Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2012, 06:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, niet.
Advertentie
Oud 19-01-2012, 07:03
Verwijderd
"Ey, Q, waar download jij eigenlijk films?"

"Oh, Motherless dot com."

"Aight, thanks!" -- En meteen weglopen. Ze gaat vanmiddag of vanavond mooie dingen zien
Oud 19-01-2012, 07:16
Verwijderd
Citaat:
"Ey, Q, waar download jij eigenlijk films?"

"Oh, Motherless dot com."

"Aight, thanks!" -- En meteen weglopen. Ze gaat vanmiddag of vanavond mooie dingen zien
Oud 19-01-2012, 07:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik doe een master tegenwoordig! Voor de Slim. Jij deed mbo en gaat hbo doen, las ik laatst?
Ja . Maar dan moet ik eerst nog even anderhalf jaar me vervelen en hopen dat ik mijn proeves haal, want CKS enzo. We zijn nu anderhalf jaar bezig en hebben nog geen proeve gedaan. Alleen één praktijktoets ;x. Straks hebben we twee praktijktoetsen en twee proeves in twee/drie maanden, dus dat is weer lekker geregeld allemaal!

En straks heb ik voeren&verzorgen, het minst nutteloze vak ever. Het komt erop neer dat we nu eigenlijk de klusjes van de eerstejaars opknappen omdat die op stage zijn .
Oud 19-01-2012, 08:05
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen
Oud 19-01-2012, 08:10
Verwijderd
Goeiemorgen Rationeel!
Oud 19-01-2012, 08:14
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 19-01-2012, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Maar jongens, I don't want to burst your bubbles, maar 130 is volgens Wiki en diverse bronnen hoogbegaafd. Ik denk dat zeker Bibi, maar ook talloze forummers die altijd claimen rond de 130 te zitten niet hoogbegaafd zijn, dus de BNN-test is gewoon bull.
De gemiddelde score op de BNN test is toch ook 115 ofzo? Dus je moet er gewoon 15 vanaf trekken of je score vermenigvuldigen met 0,87
Oud 19-01-2012, 08:18
Verwijderd
Goeiemorgen Sarah! Ik heb vandaag de eerste drie uur vrij, dus ik hoef pas om 11.20 op school te zijn en toch was ik vroeg wakker. En nu wilde ik iets nuttigs gaan doen, maar op de een of andere manier komt dat er toch niet van.
Oud 19-01-2012, 08:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar jongens, I don't want to burst your bubbles, maar 130 is volgens Wiki en diverse bronnen hoogbegaafd. Ik denk dat zeker Bibi, maar ook talloze forummers die altijd claimen rond de 130 te zitten niet hoogbegaafd zijn, dus de BNN-test is gewoon bull.
Een vriendin van me had blijkbaar 135. Ik vind haar best intelligent hoor, maar zó intelligent nou ook weer niet
Oud 19-01-2012, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van me had blijkbaar 135. Ik vind haar best intelligent hoor, maar zó intelligent nou ook weer niet
Maar het is tenminste een hogere score dan fucking Bibi
Oud 19-01-2012, 09:34
Carn
Carn is offline
Math doesn't suck, you do.
Oud 19-01-2012, 09:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
dus de BNN-test is gewoon bull.
Oh really? Ik dacht dat ik echt maar een IQ van 99 had D(D.

Maar nee, het is inderdaad onzin.
Oud 19-01-2012, 09:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh really? Ik dacht dat ik echt maar een IQ van 99 had D(D.

Maar nee, het is inderdaad onzin.
Oh ja, jullie scoorden niet zo goed he.. SANN NAAMZOEK
Oud 19-01-2012, 09:44
Carn
Carn is offline
Misschien is na de CITO alles heel hard bergafwaarts gegaan
Oud 19-01-2012, 09:46
Lorelei
Lorelei is offline
Teveel bier.
Oud 19-01-2012, 09:47
Carn
Carn is offline
Of misschien was het een flinke hersenschudding!
Oud 19-01-2012, 09:49
Lorelei
Lorelei is offline
Maar hoe verklaar je sanns debieligheid dan?

Argh en schop eens, ik moet zinnige dingen doen. niet forummen
Oud 19-01-2012, 09:53
Carn
Carn is offline
Nou ja, sann zuipt natuurlijk wel hectoliters meer dan ik, dus dat kan goed kloppen!
Oud 19-01-2012, 10:52
Miekje*
Miekje* is offline
Hehe, er zijn vandaag allemaal groepen leerlingen van vmbo's op school die een rondleiding krijgen. Ik was net de ectothermen aan het voeren, en hoor je al die leerlingen: 'Ohhh, wauw!' *wijst met afgrijzen naar kakkerlakken* 'Kunnen die vliegen?' *wijst naar vogelspin en slangen* 'Zijn die giftig? Ben je weleens gebeten? Doet dat pijn? Durf je die vast te houden, ja? ' En allemaal van dat soort dingen . Best cool.
Oud 19-01-2012, 11:07
Verwijderd
Maddox <3
Oud 19-01-2012, 11:19
Verwijderd
Als ik in mijn spreekkamer zit met een patient, heb ik de deur dicht en is de temperatuur prima. Zit ik er in mijn eentje, dan is de deur open zodat de secretaresse en de psychiaters weten dat ze binnen kunnen lopen, en dan is het nogal koud. Lastig. Verder is één muur volledig raam, en daar staan de radiators, wat in elk gebouw zo is, maar wat ik nooit snap. Nouja dan heb je meer muur om kast tegenaan te zetten, maar hoeveel kast kan een mens hebben?
Oud 19-01-2012, 11:22
Verwijderd
Genoeg kast om er een groot deel van je leven in te zitten huhu!
Oud 19-01-2012, 11:23
Lorelei
Lorelei is offline
Lalala paper schiet niet ohop. Nou ja, eigenlijk wel vergeleken met anderen maar ik wil ervan af zijn
Oud 19-01-2012, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil ook een LP die me schopt en slaat en aanmoedigt, net als Apate
Oud 19-01-2012, 11:29
Verwijderd
Ga godgloeiendegodverdomme eens aan het werk zodat je het eens een keertje níet van je charmante voorkomen hoeft te hebben, wicht!

Zo naar wens?
Oud 19-01-2012, 11:33
Verwijderd
STOP DAN MET MSNEN EN GA WAT DOEN
Oud 19-01-2012, 11:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
je het eens een keertje níet van je charmante voorkomen hoeft te hebben, wicht!
t is anders best een leuke docent!

Oud 19-01-2012, 11:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
STOP DAN MET MSNEN EN GA WAT DOEN
msnen is ook belangrijk, ik spreek je veel te weinig
Oud 19-01-2012, 12:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, kan iemand me aub nu doodschieten.

Ik word nu pas wakker, m'n wekker maakte gewoon geen geluid, en nu heb ik m'n belangrijkste tentamen gemist. GODVERDOMME!
Nu moet ik een jaar langer studeren om dat vak te halen, en dit was GVD al het 3e jaar, omdat die hoerenteef van een docente me steeds een 5,4 gaf omdat ik niet de bewoording gebruikte die in HAAR boek stond.

Oud 19-01-2012, 12:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou je niet doodschieten, eerder naar de winkel trappen om een nieuwe wekker te kopen die werkt .
Oud 19-01-2012, 12:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is m'n telefoon, ik heb 6 wekkers gezet en ik word wakker en dat ding blijkt al 6 uur lang af te gaan en het maakt amper geluid.
Maar dit gebeurd dus vaker. Als ik slaap ben ik niet wakker te krijgen en dan krijg je dit soort ongein.
KAK. Het was ook nog eens de herkansing, want bij de gewone had ik net een crematie gehad en was ik zo ziek dat ik niet op m'n benen kon staan en toen bleek de herkansing in dezelfde maand te zijn ipv in augustus en nou ja....
Oud 19-01-2012, 12:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is m'n telefoon, ik heb 6 wekkers gezet en ik word wakker en dat ding blijkt al 6 uur lang af te gaan en het maakt amper geluid.
Maar dit gebeurd dus vaker. Als ik slaap ben ik niet wakker te krijgen en dan krijg je dit soort ongein.
KAK. Het was ook nog eens de herkansing, want bij de gewone had ik net een crematie gehad en was ik zo ziek dat ik niet op m'n benen kon staan en toen bleek de herkansing in dezelfde maand te zijn ipv in augustus en nou ja....
Het is dus gewoon een beetje een stomme situatie! *aai en kopje thee geven doet*
Oud 19-01-2012, 12:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thanks Miek.

Mijn bff ziet de ernst van de situatie niet zo. Die reageert meteen met 'zoooo, ben je uit je winterslaap, lolol' en begint over het tentamen van morgen en wanneer we gaan zuipen. Ja wtf, daar heb ik nu even geen zin in hoor. grmbll.
edit: Gevolgd door 'ey, mag ik je inlogcode?' aaargh, nu niet.
Oud 19-01-2012, 12:57
Verwijderd
Wat kut, Trimm En een extra herkansing is geen optie? Bij ons doen ze wel eens een mondeling als extra her, zeker als je er studievertraging door oploopt.
Oud 19-01-2012, 12:57
Verwijderd
Oh jezus, dit is wel heel erg balen Trimm.

Tijd voor een andere oplossing denk ik, want zo vaak niet op tijd wakker worden...

Als ik iets belangrijks heb, dan weet m'n systeem dat blijkbaar, dan word ik duizend keer voor de wekker wakker. Maarja, daar heb jij niks aan. *aai*
Oud 19-01-2012, 13:01
Verwijderd
Als ik iets belangrijks heb, word ik meestal 100x wakker ruim voor de wekker. Wanneer de wekker dan gaat, duw ik 'm uit en draai ik me weer om Gelukkig ligt er dan iemand naast me die me uit bed kickt
Oud 19-01-2012, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat kut, Trimm En een extra herkansing is geen optie? Bij ons doen ze wel eens een mondeling als extra her, zeker als je er studievertraging door oploopt.
Nope, daar doen ze bij ons niet aan. Het is gewoon steeds 'jammerdebammer, tot volgend jaar!'

Zelfs voor het meest simpele vak dat ik eigenlijk niet eens hoefde te volgen had ik 1 ieniemini onderdeeltje gemist, waardoor ik het nu dus weer moet doen. Dat vak gaat om fucking uitspraak.
Ik haat mijn studie zo hard.

@Stef: Zo werkt mijn hoofd dus niet, helaas. Ik kon vannacht ook niet slapen, dus had maar iets van 2 uur voordat m'n wekker ging en toen lag ik in coma ofzo. Sowieso is mijn huis heel gehorig, dus ik heb blijkbaar een 'gave' ontwikkeld om alle geluiden te negeren.
Oud 19-01-2012, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien moet je eens wat aan je slaapproblemen (laten) doen? Je hebt gewoon slaappoliklinieken en zo he..
Oud 19-01-2012, 13:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zelfs te apathisch om naar de huisarts te gaan. Of om van huisarts te wisselen.
Ben er al 2 jaar niet geweest ofzo, maar dit gaat echt niet goed zo.
Oud 19-01-2012, 13:08
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn pappa heeft narcoleptie, wat zoiets is als dat je niet diep kunt slapen en daardoor eigenlijk nooit genoeg slaapt. Het gevolg is dat ie altijd overal ergens wel in slaap kan vallen. Ook tijdens zijn werk. En dat is een beetje levengevaarlijk ofzo, aangezien hij machinaal houtbewerker is en ook weleens in slaap valt boven een draaiende cirkelzaag .
Oud 19-01-2012, 13:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik word nu pas wakker, m'n wekker maakte gewoon geen geluid, en nu heb ik m'n belangrijkste tentamen gemist. GODVERDOMME!
Nu moet ik een jaar langer studeren om dat vak te halen, en dit was GVD al het 3e jaar, omdat die hoerenteef van een docente me steeds een 5,4 gaf omdat ik niet de bewoording gebruikte die in HAAR boek stond.

Ai, klote
Oud 19-01-2012, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
Bweh. Waarom wilde ik m'n tentamen inzien.. Nou moet ik naar de uithof en zo..
Oud 19-01-2012, 13:25
Verwijderd
Slaapissues zijn shit, maar dit klinkt ook niet echt als slaapproblemen. Volgende keer wel op twee verschillende apparaten je wekker zetten.

Wellicht kun je nog wat regelen, Trimm. Bijvoorbeeld dat het oorspronkelijke tentamen niet wordt gezien als je eerste poging wegens bijzondere omstandigheden, zodat je nog een poging over hebt.
Oud 19-01-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Slaapissues zijn shit, maar dit klinkt ook niet echt als slaapproblemen. Volgende keer wel op twee verschillende apparaten je wekker zetten.

Wellicht kun je nog wat regelen, Trimm. Bijvoorbeeld dat het oorspronkelijke tentamen niet wordt gezien als je eerste poging wegens bijzondere omstandigheden, zodat je nog een poging over hebt.
Niet wakker worden van een wekker die geen geluid maakt is geen slaapprobleem, maar ik meen me te herinneren dat Trimm ook niet wakker wordt van wekkers die wel geluid maken en als ze wel vaker tot 5 uur 's ochtends wakker ligt is dat ook wel een slaapprobleem.
Oud 19-01-2012, 13:29
Verwijderd
En Trimm ik zou inderdaad sowieso proberen om een extra poging te krijgen op basis van dat je ziek was bij de 1e keer bij ons deden ze daar ook moeilijk over maar je kunt het altijd proberen. Beter een hele dag bureaucratisch gezeik navigeren dan een jaar langer studeren.
Oud 19-01-2012, 13:33
Uice
Uice is offline
Citaat:

Wat kut.

Maar misschien is er inderdaad wel een mouw aan te passen.
Oud 19-01-2012, 13:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kun je het niet gooien op overmacht, oid? Dat er iets tussen is gekomen en dat het daardoor onmogelijk was om het tentamen te maken, en daarbij benadrukken dat een extra studiejaar rampzalig zou zijn?
Oud 19-01-2012, 13:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze moesten al heel wat regelen om me deze te laten doen, want 'lager dan een 4= niet herkansen' en een tentamen niet maken staat gelijk aan een 1.
Dus, zelfs al was dit de eerste keer geweest, dan had ik 'm alsnog niet over mogen doen. Wat een fantastische nieuwe regeling. Daarom heb ik dus een aantal vakken voor het 2e (of 3e!) jaar moeten doen, omdat ik niet mocht herkansen.
Oud 19-01-2012, 13:40
Em.
Em. is offline
Oh, gaaf.

Citaat:
Als ik in mijn spreekkamer zit met een patient, heb ik de deur dicht en is de temperatuur prima. Zit ik er in mijn eentje, dan is de deur open zodat de secretaresse en de psychiaters weten dat ze binnen kunnen lopen, en dan is het nogal koud. Lastig.
Hang een briefje op de deur 'Beste psychiaters en secretaresse, jullie mogen gewoon naar binnen lopen, de deur is alleen dicht omdat ik het anders zo koud wordt!'?

Citaat:

Oh. Dat is wel heel kut. Sterkte!

En de hoerenteef in kwestie verdient het meer om doodgeschoten te worden dan jij hoor. Of je wekker.

Citaat:

Als ik iets belangrijks heb, dan weet m'n systeem dat blijkbaar, dan word ik duizend keer voor de wekker wakker. Maarja, daar heb jij niks aan. *aai*
Ik heb dat de laatste week al elke dag. Nou ja, ik heb een wekkerradio die een wakeuplight zou móeten zijn, maar zo bijster weinig licht geef dat ik alleen kan zien 'oh, ik moet ergens tussen nu en een halfuur opstaan' (want dan gaat ie licht geven) en niet dat ik er daadwerkelijk wakker van word of dat het erg overtuigend licht is. En ik word nu dus al een week de hele tijd wakker om dan te zien dat dat ding dus licht geef en dat ik dús vrij snel moet opstaan. En vannacht werd ik zelfs meerdere keren wakker (om de eerste paar keren tevreden te constateren dat het nog donker was en de laatste keer dat ik inderdaad bijna op moest staan). Maar misschien wel omdat ik een wiskunde SE had vandaag. Oh, en ergens deze week droomde ik dat het 12 uur 's middags was, toen werd ik ook even wakker om te kijken hoe laat het was, omdat ik om 12 uur 's middags allang wakker zou moeten zijn.

Regels voor berichten