Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk joh!
Om 2 uur wakker worden, niet meer kunnen slapen, mezelf ontzettend klote voelen en ervan moeten janken terwijl ik niet weet waarom, daarna heeft mn moeder geholpen met kranten en ben ik om 7 uur terug naar bed gegaan tot 12 uur. Echt zo'n dag waarop ik wakker wordt en denk 'waarom wordt ik wakker, het heeft toch geen zin want ik kan vandaag geen reet uitvoeren' Ik snap mezelf echt niet, ik weet gewoon nooit waar ik aantoe ben met mezelf, ik kan me vandaag ontzettend klote voelen en morgen een topdag hebben en andersom, een tussenweg is er niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
ag flikker tog op allemaal met jullie gezeik,, tis tog MIJN leven!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Missy: ik ga je nog een pm terug sturen hoor!
Fijn, het begint gewoon weer helemaal opnieuw. Slaapproblemen, niet meer lekker kunnen zitten aan het eind van de dag. Ik ga toch maar wel proberen of ik een afspraak eerder kan krijgen dan eind januari.
|
Hallo goeie dag,
Ik heb heel intensief iemand gesmst (verlatingsangst, yup) en heb nu besloten om dat anders aan te pakken. Ik laat nu die persoon mij benaderen wanneer zij dat wil. dat maakt een relatie sterker als het van beide kanten komt. dus daarom ga ik me minder zorgen maken over het smsen et cetera. soms denk ik, ze hadden zo'n telefoontje nooit moeten uitvinden ![]() ![]() ik heb een vraag; als die persoon mij nu smst of wat dan ook (kreeg net berichtjes, en probeer op mijn eigen ding te focussen) is het dan verstandig om niet terug te smsen direct? helpt dat om de band sterker te maken of is dat juist slecht omdat zij zich dan ook druk gaat maken? ![]() net als ik dat bij haar zo hevig voel. maar merk dat ik soms beetje te erg ben ![]() |
![]() |
|
Ah darkfairy das idd naar.... sterkte!!!
Ot. Goed gelachen bij tekenles, echt een superleuke groep mensen en veel afleiding Ik kon ook voor het eerst lachen om grappen over zelfmoord en depressiviteit zonder zelf die gedachtes te krijgen. Al vind ik het nog steeds onderwerpen waar je eigenlijk geen grappen over mag maken. Uk hoop dat k me vandaag en morgen zo blijf voelen als nu, niet dat ik me nu overdreven goed voel maar het gaat nu en dat is al heel wat voor mij. Ik haat mijn depressie en alle ellende eromheen |
![]() |
|
knuffel @ Darkfairy, wat klote voor je
![]() ot: pff, t gaat niet zo goed, morgen word er een soort blok met de hele leefgroep + staf (27 + 9?) aan automutilatie besteed, terwijl ik 1 van de weinigen zo niet de enige ben die er recent nog last van heeft. Met mn rustrooster mag ik het skippen, maar dan vermijd ik het. KUTKUTKUT
|
@ Darkfairy: knuffel!
OT: ik ga me beperken tot alle goede dingen aan vandaag ipv hier een heel verhaal neer te typen wat er niet goed ging of wat ik niet goed vond gaan. Ik was op tijd op m'n werk en ik ben vrijwel de hele dag best wakker geweest. Ik heb een deel van de dag best lekker gewerkt. Vanavond lekker naar koor geweest en het was leuk. Ik heb mail terug. De rest laat ik maar even zitten. ![]() |
![]() |
|
en weer zo'n dag!
wel iets beter geslapen maar nog steeds maar n uurtje of 4/5 en aangezien ik zo naar school moet kan ik nu mn bed ook niet meer in.... ik merk het ook meteen als ik slecht slaap want dan voel ik me de hele dag een stuk somberder, al zal dat ongetwijfeld niet de enigste reden zijn want ik slaap ook wel eens slecht zonder me slecht te voelen. Technologie heb ik geen zin in, en zegt die leraar weer iets wat ik niet normaal vind dan ga ik lekker naar de aula en dan moet de teamleider of mentor ofzo het maar oplossen. al is het wel altijd zo dat als ik dat vantevoren denk dat het dan ineens wel goed gaat, net of die leraar dat hoort ofzo. Hij is zich gewoon continu ermee aan het bemoeien met wanneer ik weer meer naar school ga en bla bla bla en alleen maar zeiken over dat ik niet kan samenwerken terwijl ik dan denk van 'ja dat is wel het laatste probleem waar ik nu wat aan wil doen, eerst maar een zorgen dat ik me weer wat vaker goed voel enzo' en dan erbij, hij is mijn mentor,teamleider, persoonlijk mentor whatever is hij allemaal niet, hij is maar gewoon een leraar, misschien gemeen om zo te denken maar de rest van de leraren moeit zich er ook niet mee waarom hij dan wel? |
![]() |
|
Ik heb mijn school stopgezet voor nu, morgen een afspraak met de decaan maken om te kijken hoe en wat er mogelijk is om volgend jaar nog uitloop te hebben van mijn eerste twee jaar met eventueel aanvulling van 3e jaars vakken. Ik weet dat ik het niet meer trek en dat het beter is, maar het voelt verschrikkelijk. Het voelt als 'the easy way out', wat precies de reden is dat ik het nog niemand vertelt heb. Nou ja, goed. In ieder geval tijd om stappen te ondernemen richting hulp, anders is het voor mezelf helemaal niet te verantwoorden om nu terug in bed te kruipen
|
Natuurlijk.. wat een Kut dag nu gewoon al! Ik verslaap me nooit, maar precies als ik tentamen heb. Bah. Nu maar hopen dat Ik nog naar binnen mag. En anders tevreden zijn met mijn 6je en geen compensatiepunt. Straks weer lekker pratend over hoe mijn week was en hoe groot de gevaren in mijn leven zijn, het enige dat Ik wil is niks, slapen heel lang. Of niet meer wakker worden, ben er klaar mee altijd iets voor anderen moeten doen.
|
School ging wel, maar die opdracht schiet echt niet op, want dat ding moet vol met papier mache, en in 1 lesuur heb ik nog niet eens 1 laag erop gekregen omdat het gewoon zo groot is.
Ik denk dat ik daar echt na school ofzo een keer wat extra tijd in moet gaan steken, want ik wil hem eigenlijk meenemen als ik misschien naar de volgende toelating voor SintLucas mag. Of misschien dat ik maar gewoon wat tijdschriften moet gaan vermoorden, dat papier is wat dikker dus dan heb ik aan minder lagen denk ik ook wel genoeg. Maar op school was het vandaag gewoon hectisch, internet lag er al uit sinds gisterochtend en dat was er vanochtend om 10 uur ofzo pas weer, dus bij technologie konden we niet veel doen omdat er geen internet was en andere vakken konden ook niet vooruit dus alle leraren waren boos. En een of andere hoge baas van de scholengemeenschap was op school, dus dan zijn alle leraren gestresst, en het is er vanavond kerstmarkt en daar hadden ze blijkbaar ook nog niet genoeg voor gedaan. En toen kwam de lerares kunstvakken veel later binnen omdat een andere lerares blijkbaar buiten zat te huilen, en dus was die er de halve les niet, het is wel begrijpelijk dat ze daarbij wil zijn maar ook lastig voor ons. En ja hoor, vandaag na school weeer niets aan school gedaan. Ik moet echt mezelf eens knalhard op mn flikker geven want ik stel altijd alles uit en dat kan ik echt niet voorkomen. Ik haat mezelf echt in die dingen de laatste tijd! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook wel vaker nadat ik zo'n pm heb verstuurd dat ik denk, wat moet diegene ermee. Dus bij deze Heksjuh: voel je niet verplicht iets terug te sturen, als ik al niet weet wat ik ermee aan moet, hoe moet jij dat dan weten. OT: vandaag ging beter dan gisteren. Morgen lange dag omdat ik na het werk nog afdelingsafscheid heb (omdat er een nieuwe afdeling komt/is en de oude dus ophoudt te bestaan). En ik baal, want de dienstregeling van de bussen is veranderd en daardoor heb ik nooit meer een aansluiting op mijn trein. Daarbij heeft m'n fiets een lekke band en is er in de wijde omtrek geen fietsenmaker te vinden, dus ik heb morgen de keus tussen of een half uur wachten op de bus, of te gaan lopen (is ook ongeveer een half uur, maar in dit weer?), of m'n fiets van hier mee te nemen in de trein. ![]() |
![]() |
|
Het gaat goed en het gaat rot. Het is gewoon heel wisselend. En het voelt of ik keuzes moet maken die ik niet wil maken. Het is allemaal heel dubbel.
Spoiler
Aldus en derhalve, ik weet het gewoon even niet. En nu ik dit zo getypt hebt, merk ik dat ik er meer mee bezig ben dan dat ik dacht.
|
Verwijderd
|
Wat is een wedsec?
![]() Maar ik vind het 2 verschillende dingen. Het bestuur moet het wel met elkaar eens zijn maar je hoeft buiten het bestuur niet de grootste vrienden te zijn. Het is handig dat je zowel op persoonlijk vlak en 'werkvlak' met elkaar kunt maar dit hoeft niet. Plus moet jij een keus maken? Wie zegt dat? Ik vind dat je rustig kunt zeggen tegen je bestuursgenootje dat je het op relationeel vlak gewoon niet zo met haar eens bent. |
![]() |
||
Citaat:
|
vandaag ben ik doodmoe, terwijl ik pas rond kwart voor 12 uit mn bed kwam en ik vannacht toch ook meer geslapen heb dan de nachten ervoor.
dus vandaag heb ik weer niets aan school gedaan, en het lijkt wel of het me helemaal niks meer kan schelen of ik mijn examen haal, of ik toegelaten wordt op het mbo etc. Ik weet niet of het door mijn depressie komt of niet maar het is in elk geval niets voor de '' normale ik'' om zo te denken en zo denk ik de laatste tijd steeds vaker. papa was om half 1 al thuis, dus hebben we de hond uitgelaten, gegeten en zijn we naar oma geweest. toen kwam mama weer thuis en ff later mn broertje ook. en toen hadden mn ouders gesprek met de lerares van broertje en ondertussen gingen wij even naar de winkels, ik heb nog wat versiersels voor mijn hoed-opdracht gehaald en ik heb helemaal zin om eraan te beginnen met versieren terwijl dat voorlopig nog niet gaat gebeuren helaas. En daarna kwamen we thuis en ben ik snel even naar de buurman een paar huizen verderop gelopen, want hij kan heel goed fotograferen en mama is volgende week jarig, dus nu gaat hij ws zondag met mij en broertje naar de bossen om een foto van ons te maken, de laatste foto waar wij samen opstaan ben ik nog een jaar of 10 dus dat is 5 jaar geleden. Toen dacht ik dat ik na het eten wel even huiswerk kon maken, maar dat ging dus ook niet door, want ik wilde eigenlijk ook wel met papa mee de hond uitlaten, en toen we terugkwamen had mama dus met broertje gepraat over het gesprek wat ze op school hadden gehad, natuurlijk was hij het er weer eens niet mee eens. En dus ben ik maar naar boven gegaan, eerst nog even naar de badkamer, en daar kon ik flarden van het gesprek beneden opvangen en volgens mij ging het erover dat zijn gedrag niet goed was(echt geen verassing) en dat mn ouders vonden dat als hij zo doorgaat hij niet meer thuis kan wonen ofzoiets, maarja ook dat maakt me niet zoveel uit, want soms is het echt een kei goed jong maar meestal doet hij niks anders dan iederen afkraken, continu geluid maken op wat voor manier dan ook en altijd als hij thuis is ruzie zoeken met alles en iedereen.Allemaal dingen die hij altijd al deed maar die sinds hij op de middelbare zit en in de pubertijd zit alleen maar erger zijn geworden. En mn moeder kan het volgens mij niet zo meer aan, omdat ik een depressie heb, mn vader niet zeker weet of ie zn werk over n jaar nog heeft en zijzelf ook weg moet waar ze nu werkt. Toen hij 8 was ofzo had ik al voorspeld dat hij tussen zn 12de en zn 15de vast wel een keer het huis uit zou moeten en daar lijkt het de laatste tijd steeds meer op. De laatste week heb ik ook weer dwanggedachtes, dan zegt er ineens iets in mijn hoofd dat ik de hond in zijn gezicht moet schoppen ofzo, en dat kan ik dan altijd wel onderdrukken maar het maakt me heel erg bang, bang dat ik dat een keer niet meer kan. Bang dat ik nog verder psychisch in de knoei raak, bang dat het een keer echt foutgaat. Het is echt niets voor mij om dingen te denken als 'ik schop de hond in zn gezicht' want hij is echt mn allerbeste maatje en dat is hij altijd geweest en dat zal nooit veranderen, als hij er niet was dan was ik er nu ook veel slechter aantoe, dus ik snap echt niet waar die gedachtes ineens vandaan komen. Ik heb er wel eens vaker last van gehad, maar dan was het heel af en toe en dan sprak ik er met niemand over, en nu is het ineens al een paar keer gebeurd dat ik nare dingen dacht deze week. Eng. ik denk dat ik het er zaterdag maar ns ff met joyce over moet hebben ofzo, mss dat zij weet waar het vandaan komt en wat ik ermee aan moet. |
![]() |
|
Gisteren heb ik het laatste deel van de intake voor mijn longrevalidatie gehad bij de fysiotherapeut. Het bestond uit twee keer een zes minuten looptest waarbij ik alleen flink door mocht lopen maar niet mocht rennen. Viel me erg mee. Verder een hoop vragen over m'n klachten, motivatie, doelen, etc. Moest ook nog zovaak mogelijk de grond aanraken in een halve minuut, dat ging erg goed. Aan het eind nog een keer de looptest, toen scoorde ik bijna net zoveel als aan het begin dus dat klopte wel. Verder fijn om even te zien waar het is, wie er werken en hoe het allemaal gaat.
Zoals het er nu naar uitziet kan ik begin februari starten in een astmagroep. Het is wel een lange wachttijd maar die groep past waarschijnlijk wel het beste bij me qua leeftijd, prestaties etc dus dat lijkt me wel het leukst omdat je dan nog wat herkenning hebt. Ook komt dat qua tijd het beste uit voor me (8.30 - 9.30 uur) en ze dachten dat ik erna wel kon gaan werken dus daar ga ik voor ![]() Vanmiddag het een en ander besproken met m'n teamleider, was een goed gesprek. De tijd dat ik daar aan het revalideren ben krijg ik vergoed maar de tijd die ik aan daarna aan het reizen ben naar het werk is eigen tijd (maar omdat daar ook een pauze in valt die ik niet op hoef te nemen valt het erg mee). Ik ga dan ook niet in de ziektewet maar met betaald verlof ivm doktersbezoek. Komt beter uit omdat ik zo m'n ADV niet kwijt raak en dus ook gewoon nog eens in de twee weken de vrijdag kwijt ben. Vind het wel super fijn en vind dit wel een prima oplossing. Het kost me zo wel wat uren maar anders was ik m'n vrije vrijdagen waarschijnlijk kwijt en dan zou ik die ook op willen nemen en kost het me al met al nog meer uur. Goed gesprek dus en alles dit keer ook op papier gezet. M'n teamleider was ook wel blij met tijd en periode en mijn motivatie zowel wat betreft revalidatie als werk dus voel me blij en opgelucht Kan straks nog lekker eerst op vakantie, dan even rustig acclimatiseren van de drukke decembermaand en dan in februari lekker van start. Kijk er wel naar uit ![]()
|
![]() |
@daantje: dat klinkt goed, fijn dat je teamleider nu ook beter reageerde!
Aan het eind van de middag concert gehad, buiten!! Mijn voeten waren redelijk verkleumd, gelukkig was er glühwein. Morgen hele dag school en 's avonds concert. Drukke periode! Maar ga lekker volgende week donderdag een weekje naar Zwitserland. Moet wel veel studeren daar, maar lekker even uit de dagelijkse sleur! |
![]() |
|
@Queasy: Wedstrijdsecretaris.. sorry, voor mij heel logisch, maar achteraf misschien idd niet zo'n heel duidelijke term.
Ik weet ook dat bestuur en persoonlijk los van elkaar zitten. Maar ikw eet niet of die professionaliteit er gaat zijn bij zeker de wedsec. En wat mijn bestuursgenootje doet (of wie dan ook) op relationeel vlak moeten ze echt zeker weten. Bah, het regent gewoon hier. En mijn raam blijkt toch wel veel meer lek te zijn dan ik dacht... En dat met deze voorspellingen... Nu hopen dat de huisbaas snel actie onderneemt...
|
Mijn ex heeft een nieuwe vriend en dat is wel pijnlijk...
![]()
||
Citaat:
In ieder geval, ik zou achter je bestuur(sgenootje) blijven staan, maar het er wél eerlijk over hebben. Opgekropte frustraties zijn niets, maar een schisma binnen je groep ook niet en daar moet je de balans tussen vinden (en dat weet je zelf natuurlijk ook wel, dus ik weet niet waarom ik dit vertel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Gister en vandaag was wel gezellig op werk, ik ben blij dat ik nu bij die andere collega op de kamer zit. Verder moet ik hem nog terugmailen. Ik ben dus ingestemd met zijn voorstel om wat samen te gaan doen, maar ik vind het doodeng. Het wordt ook wel erg concreet nu. Ik heb wel zoiets van, wie a zegt, moet ook b zeggen en wie weet. Dus ik heb wel de neiging om het dan ook maar meteen te plannen enzo. Maar wat doe ik mezelf aan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |