Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens bedacht ik toen ik hier net was dat ik meer Russisch was dan ik dacht. Want ik kwam aan in het vliegtuig en was al sinds mijn negende niet meer in Rusland geweest... en de kleuren hier zijn anders, en het ruikt anders, wat zoetiger. En de kleuren zijn meer als olieverf, zeg maar. Het licht is anders. En toen kwam ik aan en iemand zei 'welkom thuis' en ik begon te huilen als een tuingieter.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor je uitgebreide antwoord in ieder geval ![]() Mijn ouders en opa en oma van beide kanten komen gewoon uit Nederland, van Goeree-Overflakkee zelfs allemaal nog. ![]() M'n overgrootopa van de ene kant komt uit Duitsland, m'n overgrootoma van m'n moeder kant uit Hongarije. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon, een bepaald gebied
![]() Wij hadden met turnen ook altijd rayonwedstrijden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
DWDD-criticasters naamzoek: Dit is een uitstekend interview door Matthijs.
|
![]() |
|
Mijn moeder is 1/4 Surinaams.
![]() ![]() En aan mij is het ab-so-luut niet te zien, want rood haar, blanke huid, sproeten. ![]() Mijn vader is 100% Nederlands. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Aan mijn moeders kant van de familie zit wel aardig wat 'buitenlands'. 1 van mijn overgrootoma's was Duits, een andere Pools-Joods en m'n overgrootopa Indonesisch. De vader van mijn moeder had blond haar en blauwe ogen, maar zijn zus was heel donker en Indo.
Van mijn vaders kant weet ik 't niet, want hij hield altijd stug vol dat hij '100% Nederlands' is. Maar het zou heel goed kunnen dat er ook wel wat Joods aan zijn kant van de familie zit.
|
Verwijderd
|
http://teufel.grayling.nl/31464-dief...rgt-voor-ophef bedrijf geeft mensen waarvan de Dr dre koptelefoon van zijn gestolen een gratis koptelefoon.
![]() |
![]() |
|
|