Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En woei @ deze uitslag ![]()
||
Je stemlijst is niet accuraat; ik heb namelijk al heel vroeg aangegeven dat ik voor cliché zou gaan. Sorry dat ik het niet zo duidelijk heb gezegd. Maar dit was dus een stem die ik misschien nog zou wijzigen maar wel heb doorgegeven. Dus ik denk niet dat we veel info uit het stemlijstje kunnen halen, cliche had gewoon een meerderheid.
Citaat:
|
RareVogel stond te prevelen boven een pruttelende kookpot. Keer op keer herhaalde hij de woorden die in het boek van Black Mamba stonden, maar het had niet het gewenste effect.
Gefrustreerd gooide hij het boek aan de kant. Nog steeds was het hem niet gelukt om de beschermende spreuken van Black Mamba succesvol na te bootsen, en er werden steeds meer dorpelingen uitgemoord... Wat moest hij toch doen?? Veel tijd om daar over na te denken had hij niet. Een donkere figuur sprong door het raam naar binnen. RareVogel schrok, terwijl de weerwolf op hem afsprong. Hij wilde het zilveren mes pakken om zich te verdedigen, maar hij was te laat, de weerwolf had zijn hart al uit zijn borstkas gerukt... Hangronde 9 1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk (dorpeling) 3. Stoer. (weerwolf) (geliefde) 4. RareVogel (leerlingtovenaar) 5. Fawkes (dorpeling) 6. Cliché (ziener) (geliefde) 7. Lady Grey 8. Benbekant16 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's (dorpeling) 11. Black Mamba (tovenaar) 12. Rhodium (dorpeling) 13. Pluizig Kutje (dorpeling) 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li (weerwolf) 16. Isaja (dorpeling) 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye (dorpeling) 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica (dorpeling) 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven Paars - Gestorven aan liefdesverdriet De laatste wolf heeft een goede prooi uitgekozen. RareVogel is opgegeten, en was de leerlingtovenaar. Door het wegvallen van de tovenaar valt er een belangrijke beschermer van de overgebleven dorpelingen weg, en het is belangrijk dat er vanaf nu geen fouten meer worden gemaakt.
|
Verwijderd
|
Nog vijf mensen over, waarvan drie slechte, waarvan twee met stem
![]() Dus Lady Grey, Kutjeplof en BBK de slechteriken. Ik zie het een beetje somber in, de laatste wolf heeft twee beschermers en het is dus telkens in het gunstigste geval 2-2. En ja, dan hangt de laatste good guy. Overigens zie ik dat DB's laatste post op 15 december was, dus iep ![]() Black Mamba Derk Boerrigter (1) Stoer. (3) Spaanse Kraag (4) Cliché (6) Lady Grey (8) Cliché Black Mamba (2) Benbekant16 (7) Kutjeplof (9) In deze ronde was het gelijkspel. Stoer was wolf, dus die stem valt weg. Mijn stem weet ik, ik geloof die van Derk B. ook, Cliche lijkt me duidelijk dat die uit lijfsbehoud op BM heeft gestemd, dus blijft Lady Grey over als mogelijk tweede valse stem. RareVogel had niet gestemd die ronde, en dat bleek een good guy, dus dat geloof ik dan maar. Cliche stelde Lady Grey voor om op te stemmen, volgens haar een nietwolf badguy. Maar zij was er natuurlijk het meest bij gebaat als de laatste wolf hing, want dan hadden zij en Stoer het spel gewonnen. Evilziener lijkt me nu BBK, vanwege haar stem op mij de vorige hangronde. Dan blijft over Kutjeplof als verrader. |
![]() |
|
Ik heb wat persoonlijke zaken gehad waardoor ik niet in staat was te posten afgelopen tijd. Ik heb wel getracht alles bij te lezen. Goede vorderingen, bye geliefden!
Ik wil persoonlijk, zoals ik al vanaf het begin heb gezegd, liever niet afgaan op stemlijstjes. Hoe je het ook wil benoemen, er zijn altijd arrogante spelers die denken dat zij eigenhandig de boel moeten manipuleren, waardoor het eigenlijk niet meer betrouwbaar is op de lijstjes af te gaan. Dus zelfs rekening houdend met verrader en wolven en geliefden en allerlei zieners met extra informatie, dan nog kun je niet met zekerheid iets zeggen aan de hand van mededelingen over het stemmen. Hoewel ik het rot vind dat Black Mamba tovenaar bleek, en deze erg actief was, de speelwijze was verre van handig en zonder extra kennis sloeg deze tovenaar de plank behoorlijk mis en trok in mijn ogen veel teveel aandacht met teveel beschuldigingen, en ronduit absurde theorieën. Ik wil daarom zelf goed gaan kijken naar wie in zijn eigen opmerkingen andere wolven in bescherming heeft genomen. Er zijn weinig spelers meer en de laatste wolf wist niet dat de voorlaatste wolf geliefde was. De verrader zal meekletsen met deze gedachte, maar het is een eenzijdige liefde want verrader kent weerwolf, maar andersom niet. Ik ga daarom heel veel posts analyseren en kijken wie er allemaal enigszins opkomt voor zowel stoer, yin li als snaartje (rekening houdend met wat theatraal gebekvecht). |
![]() |
|
Het is een beetje een lelijke situatie nu; er zijn nog twee slechteriken met stemmen en twee good guys. Dan kunnen we dus alleen maar hopen dat er een bad guy niet stemt en dat de good guys op de wolf gaan staan.
Van Derk geloof ik wel dat hij goed is, oa. door Cliché's posts en doordat hij sinds de 15e niet online was en dus vannacht niet gegeten kan hebben (hooguit slechte functie dus), al heb ik gisteren niet in de gaten gehouden of hij wel na de 15e online was gekomen maar eergisteren stond er nog de 15e in zijn profiel. Dan blijven Spaanse Kraag/LG/Kutjeplof over als slechteriken. Ik vind het echt lastig hier rollen toe te kennen, Spaanse Kraag zit me nog het meest dwars met A. stemmen op Black Mamba en B. het volgen van Cliché, maar of dat hem wolf maakt weet ik niet. Hij en LG gaan voor elkaar, wat ik ook vreemd vind; dan blijft Kutjeplof over, ik vond haar eerder wel vreemd maar later waren haar posts veel logischer, zeker met betrekking tot geliefde Cliché. Toch denk ik dat het Spaanse Kraag of Kutjeplof is.
||
Citaat:
Dat wilde ik even zeggen, en dat ik voor jou ga deze hangronde en hoop dat BBK met mij meegaat aangezien hij jou ook al verdenkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn excuses! Mijn excuses! Ik heb in de haast de score verzonden en niet goed naar de tijden van het stemmen gekeken. De gelijkmakende stem is te laat binnengekomen, er is dus GEEN gelijkspel geweest.
Hangronde 10 1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk (dorpeling) 3. Stoer. (weerwolf) (geliefde) 4. RareVogel (leerlingtovenaar) 5. Fawkes (dorpeling) 6. Cliché (ziener) (geliefde) 7. Lady Grey (verrader) 8. Benbekant16 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's (dorpeling) 11. Black Mamba (tovenaar) 12. Rhodium (dorpeling) 13. Pluizig Kutje (dorpeling) 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li (weerwolf) 16. Isaja (dorpeling) 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye (dorpeling) 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica (dorpeling) 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven Paars - Gestorven aan liefdesverdriet Een unicum in het weerwolfspel waarschijnlijk... Er is maar één stem binnengekomen... En die stem was gericht aan Lady Grey, die vervolgens is opgehangen. Lady Grey bleek de verrader.
|
En jongens, alsjeblieft. Er wordt de afgelopen rondes heel erg slecht gestemd. Ik weet dat het allemaal lang duurt, dit spel, maar in dit tempo komen jullie bijna allemaal in aanmerking voor een rode kaart.
|
Eh, het lijkt me niet de bedoeling dat de spelleider in dit topic doorgeeft hoeveel mensen er daadwerkelijk hun stem hebben doorgegeven.
Ik dacht overigens dat ik wel gestemd had, ben hier oprecht verbaasd over want ik kan mij herinneren te hebben gestemd. Deze account slaat geen verzonden pm's op dus ik kan het niet hard maken. Maar toch. Lijkt me niet de bedoeling, spelleider..
|
Het feit dat ik zeg dat er maar één persoon heeft gestemd geeft verder geen informatie weg. Ik zeg niet wie er wel heeft gestemd en wie er niet heeft gestemd.
Ik heb al verscheidene waarschuwingen en rode kaarten mogen uitdelen en in dit topic moeten bedelen of jullie alsjeblieft willen stemmen, maar toch komt er niks binnen. Op een gegeven moment mag ik ook wel mijn ongenoegen uiten dat er maar één persoon de moeite heeft genomen om op tijd te stemmen.
|
Bb16, de wolf, weet hiermee dat ik niet de evilziener ben. De vraag is of ze denkt dat ik dan de bane ben (en mijn bescherming nog heb, of wellicht door de tovenaar ben beschermd), of dat ik de jager ben.
Kutjeplof (hihi ik schreef kusjeplof ![]() Betekent wel dat kutjeplof door het nietstemmen het spel heeft bepaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb de wincondities nog even bekeken, aangezien het vroegah een tijd de regel is geweest dat als er nog maar één wolf en één dorpeling (de evilziener telt niet mee dan) overwraen, de wolf sowieso won, ongeacht welke ronde het was. Maar dat staat zo te zien niet in de huidige spelregels, dus we're safe
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder niets negatiefs over de spelleider, ik vind dat hij het goed geleid heeft en het niet altijd makkelijk heeft gehad met spelers die niet stemden (sorry voor dat), dus ik snap de frustratie wel.
|
De wolf was woedend... En at Spaanse Kraag in drie happen op... Helaas, de magische bescherming die Spaanse Kraag bij de geboorte had meegekregen mocht niet helpen...
Eetronde 10 1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk (dorpeling) 3. Stoer. (weerwolf) (geliefde) 4. RareVogel (leerlingtovenaar) 5. Fawkes (dorpeling) 6. Cliché (ziener) (geliefde) 7. Lady Grey (verrader) 8. Benbekant16 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's (dorpeling) 11. Black Mamba (tovenaar) 12. Rhodium (dorpeling) 13. Pluizig Kutje (dorpeling) 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li (weerwolf) 16. Isaja (dorpeling) 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye (dorpeling) 20. Spaanse Kraag (wolfsbane) 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica (dorpeling) 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven Paars - Gestorven aan liefdesverdriet Spaanse Kraag is opgegeten door de weerwolf. Spaanse Kraag was de wolfsbane, maar de bescherming is vervallen omdat de wolven het eerder ook al probeerden. Morgen is weer een hangronde... Hoe zal dit spel aflopen?
Laatst gewijzigd op 23-12-2011 om 19:34. |
![]() |
|
Lieve mensen. Vanavond wil ik het eigenlijk wel eens in kannen en kruiken hebben. Alle opties zijn nog open, dus een verzoek aan de jager en wolf om eventueel al keuzes voor gelijkspel en dood van de jager door te geven, dan kan ik direct de einduitslag posten.
|
EINDE
Hangronde 11 1. Derk Boerrigter (jager) 2. Achterwerk (dorpeling) 3. Stoer. (weerwolf) (geliefde) 4. RareVogel (leerlingtovenaar) 5. Fawkes (dorpeling) 6. Cliché (ziener) (geliefde) 7. Lady Grey (verrader) 8. Benbekant16 (weerwolf) 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's (dorpeling) 11. Black Mamba (tovenaar) 12. Rhodium (dorpeling) 13. Pluizig Kutje (dorpeling) 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li (weerwolf) 16. Isaja (dorpeling) 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof (evilziener) 19. Kaylee Frye (dorpeling) 20. Spaanse Kraag (wolfsbane) 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica (dorpeling) 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven Paars - Gestorven aan liefdesverdriet Het spel is afgelopen. Kutjeplof is opgehangen, zij was de evilziener. Daardoor blijven de jager en de laatste weerwolf over. We kunnen aannemen dat de laatse weerwolf morgen de jager opeet. Die schiet vervolgens de laatste weerwolf dood. Het is dus uitgelopen op een gelijkspel en iedereen is dood.
Laatst gewijzigd op 23-12-2011 om 19:44. |
![]() |
|
Dit spel hebben de volgende spelers een rode kaart gekregen:
RareVogel, Lady Grey, Japonica en Kutjeplof. Hier niet klikken als je nog niet wil weten wie de uc's waren!
Spoiler
Laatst gewijzigd op 23-12-2011 om 20:51. |
![]() |
|
Zal ik gewoon het lijstje posten dat ik al sinds het begin heb om op te spieken?
![]() (voor iedereen die nu gaat roepen 'mimimiiimimi-anoniem-jewasnieteerlijkmetdefuncties ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 90 Stoer. | 106 | 09-02-2012 13:08 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |