Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als kind een van de spicegirls, probably. Nu zou ik het briljant vinden als ik als kind Tina Turner ofzo had nagedaan. In elk geval iets lames, lijkt me grappig. In bijbehorende pakjes alleen de spicegirloutfit wellicht wat minder hoerig.
Een snurkende partner, wat doen we daarmee? |
![]() |
|
een ochtendkrant bezorgen waar ik niet samen met mijn fiets door op de grond lig, dan weer terug naar bed tot half 11 ofzo, en dan iets leuks gaan doen, winkelen of ergens naartoe of gewoon lekker knutselen, in elk geval niet teveel huiswerk. en geen gekookte aardappelen eten want weekend hoort leuk te zijn!
Wat is jou droombaan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit moment is mijn laatste stage mijn droombaan, de begeleiding/thuiszorg van/voor mensen met een lichte verstandelijke beperking, die allemaal zelfstandig woonden, verspreid door de stad en allemaal hun eigen problematieken hadden, in een fantastisch goed team met heel veel deskundigheid en verantwoordelijkheid voor elkaar en de cliënten. Ik vind het nog steeds jammer dat ikd aar weg moest.
Aan welk goed doel zou jij geld doneren als je de loterij zou winnen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee... Ik vind eigenlijk dat iedere maand wel iets gaafs heeft, al hou ik niet van regenmaanden, van die manden waarin het bijna dagelijks regent en nooit lijkt op te houden. maar welke maanden dat nu precies zijn, weet ik niet eens
![]() Als je een dier zou mogen zijn, wat zou je dan willen zijn en waarom? |
![]() |
|
Juli, en augustus want vakantie en zomer (nouja, meestal dan). En (eind) oktober, want typisch herfst
![]() Edit: ik zou wel een kat willen zijn. Lekker vogeltjes nommen en luieren in vensterbanken <3 Wat is je favoriete vraag uit deze topic en beantwoord hem eens?
|
ik kan niet kiezen tussen 'Wat is het laatste nummer dat je aan het huilen maakte?' en 'Wat zou je doen met een miljoen?'
Antwoord op de eerste vraag is voor mij deze: Met een miljoen zou ik een tof appartement voor mij en m'n vriendin in centrum utrecht kopen, er een toffe geluidsset ingooien, geld apart zetten voor ons huwelijk, studies, rijbewijzen enzeau, een paar keer belachelijk hard gaan shoppen, en de rest weggeven aan familie en goede doelen. Hoe zou je jou autobiografie besluiten?
|
toen ik n jaar of 10 was en pap me zo nodig wilde leren hoe ik een ei moest bakken, de hele keuken zat onder het ei en toen vond ie dat ik toch nog maar ff moest wachten met koken
![]() Wat zou jij wel aan de inrichting van je huis/kamer willen veranderen?
|
Alles. Alles is hier chaos, knalgroen, pimpelpaars, of knetter roze. Overal zijn bloemetjes en vlindertjes, en soms komt het allemaal nogal op me af
![]() ![]() Wanneer keek je voor het laatst Sesamstraat?
||
Citaat:
Waar wil jij later je brood mee verdienen?
|
|