Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zet net mijn kachel aan, er ontstaat een enorme gaslucht, kachel slaat helemaal op hol, op de uitstand staat hij vol te loeien. Nu maar direct waakvlam in kachel uitgegooid, gaskraantje dicht en het raam open. Ze komen volgende week een nieuwe plaatsen maar ik ga nu toch wel even bellen of dat niet wat eerder kan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
edit: kerstavatar maken, omdat ik alleen maar een sint-avatar had, en ik ben jalours op apate die daar eerder aan dacht dan mij ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een drama net met de Sims. Ik kreeg een tweeling, en ze hadden al een kind. En als ze dan eenmaal peuter worden is het niet meer bij te houden. Dus iedereen stonk, en huilde en was moe, en had honger, het was een DRAMA.
En nu zijn ze opgegroeid en zijn het ongelukkige kinderen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Is dit de Sims 2 of 3? En ik had een keertje in de Sims 2 dat mijn zwangere simvrouwtje plots heel ziek werd en opeens stierf. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik liet mijn tieners altijd zwanger worden. En het liefst ze dan een vierling laten krijgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook stom, want ik huurde een kindermeisje in om de ouders een beetje te helpen, maar dat wijf doet gewoon niks. Of ze haalt de kinderen uit bed en legt ze op de grond ofzo. ![]() De moeder verafschuwde haar kinderen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik dacht, nou, ik kan wel weer eens een gezinnetje met twee kinderen maken, dat moet lukken. Maar toen kregen ze een tweeling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat is irritant, als het spel niet goed werkt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ohja, en anders maakte ik een familie met een alleenstaande moeder met een tiener, en dan deed ik een dramaverhaal met dode familieleden erbij. Om die vervolgens weer via the tomb of life and death weer tot leven te wekken ![]()
||
Citaat:
![]() En nu heb ik ook zin in de Sims ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het altijd nogal eng als er ineens een geest voorbij komt ![]() Maar dat vind ik ook jammer aan de Sims, als je meer dan één kind hebt, dan ben je alleen maar bezig met eten maken, en iedereen douchen en slapen en alles organiseren, en dan heb je verder helemaal geen tijd om te kijken naar wat ze nu eigenlijk voor leuks kunnen doen. Liedjes leren enzo. Ik had niet eens tijd om ze op tijd eten te geven, laat staan dat ik ze nog kon leren lopen ofzo! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|