, en wat kan je hiermee op de arbeidsmarkt?
Oud 01-11-2011, 14:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daarvoor zou de zeepbel stabiel moeten zijn. De zeepbel is een dun laagje water die door het zeep bij elkaar wordt gehouden, maar er werken allerlei processen op de zeepbel in. Ten eerste zijn er krachten die op de zeepbel werken, zoals zwaartekracht en luchtstromingen, waar de structuur van de zeepbel niet voor lange tijd tegen bestand is, maar de zeepbel kan denk ik ook slecht tegen drukverschillen.
Waarschijnlijk als je de zeepbel in een omgeving plaatst waar hij niet onderhevig is aan krachten, en er geen drukverschil tussen de binnen- en buitenkant bestaat zal hij wel langdurig kunnen bestaan. Alleen lijkt me dat vrij lastig te realiseren.
Ah zo!
Oud 01-11-2011, 14:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Moet je dan niet een ''bestelling'' ophalen bij zo'n oplaadpunt? (station of AH)

Dat moest ik toen ook nog doen en ik heb het voor de zekerheid gevraagd daarna nog aan een conducteur. Want het kost handen vol geld anders.
Ja, dat heb ik dus geprobeerd, maar dat kan dus niet. En de IB-groep zegt dat het in hun systeem staat opgezegd, en hebben me zeer uitdrukkelijk verzekerd dat ik die boete dus onmogelijk kan krijgen.
Oud 01-11-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Hmm, en wat kan je hiermee op de arbeidsmarkt?
NIETS

Nee, ik heb geen idee

Ik kan er wel flauwe grapjes over maken!
Oud 01-11-2011, 14:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah zo!
Waarschijnlijk kun je wel een wat stabielere wand creëren door een ander soort zeep te gebruiken, maar dat zou het proces alleen maar vertragen. Of de oppervlaktespanning moet 0 naderen (als ik het me goed herinner tenminste) maar ik denk niet dat dat kan.
Oud 01-11-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik dus geprobeerd, maar dat kan dus niet. En de IB-groep zegt dat het in hun systeem staat opgezegd, en hebben me zeer uitdrukkelijk verzekerd dat ik die boete dus onmogelijk kan krijgen.
Hmm okè, ik hoop wel dat je hiervan nog een bewijs (email oid) hebt zodat ze je niet kunnen naaien hierover.
Oud 01-11-2011, 14:09
Verwijderd
hoi !!
Oud 01-11-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
NIETS

Nee, ik heb geen idee

Ik kan er wel flauwe grapjes over maken!
Dus je doet een studie waarvan je nog echt niet weet wat je er later mee wilt doen?

Of is het meer een cursus?
Oud 01-11-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
hoi !!
Nieuw of UC?
Oud 01-11-2011, 14:11
Verwijderd
Nee, het is wel een studie. Ik heb geen idee wat ik ermee word. Ik heb zelfs geen idee wat je ermee kán worden, want het is pas het tweede jaar dat de studie bestaat, dus er zijn nog geen mensen met bachelor van mijn studie
Oud 01-11-2011, 14:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm okè, ik hoop wel dat je hiervan nog een bewijs (email oid) hebt zodat ze je niet kunnen naaien hierover.
Nee, ik ga natuurlijk ook niet dat ov nog gebruiken. Ik bel gewoon even met translink ofzo.
Oud 01-11-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is wel een studie. Ik heb geen idee wat ik ermee word. Ik heb zelfs geen idee wat je ermee kán worden, want het is pas het tweede jaar dat de studie bestaat, dus er zijn nog geen mensen met bachelor van mijn studie
Hmm.. Ik snap dat nooit zo goed dat je dan voor zoiets zou kiezen.
Oud 01-11-2011, 14:13
Verwijderd
Het is het enige wat ik leuk vind. Ik hou niet van hedendaagse geschiedenis, archeologie lijkt me zwaar kut. Kunstgeschiedenis heb ik nooit op de middelbare gehad, maar vind ik ook niet echt iets want dan zit je ook met hedendaagse lelijke dingen.

Nee oudheid en bovendien, het is gewoon een universitaire opleiding, dus ik heb alsnog, uhm, universitaire skills ofzo
Oud 01-11-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Nieuw of UC?
UC

Mensen het wordt nog wat met me, heb 7.3 voor pta aardijkskunde
Oud 01-11-2011, 14:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarschijnlijk kun je wel een wat stabielere wand creëren door een ander soort zeep te gebruiken, maar dat zou het proces alleen maar vertragen. Of de oppervlaktespanning moet 0 naderen (als ik het me goed herinner tenminste) maar ik denk niet dat dat kan.
Hm, ja, denk ook niet dat het heel veel langer duurt.
Bij oppervlakte spanning denk ik aan een bel die heel strak zit, maar een bel is juist heel flexibel.
Oud 01-11-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Het is het enige wat ik leuk vind. Ik hou niet van hedendaagse geschiedenis, archeologie lijkt me zwaar kut. Kunstgeschiedenis heb ik nooit op de middelbare gehad, maar vind ik ook niet echt iets want dan zit je ook met hedendaagse lelijke dingen.

Nee oudheid en bovendien, het is gewoon een universitaire opleiding, dus ik heb alsnog, uhm, universitaire skills ofzo
Hmm okè.. En waarom hou je niet van de ''hedendaagse'' geschiedenis?
Oud 01-11-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
UC

Mensen het wordt nog wat met me, heb 7.3 voor pta aardijkskunde
Doux?
Oud 01-11-2011, 14:16
Verwijderd
Geen idee, het interesseert me gewoon niet heel apart.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten