Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hehe, er zijn vandaag allemaal groepen leerlingen van vmbo's op school die een rondleiding krijgen. Ik was net de ectothermen aan het voeren, en hoor je al die leerlingen: 'Ohhh, wauw!' *wijst met afgrijzen naar kakkerlakken* 'Kunnen die vliegen?' *wijst naar vogelspin en slangen* 'Zijn die giftig? Ben je weleens gebeten? Doet dat pijn? Durf je die vast te houden, ja?
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik in mijn spreekkamer zit met een patient, heb ik de deur dicht en is de temperatuur prima. Zit ik er in mijn eentje, dan is de deur open zodat de secretaresse en de psychiaters weten dat ze binnen kunnen lopen, en dan is het nogal koud. Lastig. Verder is één muur volledig raam, en daar staan de radiators, wat in elk gebouw zo is, maar wat ik nooit snap. Nouja dan heb je meer muur om kast tegenaan te zetten, maar hoeveel kast kan een mens hebben?
|
![]() |
|
Ok, kan iemand me aub nu doodschieten.
Ik word nu pas wakker, m'n wekker maakte gewoon geen geluid, en nu heb ik m'n belangrijkste tentamen gemist. GODVERDOMME! ![]() Nu moet ik een jaar langer studeren om dat vak te halen, en dit was GVD al het 3e jaar, omdat die hoerenteef van een docente me steeds een 5,4 gaf omdat ik niet de bewoording gebruikte die in HAAR boek stond. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Het is m'n telefoon, ik heb 6 wekkers gezet en ik word wakker en dat ding blijkt al 6 uur lang af te gaan en het maakt amper geluid.
Maar dit gebeurd dus vaker. Als ik slaap ben ik niet wakker te krijgen en dan krijg je dit soort ongein. KAK. Het was ook nog eens de herkansing, want bij de gewone had ik net een crematie gehad en was ik zo ziek dat ik niet op m'n benen kon staan en toen bleek de herkansing in dezelfde maand te zijn ipv in augustus en nou ja....
||
Citaat:
|
Thanks Miek.
Mijn bff ziet de ernst van de situatie niet zo. Die reageert meteen met 'zoooo, ben je uit je winterslaap, lolol' en begint over het tentamen van morgen en wanneer we gaan zuipen. Ja wtf, daar heb ik nu even geen zin in hoor. grmbll. edit: Gevolgd door 'ey, mag ik je inlogcode?' aaargh, nu niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Oh jezus, dit is wel heel erg balen Trimm.
![]() Tijd voor een andere oplossing denk ik, want zo vaak niet op tijd wakker worden... Als ik iets belangrijks heb, dan weet m'n systeem dat blijkbaar, dan word ik duizend keer voor de wekker wakker. Maarja, daar heb jij niks aan. *aai* |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs voor het meest simpele vak dat ik eigenlijk niet eens hoefde te volgen had ik 1 ieniemini onderdeeltje gemist, waardoor ik het nu dus weer moet doen. Dat vak gaat om fucking uitspraak. Ik haat mijn studie zo hard. @Stef: Zo werkt mijn hoofd dus niet, helaas. Ik kon vannacht ook niet slapen, dus had maar iets van 2 uur voordat m'n wekker ging en toen lag ik in coma ofzo. Sowieso is mijn huis heel gehorig, dus ik heb blijkbaar een 'gave' ontwikkeld om alle geluiden te negeren. ![]()
|
Mijn pappa heeft narcoleptie, wat zoiets is als dat je niet diep kunt slapen en daardoor eigenlijk nooit genoeg slaapt. Het gevolg is dat ie altijd overal ergens wel in slaap kan vallen. Ook tijdens zijn werk. En dat is een beetje levengevaarlijk ofzo, aangezien hij machinaal houtbewerker is en ook weleens in slaap valt boven een draaiende cirkelzaag
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Slaapissues zijn shit, maar dit klinkt ook niet echt als slaapproblemen. Volgende keer wel op twee verschillende apparaten je wekker zetten.
Wellicht kun je nog wat regelen, Trimm. Bijvoorbeeld dat het oorspronkelijke tentamen niet wordt gezien als je eerste poging wegens bijzondere omstandigheden, zodat je nog een poging over hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En Trimm ik zou inderdaad sowieso proberen om een extra poging te krijgen op basis van dat je ziek was bij de 1e keer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar misschien is er inderdaad wel een mouw aan te passen.
|
Ze moesten al heel wat regelen om me deze te laten doen, want 'lager dan een 4= niet herkansen' en een tentamen niet maken staat gelijk aan een 1.
Dus, zelfs al was dit de eerste keer geweest, dan had ik 'm alsnog niet over mogen doen. Wat een fantastische nieuwe regeling. Daarom heb ik dus een aantal vakken voor het 2e (of 3e!) jaar moeten doen, omdat ik niet mocht herkansen.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En de hoerenteef in kwestie verdient het meer om doodgeschoten te worden dan jij hoor. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|