Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 18:51
Verwijderd
Jeetje, wie is die knapperd aan tafel bij DWDD? Toch niet Mark Tuitert?
Advertentie
Oud 08-02-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Hij is van mijn huisgenoot, en nee, ik heb hem pas sinds kort
Heb je het nu net een beetje veranderd, of is mijn geheugen zo slecht?
Oud 08-02-2012, 18:53
Vowel
Vowel is offline
Oeh, eindelijk, ik heb foto's! Even weer updaten.. Pffft, wat een werk!
Oud 08-02-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Oke, heel erg dat ik dit nu pas vraag, maar hoe zit het nou? Is je moeder Russisch en je vader Nederlands ofzo? En ben je daar geboren of hier?
Mijn familie is van beide kanten Russisch-Nederlands. Of ja, mijn vader is geadopteerd, dus bij hem weten we het niet zo goed. Volgens mij is die eigenlijk donker-oekraïens of zo. Maar ik heb een Duitse achternaam die toch uit Rusland komt (en daar wat verkrachtingen qua spelling heeft ondergaan. ), dus die waren vroeger vast Duits. Wat kan, want mijn aangeadopteerde grootvader komt uit een joodse familie. Van moederskant zijn er ook moslimdingen, Tataren en zo. En Tsjechen. Het geboorteland van mijn (wit-Russische) overgrootmoeder is al iets van vijf keer veranderd. (goed, dat heeft verder niks met mij te maken, maar ik vond het een leuk weetje.)

En ik ben in Utrecht geboren. En ik ben Nederlandse. Zij het ook wel Russisch. En gewoon Brabants.
Oud 08-02-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij ook heel leuk om echt mee te maken. Maar goed, het is zo jammer dat er zoveel media-heisa elk jaar is. Want ik snap niet hoe ze erbij komen dat het elk jaar weer " zo dichtbij een Elfstedentocht" is.
Dat is juist het mooie. <3
Oud 08-02-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je het nu net een beetje veranderd, of is mijn geheugen zo slecht?
Nee, ik had dat later bedacht dat ie nog veranderd moest. Maar toen moest ik weg. En nu zei je iets erover en dacht ik er weer aan!
Oud 08-02-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn familie is van beide kanten Russisch-Nederlands. Of ja, mijn vader is geadopteerd, dus bij hem weten we het niet zo goed. Volgens mij is die eigenlijk donker-oekraïens of zo. Maar ik heb een Duitse achternaam die toch uit Rusland komt (en daar wat verkrachtingen qua spelling heeft ondergaan. ), dus die waren vroeger vast Duits. Wat kan, want mijn aangeadopteerde grootvader komt uit een joodse familie. Van moederskant zijn er ook moslimdingen, Tataren en zo. En Tsjechen. Het geboorteland van mijn (wit-Russische) overgrootmoeder is al iets van vijf keer veranderd. (goed, dat heeft verder niks met mij te maken, maar ik vond het een leuk weetje.)

En ik ben in Utrecht geboren. En ik ben Nederlandse. Zij het ook wel Russisch. En gewoon Brabants.
Wow ik snap er niks van
Oud 08-02-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik had dat later bedacht dat ie nog veranderd moest. Maar toen moest ik weg. En nu zei je iets erover en dacht ik er weer aan!
Als je toch aan het veranderen bent, hè is ook wel mooier dan he. Maar dat mag je zelf weten natuurlijk.
Oud 08-02-2012, 18:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jeetje, wie is die knapperd aan tafel bij DWDD? Toch niet Mark Tuitert?
Is hij een Bueno aan het eten?
Oud 08-02-2012, 18:57
Verwijderd
Overigens bedacht ik toen ik hier net was dat ik meer Russisch was dan ik dacht. Want ik kwam aan in het vliegtuig en was al sinds mijn negende niet meer in Rusland geweest... en de kleuren hier zijn anders, en het ruikt anders, wat zoetiger. En de kleuren zijn meer als olieverf, zeg maar. Het licht is anders. En toen kwam ik aan en iemand zei 'welkom thuis' en ik begon te huilen als een tuingieter.
Oud 08-02-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Wow ik snap er niks van
Ik ook niet! Ik faal in familiebanden. Gelukkig is mijn oma er goed in, en ze legt het me elke keer uit. "Judita!? Nee, dat is de dochter van de biologische zus van het kind van de halfbroer van..." en dan haak ik af en knik begrijpend.
Oud 08-02-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Als je toch aan het veranderen bent, hè is ook wel mooier dan he. Maar dat mag je zelf weten natuurlijk.
Dat is eigenlijk wel waar
Oud 08-02-2012, 19:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het giet niet oan LEKKER VOOR JE, MATTHIJS EN ERBEN!
Oud 08-02-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet! Ik faal in familiebanden. Gelukkig is mijn oma er goed in, en ze legt het me elke keer uit. "Judita!? Nee, dat is de dochter van de biologische zus van het kind van de halfbroer van..." en dan haak ik af en knik begrijpend.
Maar... ik snap het niet qua je vader en moeder. Hoe zijn zij allebei Russisch-Nederlands?
Oud 08-02-2012, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lolol, ik krijg complimenten van een schattige Engelsman. Hij heet Benedict, is drummer, heeft een baard en houdt van The National.
Helaas issie te jong.
Oud 08-02-2012, 19:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
lolol, ik krijg complimenten van een schattige Engelsman. Hij heet Benedict, is drummer, heeft een baard en houdt van The National.
Helaas issie te jong.
En homo.
Oud 08-02-2012, 19:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, dat niet eens!
Oud 08-02-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Maar... ik snap het niet qua je vader en moeder. Hoe zijn zij allebei Russisch-Nederlands?
Mijn vader omdat hij is opgegroeid in Nederland bij een Russische vader en een Nederlandse moeder. Mijn moeder woonde afwisselend in Frankrijk en Nederland uit een min of meer Russische familie.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Elk rayonhoofd is verantwoordelijk voor een gedeelte van de route. Zij zijn degene die beslissen of de eflstedentocht doorgaat of niet . Ze moeten allemaal zeggen dat ze het ermee eens zijn, als een tegen is komt er geen tocht
Maar wat is een rayon?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, dat niet eens!
Citaat:
The National.
Oud 08-02-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Helaas issie te jong.
Benedict <3
Oud 08-02-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader omdat hij is opgegroeid in Nederland bij een Russische vader en een Nederlandse moeder. Mijn moeder woonde afwisselend in Frankrijk en Nederland uit een min of meer Russische familie.
Ah oke!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord in ieder geval

Mijn ouders en opa en oma van beide kanten komen gewoon uit Nederland, van Goeree-Overflakkee zelfs allemaal nog.

M'n overgrootopa van de ene kant komt uit Duitsland, m'n overgrootoma van m'n moeder kant uit Hongarije.
Oud 08-02-2012, 19:12
Verwijderd
Gewoon, een bepaald gebied ? Is dat iets Fries?

Wij hadden met turnen ook altijd rayonwedstrijden . En dat was dan gewoon rayon Noord-oost en rayon zuid-oost enzovoorts. Ik weet niet hoe de rayons zijn ingedeeld bij de elfstedentocht maar het lijkt me gewoon in 11 rayons, elke stad is dan 1 rayon, en dat is dan de stad + een stuk gebied buiten de stad.
Oud 08-02-2012, 19:12
Verwijderd
Rayon is een normaal woord, hoor. Niet specifiek iets Fries.
Oud 08-02-2012, 19:13
Verwijderd
DWDD-criticasters naamzoek: Dit is een uitstekend interview door Matthijs.
Oud 08-02-2012, 19:13
Vowel
Vowel is offline
Mijn moeder is 1/4 Surinaams. Mijn opa is echt echt een neger. En als mijn moeder 3 minuten in de zon zit is ze ook echt bruin!

En aan mij is het ab-so-luut niet te zien, want rood haar, blanke huid, sproeten. Mijn broertje lijkt qua huid wel op mijn moeder.

Mijn vader is 100% Nederlands.
Oud 08-02-2012, 19:14
Verwijderd
huh, ik kan gtst kijken op gemist, terwijl het nu wordt uitgezonden
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Benedict <3
Ja.

@Kazet: Niks mis met The National.
Maar hij houdt ook van veel andere muziek hooorrr.
Verwijderd
Ik dacht ook altijd dat rayon een normaal woord was
Verwijderd
Citaat:
Ja. En omdat mijn familie uit Rusland komt.
Ik vind het echt gaaf dat je het doet.
Verwijderd
Mijn hele familie is ook 100% Nederlands. Volgens mij zelfs 100% limburgs, maar niet allemaal uit hetzelfde dorp, in ieder geval.
Oud 08-02-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ah oke!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord in ieder geval

Mijn ouders en opa en oma van beide kanten komen gewoon uit Nederland, van Goeree-Overflakkee zelfs allemaal nog.

M'n overgrootopa van de ene kant komt uit Duitsland, m'n overgrootoma van m'n moeder kant uit Hongarije.
Hongarije! Net als Sándor Márai. <3 Ik wil een biografie van hem lezen een keer.
Verwijderd
Ik krijg keelaids
Verwijderd
Ik ben heel boos op mezelf omdat ik niet ga leren, maar ik leer nog steeds niet.
Oud 08-02-2012, 19:16
Verwijderd
SCHOP. Ga leren
Oud 08-02-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
SCHOP. Ga leren
Ik heb mijn boeken al gehaald Nu nog opendoen en leren en alles.
Oud 08-02-2012, 19:22
Verwijderd

Ik vind die meanwhile-dingen altijd heel leuk, maar je moet ze wel goed timen.
Oud 08-02-2012, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aan mijn moeders kant van de familie zit wel aardig wat 'buitenlands'. 1 van mijn overgrootoma's was Duits, een andere Pools-Joods en m'n overgrootopa Indonesisch. De vader van mijn moeder had blond haar en blauwe ogen, maar zijn zus was heel donker en Indo.
Van mijn vaders kant weet ik 't niet, want hij hield altijd stug vol dat hij '100% Nederlands' is. Maar het zou heel goed kunnen dat er ook wel wat Joods aan zijn kant van de familie zit.
Oud 08-02-2012, 19:25
Verwijderd
Oud 08-02-2012, 19:26
Verwijderd
Oud 08-02-2012, 19:28
Verwijderd
http://teufel.grayling.nl/31464-dief...rgt-voor-ophef bedrijf geeft mensen waarvan de Dr dre koptelefoon van zijn gestolen een gratis koptelefoon.
Oud 08-02-2012, 19:31
Verwijderd
Verwijderd
Bijna alle meanwhiles met sneeuw zijn mooi.
Vowel
Vowel is offline
Sneeuw is sowieso mooi.
Oud 08-02-2012, 19:34
Verwijderd
Ja! Vooral witte.
Oud 08-02-2012, 19:35
Verwijderd
Watch out where the huskies go and don't you eat that yellow snow (8)
Oud 08-02-2012, 19:35
Verwijderd
Maandag in de les, vakdidactiek 3, over verhalen en de werking van die dingen.
'En waar staat geel en wit dan voor?'
'Waar denken jullie aan?'
'...'
'JAAAAAAAAAAAAA pis in de sneeuw!'
Oud 08-02-2012, 19:36
Verwijderd
De Brabantse vlag. <3 Plus rood.
Oud 08-02-2012, 19:42
Verwijderd
Zijn jullie naarmate je ouder werd je meer of minder van je omgeving aan gaan trekken?
Oud 08-02-2012, 19:42
Verwijderd
M'n glas wijn valt nogal verkeerd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten