Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik was als kind vooral van de toppunt-mopjes. Wat is het toppunt van geduld? Een vis op de muur tekenen en wachten tot hij wegzwemt. Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? Door het sleutelgat van een glazen deur kijken. Enzovoort, de rest weet ik niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welterusten!
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het deed altijd pijn aan mijn ogen om die te vertellen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ohja, ik ging slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie het al voor e. Hee psst psst, mevrouw pleegmoeder *aan schouder schudt* hmmmmjahh? Wat ben je aan het doen? Nou ik WAS aan het slapen Goh echt? wat leuk, doe je dat elke nacht? Naah lijkt e niet zo'n goed idee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is het toppunt van discriminatie? Alle bloemetjes water geven, behalve de afrikaantjes. Ik hield ook altijd van die toppunt-mopjes, maar weet er ook niet veel meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Psst, psst. (ontwijkt aanspreekvorm) Mmmm? Wat doe je? Kat'! Hoezo ben jij wakker! Laat me slapen hm! En dat op zo'n toon dat pleegzusje, die tijdelijk met haar moeder een bed deelt omdat ons stapelbed nog wat onderdelen mist, ook wakker wordt en gaat huilen. En dan J. En dan, ja, nouja, dan word ik nóóit meer rustig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ga dit jaar ook naar de kerstmarkt! En ik zit helemaal geen voetbal te kijken, mag dat ook? ![]() |
![]() |
|
Fizzle: Eigenlijk best slecht van je
![]() En ja, kerstmarkt ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben ooit op de kerstmarkt in münster geweest, dat was wel leuk behalve dat ik er was met de ietwat eigenaardige ouders van mijn exvriendje die elk jaar daarnaartoe gingen, maar daar eerst een uur liepen te klagen over hoe druk het was en daarna de kerstmarkt verlieten en gingen winkelen bij standaardwinkels die we ook in Enschede hebben
![]() Ik heb daar toen wel schattige oorbelletjes van mijn exvriendje gekregen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had vandaag mijn eerste leerlingbemiddelnigsgesprek (waarbij ik de bemiddelaar was
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|