Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom zou de mol dat weten? Volgens mij weet de mol altijd wel van tevoren wat de opdracht is zodat hij/zij een tactiek kan bedenken, maar de mol weet nooit hoe het gaat lopen. Hij/zij kon toch nooit weten dat Maarten gekozen zou worden om met Art mee te gaan? Ook kon de mol niet weten wat Maarten heeft gezegd want hij ging meteen weg.
Liesbeth doet misschien verdacht, maar ze heeft nog niet aantoonbaar lopen mollen vind ik.
De mol (of dat nou Maarten is of iemand in de andere groep) weet dat Art die vraag gaat stellen. Op basis van de slechte eerdere prestaties is het heel aannemelijk dat het antwoord van de betreffende kandidaat (Maarten in dit geval) is dat de groep de opdracht NIET zal halen. Dat geeft immers de meeste kans op geld voor de pot. Zo verder redenerend kan inderdaad gezegd worden dat kandidaten die hun best deden om de opdracht te laten slágen, zich verdachter gedroegen dan degenen die saboteerden. Immers, de mol vermoedt dat het slagen van de opdracht zorgt voor géén geld in de pot.

Ik verdenk Tim en Liesbeth nog steeds sterk. Problematisch echter is de montage van de afgelopen afleveringen. De productie kan ons natuurlijk laten zien wat ze willen en sterker nog, achterhouden wat ze ons als kijkers nog niet willen laten zien. In de eerste aflevering vond ik dat William erg in de spotlight stond. In de tweede aflevering gold dat voor Tim (Marit die ervan overtuigd is dat die getallen iets zeggen over Tim) en Liesbeth (als eerste en het meeste aan het woord en bovendien als eerste benoemd in het voorfilmpje en staat middenvoor op de foto). Ik ben gevoelig voor dit soort 'aanwijzingen', maar ben me er tegelijkertijd van bewust dat misschien juist de onderbelichte karakters verdachter zijn.

Hmmmmm. Lastig!
Oud 15-01-2012, 10:08
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Dat van die getallen was me ook opgevallen, maar zo kun je volgens mij bij iedereen wel iets zoeken dat met die getallen te maken heeft.

Ik denk juist dat er bij die opdracht met de trap nogal veel gemold is.
zo zou dio of frits makkelijk zijn naam bewust anders kunnen spellen zodat er meer/minder letters in zitten.
en zo waren er wel meer vragen bij die opdracht waarvan ik vond dat ze lastig te controleren zijn.
maarten vond ik daar helemaal idioot bezig, dat hij de tijd van zn record niet wist
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Zou idd wel kunnen, maar lijkt me vrij sterk aangezien voor zover ik weet de presentator in de voorgaande jaren ook niet wist wie de mol was.
Hij wist het al na de eerste opdracht/aflevering ofzo. Zei 'ie ergens op tv.

Die trapopdracht vond ik zelf stresserend, want inderdaad gedoemd te mislukken. Geen winkansen.

Verder weet ik het allemaal nog niet, dus ben blij dat ik niet aan de pool meedoe.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 14:01
Verwijderd
Ik vond Marit niet oprecht overkomen, toen ze over die getallen begon. Het is een idiote gedachte en zij leek het zelf ook idioot te vinden en alsof te doen. Dus ik neem d'r uitspraken niet serieus.

Vorig jaar hadden ze ook al van alles bedacht.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 14:05
Röps
Röps is offline
Citaat:
Waarom zou de mol dat weten? Volgens mij weet de mol altijd wel van tevoren wat de opdracht is zodat hij/zij een tactiek kan bedenken, maar de mol weet nooit hoe het gaat lopen.
Volgens mij krijgt de mol dat wel te horen tussen de opdracht door. Voor de kijker lijkt het alsof er 5 minuten zit tussen het afsplitsen van Maarten en de start van de opdracht, maar dat zou best wel eens veel langer kunnen zijn. Doorgeven kan tevens met seinen van de productie. De mol krijgt volgens mij wel zulk soort cruciale informatie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 21:22
Verwijderd
Afl 3:

Ik vond het een leuke aflevering. Er viel in ieder geval meer over te zeggen dan over de vorige, met al die vage opdrachten.

Ik verdenk Tim nog steeds, Frits nu ook wat meer, en helaas William ook wel, die ik eigenlijk al afgeschreven had.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 22:06
Hyphen
Hyphen is offline
Wow, vind het echt heel erg moeilijk dit jaar! Niemand lijkt te mollen!
William heeft een paar rare acties gehad, maar waarom zou hij dan als mol geld pakken? En daarna ook nog fanatiek met Frits een joker proberen te krijgen?
Frits is wat dat betreft aannemelijker, want die pakte geen geld en had 'Sporters' erg onduidelijk opgeschreven.
Verder was Maarten aan het mollen, maar die is er nu uit..
Hm.. erg moeilijk. Zie in de pool dat veel mensen op Liesbeth zitten, maar zie haar niet echt aantoonbare mollenacties ondernemen.. Geen enkele van de vrouwen vind ik eigenlijk heel verdacht doen.

Hopelijk is dit niet weer zo'n halfzachte mol die geen risico's durft te nemen..
Oud 19-01-2012, 22:13
hppa
hppa is offline
Marit riep allerlei foute dingen bovenop die toren die Maarten dan weer corrigeerde.
Oud 19-01-2012, 22:56
ikbennancy
ikbennancy is offline
ik heb dit als voorlopige theorie:

op die bus 12 staat iets als mjödd Ärtún of mjódd Ärtún het betekend Arthur ransome dat is een engelse schrijver uit 1884
zijn volledige naam is Arthur Michell Ransome (18 January 1884 – 3 June 1967)

die arthur schijnt in 1907 een boek te hebben geschreven bohemia in london -> marit van bohemen.

verder viel mij plerikna op.
plerikna kan een annogram zijn voor plankier dat podium, een vloer dat dient als ondergrond bijv. bij shows. dan gaat mijn verdenking hierbij naar frits de politicus

wat vinden jullie hiervan??? te ver gezocht???
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 23:13
Verwijderd
Citaat:
ik verder viel mij plerikna op.
plerikna kan een annogram zijn voor plankier dat podium, een vloer dat dient als ondergrond bijv. bij shows. dan gaat mijn verdenking hierbij naar frits de politicus
Ja, véél te ver gezocht, bovendien vreemd dat je dan aan Frits denkt, aangezien William, Tim en Annemarie vaker op een podium staan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Idd, ze stoppen er altijd wel hints in, maar beter richt je je vooral op de feiten.

Speedbootopdracht: Die actie van Frits was wel zo overduidelijk een poging tot een molactie dat het hem ook weer een beetje vrijpleit. Hij kon ook een bordje op zijn hoofd plakken met VERDENK MIJ!! er op.
Iemand zei op een gegeven moment dat William waarschijnlijk achter een rots stond met zijn bord, en dat zou nog wel eens kunnen ook, dat hij expres op een plek is gaan staan waarvan hij wist dat hij daar niet zou worden opgemerkt.
Het viel me op dat Annemarie heel onleesbaar had geschreven, terwijl het andere team wel een duidelijk briefje had. Wat dat betreft speelt ze toch iedere keer weer het domme, incapabele blondje, en ik vraag me af of dat een poging is om verdacht gevonden te worden of dat ze echt probeert te saboteren.
Verder geen bijzonderheden, iedereen zette in op zekerheid om een grote kans op een geldprijs te maken, behalve William dus.

Jokers en geld: Hier kon ik eigenlijk weinig uithalen. Ook lastig te mollen hier, niemand kan het je kwalijk nemen dat je voor jokers kiest want van te voren weet je niet wat in de envelop zit.
Tim verbrak zijn belofte aan Frits, maarja, dat is nu eenmaal het spel, iedereen staat er alleen voor. Ik denk niet dat hij de mol is, hoewel hij wel een sluwe speler is door zich bijvoorbeeld vriendjes te zijn met alle andere spelers.
Ik vond het wel opmerkelijk dat Frits toch een joker aan Tim wilde geven, maar misschien is dat ook gewoon een beetje een mancrush, Frits zit constant achter de mannen aan.

Toren: Ook weer lastig. In het wandelteam zag ik niks verdachts (buiten de kledingkeuze van de gids). Iedereen dacht natuurlijk dat er vragen gesteld gingen worden, de mol zou juist het team expres aansporen om zo snel mogelijk bij die toren te komen, zodat Maarten en Marit zo weinig mogelijk tijd hebben om het nummer uit te vogelen. Ik heb iig niet gezien dat iemand er veel haast had. Marit had blijkbaar een paar dingen fout, maar ik weet niet of dat ook een mollenactie was. Valt me wel op dat ze zich een beetje dom voordoet, maar het volgensmij niet is. Tim en William wilden wel in de toren gaan kijken, maar deden het uiteindelijk niet.

Het leukste aan de aflevering vond ik eigenlijk dat er volgende week blijkbaar wat drama rond Frits gaat ontstaan, en dat lijkt me prima. Sowieso is dat altijd wel een beetje leuker.

Verdacht vind ik op dit moment William, Marit, Annemarie en Frits. Tim misschien. Hadewych valt me totaal niet op in het spel, Liesbeth heeft niet echt bijzondere acties gehad.
Oud 20-01-2012, 11:34
Röps
Röps is offline
Die toren + rondleiding opdracht is echt wel de wazigste ooit IMO.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 12:02
Verwijderd
Ik vond het bij de joker/enveloppe-opdracht vooral gek dat Tim er van uit ging dat hij ineens wél een derde joker aangeboden zou krijgen, terwijl hij eerder had gezien dat dat bij William niet zo was (en hij koos juist de enveloppe op basis van de informatie die hij had gekregen door naar William te kijken). Alleen zie ik niet in wat een mol daaraan heeft...

Ik weet echt niet wat ik van die rondleiding/toren-opdracht moet denken. Ik heb bij het rondleiding-team niets geks gezien, behalve dan misschien Tim die even voorop liep (alsof hij haast wilde maken?), maar hij liet zich makkelijk terugfluiten door die gids Bij het toren-team ook niets geks, Marit was gewoon echt aan het tellen (ze verbeterde zichzelf ook met die tuba-klanken) en zette zich ook echt in om te zorgen dat de anderen niet die toren in zouden gaan. Op dat punt vond ik Tim wel weer irritant, die moest per se dat gebouwtje in kijken... En William die ook inhaakte op Tims twijfels en ook niet echt op de hoogte leek van het feit dat ze níet naar binnen moesten gaan Op zich zou je wel van de mol verwachten dat hij inderdaad die rondleiding snel wil afronden (zodat ze nooit de boodschap krijgen dat ze de toren niet in mogen), én dat hij dus de toren in wil (en dus verwarring wil scheppen wanneer ze wél de boodschap hebben ontvangen per telefoon). Dus wat dat betreft vind ik Tim dan het meest verdacht. Maar goed, ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat de mol zich hier eigenlijk niet echt heeft laten zien.

Oh, en die speedbootopdracht natuurlijk. Toen Maarten voor de Q koos wist ik meteen dat hij de mol niet was
Verder vond ik het heel lastig in te schatten waar er plek was om te mollen, want er zitten zoveel variabelen in dat zelfs als beide teams keihard hun best doen, het een hele lastige opdracht is. De mol kan op zoveel van die variabelen invloed uitoefenen, dus tja, slecht schrijven, slecht gaan staan met het bord, gewoon doen alsof je geen fuck ziet in die boot, doen alsof je het handschrift niet kan lezen... Tjaaa...

Mijn verdenkingen zijn dus ook heel erg gebaseerd op gevoel.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel opmerkelijk dat Frits toch een joker aan Tim wilde geven, maar misschien is dat ook gewoon een beetje een mancrush, Frits zit constant achter de mannen aan.
Ja "we hadden een afspraak gemaakt, jij hebt je daar niet aan gehouden, dus hier heb je een joker" WTF
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 14:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Idd, ze stoppen er altijd wel hints in, maar beter richt je je vooral op de feiten.

Speedbootopdracht: Die actie van Frits was wel zo overduidelijk een poging tot een molactie dat het hem ook weer een beetje vrijpleit. Hij kon ook een bordje op zijn hoofd plakken met VERDENK MIJ!! er op.
Iemand zei op een gegeven moment dat William waarschijnlijk achter een rots stond met zijn bord, en dat zou nog wel eens kunnen ook, dat hij expres op een plek is gaan staan waarvan hij wist dat hij daar niet zou worden opgemerkt.
Het viel me op dat Annemarie heel onleesbaar had geschreven, terwijl het andere team wel een duidelijk briefje had. Wat dat betreft speelt ze toch iedere keer weer het domme, incapabele blondje, en ik vraag me af of dat een poging is om verdacht gevonden te worden of dat ze echt probeert te saboteren.
Verder geen bijzonderheden, iedereen zette in op zekerheid om een grote kans op een geldprijs te maken, behalve William dus.
Annemarie schreef niet, dat was Tim. Annemarie deed veel te hard haar best om alles goed te lezen, dus dat pleit haar vrij. Tim is verdacht, William was verdacht (alhoewel duidelijk leesbaar bord, maar waarschijnlijk verkeerd omhoog gehouden (vanachter een rots of gewoon te schuin omhoog), Frits had slecht geschreven (iets te opzichtig) en Liesbeth een beetje.

Citaat:
Jokers en geld: Hier kon ik eigenlijk weinig uithalen. Ook lastig te mollen hier, niemand kan het je kwalijk nemen dat je voor jokers kiest want van te voren weet je niet wat in de envelop zit.
Tim verbrak zijn belofte aan Frits, maarja, dat is nu eenmaal het spel, iedereen staat er alleen voor. Ik denk niet dat hij de mol is, hoewel hij wel een sluwe speler is door zich bijvoorbeeld vriendjes te zijn met alle andere spelers.
Liesbeth ging als eerste, goeie molpositie, want dan kun je nog 'onwetend' voor een joker kiezen zonder jezelf verdacht te maken.
William ging voor de envelop, want nieuwsgierig. Dat doe je niet als mol.
Tim koos geld (ging niet voor jokers, tegen afspraak in), ook heel onmols, want ook al zou Frits dan voor de jokers gaan, waarom zou je dat rare risico nemen? Pleit voor hem als niet-mol :\
Frits neemt jokers en geeft ze weg.
Marit koos voor geld, dus is wat mij betreft uit te sluiten.

Frits weggeefacties zijn te verklaren doordat Frits wil testen of Tim de joker aannam. Maarja, dure info. Vreemde actie dus. Niet per se mols of onmols.

Bij de toren vond ik alleen Tim en William verdacht doen, William iets te opzichtig, Tim typisch mols. Telefoon negeren (erop gewezen door Hadewych, dus die is geen mol), een beetje William zijn gang laten gaan, tegenstribbelen voor de vorm en dan even inspelen op de nieuwsgierigheid door zelf even te 'kijken'. Het slaagde niet, maar Tim deed hier het meest mols.
Marit was veel te duidelijk over de telefoon en te meegaand met Maarten, dus die vind ik uit te sluiten.
Oud 20-01-2012, 14:05
Röps
Röps is offline
Marit had een vrijstelling, dus ik had het lomp gevonden als ze voor jokers was gegaan. Ik vind dan ook niet dat het haar vrijpleit.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 14:07
WolterB
WolterB is offline
Anne-Marie vond ik juist wel verdacht, want ze kon pas op de terugweg 2 bordjes lezen tijdens de speedboat-opdracht, terwijl ze op de heenweg al iets half zei over de Europese hoofdstad. Mooie positie als mol om informatie achter te houden. En ook bij het vastohuden stond ze niet op een goede plek.

Bij de jokeropdracht was William juist wel weer verdacht. Als eerste afstappen en de enveloppe kiezen viel te veel op. Dan is als tweede gaan veiliger. Dat zet het spel op scherp omdat je dan 1) weet dat er ook geld te verdienen is en 2) je informatie hebt die je kan verkopen in ruil voor jokers (= minder kans voor de andere mensen om door te gaan).

Anne-Marie was het ook die een paar keer vroeg of ze wel op tijd aan zouden komen bij de toren. Als je voorkennis hebt, weet je dat het om tijd draait én dat je er binnen een bepaalde tijd moet zijn. Ook hier was William weer in de rol van de meegaande speler, die niet als eerste de fout in lijkt te gaan, maar toch wel de fanatieke speler (=Tim) meesleept om misschien toch de toren binnen te gaan.
Oud 20-01-2012, 14:24
Martiño
Martiño is offline
Wisten ze wel dat er geld te verdienen was? Kon de groep kandidaten die nog niet had gekozen horen hoe het gesprek verliep tussen Art en de kandidaat? Kreeg de groep mee dat er geld in de envelop zat?
Oud 20-01-2012, 14:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wisten ze wel dat er geld te verdienen was? Kon de groep kandidaten die nog niet had gekozen horen hoe het gesprek verliep tussen Art en de kandidaat? Kreeg de groep mee dat er geld in de envelop zat?
Ze konden het niet horen, maar ze zagen het natuurlijk wel, toen William die envelop open maakte met 1000,- erin.
Oud 20-01-2012, 15:17
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
alle deelnemers die ik wel kon uitstaan gaan er langzamerhand uit, maarten en dio bijvoorbeeld.

Verder vond ik dat annemarie verdacht weinig in beeld kwam gister, vergeleken met eerdere afleveringen, frits william en tim juist weer meer naar mijn idee.

Ik denk dat er wel een hint zit in plerikna, maar die van het podium vind ik te vaag.

En inderdaad, dit jaar zal er wel weer zo'n stille mol zijn, zoals dennis ook is geweest, en eigenlijk vind ik dat maar saai, ik heb liever dat er 1 iemand overduidelijk alle aandacht opeist en doet alsof ie de mol is.

Wel viel me op dat volgens mij hadewych, of was het marit? in elk geval een van de vrouwen uit het ontcijferteam van de boodopdracht zei van 'toen ik die boot zag toen wist ik al........'
Maar dat kan ook gewoon zijn ipv 'toen vermoedde ik al'

En ik vond het ook wel mollenacties van die jongens, om te proberen de groep die toren in te krijgen, en dan william 'ja maar het is wie is de mol dus wie weet is het andersom'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 16:29
ikbennancy
ikbennancy is offline
Citaat:
Ja, véél te ver gezocht, bovendien vreemd dat je dan aan Frits denkt, aangezien William, Tim en Annemarie vaker op een podium staan.
ja maar ik bedoel ermee te zeggen dat de mol dat juist niet doet de aflevering heette ook geen toneel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 16:46
Verwijderd
Tja, er zijn meer mensen die denken dat dat een hint is, maar ik denk vooralsnog dat die vrouw gewoon echt zo heet. Omdat het een aparte naam is die hier niet voorkomt denkt men misschien dat het een anagram moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 17:06
Verwijderd
Ik vind dat je net zo veel op onmols gedrag moet letten, als op mollengedrag. Iedereen molt, of doet iets vreemds, op zijn tijd.
Een mol daarentegen zal nooit zonder reden (zoals goodwill kweken, of er echt niet onder uit kunnen komen) iets goed doen.

Annemarie bijvoorbeeld heeft gewoon al veel te veel goed gedaan, dingen die ze ook makkelijk had kunnen laten. (Naar het vliegtuig lopen, anderen op het vliegtuig wijzen, de bordjes twee keer goed lezen, Tim en William overtuigen niet de toren op te gaan).
Marit gaat voor mij ook die richting op.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 12:26
*oma*
*oma* is offline
Ik had juist het idee dat als William de mol is, hij de eerste keer voor het geld zal kiezen (koos hij de tweede keer ook voor het geld? Dat weet ik niet meer...), want dan kan hij aan de andere kandidaten laten zien dat je meer jokers krijgt als je voor de enveloppe kiest. Maar ik weet niet meer zo goed eigenlijk hoe ik dit verzonnen had, want mijn theorie klopte niet helemaal, want dat zou een mol niet doen. Hmmm...
Oud 21-01-2012, 12:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tja, er zijn meer mensen die denken dat dat een hint is, maar ik denk vooralsnog dat die vrouw gewoon echt zo heet. Omdat het een aparte naam is die hier niet voorkomt denkt men misschien dat het een anagram moet zijn.
Hij komt nergens voor, dat is het hem juist. Google geeft alleen maar hits van WIDM. Anders zou die naam nog ergens bij IJslandse vrouwennamen moeten staan, maar nee.
Oud 21-01-2012, 12:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zit trouwens echt op een dwaalspoor.
Mijn mol Liesbeth gedroeg zich amper mollerig, de andere mogelijke mollen (Frits, William en Tim) gingen voor geld of gedroegen zich sowieso niet écht mollerig, en de andere vrouwen sluit ik uit. Argh.
Oud 21-01-2012, 13:48
Martiño
Martiño is offline
Op de site van WIDM staat trouwens dat Mammaloe Birna heet, niet Plerikna.

Misschien is die plankiershint dan toch wel iets het stomme is dat hij dan wel op Tim, William, Annemarie en Hadewych kan slaan.
Oud 21-01-2012, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja "we hadden een afspraak gemaakt, jij hebt je daar niet aan gehouden, dus hier heb je een joker" WTF
Was er vorig seizoen niet ook zoiets? Dat Art ofzo jokers aan Patrick gaf om hem te testen? Of andersom?
Oud 21-01-2012, 15:37
Martiño
Martiño is offline
Trouwens: tijdens de Viking-opdracht met de Jeep droeg Marit blijkbaar een muts die op een vikinghelm leek.
Oud 21-01-2012, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Ik heb diep nagedacht en overwogen en ik verdenk nu Tim en Liesbeth het meest, gevolgd door William en Frits, en sluit Marit nog niet helemaal uit. Annemarie en Hadewych zijn het denk ik sowieso niet, hoewel Hadewychs niet echt opmerkelijke aanwezigheid natuurlijk ook wel een klein beetje verdacht zijn.
Oud 21-01-2012, 16:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Misschien ook wel even handig om te kijken naar wie (van de overgebleven kandidaten) het minste geld in de pot heeft gedaan:

Resp. kokeropdracht, riverjetopdracht, jokeropdracht, torenopdracht:

William : -500 + 800 + 1000 + 2000 = 3300
Tim : -500 + 800 + 1000 + 2000 = 3300
Marit : -500 + 800 + 1000 + 2000 = 3300
Hadewych : 0 + 800 + 0 + 2000 = 2800
Annemarie: 0 + 800 + 0 + 2000 = 2800
Frits : 0 + 800 + 0 + 2000 = 2800
Liesbeth : -500 + 800 + 0 + 2000 = 2300

Bij de kokeropdracht krijgt iedereen die in de kokerophaalgroep zat, -500 op zijn credo, want één van hen heeft (mogelijk bewust) een -500 meegenomen. Bij de collectieve opdrachten (riverjet en torenopdracht) is het moeilijk te zeggen wie verantwoordelijk is voor het geld (de bordenschrijvers, de lezers, de schrijvers of de ontcijferaars)...Op dit moment is de meest spraakmakende opdracht dus de jokeropdracht. En al met al staat Liesbeth dus onderaan.
Oud 21-01-2012, 18:39
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wat is die Frits trouwens onnozel. Een joker geven aan die William in ruil voor die vraag. Door de joker heb je een vraag dus sowieso goed die eerst fout wat maar wanneer je een vraag al weet kan je hem nog steeds fout hebben.
Oud 21-01-2012, 20:00
Geel
Geel is offline
Ik vind Liesbeth nog steeds het verdachts. Vorig jaar gedroeg Patrick zich ook niet altijd en overal 'inyourface' mollerig. Dat doet Liesbeth niet. En bijvoorbeeld William wel. Ik denk dat William gewoon een te fanatieke speler is. En Tim ook.
Oud 22-01-2012, 11:11
Merible
Merible is offline
ik denk dat Frits het is

hij geeft 2 jokers weg dat is wel verdacht..
want een mol heeft geen joker nodig

maar als een vrouw het is denk ik Marit
toen ze bij het paintballen zo haar handen omhoog deed tja dat vind ik nog steeds raar
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 11:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat is die Frits trouwens onnozel. Een joker geven aan die William in ruil voor die vraag. Door de joker heb je een vraag dus sowieso goed die eerst fout wat maar wanneer je een vraag al weet kan je hem nog steeds fout hebben.
Ja dat vond ik ook zo dom. En daarna ook nog je andere joker weggeven. Als je ze niet wilt hebben, dan kan je beter voor het geld kiezen.

Maar als Frits de mol zou zijn, lijkt hij wel veel op de mol van vorig jaar. Zouden ze dat doen? Ik verwacht dat ze dan wel een ander ' type' nemen.

En waarom zou je in hemelsnaam misschien wel 3000 euro krijgen als je toch naar binnen zou gaan in die toren? Dan zou je daar toch ook wel een hint over hebben gekregen.

En als je bij William ziet dat je twee jokers kan krijgen, waarom ga je dan nog voor 1? Of je moet al denken dat het elke keer verandert.
Oud 22-01-2012, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En waarom zou je in hemelsnaam misschien wel 3000 euro krijgen als je toch naar binnen zou gaan in die toren? Dan zou je daar toch ook wel een hint over hebben gekregen.
Niets is wat het lijkt
Oud 22-01-2012, 15:30
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=cGy9E...eature=related

in het water zie je weer zo papier 0:13 met de mol erop staan... hmm wie is dat??
ik denk marit of hadewych die lijken er het meest op

Laatst gewijzigd op 24-01-2012 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 15:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Niets is wat het lijkt
Of er lagen vrijstellingen/jokers/hints/andere nuttige dingen in de toren
Oud 23-01-2012, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of er lagen vrijstellingen/jokers/hints/andere nuttige dingen in de toren
We zullen het nooit weten!!
Oud 24-01-2012, 15:33
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 15:54
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik zag er gewoon de W van William in, maar idd, het is wel vreemd...
Oud 24-01-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zag er gewoon de W van William in, maar idd, het is wel vreemd...
william is het niet als je goed oplet kiest veel voor vrouw en die gaan er niet in 1 iemand stemde voor man die lag eruit
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 16:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaja. Duidelijke uitleg hoor.

@Stefenootje: Ik hoop niet dat dat klopt. Hou eigenlijk helemaal niet van dat soort aanwijzingen. Net als met Dennis en zijn tatoeage een paar jaar geleden: als het eenmaal gezien is, is de hint zo obvious dat de spanning er voor mij een beetje af is.
Oud 24-01-2012, 20:10
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik weet nog dat ik na het zien van aflevering 3 Tim echt verdacht vond maar ik weet zo even niet meer te noemen waarom ik dat dacht. Maar nog wel dat het raar was dat hij iedereen die toren in probeerde te krijgen terwijl hij letterlijk door de telefoon hoorde dat het 2000 euro zou opleveren als hij dat niet deed.
Oud 24-01-2012, 22:18
Martiño
Martiño is offline
Dat was me al opgevallen, maar ik zou teleurgesteld zijn als dat een hint was, het is zo duidelijk.
Oud 25-01-2012, 11:48
Röps
Röps is offline
Die pet heeft hij altijd op toch? Zou het een te flauwe hint vinden :')
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 18:26
WolterB
WolterB is offline
Die pet heeft hij ook weleens buiten WIDM opgehad
Oud 26-01-2012, 02:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hmm ik heb eindelijk tijd gehad om de aflevering terug te kijken. Ik vind het moeilijk deze aflevering, omdat er veel geld is binnengehaald door meerdere mensen.

Anne-Marie deed in de boot wel raar, sporters kon ze wel lezen, maar acteurs niet. Vond dat ook een beetje debiel van Frits trouwens, om het zo op te schrijven.
Ik vond dat Tim deze aflevering ook heel verdacht deed. Wat ik ook vreemd vond, was dat Liesbeth de twee minst verdachten, namelijk Marit en Maarten, samen in een team zette. Hoopte ze dat iemand in haar team zou mollen? Of hoopte ze de niet verdachten verdacht te maken?

Moeilijk!
Oud 26-01-2012, 19:28
Verwijderd
ik ga weer kijken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Liesbeth is de mol!

Hadewych zou groen stemmen.
Anne-Marie zou groen stemmen.
Liesbeth zou rood stemmen.
Tim zou rood stemmen.
Frits zou rood stemmen.

Iemand die rood zou stemmen, heeft groen gestemd. En omdat mijn tunnelvisie me steeds weer naar Liesbeth leidt, ga ik daarin mee.
Tim is mijn tweede verdachte.
Ik geloof oprecht dat Hadewych er niks van begreep. Anne-Marie twijfel ik altijd aan, maar nu niet genoeg. Frits verdenk ik ook niet meer, die is de laatste afleveringen goed bezig geweest door geld in de pot te krijgen.

Ik vind het godver retespannend ook!
Reageren

Regels voor berichten