Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
b) Als je de les uitgezet wordt, kun je dus lekker in de aula verder met waar je mee bezig was ![]()
|
Verwijderd
|
Ik waardeer goedkope douches niet. Met weinig en koud water.
Ik waardeer feestdagen niet zoals ik ze zou moeten waarderen. Ik waardeer stinkvoeten niet. Hihi. ik waardeer falende apparatuur niet. Ik waardeer het niet wanneer ik altijd mensen boos maak, hoe hard ik ook mijn best doe. Ik haat te kleine inboxen. Ik haat verwachtingen. Ik haat beugelloze bh's. Ik haat dramaposts. Ik haat allergieën, in het bijzonder huisstofmijtallergie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of nou ja wacht, eigenlijk zou het ook geen verrassing zijn als het serieus is. En ik waardeer het niet dat ik niet weet wat ik aan vervolgstudie wil gaan doen en dat ik toch al in m'n eindexamenjaar zit. Eigenlijk lijkt niets me überhaupt echt leuk. En als het me een beeeeetje leuk lijkt, zijn de toekomstperspectieven nogal verrot. En dan denk ik 'ja ik kan wel X gaan studeren en nooit meer werk vinden maar ik had ook best Y kunnen doen waar prima werk in te vinden is en dat kan ik best aan want ik heb best prima cijfers enzoo!' Als ik nou gewoon een EM-profiel had kon ik tenminste wat minder. ![]() Oh, en ik waardeer niet dat ik me nogal onvolwassen en verwend voel. Nou, niet zo verwend als mensen in het gequote plaatje, maar toch! Ik had feestdagen en dagjes uit en vakantie enzo veeeeeel meer moeten waarderen van mezelf in plaats van in een 'mwah-gaat-wel-stemming' te blijven hangen. Afgewisseld met 'de hele wereld is verrot'-momenten, natuurlijk.
||
Citaat:
![]()
|
Ik waardeer het niet dat ik nog steeds geen nieuwe laptop heb. Ik waardeer het ook niet dat mijn oude laptop het niet opeens weer gaat doen. En ik waardeer het niet dat ik niet weet of 'ik waardeer het niet' correct Nederlands is.
||
Citaat:
b) als je bij ons de les uitgezet werd moest je je gaan melden in een lokaal waar je dan verder mocht gaan werken en moest je een uur nakomen en in die tijd mocht je ook lekker verder gaan werken. daar word je echt blij van als je eruit getrapt wordt omdat je al je werk al afhebt -_-
||
Citaat:
Maar verwacht vooral niet dat de universiteit spannender is dan het vwo, trouwens. Dat deed ik wel en toen werd ik flink teleurgesteld.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ Sigmund, ja dat snap ik, dat bedoelde ik ook niet zozeer. Weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoelde maar wie weet zijn er dingen waar je nog niet aan gedacht had? En ontopic kan ik eh, het feit dat ik morgen om zes uur op moet staan niet waarderen. Maar de rest van mijn leven is leuk.
||
Citaat:
En nu kan ik echt iets ontopics zeggen want ik waardeer het niet dat ik, dankzij mijn studentenleven, de voltooid tegenwoordige tijd niet meer begrijp. :boos: En ook niet dat ik al een halfuur op een mailtje wacht dat er binnen één seconde had moeten zijn. Of Leona Lewis' versie van Colorblind.
|
Patricia Paay heeft het nieuwe jaar ingeluid met een striptease. De 62-jarige Paay ging zondag in de Utrechtse Central Studios uit de kleren tijdens haar eigen feestje New Years Wish.
Paay, slechts gekleed in een panty en string en op hoge hakken, vond de striptease een uitdaging, laat ze aan RTL Boulevard weten. "Iemand riep het een keer en nu heb ik me eraan gehouden." ![]()
||
Citaat:
|
Op zich kan ik het wel waarderen dat voor mijn toetsen over Amerikaanse beschaving er lijsten met vragen op internet worden geplaatst die in de toets terug zullen komen zodat je je goed voor kunt bereiden. Het zijn meerkeuzevragen en hoewel de opties natuurlijk niet bij de voorbereiding staan, zijn die toetsen zijn daarom ook redelijk simpel.
Echter, het type vragen is zo absurd om je mee voor te bereiden. "What change did newspapers NOT go through in recent decades?" Alsof ik nou moet gaan opschrijven wat er in 20 pagina's tekst allemaal wél is veranderd aan de kranten in de afgelopen jaren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is altijd zo verneukeratief.. Zelfde met openboektentamens. Dat lijkt dan makkelijker, maar dan komen ze met vragen aanzetten waardoor je liever gewoon een normaal tentamen had gehad ![]()
|
NS streeft al jaren naar een gematigd tariefbeleid door scherp te letten op kosten en efficiency. Ook komend jaar zet NS dit beleid voort door de tarieven voor enkele reizen en voor traject- en netabonnementen per 1 januari 2012 met de verwachte inflatie en stijging gebruiksvergoeding te verhogen.
Op dit moment verwacht het Centraal Plan Bureau voor 2012 een inflatie van 2,25%. Daarnaast leidt de stijging van de gebruiksvergoeding die NS aan ProRail betaalt voor het gebruik van de infrastructuur, tot een extra tariefstijging met circa 0,3%. Daarmee komt de totale tariefstijging op 2,55%. Mochten deze prognoses nog wijzigen, dan zal de tariefstijging van NS worden aangepast. ![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||