Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 18:15
Verwijderd
Ja, en er moet een chip ontwikkeld worden die registreert hoe vaak ouders het over hun kind hebben. Als ze een bepaald quotum op een dag voorbij zijn, krijgen ze een stroomschokje, ofzo. De chip registreert overigens ook te hoog stemgeluid, dat voorkomt dan ook gelijk het tegen baby's praten alsof ze eh... baby's zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2012, 18:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
In de trein mogen voor mij ook wel speciale baby-coupés komen Afgesloten en goed geluidgeïsoleerd.
Gewoon een soort kinder-wagon; kunnen we ze allemaal mooi infrotten.
Oud 02-02-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een soort kinder-wagon; kunnen we ze allemaal mooi infrotten.
Precies. Met een commode ook. Gaat het er ook nog lekker stinken. Zo leren ze het wel af om met de trein te gaan!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, en er moet een chip ontwikkeld worden die registreert hoe vaak ouders het over hun kind hebben. Als ze een bepaald quotum op een dag voorbij zijn, krijgen ze een stroomschokje, ofzo. De chip registreert overigens ook te hoog stemgeluid, dat voorkomt dan ook gelijk het tegen baby's praten alsof ze eh... baby's zijn.

Niets irritanters dan vrouwen op het werk met kínderen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een baby / jong kind niet behandelen als een IQ loos troeteldier.

Gewoon tegen praten zoals je dat doet met een normaal mens.

"Akoetjiekoetjekoeeee"

Rot toch een eind op man.
Eens.

Tevens verboden: ''Natuurlijk sla ik mijn kinderen. Mijn ouders sloegen mij ook, en ik ben er niet slechter van geworden." Jawel, dat ben je wel.

Laat je kinderen geen televisie kijken als je er niet bij bent, en zeg al helemaal niet: ''Hier, een tekenfilm, dat vind je leuk.''

Rechtvaardig slecht amusement niet met: ''Het is maar voor kinderen.''
Oud 02-02-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Eens.

Tevens verboden: ''Natuurlijk sla ik mijn kinderen. Mijn ouders sloegen mij ook, en ik ben er niet slechter van geworden." Jawel, dat ben je wel.

Laat je kinderen geen televisie kijken als je er niet bij bent, en zeg al helemaal niet: ''Hier, een tekenfilm, dat vind je leuk.''

Villa Achterwerk wordt verplichte kost voor ieder kind
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:20
Verwijderd
Ik wil ook als regel hebben dat stemmen niet langer anoniem is. Electoraat van de PVV dient per direct stemrecht in te moeten leveren. Zij doen gewoon niet meer mee.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Eens.

Ja, eens.

Plus dat speciaal onderwijs wordt afgeschaft zodat kindertjes nog een beetje iets na te denken hebben/met andere meningen in aanraking komen. En je kan je basisschool niet kiezen, die kiest de overheid en die mengt alles keurig door elkaar.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:24
Verwijderd
Je mening over vlees eten, dierproeven, geld doneren aan wetenschappelijk onderzoek, overige dierlijke producteren gebruiken, etc., moet enigszins logisch zijn samen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Villa Achterwerk wordt verplichte kost voor ieder kind
Vooruit, maar vooral Looney Tunes en oude Disney.

Wie zijn kind laat kijken naar wat Disney nu aan televisie produceert, moet meekijken. De regel is dan: als jij het irritant vindt, gaat de televisie uit. Als je het niet irritant vindt, worden je kinderen bij je weggehaald want geestelijk gehandicapten mogen geen kinderen opvoeden (ook een nieuwe regel, trouwens, want nu mag dat nog).
Oud 02-02-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, eens.

Plus dat speciaal onderwijs wordt afgeschaft zodat kindertjes nog een beetje iets na te denken hebben/met andere meningen in aanraking komen. En je kan je basisschool niet kiezen, die kiest de overheid en die mengt alles keurig door elkaar.
Heeeeeeel erg oneens, vooral met dat eerste.
edit: oh wacht, volgens mij bedoel jij met speciaal onderwijs iets anders dan wat het is.
Met citaat reageren
Uice
Uice is offline
Verboden: "Je eet alleen maar vegetarisch/geeft alleen maar geld aan die zwerver/doneert alleen maar geld aan een goed doel, om je beter over jezelf te voelen." Waarom doe jij dan alle dingen die je in je leven doet?
Verwijderd
Citaat:
Vooruit, maar vooral Looney Tunes en oude Disney.

Wie zijn kind laat kijken naar wat Disney nu aan televisie produceert, moet meekijken. De regel is dan: als jij het irritant vindt, gaat de televisie uit. Als je het niet irritant vindt, worden je kinderen bij je weggehaald want geestelijk gehandicapten mogen geen kinderen opvoeden (ook een nieuwe regel, trouwens, want nu mag dat nog).
Goed idee
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Verboden: "Je eet alleen maar vegetarisch/geeft alleen maar geld aan die zwerver/doneert alleen maar geld aan een goed doel, om je beter over jezelf te voelen." Waarom doe jij dan alle dingen die je in je leven doet?
Ook al een goeie Uice moet de politiek in!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ook al een goeie Uice moet de politiek in!
En dan plots duiken de jezuslovefilmpjes op
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:29
TopDrop
TopDrop is offline
Vretende mensen in de trein/bus moeten per direct een permaban krijgen op het gehele OV. Smerige troep in je gezicht duwen doe je maar in je eigen tijd.
Oud 02-02-2012, 18:30
Verwijderd
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Heeeeeeel erg oneens, vooral met dat eerste.
edit: oh wacht, volgens mij bedoel jij met speciaal onderwijs iets anders dan wat het is.
Ik bedoelde niet scholen voor gehandicapten, die mogen wel blijven. Ik bedoelde scholen met geloven enzo.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Vretende mensen in de trein/bus moeten per direct een permaban krijgen op het gehele OV. Smerige troep in je gezicht duwen doe je maar in je eigen tijd.
Ook oneens, soms moet je nu eenmaal onderweg eten.
Mensen mogen wel een verplicht examen fatsoenlijk eten krijgen though.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde niet scholen voor gehandicapten, die mogen wel blijven. Ik bedoelde scholen met geloven enzo.
Ik bedoelde ook niet per se scholen voor gehandicapten (maar dus voor de LOM-kindjes, zegmaar, die moeten zeker wel blijven bestaan)

En ok, dan ben ik het er een stuk minder mee oneens inderdaad. Gewoon lekker allen scholen openbaar, hoppa!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:36
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ook oneens, soms moet je nu eenmaal onderweg eten.
Mensen mogen wel een verplicht examen fatsoenlijk eten krijgen though.
Oja, dat rechtvaardigt het wel om stinkende vis/whoppers/bakken noodles etc. naar binnen te proppen in een volle trein.
Oud 02-02-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat rechtvaardigt het wel om stinkende vis/whoppers/bakken noodles etc. naar binnen te proppen in een volle trein.
Dat zeg ik niet, van mij mogen er minder stinkende etenswaren op stations verkocht worden dan dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Frikandellen speciaal, boerenkool en nasi goreng moeten voortaan verkrijgbaar zijn in Finland.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Frikandellen speciaal, boerenkool en nasi goreng moeten voortaan verkrijgbaar zijn in Finland.
Oh als we zo gaan beginnen kunnen we een hele waslijst maken van dingen die in Finland verkrijgbaar moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:54
Verwijderd
Het moet sociaal acceptabel zijn om stokvis te eten in de trein en alle winkels moeten kilozakken met zonnebloempitjes verkopen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je met een groep mensen bij elkaar bent, en een van de mensen heeft een PC, laptop, tablet of smartphone, dan is het merk of besturingssysteem geen onderwerp voor een discussie. Extra hoge straffen voor ''Appleproducten zijn overpriced, je betaalt alleen maar voor het appellogo'' en "gebruik je Windows? Vind je het fijn die virussen en blauwe schermen en Internet Explorer?". Extra extra hoge straffen voor "het is gewoon ZO'N revolutionair apparaat!" en ''Ik gebruik Android want dan kan ik tenminste zelf beslissen wat ik doe met mijn smartphone/tablet''. Dit geldt voor beide kanten: zowel de pretentieuze mongolen die denken dat en Mac je Gandhi maakt, als voor de arrogante mongolen die denken dat een zelf in elkaar geknutselde computerkast je Chuck Norris maakt.
Helemaal mee eens
Oud 02-02-2012, 19:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bono moet dood.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bono moet dood.
Niet mijn regels stelen!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mensen die de vrijheid van meningsuiting gebruiken als excuus om hun mening niet te hoeven onderbouwen moeten iedere keer dat ze het excuus gebruiken een zakje punaises opeten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:10
Uice
Uice is offline
Voor die na mijn ingevoerde regels betreffende meningen over wetenschap nog weigert zich eraan te houden, is er overigens dit:

Oud 02-02-2012, 20:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je op straat op iemand afloopt, en jullie dreigen tegen elkaar aan te lopen als jullie allebei rechtdoor blijven gaan, kijk je niet elkaar aan, maar in de richting van de kant die je op wil om de persoon te ontwijken.
ja, goed idee.
Citaat:
Laat geen voicemailberichten achter met alleen de vraag of ik je terug wil bellen. Ik zie dat ik een gemiste oproep van je heb. Ik bel je terug.
JA!!!
Citaat:
Als je op een feestje iemand tegenkomt die je zelden ziet, en je weet dat die persoon op dat feestje veel andere mensen spreekt die hij/zij zelden ziet, vraag je niet: ''wat doe je nu?'' en al helemaal niet: ''hoe gaat het met je studie?'' en al helemaal helemaal niet: ''wat kun je daar eigenlijk mee worden?'' Een uitzondering kan gemaakt worden als het je echt iets kan schelen, maar dat doet het niet. Dat blijkt uit het feit dat je het iedere keer weer vergeet en het dus op iedere verjaardag van een van mijn ouders opnieuw moet vragen, buurvrouw van mijn ouders.
Dit, maar dan niet alleen voor feestjes.
Citaat:
Als je met een groep mensen gaat eten, en een van de mensen eet vegetarisch/pescotarisch/veganistisch/biologisch, dan is dat geen onderwerp voor een discussie. Extra hoge straffen voor ''vlees eten is natuurlijk,'' en extra extra hoge straffen voor ''je bent hypocriet, want je eet wel vis.'' Dit geldt voor beide kanten: zowel de mongolen die denken dat vegetarisch eten je Gandhi maakt, als voor de mongolen die denken dat vlees eten je Chuck Norris maakt.
Inderdaad. Ik bepaal zelf wel wat ik eet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Voor die na mijn ingevoerde regels betreffende meningen over wetenschap nog weigert zich eraan te houden, is er overigens dit:

[filmpje]
Oh, hier had ik 't net over, niet wetend dat jij dit al hier had gepost. <3
Oud 02-02-2012, 20:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over het hele apple-gebeuren: Kunnen we mss ook iets doen aan de mensen die Steve Jobs een held vinden? Ik had er pas nog met iemand een discussie over en die vond mij stom, omdat ik van mening ben dat het groot maken van een bedrijf en het ontwikkelen van gadgets iemand geen held maakt, tenzij het gadgets zijn die revolutionair zijn en/of mensen helpen. Daar vallen imo mp3-spelers, telefoons en grote telefoons waarmee je niet kunt bellen (pads dus) niet onder.
Oud 02-02-2012, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Doe eens normaal, onthoud gewoon wat je te zeggen hebt en verder moeten mensen gewoon tijdens een film hun muilbakkes houden!
Als mensen geen anderen willen horen tijdens de film, dan gaan ze 'm maar in hun thuisbioscooop kijken!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 22:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als mensen geen anderen willen horen tijdens de film, dan gaan ze 'm maar in hun thuisbioscooop kijken!
Er is zoiets als weten wanneer je je mond moet houden. Een cinema is zo een plek.
Oud 02-02-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 22:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is toch heel anders. Goede bioscopen hebben een projectionist, die heb je thuis niet.
Oud 02-02-2012, 23:07
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Oud 02-02-2012, 23:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Spelletjes, quizzen, ludieke, "gekke" en komische programma's die niet informatief of nuttig zijn, moeten per direct worden afgeschaft bij de publieke omroep. Onnozele programma's maken doe je maar bij de commerciëlen en niet van mijn belastinggeld.
Oud 02-02-2012, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik hoop maar dat jij nooit naar 't theater gaat.
Oud 03-02-2012, 04:36
Verwijderd
Citaat:
Over het hele apple-gebeuren: Kunnen we mss ook iets doen aan de mensen die Steve Jobs een held vinden? Ik had er pas nog met iemand een discussie over en die vond mij stom, omdat ik van mening ben dat het groot maken van een bedrijf en het ontwikkelen van gadgets iemand geen held maakt, tenzij het gadgets zijn die revolutionair zijn en/of mensen helpen. Daar vallen imo mp3-spelers, telefoons en grote telefoons waarmee je niet kunt bellen (pads dus) niet onder.
't Kan dan ook weer niet vaak genoeg gezegd worden dat Steve een briljant zakenman was en precies wist hoe hij zijn gebakken lucht als zoete broodjes over de toonbank moest laten gaan. Ik denk dat die man álles kon verslijten, van puntenslijpers tot revolutionaire Cerium-verbindingen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop maar dat jij nooit naar 't theater gaat.
Qft.
Oh ja, ouderen krijgen een speciale geluidsgeisoleerde loge waarin het geluid van het toneel versterkt wordt en ze dus alles gewoon kunnen verstaan EN NIET BIJ IEDERE ZIN MOETEN OVERLEGGEN OVER WAT ER GEZEGD WERD Zelfde geldt voor CKV'ers.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 07:00
Verwijderd
Er mag niet langer gezegd worden "..Maar je begrijpt toch wat ik bedoel?" wanneer je geconfronteerd wordt met gruwelijk taalgebruik, in de categorie 'hip en vlot', en daar geheel terecht commentaar op hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 08:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
1e klas in de trein moet weg, of anders: wanneer er geen zitplaatsen meer zijn in de 2e klas moet het toegestaan worden dat 2e klas reizigers in de 1e klas gaan zitten.
QFT.

Belachelijk om soms te zien dat mensen als ingeblikte sardientjes moeten staan in de tussenruimte, terwijl een deurtje verder 32 lege, comfortabele zitplaatsen zijn waar dan de conducteurs gezellig met elkaar zitten te kletsen. Achterhaald systeem, dat gedoe met klassen. Gewoon één vaste prijs voor een trein, en overal fatsoenlijke zitbanken neerzetten (eersteklaskwaliteit) met voldoende ruimte.

Bij grote drukte óf een extra wagon aansluiten, óf de eerste klas tijdelijk toegankelijk maken voor tweedeklassers, en daarbij een geldteruggave voor mensen met een eersteklaskaartje.
Oud 03-02-2012, 08:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Qft.
Oh ja, ouderen krijgen een speciale geluidsgeisoleerde loge waarin het geluid van het toneel versterkt wordt en ze dus alles gewoon kunnen verstaan EN NIET BIJ IEDERE ZIN MOETEN OVERLEGGEN OVER WAT ER GEZEGD WERD Zelfde geldt voor CKV'ers.
Er bestaat toch al ringleiding in de meeste theaters?
Oud 03-02-2012, 08:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
QFT.

Belachelijk om soms te zien dat mensen als ingeblikte sardientjes moeten staan in de tussenruimte, terwijl een deurtje verder 32 lege, comfortabele zitplaatsen zijn waar dan de conducteurs gezellig met elkaar zitten te kletsen. Achterhaald systeem, dat gedoe met klassen. Gewoon één vaste prijs voor een trein, en overal fatsoenlijke zitbanken neerzetten (eersteklaskwaliteit) met voldoende ruimte.

Bij grote drukte óf een extra wagon aansluiten, óf de eerste klas tijdelijk toegankelijk maken voor tweedeklassers, en daarbij een geldteruggave voor mensen met een eersteklaskaartje.
De 1ste klasse mag best wat kleiner ja, maar waarom zou het weg moeten? Er zijn genoeg mensen die er graag gebruik van maken.
Oud 03-02-2012, 09:21
Uice
Uice is offline
Als de trein meer dan een kwartier vertraging heeft, krijg je je geld terug. Kom nou.
Oud 03-02-2012, 09:55
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Rechts geörienteerde politici moeten verplicht naar een of ander Siberisch strafkamp.
Oud 03-02-2012, 10:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
het is gewoon onbeschoft en asociaal.
Oud 03-02-2012, 10:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op alle producten moet naast de allergie-informatie ook staan of het geschikt is voor vegetariers en/of veganisten. Dat doen ze in Engeland ook en dat is heerlijk, scheelt ontzettend veel tijd bij het boodschappen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten