Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2011, 18:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nóg niet!

ook OT: Gnorkie heeft het kattenluik ontdekt, en gooit nu telkens spullen naar buiten blokjes en zijn sokken enzo.
Oh god, ik dacht dat mijn kinderen de enige kinderen waren die zulke dingen deden. Laatst kwam mijn man thuis en zei: 'eh... is er een reden dat je rekenmachientje buiten ligt?' (sowieso is het kattenluikje echt een bron van urenlang vermaak: hihi, het gaat open. Hihi, en weer dicht!)

Als ik dingen kwijt ben is het eerste wat ik doe in de wasmand kijken, maar het tweede is buiten het kattenluikje
Oud 25-11-2011, 05:59
snoopy
snoopy is offline
Oud 25-11-2011, 06:45
Verwijderd
Oud 25-11-2011, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Oud 25-11-2011, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Prachtig <333
Oud 25-11-2011, 21:41
Vowel
Vowel is offline

Oud 25-11-2011, 21:58
Vowel
Vowel is offline

Lmao.
Oud 26-11-2011, 15:44
Verwijderd

Oud 26-11-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Omg.
Oud 26-11-2011, 18:44
Verwijderd

ik vind dit een mengeling van awkward en komisch
hoe hij lacht
Oud 26-11-2011, 18:51
Vowel
Vowel is offline
Lol, Luud.

Ik vind het trouwens echt een sympathieke kerel.
Oud 26-11-2011, 18:56
Verwijderd

ik vind hem erg charmant
Oud 26-11-2011, 19:01
Vowel
Vowel is offline
Hij is inderdaad heel leuk.
Oud 27-11-2011, 00:44
Geel
Geel is offline

Oud 27-11-2011, 00:45
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Knaagdier zijn topics ;9
Oud 27-11-2011, 12:14
Roosje
Roosje is offline
<3
Oud 27-11-2011, 16:24
Martiño
Martiño is offline
Ik krijg de indruk dat het niet echt een personage is met veel diepgang.
Oud 27-11-2011, 16:25
Martiño
Martiño is offline
"trusty fryingpan"
Oud 27-11-2011, 18:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 28-11-2011, 08:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er zijn heel veel rare dingen die mensen opwinden. Van grote borsten tot geamputeerde ledematen.
Wát, vallen grote borsten tegenwoordig in de categorie 'rare fetisjes'?
Oud 28-11-2011, 10:15
art4live
art4live is offline
Ik moest lachen om That Crazy Russians en om Rammstein hier op het forum
Oud 28-11-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Wát, vallen grote borsten tegenwoordig in de categorie 'rare fetisjes'?
Misschien bedoelt diegene specifiek borsten uit deze categorie?
Oud 28-11-2011, 11:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien bedoelt diegene specifiek borsten uit deze categorie?
Dat denk ik ja. Maar dat noem ik dan eerder 'enorme' of 'buitenproportionele' borsten. Want een D is ook groot, maar niet buitengewoon.
Oud 28-11-2011, 13:23
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Knaagdier zijn topics ;9
Je bent een held!
Oud 29-11-2011, 10:41
Verwijderd
Oud 29-11-2011, 11:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Animal cops verrichten eerste arrestatie - ‘Dierenmishandeling op daken stuitend’

Door Melle van den Berg • dinsdag 29 november 2011, 09:08

Alle criticasters ten spijt mogen de animal cops nu al hun eerste succes bijschrijven. In Hellevoetsluis arresteerde een team van 15 animal cops Nicolaas van M. op verdenking van mishandeling en het overtreden van de arbovoorschriften voor lastdieren.

“We konden de verdachte op heterdaad betrappen toen hij zijn schimmel dwong een dak te beklimmen. Dat is natuurlijk levensgevaarlijk; als zo’n dier zijn been breekt, moet het onmiddellijk worden afgemaakt. Echt ten hemel schreiend”, aldus politiewoordvoerder Peter Spree. De agenten constateerden dat ‘De Goedheiligman’, zoals de bijnaam van Van M. luidt, niet over de juiste vergunningen beschikte om op hoogten boven 1,15 meter te werken. Bovendien was de ondernemer niet aangemeld in het register Nachtdiensten, een verplichting voor grote aannemers.

Dion Graus, geestelijk vader van de animal cops, betoont zich opgelucht. “Hiermee is voor Dion Graus duidelijk dat de dierenpolitie zich niet hoeft te beperken tot het redden van katten uit bomen of het thuisbrengen van verdwaalde grasparkietjes. Amerigo, het paard in kwestie, is namelijk geen huisdier. Dat doet Dion Graus goed.” Het bleef onduidelijk of de politicus zichzelf in die laatste zin als onderwerp of als lijdend voorwerp beschouwt. Genootschap Onze Taal heeft hierover vragen gesteld aan de PVV.

De animal cops hebben een aantal mannen die tevens in Hellevoetsluis gearresteerd waren weer laten gaan. Zij waren in eerste instantie ook verdacht, maar waren er alleen maar bij omdat ze zwart waren.
Prachtig <3
Oud 29-11-2011, 12:00
Verwijderd
Oud 29-11-2011, 17:23
Geel
Geel is offline
omg <3
Oud 29-11-2011, 22:01
Verwijderd
"Dat doet Dion Graus goed" De Speld is dat, of niet?
Oud 30-11-2011, 10:43
Noedelhap
Noedelhap is offline

Rutte praat walgelijk, wálgelijk Engels Vanaf 3:55
Oud 30-11-2011, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Prachtig <3
Geweldig
(behalve dat Amerigo met pensioen is en de schimmel die nu voor de Sint werkt een andere schimmel is).
Oud 30-11-2011, 11:44
benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik kan hier moeilijk langer dan 5 seconden naar luisteren hoor, zelfs ik kan beter engels
Oud 30-11-2011, 11:48
snoopy
snoopy is offline
Nah, ik vond het wel meevallen. Balkenende was veeeel erger!
Oud 30-11-2011, 12:13
Verwijderd
Ik vind het ook heel erg meevallen.
Oud 30-11-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Rutte spreekt prima Engels maar hij heeft een vrij Nederlands accent. Tsjah.
Oud 30-11-2011, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Dat doet Dion Graus goed" De Speld is dat, of niet?
Uiteraard. Ik vind het een prachtig verhaal, briljant hoe ze Sinterklaas, illegale arbeiders, animal cops, Genootschap Onze Taal en Dion Graus in één artikel weten te verwerken <3
Citaat:
[filmpje]

Ik vind dat hij het heel goed doet Prima premier-uitstraling, stukken beter dan toen Balkenende daar zat.
Oud 30-11-2011, 12:44
Verwijderd
Ik moet vandaag trouwens lachen om .sann's datagestuntel
Oud 30-11-2011, 12:45
Martiño
Martiño is offline
Ik moest grinniken om Sarah's lingeriewinkelanekdote
Oud 30-11-2011, 14:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]

Ugh.

"Toe miet wans agèn wiz joe, Barack Obama." Alsof die man zelf zijn naam niet weet.

En: "Zies ar de meen isjoes, hè," na dat domme grapje van hem.

Maar ja, gelukkig nog niet zo erg als Wilders met zijn Marokkaanse kappers (3:50):

Oud 30-11-2011, 15:33
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nah, ik vond het wel meevallen. Balkenende was veeeel erger!
Dat zeker.
Oud 30-11-2011, 16:41
Geel
Geel is offline
Reageren op wat er gepost is, is prima, maar ga niet in discussie erover. Ontopic aub.

Vandaag moest ik om Hans Teeuwen en Poelmo lachen.
Oud 30-11-2011, 19:07
Verwijderd
Oud 30-11-2011, 19:26
Vowel
Vowel is offline
Damn.
Oud 30-11-2011, 19:35
Kevin Markies
Kevin Markies is offline
Spoiler
Oud 30-11-2011, 20:03
Martiño
Martiño is offline
Dat is al zooooo oud
Oud 30-11-2011, 21:28
Verwijderd
Seizoen 1 van House is ook gescript maar dat maakt het niet minder grappig of nieuw.
Oud 01-12-2011, 00:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mooi gedaan.
Oud 01-12-2011, 00:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
<3

De baby in die sketch is Hugh's echte baby! [/feitje]

Citaat:
[filmpje]

Nooooooo! Mai Iers!
Zo praten mensen op mijn studie ook. Snap je dan waarom mijn motivatie weg is?
Oud 01-12-2011, 07:43
Chevy
Chevy is offline
Er zijn toch best veel Nederlanders met een vrij slecht accent, brrr Ik kan hier ook slecht naar luisteren. Ik moest lachen om

Oud 01-12-2011, 08:37
Verwijderd
Worms reject proverb on early bird

OXFORD — Representatives of worms worldwide have submitted a memorandom to the English Language Centre at Oxford University today, demanding a ‘long-overdue” retraction of the popular old saying, ‘The early bird catches the worm’.

Reading from a 52-page statement outlining the worm community’s protest, lawyer Michael Uckers said that the proverb, first recorded in John Ray’s A collection of English proverbs in 1678, is a “gross discriminatory expression against the worm species”.

“The worm communities and subspecies around the globe fully reject this insensitive proverb, obviously coined by some ignorant scoleciphobic (those with fear of worms) back in the 17th century,” said Uckers at a Press conference held on university grounds.

“The proverb is an unfair representation of the worm-bird symbiotic relationship, and only serves to advocate hostility between the two species. The worms protest the apparent clarion call for birds to ‘get up early’ and mercilessly hunt for worms, who are basically peace-loving creatures trying to make a living.

“Worms generally, other than the parasitic types found in human and animal guts and fruits, are non-violent invertebrates who don’t bother anyone. For example, the earthworms live underground, mind their own business and in fact, help to make the soil fertile for plants and crops. So the worm community, from earthworms to seaworms, demand that the saying is removed from the English proverb libraries, or at least is modified to present a fairer view of worms.

“What more considering how worms play a big part in preserving the delicate balance of the ecosystem.”

Uckers continued his argument that while the proverb’s purpose was well-intentioned, which was telling humans to get up early to sieze every opportunity during the day, the positive message was only relevant if the reader identified themselves with the bird.

“Sure, the early bird catches the worm. Good for the early bird. But what about the early worm? It doesn’t make much sense to get up early now, does it?” asked Uckers. “This proverb basically says, if you’re a worm, it’s suicide to get out early in the morning. We believe the saying is the main reason for the apparent lack of drive and the decline of hardworking spirit in the young worms nowadays. As everyone knows, worm teens are sleeping in longer, and are adverse to toiling in the garden. In fact, they prefer to spend their whole day indoors in the burrows, wasting their waking hours on X-box, Wii and Facebook games.

“The proverb is the very core reason to the decay of morals and values in the worm community. So before the effects become irreversible, the problem must be arrested.”

Uckers said that the linguists in the worm community have proposed several alternatives which would be fairer to both bird and worm.

“For example, ‘The early bird and worm get their food’. There’s no hostile element in that line, which basically advocates the same positive value. No worms are presented as victims, and no birds are told to take the violent route to line their stomachs. Everybody wins.”
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten