Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind roodborstjes en musjes leuk omdat die altijd zo grappig door onze tuin hippen. Daarna komen uilen omdat die hun hoofd zo cool kunnen draaien.
Wat vind je van verplicht boeken moeten lezen voor Nederlands en andere talen op school? En ben jij iemand die dat altijd braaf doet/deed of juist niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel logisch dat je boeken moet lezen, maar er zou meer variatie mogen in de verplichte lijsten. En zoveel boeken, dat hoeft nu ook weer niet. Ik heb ze zelf wel allemaal gelezen. Over een paar weken heb ik mijn mondeling voor Nederlands en het is wel een fijn gevoel dat ik in ieder geval mijn boeken gelezen heb.
Wat is jouw favoriete tijdstip/periode van de dag? Waarom en wat doe je dan meestal? |
![]() |
|
De avond, denk ik. Dan ben ik vaak dingen aan het doen die ik leuk vind, en dan heb ik tijd om aandacht te geven aan mijn vriendje. En daarna ga ik slapen. In slaap vallen, vind ik ook een heerlijk moment. Het gevoel dat je in je bed zwaar wordt en dan je ogen zwaar worden <3. Ik vind het ook een wonderlijk iets, dat slapen.
Lust je thee? Zo niet, waarom niet? Als je het wel lust, wat zijn dan je favoriete smaakjes? En hoe drink je het dan?
|
Verwijderd
|
Ja, ik lust thee. Mijn favoriete theetje is een of andere herfstthee, maar omdat het geen herfst meer is, is die er niet meer
![]() Wat is jouw vroegste herinnering die niet afkomstig is van foto's, video's of anderen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zing nooit onder de douche. Ik zing wel heel vaak als ik me alleen waan, op de fiets, als ik thuis ben, op straat. Dat varieert van meezingen met mijn mp3-speler, tot nummers van Les Miserables, tot de nummers die we op de training gezongen hebben.
Wat (en niet wie!) kun jij een hele week doen zonder het moe te worden? |
![]() |
|
kwartet is wel grappig, ookal heb jij ws een andere gedachte bij kaartspel, maar verder is er niet echt een kaartspel wat ik leuk vind.
Als je nu gratis een dag naar een pretpark/dierentuin/museum mocht gaan, waar ging jij dan naartoe?(dus ook echt de naam van die dierentuin/museum etc)
|
|