Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2011, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"Ja, gut, je bent inderdaad niet moeders mooiste, he. En ik kan het weten! Gelukkig kun je nog altijd het licht uitdoen, als je - ppfffttt *proest* haha, eh, pardon - ooit iemand zo ver krijgt."
Leuke moeder heeft die inderdaad
Advertentie
Oud 17-12-2011, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Hoe heeft hij die benen gemaakt, met wat voor blokjes?
Door midden gezaagde beentjes?
Oud 17-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Leuke moeder heeft die inderdaad
Ooooo, dat zei die moeder. /wakker
Oud 17-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt gewoon 'ik ben lelijk maar volgens mijn moeder geeft dat niet als je het licht uitdoet, weet iemand hier of dat helpt?'. Wat op zich ook een beetje raar is (hoe is dat gesprek met die moeder verlopen? ), maar toch wat minder raar.
Het wordt wel geïmpliceerd. Als een veertienjarig meisje (of whatever) naar haar moeder toekomt met de vraag of ze niet te lelijk is voor seks, dan ga je toch niet zeggen dat ze 't licht uit moet doen
Oud 17-12-2011, 20:05
Verwijderd
Als ik naar mijn moeder toe zou komen met de vraag of ik niet te lelijk ben voor seks zou ze waarschijnlijk iets roepen als "MAAR JE BENT MIJN DOCHTER WAT DENK JE DAT IK KINDEREN MAAK DIE TE LELIJK ZIJN VOOR SEKS en ga nu de keuken opruimen want je hebt je spullen laten staan." Ik heb een gave moeder.

O en nog iets over mijn moeder, maar dat in een spoiler omdat het niet gespreksgerelateerd is en nogal kleffig:

Spoiler
Oud 17-12-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
En (opmerking richting mezelf) ik heb besloten dat ik Ogy houdt en dat ik ga proberen om een Qnet-adian toe te voegen om ook een Q te hebben.
Q's zijn maar lastige letters en heel nare mensen hoor
Oud 17-12-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Q's zijn maar lastige letters en heel nare mensen hoor
Daarom had ik die tot nog toe nog niet. Maar van iemand die Qnet-adian heet kan je toch geen last hebben!
Oud 17-12-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
"Ja, gut, je bent inderdaad niet moeders mooiste, he. En ik kan het weten! Gelukkig kun je nog altijd het licht uitdoen, als je - ppfffttt *proest* haha, eh, pardon - ooit iemand zo ver krijgt."
Pragmatische ouders
Oud 17-12-2011, 20:08
Verwijderd
Hoi!
Oud 17-12-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Daarom had ik die tot nog toe nog niet. Maar van iemand die Qnet-adian heet kan je toch geen last hebben!
Dat zou je denken, dat zou je denken..

Oud 17-12-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Dat zou je denken, dat zou je denken..

Het kan inderdaad ook een megalomane farao zijn, maar dat risico wil ik wel lopen.
Oud 17-12-2011, 20:13
Verwijderd
Aldan, je inspireerde me om te gaan kijken of ik facebookvrienden van het hele alfabet heb. Ik mis alleen een H, een P en een Z.
Oud 17-12-2011, 20:13
Verwijderd
Amg, Franz Liszt - La Campanella <3
Oud 17-12-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Aldan, je inspireerde me om te gaan kijken of ik facebookvrienden van het hele alfabet heb. Ik mis alleen een H, een P en een Z.
Die heb ik allemaal!
Oud 17-12-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Amg, Franz Liszt - La Campanella <3
Welke pianist(e) vind jij de fraaiste vertolking doen van dat stuk?

Spoiler
Oud 17-12-2011, 20:17
Verwijderd
Maar ik heb wel een Q! En nu ga ik film kijken.
Oud 17-12-2011, 20:19
Uice
Uice is offline
Ik ben flink een Sinterklaasgedicht aan het schrijven.
Oud 17-12-2011, 20:21
Verwijderd
Ik ben echt helemaal niet helder, maar ook niet moe. En ik hoef niet te slapen van mezelf, want dat heb ik al gedaan. Maar drie minuten slaap op een hele nacht is wel erg weinig. Nu twijfel ik of ik naar bed zal gaan.
Oud 17-12-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Welke pianist(e) vind jij de fraaiste vertolking doen van dat stuk?

Spoiler
Ik ken heel het stuk pas net Ik heb er dus geen mening over. Bovendien, met klassieke muziek, als ik een stuk eenmaal heb vind ik het wel oke, dan ga ik me verder niet verdiepen in verschillende pianisten of vertolkingen.
Oud 17-12-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ken heel het stuk pas net Ik heb er dus geen mening over. Bovendien, met klassieke muziek, als ik een stuk eenmaal heb vind ik het wel oke, dan ga ik me verder niet verdiepen in verschillende pianisten of vertolkingen.
Nou ja, ik zou zeker Yundi Li's vertolking even zien en horen. Overigens hoef je helemaal geen elitaire snob te zijn om nuanceverschillen, melodische en fraseringsverschillen te horen Het is een beetje hetzelfde als een verhaal of sprookje; de ene verteller vertelt het net even anders dan de ander, het is maar net waar je van houdt. </enthousiaste rant>
Oud 17-12-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik zou zeker Yundi Li's vertolking even zien en horen. Overigens hoef je helemaal geen elitaire snob te zijn om nuanceverschillen, melodische en fraseringsverschillen te horen Het is een beetje hetzelfde als een verhaal of sprookje; de ene verteller vertelt het net even anders dan de ander, het is maar net waar je van houdt. </enthousiaste rant>
Dan ga ik die zo even opzoeken, maar eerst KOKEN.
Oud 17-12-2011, 20:35
Verwijderd
Zo, ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas om drie uur ofzo hoef te slapen. Dat geeft erg veel gemoedsrust.
Oud 17-12-2011, 20:36
Uice
Uice is offline
heb je dorst?
Drink een worst
heb je honger?
Eet een korst

Dat heb ik nu.
Oud 17-12-2011, 20:39
Verwijderd
Nu moet ik nog wat bedenken wat ik ga doen om mezelf te vermaken. Ik kan een boek lezen, maar dan moet het grote licht aan en dat is niet zo'n briljant idee. Hetzelfde geldt voor huiswerk, behalve computerhuiswerk, maar dat is allemaal heel saai (tenzij Oblomov opeens een of andere plotwending krijgt die het interessant maakt, maar tot nu toe is er weinig aan). Ik kan de Bijbel online gaan lezen. En ik kan gewoon helemaal niks meer doen en forumen en freecell spelen enzo.

Ik denk dat het het huiswerk wordt.
Oud 17-12-2011, 20:44
Verwijderd
plotwending en Oblomov, weinig kans
Oud 17-12-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Spoilerrrrrrrrrrrrr!
Oud 17-12-2011, 20:49
Verwijderd
Ik ben er helemaal klaar mee. Maar ik ben nog niet waar ik had willen zijn.

Te veel gesogt vandaag
Oud 17-12-2011, 21:01
Verwijderd
Ik ben echt DRIJFnat geregend en zou nu echt een moord doen voor een ligbad
Oud 17-12-2011, 21:06
Verwijderd
Gvd er is zoveel dat ik niet snap. Of niet onthouden heb, of nog niet gelezen heb. Pfff.t
Oud 17-12-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
heb je dorst?
Drink een worst
heb je honger?
Eet een korst

Dat heb ik nu.
Is dat je gedicht voor morgen?
Oud 17-12-2011, 21:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben een kerstpakketje aan het maken om morgen op de bus te doen voor flyaway
Oud 17-12-2011, 21:14
Verwijderd
Hee fizzy. ik wou je nog een keer bedanken voor dat Young Ladies-liedje. Hij is zoooooooo leuk. Waar is het van?
Oud 17-12-2011, 21:17
Verwijderd
Wie is ManoNxXx (ofzo) en waarom staat ze ALTIJD bij de lezers van DK zonder ooit iets te posten?
Oud 17-12-2011, 21:18
Verwijderd
Ik snap ook echt niet dat je de insiders-perikelen van een stel wildvreemden gaat zitten lezen.

Maar goed, het zal zijn/haar dagelijkse soap zijn.
Oud 17-12-2011, 21:23
Verwijderd
*vriendelijk naar Manon zwaait*
Oud 17-12-2011, 21:23
Verwijderd
Sowieso vind ik altijd dat er best veel "gasten" mee lezen
Oud 17-12-2011, 21:25
Verwijderd
Ik denk niet dat ik alleen maar zou kunnen meelezen . Dan wil ik juist ook dingen zeggen en me in discussies mengen als ik daar zin in heb enzo.
Verwijderd
Mja, forumdingen staan altijd vrij hoog in de zoekresultaten hè.

En ik ga maar slapen, ik heb er geen zin meer in. Welterusten! xoxo
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hee fizzy. ik wou je nog een keer bedanken voor dat Young Ladies-liedje. Hij is zoooooooo leuk. Waar is het van?
Oh, welcome! Dat is uit de musical 'The Boy Friend'. Heel zestiger jaren. Met Twiggy enzo. Ik heb de DVD, we kunnen hem wel kijken als je weer eens hier bent. Ik zal je nog wat liedjes eruit mailen!
Oud 17-12-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, welcome! Dat is uit de musical 'The Boy Friend'. Heel zestiger jaren. Met Twiggy enzo. Ik heb de DVD, we kunnen hem wel kijken als je weer eens hier bent. Ik zal je nog wat liedjes eruit mailen!
<3!
Oud 17-12-2011, 21:34
Verwijderd
Ik heb een liedje in mijn hoofd van een reclame. Dus nu ben ik op zoek om dat liedje te vinden en dan wil ik het helemaal horen
Oud 17-12-2011, 21:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die wodka had ik ook, lekker cheap, maar geschikt voor White Russians
Oud 17-12-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Die wodka had ik ook, lekker cheap, maar geschikt voor White Russians
wat?
Oud 17-12-2011, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat?

Oud 17-12-2011, 21:43
Verwijderd
Ah men, nu heb ik zin om een halve fles wodka op te zuipen, en bezopen rond te lallen. En dingen met piemels.
Oud 17-12-2011, 21:44
Verwijderd
wat voor dingen met piemels?
Oud 17-12-2011, 21:46
Verwijderd
Poppenkast.
Oud 17-12-2011, 21:49
Verwijderd
speel je weleens poppenkastje met de piemel van LL?
Oud 17-12-2011, 22:10
Verwijderd
Hamburgers vouwen!
Oud 17-12-2011, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kat, aldan, het zou gelukt moeten zijn!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten