Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2012, 14:44
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Londen! Gewoon midden in de stad zijn continu en lekker drukte om me heen etc, maar daar zijn ook musea enzo.

Als je een huisdier mocht nemen wat je normaal alleen in dierentuinen ziet(dus geen hond,kat,kip,goudvis etc) wat zou je dan voor huisdier willen?
Oud 26-02-2012, 16:22
Verwijderd
Een wombat omdat wombat.

Wat bak jij allemaal in jouw oven?
Oud 26-02-2012, 18:35
Verwijderd
spinazietaart met zalm, koekjes, cake, taart, broodjes

wat haal jij het liefst van de chinees?
Oud 26-02-2012, 18:40
AzN
AzN is offline
Dim Sum hapjes

Op welke website zit je 't meest/vaakst?
Oud 26-02-2012, 18:50
Verwijderd
Facebook

En jij?
Oud 26-02-2012, 18:54
Verwijderd
Facebook/hotmail.

Hoe verlegen ben je op een schaal van 1 tot 10?
Oud 26-02-2012, 18:55
Neko*
Neko* is offline
5.

Favoriete tvshow?
Oud 26-02-2012, 18:59
Verwijderd
Heb ik niet op dit moment. Maar staks komt The Ultimate Dance Battle weer en dan wordt dat waarschijnlijk mijn favoriete programma.

Wat vind je van boeddhisme?
Oud 26-02-2012, 21:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb me er nooit zoveel in verdiept, maar als ik er aan denk, denk ik vooral aan rust. Dus dat is positief.

Wat is het engste wat je ooit hebt gedaan?
Oud 26-02-2012, 21:24
Vesta
Vesta is offline
We waren vorige zomer met de school naar Amsterdam en op de Dam, terwijl anderen fotos gingen maken, ging ik naar een voorstelling kijken. Toen ik opzoek ging naar mijn klasgenootjes vond ik alleen maar één jongen die ik altijd heel eng heb gevonden. Ik had al bedacht dat ik al bij een cafee ofzo afwas ging doen voor de geld voor een trein kaartje (ik had geen geld mee), uiteindelijk heb ik ze ergens op het station gevonden. Niet met opzet gedaan, maar het gedachte dat ik alleens avonds in Amsterdam was maakt mij nog steeds heel bang.

Als je je haar in een felle kleur mocht verven, welk kleur zou het dan zijn?
Oud 26-02-2012, 23:00
Uice
Uice is offline
Ik mag mijn haar in een felle kleur verven. Als het moest, koos ik voor donkerblauw, iets donkerder dan Milhouse, want dat is dan nog het meest neutraal.

Als je een film mocht kijken, welke zou het dan worden?
Oud 26-02-2012, 23:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mag een film kijken Ik zou nu graag Die Fledermaus kijken, de uitvoering van de Bayerische Staatsoper o.l.v. C. Kleiber <3333 Telt dat als film?

Waarom zit jij op dit forum?
Oud 26-02-2012, 23:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Vanwege de gele kleur en een paar leuke mensen.

Bij welk lied heb jij zin om als een vieze sletje te dansen? Gaarne met yt link.
Oud 27-02-2012, 00:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

En natuurlijk:

Wie vind jij de meest walgelijke BNer?
Oud 27-02-2012, 10:01
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Nicolette van Dam, alles aan haar is zo fake als wat!

Waarover zou jij wel een boek willen schrijven?
Oud 27-02-2012, 10:04
Miekje*
Miekje* is offline
Over het verborgen kind in heel veel volwassen mensen. Natuurlijk zou ik dan wel eerst een studie psychologie volgen/goed onderzoek doen van te voren. Maar ik zou het boek wel schrijven op een manier die iedereen begrijpt.

Wat zou jij altijd nog eens willen doen?
Oud 27-02-2012, 10:06
Verwijderd
Zoveel dingen! Bungeejumpen (wat ik ook ga doen ), reizen, bij opgravingen zijn, als ik het zou kunnen zou ik ook super graag bergen willen beklimmen, maar goed dat kan ik dan helaas niet.

Zijn er dingen die je nooit zou willen doen? Zo ja, welke dingen zijn dat dan?
Oud 27-02-2012, 10:09
Verwijderd
Ja, bungeejumpen bijvoorbeeld of eh, meer voor de hand liggende dingen zoals opgepakt worden.

Drink jij je thee bij voorkeur slap, sterk of tussenin en wat doe je als iemand thee voor je zet en die slap danwel sterk maakt terwijl je van het tegenovergestelde houdt, in plaats van het theezakje gewoon aan jou te geven?
Oud 27-02-2012, 10:16
Miekje*
Miekje* is offline
Vrij sterk, meestal. En als iemand dat anders doet, dan mieter ik er suiker in en zeg niets, uit beleefdheid. Ik vind thee sowieso wel lekker, de sterkte maakt niet zoveel uit.

Slaap jij nog met een knuffel? Hoe heet hij/zij en wat is het?
Oud 27-02-2012, 11:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is een beertje dat ik kreeg toen ik één was en hij heet Beertje. Hij is een beetje een knorrige beer en zo ziet hij er ook uit. Ik hou ervan iets vast te houden als ik ga slapen en nou ja, bij gebrek aan een hete man is dit de oplossing

Wat is voor jou 'de andere kant van het land'? Wat vind je ervan en hoe vaak kom je er?
Oud 27-02-2012, 12:01
Verwijderd
Die is er voor mij niet. Groningen wellicht, maar dat klopt inmiddels niet meer. Ik kom zelf voor iedereen uit de andere kant van het land, Zuid-Limburg. Vanuit daar is ook alles 'het Noorden'. Ik heb jarenlang in Utrecht gewoond en sinds kort in Deventer, allen 'het noorden'. Overigens kom ik af en toe in Groningen omdat er lieve mensen wonen, maar da;s ook maar eens in de paar maanden gemiddeld.

Wanneer voelde je je voor 't laatst een aansteller? Wat was er aan de hand?
Oud 27-02-2012, 12:17
Verwijderd
2 maand geleden, toen ik me sneed aan soon ding waar je je papier doorheen doet in een snelhechter,, het deed best pijn&het bloed stopte niet, maarjaa xD.

Wanneer deed jij voor 't laatst alsof iets je 'nix' deed, terwijl dat wel zo was, &waarom was dat?
Oud 27-02-2012, 16:29
Verwijderd
Op mijn stage doen de cliënten mij heel veel maar ik laat dat daar niet in die mate merken aan mijn collega's, omdat ik voor mezelf nog geen manier heb gevonden om ermee om te gaan en ik dus in onbeheersbaar janken zal uitbarsten als ik het bespreek. En dat wil ik in mijn tweede week eigenlijk vermijden.

Wat is het meest saaie schoolboek dat je hebt?
Oud 27-02-2012, 21:37
KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Op Nieuw Niveau.

Heb je ook zo'n hekel aan paarden?
Oud 27-02-2012, 21:46
Verwijderd
Nee. Ik vind paarden leuk.

Wat is het meest indrukwekkende dat je ooit in het buitenland is overkomen?
Oud 28-02-2012, 09:23
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
pfff laatste paar jaar niet veel meer gezien als belgie en frankrijk, vroeger wel naar veel eilanden enzo geweest maar daar kan ik me weinig van herinneren.
Afgelopen zomer ben ik wel 3 dagen naar londen geweest, dat vond ik wel een hele gave stad!

Wat is je leukste herinnering van de basisschool?
Oud 28-02-2012, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind niet dat je de vraag echt beantwoord hebt, eigenlijk
Oud 28-02-2012, 09:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Het meest indrukwekkende dat ik ooit in het buitenland is overkomen was een valpartij met de fiets. :')

In de afdaling van een alp was ik zo slim om de binnenbocht te nemen, waar van de andere kant een auto aankwam. Ik moest uitwijken en vloog de bocht uit, 30 meter naar beneden. Mijn fiets was total loss en mijn handen waren kapot, maar mijn val werd gebroken door een kleine boom/grote struik en ik had verder niets. Vond het persoonlijk nogal enorm dat het eigenlijk heel raar was dat ik niet dood was.

De basisschool was een verschrikkelijk iets. Ik heb na groep zes nooit meer een dag gehad dat ik niet naar de gang of zelfs naar huis werd verwezen.

Wat vind jij de mooiste vraag uit dit topic, en wat is je antwoord daar op?
Oud 29-02-2012, 18:05
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
deze vraag vind ik leuk:
Citaat:

Wat is je lievelingsfoto?
en ik denk dat dat op dit moment deze foto is:
Spoiler

gemaakt voor een schoolopdracht maar het laat echt zien hoe mn hond is

Wat vind je de leukste verkleedoutfit die je ooit hebt gedragen?(foto's zijn niet verboden)
Oud 29-02-2012, 18:35
Verwijderd
Euh, ik heb me nog nooit echt verkleed, behalve als kind. Toen ben ik een keer verkleed als dalmatiër naar school gegaan.

Post eens een plaatje van een niet zo algemeen dier dat je tof vindt?
Oud 29-02-2012, 19:25
Miekje*
Miekje* is offline
Narwhals <3

Wat is je lievelingsvogel en waarom? Of houd je niet van vogels, en waarom dan niet?
Oud 29-02-2012, 21:18
SophieBerry
SophieBerry is offline
Ik vind roodborstjes en musjes leuk omdat die altijd zo grappig door onze tuin hippen. Daarna komen uilen omdat die hun hoofd zo cool kunnen draaien.

Wat vind je van verplicht boeken moeten lezen voor Nederlands en andere talen op school?
En ben jij iemand die dat altijd braaf doet/deed of juist niet?
Oud 29-02-2012, 21:21
Verwijderd
Ik vind het wel logisch dat je boeken moet lezen, maar er zou meer variatie mogen in de verplichte lijsten. En zoveel boeken, dat hoeft nu ook weer niet. Ik heb ze zelf wel allemaal gelezen. Over een paar weken heb ik mijn mondeling voor Nederlands en het is wel een fijn gevoel dat ik in ieder geval mijn boeken gelezen heb.

Wat is jouw favoriete tijdstip/periode van de dag? Waarom en wat doe je dan meestal?
Oud 29-02-2012, 21:25
Miekje*
Miekje* is offline
De avond, denk ik. Dan ben ik vaak dingen aan het doen die ik leuk vind, en dan heb ik tijd om aandacht te geven aan mijn vriendje. En daarna ga ik slapen. In slaap vallen, vind ik ook een heerlijk moment. Het gevoel dat je in je bed zwaar wordt en dan je ogen zwaar worden <3. Ik vind het ook een wonderlijk iets, dat slapen.

Lust je thee? Zo niet, waarom niet? Als je het wel lust, wat zijn dan je favoriete smaakjes? En hoe drink je het dan?
Oud 29-02-2012, 21:32
Verwijderd
Ja, ik lust thee. Mijn favoriete theetje is een of andere herfstthee, maar omdat het geen herfst meer is, is die er niet meer Nu drink ik meestal bosvruchten of iets anders fruitigs. Maar iets kruidigs vind ik eigenlijk ook wel lekker. Als de thee maar niet te sterk is, want dat is vies. Het liefst drink ik thee in een klein mokje, waarbij ik mijn middelvinger door het oor kan doen en dan zo de thee in mijn hand kan houden. Als ik het dan koud heb doe ik die andere hand er ook nog overheen.

Wat is jouw vroegste herinnering die niet afkomstig is van foto's, video's of anderen?
Oud 29-02-2012, 22:19
SophieBerry
SophieBerry is offline
Ik denk dat is toen we een speelzolder met computers boven en poppenhoek beneden kregen in ins klaslokaal. Dat was in groep 1 of 2 Denk ik...

Zing je wel eens onder de douche? (of op andere momenten wanneer je je alleen waant)
Oud 29-02-2012, 22:25
Verwijderd
Ik zing nooit onder de douche. Ik zing wel heel vaak als ik me alleen waan, op de fiets, als ik thuis ben, op straat. Dat varieert van meezingen met mijn mp3-speler, tot nummers van Les Miserables, tot de nummers die we op de training gezongen hebben.

Wat (en niet wie!) kun jij een hele week doen zonder het moe te worden?
Oud 29-02-2012, 22:57
Thomas.
Thomas. is offline
M'n rechterhand
Skieën, vooral in de Alpen!

Welk kaartspel vind je het leukst?
Oud 01-03-2012, 06:18
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
kwartet is wel grappig, ookal heb jij ws een andere gedachte bij kaartspel, maar verder is er niet echt een kaartspel wat ik leuk vind.

Als je nu gratis een dag naar een pretpark/dierentuin/museum mocht gaan, waar ging jij dan naartoe?(dus ook echt de naam van die dierentuin/museum etc)
Oud 01-03-2012, 06:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
EFTELING!!!! Zonder twijfel. Een ander antwoord is niet eens geldig. <3333
maar ik wil wel mijn vriendje mee. Voor musea heb ik een jaarkaart, daar mag ik sowieso gratis heen.

Hoe ziet jouw suikerpot eruit?
Oud 01-03-2012, 09:46
Verwijderd
Ik heb geen suikerpot.

Hoe ziet jouw ideale verjaardag eruit?
Oud 01-03-2012, 10:24
Verwijderd
Een groooot strandfeest voor iedereen die ik ken.

Welke dag zou jij van je leven overdoen?
Oud 01-03-2012, 11:54
Miekje*
Miekje* is offline
De dag dat ik iets kreeg met mijn ex.

Wat zou jij heeeeeeeel graag willen hebben?
Oud 01-03-2012, 11:57
Verwijderd
Een lief vriendinnetje ^^

Als een onbekend persoon je 5 euro wil geven, wat doe je dan?
Oud 01-03-2012, 11:59
Miekje*
Miekje* is offline
Vragen waarvoor het is. Als iemand zegt 'zomaar', dan zou ik het lekker aanpakken

Wat is je lievelingsboek en waarom? Waar gaat het over?
Oud 01-03-2012, 12:02
Verwijderd
Ik lees geen boeken Hoewel, laatst heb ik wel een leuk boek gelezen: Matilda van Roald Dahl. Maar die was in het Engels

Ik vergat mijn vraag!! Ben je thuis?

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 12:27.
Oud 01-03-2012, 12:07
Miekje*
Miekje* is offline
Nieuwe vraag!
Oud 01-03-2012, 12:51
SophieBerry
SophieBerry is offline
Nee, bij mijn opa en oma.

Hoe vaak per week kijk/lees jij op Wikipedia?
Oud 01-03-2012, 12:53
Verwijderd
8 keer. Maar dat ligt er wil aan.

Lees jij wel eens dingen die jij eerder hebt gezegd en dat je denkt: Heb ik dat gezegd?
Oud 01-03-2012, 13:00
Verwijderd
Ja best vaak, eigenlijk. Vooral als weer eens topics op onzin worden geüpt. Of ik dingen lees van mijn vorige account. Die is verwijderd, waardoor ik dan een post quote en denk ohhh ik zei dat

Wat hebben jouw ouders 'verkeerd' gedaan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten