Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een kater van 2, Nino. En een poes van 9: Droppie (nee, dat hebben wij niet zelf verzonnen
![]() Daarnaast hebben we geregeld muizen omdat Nino die mee naar binnen neemt, maar niet doodmaakt. ![]() Wat zou jij vandaag graag willen doen en waarom doe je het niet?
|
Ik zou dingen als wasmiddel, vaatwastabletten, schoonmaakmiddelen, deodorant en toiletpapier in mijn kar smijten. En tampons. Eten vind ik dan niet zo belangrijk, die spullen zijn een stuk duurder dan bijvoorbeeld een paar pakken koekjes. En dan heb ik voorlopig weer een lekker voorraadje.
edit: ik kijk zeer weinig tv, dus ik heb er geen. Leuke vraag, dus deze blijft staan (die van Pip dan he).
|
Verwijderd
|
Ik wil graag twee katten tegelijk in huis nemen, een wat oudere en een jongere, beide uit het asiel halen. En dan liefs beetje knuffelbaar maar ook zelfstandig genoeg. /cliché. Ze mogen best wat verschillen in karakter. En met elkaar overweg kunnen.
Heb jij weleens foto's op internet van jezelf gezien die je niet aan je ouders zou laten zien? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn meerdere dingen die ik niet kan hebben. Liegen, achterbaks, onoprecht en iemand die niet echt is, daar wrod ik helemaal wild van. Ik kan er niet mee om gaan als mensen niet echt zijn, als ze een toneelstukje spelen en daarmee iedereen en zichzelf voor de gek houden.
Edit: Eeeh... Ik vind het indrukwekkend dat iemand zo ver kan komen en zoveel kan bereiken bij zo'n groot publiek. Het tv-programma stoort me soms omdat het echt heel erg amerikaans is. De vrouw zelf vind ik meestal indrukwekkend en ik zou haar best wel eens willen ontmoeten. Wat is je engste kindertijd-herinnering? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |