Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2011, 15:36
Verwijderd
^Ik weet niet meer hoe hij (of zij) heette, maar ik had 'm gevonden op ikzoekbaas.nl. Kan 'm nu niet meer vinden!
Advertentie
Oud 28-11-2011, 17:41
Catch
Catch is offline
Haha, ik ben nu ook op een punt dat ik nietsnoppesnada meer te maken wil hebben met al mijn oude scharrels maar daar denken zij toch anders over. Beetje moeilijk. Ex-schoonmoeder stuurt debiele e-mails. Het achtervolgt me allemaal nog wel een beetje, hier heb ik echt geen zin meer in.
Oud 29-11-2011, 08:07
Dott
Dott is offline
En we glijden weer verder de afgrond in..
Oud 29-11-2011, 08:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dott, mag ik vragen waarom jullie besloten hebben in therapie te gaan enzo in plaats van het gewoon uit te maken? Jullie hadden toch iets van een jaar samen?
Oud 29-11-2011, 09:17
Verwijderd
En oh, mijn zusje heeft een vriendje! En ondanks het feit dat ik hem al wat langer ken en hij echt een schatje is en mijn zusje al bijna achttien is, vind ik toch dat ik haar nog een beetj emoet beschermen dus laai ik bij ieder berichtje van haar wat ook maar raar zou kúnnen zijn, helemaal op. Echt heul ernstig, vooral omdat daar helemaal geen reden voor is
Oud 29-11-2011, 10:16
Roosje
Roosje is offline
^ Mijn zusje had ook een vriendje, maar toen maakte hij het uit. Een paar weken later ging ze uit, liep haar ex-vriendje daar rond en is ze gaan flikflooien met een ander jochie. Ik vind het een beetje treurig, maar ondanks dat ze dertien is vertrouw ik haar wel.
Oud 29-11-2011, 10:50
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott, mag ik vragen waarom jullie besloten hebben in therapie te gaan enzo in plaats van het gewoon uit te maken? Jullie hadden toch iets van een jaar samen?
omdat de 'problemen' begonnen zijn vanaf t moment dat ik intensiever im therapie ben gegaan.
je veranderd als persoon en om je partner daarbij te helpen zijn die relatiegesprekken er speciaal, dat kan onderdeel zijn van mijn therapie.
in normale omstandigheden was ik er al mee gestopt maar dit zijn geen normale omstandigheden.
Maar ja dit zou niet de eerste relatie zijn die sneuvelt in zo'n traject.
ooit toen hij hier zat uitte hij zn gevoel naar mij, wat hem dwars zat, bezig hield enz enz.
en hoe meer hij weer naar school gaat, hoe meer hij terug valt in oud gedrag:gevoel wegstoppen.
en ik ben hier 24u per dag 5 dagen per week juist bezig met mijn gevoel en ik wil ook graag dat hij weer gaat delen wat hem bezig houd, maar hij kan of wil dat kennelijk niet.
dus daar valt een gat, wat ik wil kan hij niet.
dus of ik moet inleveren op mijn wensen en dit accepteren of we stoppen ermee want hij had in t gesprek aangegeven te proberen meer te delen als daar tegenover stond dat we meer samen zouden doen.
daar ben ik mee akkoord gegaan en ik hou me aan mijn deel maar ik weet nog steeds niks van wat er in hem om gaat.

we zijn idd ruim een jaar samen en hij was echt de persoon met wie ik mezelf oud zag worden.. maar momenteel....
Oud 29-11-2011, 13:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Op vriendschappelijk niveau gaat het heel erg goed, hoop dat dat allemaal standhoudt.
Op relationeel vlak net iets nieuws op m'n pad tegengekomen, maar eens kijken of dat ergens heen kan leiden.
Oud 29-11-2011, 14:08
miekmuis
miekmuis is offline
Vanochtend afscheid genomen van een leuke man met wie ik net een paar weken aan het daten was. Best een rare situatie. Ik geloof er niks van dat het nog wat gaat worden als ik weer terug ben, want dan is hij allang niet meer geïnteresseerd en misschien ontmoet ik zelf in de tussentijd ook wel iemand anders. Maar als ik hier was gebleven het naar mijn idee echt wel wat had kunnen worden. Nou maar hopen dat niet één van ons gekwetst gaat raken.
En euh, overmorgen.
Oud 29-11-2011, 15:36
Cherry Springs
Ik krijg graag smsjes maar hij verstuurt ze niet zo graag naar me, lijkt het. Ik ben als een stom V-lid aan het wachten tot hij voorstelt wat af te gaan spreken omdat tot nu toe ik steeds dat soort dingen voorstelde en het nu wel eens zijn beurt mag zijn. Het voelt alleen nogal tegen mijn instincten in om het zo aan hem over te laten want ohjeewatnoualshijnietsmstenhelemaalnietafwilspreken,omgwatmoetikdan.
Oud 29-11-2011, 15:52
Volk
Volk is offline
Hier gaat het zoals gewoonlijk goed. Binnenkort alweer 5 jaar

En ik heb een vriendin! Een vrouwelijke vriend, dat is vrij zeldzaam voor mij. Maar ik kan het nu al bijna een jaar goed met haar vinden en we hebben een klik. We zien elkaar steeds vaker en hebben regelmatig contact. Het voelt zo goed om ook dingen met een vrouw te kunnen delen. Ze kan prima overweg met mijn ongenuanceerdheid, kan begrip opbrengen voor de nerderige dingen waar ik van houd en ze houdt net als ik van keihard feesten afgewisseld met keihard ontspannen. Yay!

En het in 1 huis wonen met mijn broertje gaat ook veel beter dan ik had durven hopen. Hij is niet meer zo vervelend als vroeger en ik ben niet meer zo venijnig als vroeger. Hij moest er wel aan wennen. Vroeger, toen ik nog thuis woonde was het altijd een en al chaos. En toen ik het huis uit ging had ik besloten nooit meer ruzie te hebben. Dat had hij natuurlijk wel meegekregen maar hij is verbaasd over hoe ik me er echt aan houd, en niet alleen een show opzet voor de buitenwereld. Hij wilde leren op dezelfde manier met zichzelf en anderen om te gaan, en volgens mij is dat bekant het grootste compliment dat ik in jaren van hem heb gehad.
Oud 30-11-2011, 17:59
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
En euh, overmorgen.
oeehhh spannend!

Ahhh hij is zooooo leuk en lief en sexy en ik wil weer bij hem zijn!!!
nog niet gereageerd op de soort van ex, weet het echt niet. ook nog niet met vriendje over gepraat. liep net langs hem op het station en we deden allebei alsof we elkaar niet zagen en het was nogal akward
Oud 30-11-2011, 18:03
Verwijderd
Succes miekmuis, ik hoop dat je eran kunt genieten!
Oud 30-11-2011, 18:12
Vowel
Vowel is offline
Veel plezier miekmuis! Spannend, hoor.
Oud 30-11-2011, 19:50
Oezem
Oezem is offline
Oke dat was awkward. Ik had een bespreking op school, in de kantine en m'n ex kwam langs lopen. Gewoon straal genegeerd, zoals altijd eigenlijk, maar de jongen die ook in die bespreking zat riep hem ineens erbij om te babbelen ...

Hoe moet ik daar in godsnaam op reageren?
Ik wil niet extreem lomp overkomen, maar ook niet hebben dat hij ineens denkt dat het allemaal wel weer prima is en dat hij gezellig kan gaan smssen ofzo. MOEILIJK!
Oud 30-11-2011, 22:24
Catch
Catch is offline
Ik loop nog steeds fucking onzeker te doen en ieder ander zou zeggen dat het niet echt ergens op sloeg want volgens mij doet hij erg lief maar ik heb nu zoveel lopen analyseren dat ik er niet meer normaal naar kan kijken. Was het maar dit weekend, dan kon ik er meer mee denk ik. Suf! Waarom was dit nou eerst niet en nu ineens wel
Oud 30-11-2011, 22:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb opgebiecht tegen mijn vriendinnetje dat ik ontzettend jaloers ben op haar figuur en dat dat de reden is dat ik soms bitchy doe, en we hebben heel goed gepraat, maar niet zwaar ofzo, en het was zo fijn en nou ben ik helemaal blij, dat we alles gewoon kunnen bespreken!
Oud 01-12-2011, 06:29
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ben verliefd
Oud 01-12-2011, 09:18
Verwijderd
@Oezem: Is het geen optie om gewoon alleen 'hoi' oid te zeggen en daarna weer heel erg druk bezig te gaan met je eigen dingen? Ook al verzin je dan iets wat je moet doen, als je maar druk bezig bent met papieren die om je heen liggen ofzo. Dan begroet je hem wel en ben je dus niet heel erg onbeleefd, maar sluit je daarna duidelijk af want je bent veel te druk om verder met hem et praten. Ofzo

@EZblade: Wat gaaf!

ot: Ik ben ziek en wil eigenlijk gewoon naar huis, naar Limburg en daar op de bank liggen en thee van mijn moeder drinken en sinasappels eten en samen koffie drinken en en en en en ik mis Limburg een beetje nu, geloof ik En gisteren ahd ik hem aan de telefoon en hij deed wel vet lief en hij kwam meteen na de repetitie naar huis en ik mocht tegen hem aanliggen. Mijn vriendje is echt de beste <3
Oud 01-12-2011, 12:33
Verwijderd
Raar hoe dingen zo samen kunnen vallen, met mijn moeder gaat het steeds slechter en daar voel ik me zo enorm kut en verdrietig om, maar aan de andere kant ben ik smoorverliefd en gelukkiger dan ooit blij dat hij er in ieder geval is om me te helpen, hij doet het beter dan wie dan ook <3
Oud 01-12-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Raar hoe dingen zo samen kunnen vallen, met mijn moeder gaat het steeds slechter en daar voel ik me zo enorm kut en verdrietig om, maar aan de andere kant ben ik smoorverliefd en gelukkiger dan ooit blij dat hij er in ieder geval is om me te helpen, hij doet het beter dan wie dan ook <3
Wauw, dat is fijn!
Oud 01-12-2011, 15:40
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
@Oezem: Is het geen optie om gewoon alleen 'hoi' oid te zeggen en daarna weer heel erg druk bezig te gaan met je eigen dingen? Ook al verzin je dan iets wat je moet doen, als je maar druk bezig bent met papieren die om je heen liggen ofzo. Dan begroet je hem wel en ben je dus niet heel erg onbeleefd, maar sluit je daarna duidelijk af want je bent veel te druk om verder met hem et praten. Ofzo

@EZblade: Wat gaaf!

ot: Ik ben ziek en wil eigenlijk gewoon naar huis, naar Limburg en daar op de bank liggen en thee van mijn moeder drinken en sinasappels eten en samen koffie drinken en en en en en ik mis Limburg een beetje nu, geloof ik En gisteren ahd ik hem aan de telefoon en hij deed wel vet lief en hij kwam meteen na de repetitie naar huis en ik mocht tegen hem aanliggen. Mijn vriendje is echt de beste <3
Nou, hij reageert zeg maar ook niet op mij en als ik hem alleen tegen kom negeren we elkaar ook volledig. Dus ja ... zeg maar als of je vreemden voor elkaar bent. En een half jaar geleden heb ik nog wel dingen tegen hem gezegd, maar toen deed hij zo belachelijk tegen een van mijn vriendinnen dat ik eigenlijk niks meer met hem te maken hoef te hebben. En hij ging een paar maanden later ineens, uit het niets, smssen en proberen weer contact te maken, wat ik dus écht niet wil.
Oud 01-12-2011, 16:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben verliefd
Oeh! Vertel!

Ontopic: Nog een weekje! Duurt lang.
Oud 01-12-2011, 17:14
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Citaat:
Oeh! Vertel!

Ontopic: Nog een weekje! Duurt lang.
Nou dit dus
Oud 01-12-2011, 17:33
Vowel
Vowel is offline
Ooooh. Ik ben een beetje traag. Maar yay!
Oud 01-12-2011, 17:42
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ooooh. Ik ben een beetje traag. Maar yay!
Het was niet zo heel obvious verder hoor. En ook pas heel pril, maar heeeeel leuk en fijn!
Oud 01-12-2011, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het was niet zo heel obvious verder hoor. En ook pas heel pril, maar heeeeel leuk en fijn!
Leuk hè? Verliefd zijn?
Oud 01-12-2011, 18:21
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Leuk hè? Verliefd zijn?
Ja dat was alweer een tijdje geleden
Oud 01-12-2011, 20:16
barry422
barry422 is offline
Vandaag precies 1 maand met hem <333
Ben echt super blij! het was het wachten waard :$
ik kan soms alleen best wel jaloers doen en ik heb soms het idee dat ik soms erg vervelend ben :$ miss moet ik daar even aan gaan werken :$
Maar over 22 dagen ga ik met hem op wintersport!!! echt superveeel zin in !!! (L) echt een droom die uitkomt :')
Hij is echt gewoon sooo super lief, leuk, aardig, sgattig, knap, lekker en ga sooo maar door (A)
ik hou echt super veel van hem!!! (L)
xxxxxxxxx zijn prinsesje
Oud 02-12-2011, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Wauw, dat is fijn!
Mja ik ben er echt zo blij mee!
Oud 02-12-2011, 10:23
sanni
sanni is offline
Voor gewoon vrienden liggenx we wel akelig vaak naast elkaar te slapen. Ik begin me schuldig te voelen tegenover zijn vriendin, maar er gebeurt helemaal niks. Waarom voel ik me schuldig? Als hij een vriendin geweest was, dan had ik me waarschijnlijk niet schuldig gevoeld. Nou op vriendschappelijk gebied gaat het prima, bovenverwachting zeker. Op liefdesgebied is het erg stil, en stiekem bevalt me dat wel.
Oud 02-12-2011, 12:53
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
En oh, mijn zusje heeft een vriendje! En ondanks het feit dat ik hem al wat langer ken en hij echt een schatje is en mijn zusje al bijna achttien is, vind ik toch dat ik haar nog een beetj emoet beschermen dus laai ik bij ieder berichtje van haar wat ook maar raar zou kúnnen zijn, helemaal op. Echt heul ernstig, vooral omdat daar helemaal geen reden voor is
ik snap wat je bedoelt, ik onderzoek ook elk vriendje van me sussie, misschien ben ik wel té beschermend, maar tog, het gaat gewlukkig altijd goed, maar een keer had me sussie met een klootzak, hij wou dat ze bij hem ging wonen(terwijl zei pas 13 was) toen begon hij egt ziedend te worden toen zei aangaf, dat zei haar eigen keuzes wel kom maken, dus heb ik even een gesprek met hem gehad, zei hem, dat als ie ooit zoiets weer flikt dat zijn moeder overuren mag maken bij de wasmachine om het bloed uit zijn kleren te krijgen

ik ben heus geen geweldadig persoon, maar niemand komt ongevraagd aan mijn familie
Oud 02-12-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
ik snap wat je bedoelt, ik onderzoek ook elk vriendje van me sussie, misschien ben ik wel té beschermend, maar tog, het gaat gewlukkig altijd goed, maar een keer had me sussie met een klootzak, hij wou dat ze bij hem ging wonen(terwijl zei pas 13 was) toen begon hij egt ziedend te worden toen zei aangaf, dat zei haar eigen keuzes wel kom maken, dus heb ik even een gesprek met hem gehad, zei hem, dat als ie ooit zoiets weer flikt dat zijn moeder overuren mag maken bij de wasmachine om het bloed uit zijn kleren te krijgen

ik ben heus geen geweldadig persoon, maar niemand komt ongevraagd aan mijn familie
:')
Oud 02-12-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat bedoelde ik nu eigenlijk niet.
Oud 02-12-2011, 17:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik nu eigenlijk niet.
Oud 02-12-2011, 18:07
EZBlade
EZBlade is offline
Ach zolang je zij nog als zei schrijft, zal elk vriendje van je zusje je nog wel een aai over je bol geven
Oud 03-12-2011, 13:47
Dott
Dott is offline
Ik moet kiezen tussen 2 kwaden en dat lukt me niet.. argh.
Oud 03-12-2011, 14:37
Verwijderd
Ik mis verliefd zijn...
Oud 03-12-2011, 14:48
Cherry Springs
Samen geluncht vanmiddag, ik vind het zo schattig dat hij in het begin nog een beetje awkward doet, slechte grapjes maakt, rare hoofden trekt om de spanning te breken en daarna veel meer op z'n gemak is (en veel leuker). ^_^
Oud 03-12-2011, 15:20
Verwijderd
Oh en dromen over je ex is nooit fijn. En dromen over (nieuwe) vrienden is verwarrend. Vooral als ze een vriendin hebben. En 12 jaar jonger zijn . Maar gelukkig blijft het bij rare dromen, ik heb gelukkig geen gevoelens voor een 17jarige ^^ (wacht maar tot hij achttien is ).
Oud 03-12-2011, 16:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Doe ik heel erg mijn best om niet te hard van stapel te lopen, krijg ik geen reactie op t moment dat ik wel een voorstel doe! Kggggggggggggggggggg
Oud 03-12-2011, 16:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En ik heb best fijne dromen over mijn ex gehad in mijn tijd!
Oud 03-12-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
En ik heb best fijne dromen over mijn ex gehad in mijn tijd!
Toen je nog samen was of? Want dromen over mijn ex over hoe het was terwijl het al een half jaar met grondige redenen van mijn kant gedaan is, vind ik niet bepaald rooskleurig. De droom zelf wel op dat moment, maar het wakker worden is een kater van hebikjoudaar.
Oud 03-12-2011, 21:04
art4live
art4live is offline
ben een emotioneel wrak kep er gewoon de kracht niet meer voor om door te gaan ben ook ziek weet niet of het daarvan komt maar denk gewoon dat ik 0 weerstand heb en ik nu van alles oploop :/
Oud 03-12-2011, 21:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Toen je nog samen was of? Want dromen over mijn ex over hoe het was terwijl het al een half jaar met grondige redenen van mijn kant gedaan is, vind ik niet bepaald rooskleurig. De droom zelf wel op dat moment, maar het wakker worden is een kater van hebikjoudaar.
Toen ik nog samen was was het mn ex niet dus waren het dromen over mn vriendin en geen dromen over m'n ex.
En ik heb nooit zo'n moeite met de realiteit, ik kan de dromen waarderen voor wat ze zijn.
Oud 04-12-2011, 08:28
Cherry Springs
Citaat:
ben een emotioneel wrak kep er gewoon de kracht niet meer voor om door te gaan ben ook ziek weet niet of het daarvan komt maar denk gewoon dat ik 0 weerstand heb en ik nu van alles oploop :/
Weet je hoe het komt dat je zo'n wrak bent? Misschien moet je proberen er met iemand over te praten zodat je het niet de hele tijd opkropt. Even rustig aan doen, niet te veel van jezelf eisen, leuke dingen doen, afleiden en het komt allemaal weer goed.
Oud 04-12-2011, 10:33
art4live
art4live is offline
Citaat:
Weet je hoe het komt dat je zo'n wrak bent? Misschien moet je proberen er met iemand over te praten zodat je het niet de hele tijd opkropt. Even rustig aan doen, niet te veel van jezelf eisen, leuke dingen doen, afleiden en het komt allemaal weer goed.
Komt door het uit zijn met me ex en daar kan ik niet echt goed mee omgaan. Ik praat al veel met mensen en dat helpt inderdaad, maar als ik dan weer ff tijd voor mezelf heb en met niemand praat dan stort ik weer in. Ik huil mezelf elke dag in slaap en word ook huilend wakker door stomme dromen die me laten denken dat het weer goed is.
En als ik dan wakker word dan slaat de werkelijkheid weer toe

In mijn ogen is ze nogsteeds de ware en ik kan me wel groot houden door te doen alsof er niks is. Maar het sloopt me en ik ben er echt heel ziek van geworden.
Oud 04-12-2011, 10:43
Cherry Springs
Naar. Veel sterkte. Probeer te onthouden dat als ze echt de ware was geweest ze dat ook wel voor jou gevoeld had. Naar verloop van tijd zal het weer beter gaan. Je hoeft niet te doen alsof er niets is natuurlijk, maar soms moet je ook tegen jezelf zeggen dat je even moet op-koppen, rustig ademhalen en gewoon doorgaan. Het blijft zwaar, natuurlijk, maar ja, wat moet je anders?
Oud 04-12-2011, 10:49
art4live
art4live is offline
Dat is waar maar het veranderd niks aan me gevoel.
Ik moet maar hopen dat het ooit goed komt dat is het enigste wat ik kan doen :/

Dankje voor je reactie doet me goed
Oud 04-12-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Komt door het uit zijn met me ex en daar kan ik niet echt goed mee omgaan. Ik praat al veel met mensen en dat helpt inderdaad, maar als ik dan weer ff tijd voor mezelf heb en met niemand praat dan stort ik weer in. Ik huil mezelf elke dag in slaap en word ook huilend wakker door stomme dromen die me laten denken dat het weer goed is.
En als ik dan wakker word dan slaat de werkelijkheid weer toe

In mijn ogen is ze nogsteeds de ware en ik kan me wel groot houden door te doen alsof er niks is. Maar het sloopt me en ik ben er echt heel ziek van geworden.
Hmm ik herken het wel van toen mijn eerste liefde uitging. Het is heel cliché, maar probeer zo veel mogelijk afleiding te vinden. Langzaam, heel langzaam schuift het gevoel wat naar de achtergrond.

Het gaat lang duren misschien, maar uiteindelijk zul je zien dat er ruimte is voor meerdere echte liefdes in je leven en dat er waarschijnlijk ook een reden is waarom het tussen jou en haar wel fout moest lopen. Succes man.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten