Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 11:53
Verwijderd
mijn vader heeft een nieuw trucje. Hij zegt tegen mijn moeder 'NEE HOER HOER HOER'. Dan zegt mijn moeder: 'huh, zei je nou hoer?' En dan zegt hij: 'nee hoor, ik zei hoor, hoor dan, HOOR. HOER' Toen gooide mijn moeder zout op hem omdat hij flauw is.
Advertentie
Oud 07-12-2011, 11:55
Verwijderd
ik heb wat van mijn schoonmaaktaken verricht, nu ben ik een vogelkooitje roze aan het spuiten. Hij is echt zo mooi!

deze dus. maar nu is ie roze.
Oud 07-12-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
WTF.

[filmpje]

Tot zover zijn er op YT 3 verschillende kampen:
1) Vrouw niet terugslaan en je zelfbeheersing houden
2) Wat een mietje, ik had die vrouw allang K.O. gemept
3) Kuttoeschouwers die niks doen en alleen maar zeiken over het koud worden van hun eten en te laat komen op hun werk, wat een TUIG.
Duidelijk nummer drie, jezus, zoveel mensen
Oud 07-12-2011, 12:08
Rationeel
Rationeel is offline
luudje, antwoord eens op mijn pm!
Oud 07-12-2011, 12:09
Verwijderd
oh een pm!
Oud 07-12-2011, 12:15
Verwijderd
Het glasvezel is klaar, nu kan ik gaan eten (en kijken wat het kost om dat glasvezel ook te gaan gebruiken)
Oud 07-12-2011, 12:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik lees de Gamma Professional en het Tijdschrift Nucleaire Geneeskunde.
Met een column van Bruce Banner?
Oud 07-12-2011, 12:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik bemerk op internet bij dieëtende mensen dat ze zichzelf zó erg tegenwerken. Dan hebben ze opeenvolgend de volgende gedachten:
's ochtends: 'muesli met yoghurt en voor vanmiddag een boterham met kaas, dit gaat goed' (700 kcal)
's middags: 'ach, een klein handje pepernoten kan wel' (800 kcal)
's avonds: 'ik heb het voor vandaag toch al verpest met die pepernoten, dan kan ik net zo goed een american pizza en een hele banketstaaf eten' (2800 kcal)
de volgende ochtend: 'ik heb gisteren veel te veel gegeten, vandaag ontbijt ik met een mandarijntje en lunch ik met een beker karnemelk' (2900 kcal)
's middags: 'ik val zowat flauw, wat is diëten toch zwaar, ik heb echt even suiker nodig, ik neem een paar dropjes en een glas cola' (3100 kcal)
's avonds: 'vandaag heb ik me ingehouden, nu eet ik met de pot mee en daarna beloon ik mezelf met een lekker bakje slagroomvla' (3900 kcal)

... en dan heb je jezelf twee dagen gemarteld en val je nog nauwelijks af
idd. Ga dan gewoon een half uurtje sporten!
Oud 07-12-2011, 12:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met een column van Bruce Banner?

Nee, maar het gaat natuurlijk wel over straling en dat soort dingen.
Oud 07-12-2011, 12:23
Verwijderd
Ik zet net mijn kachel aan, er ontstaat een enorme gaslucht, kachel slaat helemaal op hol, op de uitstand staat hij vol te loeien. Nu maar direct waakvlam in kachel uitgegooid, gaskraantje dicht en het raam open. Ze komen volgende week een nieuwe plaatsen maar ik ga nu toch wel even bellen of dat niet wat eerder kan.
Oud 07-12-2011, 12:24
Martiño
Martiño is offline
Ik zou direct bellen als ik jou was
Oud 07-12-2011, 12:30
Verwijderd
Man wat is dat britse vragenuurtje genieten.
Oud 07-12-2011, 12:31
Verwijderd
"YEAAHHHHHHHH" "BOOOOOOOOOOOOOHHH"

Verwijderd
ja gedaan, ze konden vandaag nog komen maar ik moet zo naar m'n werk. Morgen komen ze, hoera. En dan krijg ik een noodkacheltje van ze.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het glasvezel is klaar, nu kan ik gaan eten (en kijken wat het kost om dat glasvezel ook te gaan gebruiken)
Maar je zou toch gaan wii-en? En daarna douchen? Eten had je ook wel kunnen doen toen die pipo's er waren toch?
Oud 07-12-2011, 12:38
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
kutzooi, me xbox is aan het updaten, dat duurt de telkens godvertyfes lang, nu kan ik de hele tijd niet game :A :@
Oud 07-12-2011, 12:47
Verwijderd
Kerstavatar
Oud 07-12-2011, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
kutzooi, me xbox is aan het updaten, dat duurt de telkens godvertyfes lang, nu kan ik de hele tijd niet game :A :@
hehe, dat had ik met Gran Turismo 5; volgens mij duurde het bijna een uur voordat alle updates geinstalleerd waren
Oud 07-12-2011, 12:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kerstavatar

Ik wil ook een kerstavatar, maar ik faal met paint .
Oud 07-12-2011, 13:03
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
hehe, dat had ik met Gran Turismo 5; volgens mij duurde het bijna een uur voordat alle updates geinstalleerd waren
en wederom is de mensheid de xbox weer te slim af, hij zei dat de update niet voldaan kon worden, omdat ik het verkeerde netwerk internet had, was dus een update voor marketplace xbox live, maar ik ben geen gold dus , hoeft het eigenlijk ook niet

edit: kerstavatar maken, omdat ik alleen maar een sint-avatar had, en ik ben jalours op apate die daar eerder aan dacht dan mij
Oud 07-12-2011, 13:04
Verwijderd
Ik werd eraan herinnerd, omdat iemand anders een kerstavatar had. Wie ook alweer

Oh wacht Gnork
Oud 07-12-2011, 13:05
snoopy
snoopy is offline
Ik doe niet aan seizoensavatars! *slaat armen over elkaar zoals de snoopy in de avatar in kwestie*
Oud 07-12-2011, 13:10
Verwijderd
Huhu
Oud 07-12-2011, 13:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik doe niet aan seizoensavatars! *slaat armen over elkaar zoals de snoopy in de avatar in kwestie*
En dat terwijl er vast prima kerst-snoopy's zijn te vinden!
Oud 07-12-2011, 13:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
En dat terwijl er vast prima kerst-snoopy's zijn te vinden!
Tuurlijk!

Oud 07-12-2011, 13:13
Verwijderd
Wat een drama net met de Sims. Ik kreeg een tweeling, en ze hadden al een kind. En als ze dan eenmaal peuter worden is het niet meer bij te houden. Dus iedereen stonk, en huilde en was moe, en had honger, het was een DRAMA.
En nu zijn ze opgegroeid en zijn het ongelukkige kinderen
Oud 07-12-2011, 13:14
snoopy
snoopy is offline
Hmm... Die zijn eigenlijk wel erg leuk...
Oud 07-12-2011, 13:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat een drama net met de Sims. Ik kreeg een tweeling, en ze hadden al een kind. En als ze dan eenmaal peuter worden is het niet meer bij te houden. Dus iedereen stonk, en huilde en was moe, en had honger, het was een DRAMA.
Oud 07-12-2011, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Is dit de Sims 2 of 3?

En ik had een keertje in de Sims 2 dat mijn zwangere simvrouwtje plots heel ziek werd en opeens stierf.
Oud 07-12-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Is dit de Sims 2 of 3?

En ik had een keertje in de Sims 2 dat mijn zwangere simvrouwtje plots heel ziek werd en opeens stierf.
Aaaww...
Miekje*
Miekje* is offline
Er zijn helemaal geen kerst-Kermits .
Oud 07-12-2011, 13:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Net het echte leven
snoopy
snoopy is offline
@ Miekje:

Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aaaww...
Ja, dat was heel raar, ze had opeens heel veel honger en geen energie meer. En toen viel ze zwanger en wel dood neer.

Gelukkig had ik net gesaved, dus ik kon terug naar een oude save en haar dood voorkomen.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik hou niet van de Simsfamilies. Ik hou ervan om een mooi huis te bouwen en een vrouw alleen heel succesvol te maken. En dan laat ik haar met een cheat een alienkind krijgen, want groene babies zijn lief.
Oud 07-12-2011, 13:18
snoopy
snoopy is offline
Of deze:

Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@ Miekje:

[afbeelding]
Die heeft wel een kansje, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van de Simsfamilies. Ik hou ervan om een mooi huis te bouwen en een vrouw alleen heel succesvol te maken. En dan laat ik haar met een cheat een alienkind krijgen, want groene babies zijn lief.

Ik liet mijn tieners altijd zwanger worden. En het liefst ze dan een vierling laten krijgen.
Verwijderd
Citaat:

Is dit de Sims 2 of 3?

Nee dit was Sims 2.

Het is ook stom, want ik huurde een kindermeisje in om de ouders een beetje te helpen, maar dat wijf doet gewoon niks. Of ze haalt de kinderen uit bed en legt ze op de grond ofzo.

De moeder verafschuwde haar kinderen Zo stond het er echt. 'Verafschuwd'.
Oud 07-12-2011, 13:19
Martiño
Martiño is offline
Huh, kun je in de Sims tieners zwanger laten worden? Alleen met een cheat zeker
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik maak normaal ook geen families, mijn max is 2 mensen, anders vind ik het irritant spelen.
Maar ik dacht, nou, ik kan wel weer eens een gezinnetje met twee kinderen maken, dat moet lukken. Maar toen kregen ze een tweeling
Verwijderd
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee dit was Sims 2.

Het is ook stom, want ik huurde een kindermeisje in om de ouders een beetje te helpen, maar dat wijf doet gewoon niks. Of ze haalt de kinderen uit bed en legt ze op de grond ofzo.

De moeder verafschuwde haar kinderen Zo stond het er echt. 'Verafschuwd'.

Ja, dat is irritant, als het spel niet goed werkt.
snoopy
snoopy is offline
Oh fuck, nu wil ik ook Sims spelen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, ik maak normaal ook een families, mijn max is 2 mensen, anders vind ik het irritant spelen.
Maar ik dacht, nou, ik kan wel weer eens een gezinnetje met twee kinderen maken, dat moet lukken. Maar toen kregen ze een tweeling
Eén kind weggeven. Of in een kamer leggen waar je per ongeluk de haard aanmaakt. Dan heb je ook een leuk grafzerkje voor in de tuin en gaat het af en toe spoken.
Oud 07-12-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet die cheat? Of moet je daar iets voor downloaden ofzo?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ik liet mijn tieners altijd zwanger worden. En het liefst ze dan een vierling laten krijgen.
Ik heb alleen Sims 2, kunnen die tieners ook zwanger worden?

Ohja, en anders maakte ik een familie met een alleenstaande moeder met een tiener, en dan deed ik een dramaverhaal met dode familieleden erbij. Om die vervolgens weer via the tomb of life and death weer tot leven te wekken .
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eén kind weggeven. Of in een kamer leggen waar je per ongeluk de haard aanmaakt. Dan heb je ook een leuk grafzerkje voor in de tuin en gaat het af en toe spoken.
Ja, spoken is leuk .

En nu heb ik ook zin in de Sims .
Oud 07-12-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het altijd nogal eng als er ineens een geest voorbij komt

Maar dat vind ik ook jammer aan de Sims, als je meer dan één kind hebt, dan ben je alleen maar bezig met eten maken, en iedereen douchen en slapen en alles organiseren, en dan heb je verder helemaal geen tijd om te kijken naar wat ze nu eigenlijk voor leuks kunnen doen. Liedjes leren enzo. Ik had niet eens tijd om ze op tijd eten te geven, laat staan dat ik ze nog kon leren lopen ofzo!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten