Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
The faaack.
Doe je niet aan seks voor het huwelijk, dat je daarom zo overhaast gaat trouwen?

Heb je je chick al ten huwelijk gevraagd trouwens? Dat ging je toch doen?
Advertentie
Oud 27-02-2012, 21:15
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Doe je niet aan seks voor het huwelijk, dat je daarom zo overhaast gaat trouwen?

Heb je je chick al ten huwelijk gevraagd trouwens? Dat ging je toch doen?
We hebben wel behoorlijk lang gewacht, maar tot het huwelijk is wel erg lang, nee dus.

Niets overhaast trouwen trouwens. Jong trouwen betekent niet perse dat het overhaast is.
Oud 27-02-2012, 21:15
Verwijderd
Citaat:
We hebben wel behoorlijk lang gewacht, maar tot het huwelijk is wel erg lang, nee dus.

Niets overhaast trouwen trouwens. Jong trouwen betekent niet perse dat het overhaast is.
Je wilde eerder wel wachten tot na het huwelijk toch?
Oud 27-02-2012, 21:16
Verwijderd
Oke.

Maar hoe was je aanzoek?
Oud 27-02-2012, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het wel een romantische gedachte, na het huwelijk en alles. Maar daar is het nu een beetje te laat voor . Ik had het ook nooit volgehouden, though.
Oud 27-02-2012, 21:19
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je wilde eerder wel wachten tot na het huwelijk toch?
Lang geleden wel ja.

Citaat:
Oke.

Maar hoe was je aanzoek?
Das deze week! Niets meer over zeggen verder, ze vind mijn enthousiasme over dit forum aanstekelijk.
Oud 27-02-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Lang geleden wel ja.

Das deze week! Niets meer over zeggen verder, ze vind mijn enthousiasme over dit forum aanstekelijk.
Oke sorry!
Oud 27-02-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Lang geleden wel ja.

Ja, ik meen me dat nog te herinneren. Oke!
Oud 27-02-2012, 21:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
wtf is er romantisch aan?
Oud 27-02-2012, 21:25
Verwijderd

true story.
Oud 27-02-2012, 21:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wtf is er romantisch aan?
Gewoon, wachten totdat je er zeker van bent dat je voor elkaar bent gemaakt en dat je nooit meer uit elkaar gaat. Ik vind dat wel een romantisch idee.
Oud 27-02-2012, 21:26
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Gewoon, wachten totdat je er zeker van bent dat je voor elkaar bent gemaakt en dat je nooit meer uit elkaar gaat. Ik vind dat wel een romantisch idee.
en je bent voor elkaar gemaakt als je pas neukt nadat je een papiertje van de gemeente hebt waarop staat dat jullie zijn getrouwd?
En alsof dat een garantie is dat je nooit meer uit elkaar gaat
Oud 27-02-2012, 21:27
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
en je bent voor elkaar gemaakt als je pas neukt nadat je een papiertje van de gemeente hebt waarop staat dat jullie zijn getrouwd?
En alsof dat een garantie is dat je nooit meer uit elkaar gaat
Ze zegt toch ook niet dat het praktisch is?
Oud 27-02-2012, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Precies . Het gaat alleen om het idee.
Oud 27-02-2012, 21:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Het maakt niet uit waar het precies om gaat of dat het praktisch is, de redenatie slaat gewoon nergens op.
Oud 27-02-2012, 21:32
Verwijderd
Ze zegt toch ook niet 'als je wacht met seks tot na het huwelijk blijf je altijd bij elkaar en dat is romantisch', juist andersom, ze zegt 'als je alleen seks hebt met degene bij wie je uiteindelijk altijd blijft is dat romantisch'.
Oud 27-02-2012, 21:33
Verwijderd
Eigenlijk gaan miekjes argumenten sowieso voorbij aan dat hele papiertje.
Oud 27-02-2012, 21:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf wat aso, mijn moeder moest vannacht om 2 uur haar schoonvader en wat vrienden van het vliegtuig halen, dus ze gingen met twee autos en haar vrouw had dus haar vader en de twee vriendinnen mee en mijn moeder de twee echtgenoten van de vriendinnen. En die hebben de hele reis niet tegen haar gepraat en niet geantwoord op vragen, zijn ook allebei achterin gaan zitten, en hebben haar niet eens bedankt voor het ophalen. Daar offert ze dan een nacht slaap voor op
Oud 27-02-2012, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Pf wat aso, mijn moeder moest vannacht om 2 uur haar schoonvader en wat vrienden van het vliegtuig halen, dus ze gingen met twee autos en haar vrouw had dus haar vader en de twee vriendinnen mee en mijn moeder de twee echtgenoten van de vriendinnen. En die hebben de hele reis niet tegen haar gepraat en niet geantwoord op vragen, zijn ook allebei achterin gaan zitten, en hebben haar niet eens bedankt voor het ophalen. Daar offert ze dan een nacht slaap voor op
En de rede dat ze niets tegen haar zeiden was? Of hadden ze die niet?
Oud 27-02-2012, 21:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eigenlijk gaan miekjes argumenten sowieso voorbij aan dat hele papiertje.
Maar het huwelijk is toch niet een papiertje? Het is een verklaring voor elkaar en voor iedereen die belangrijk voor je is (vrienden, familie en eventueel God) dat je voor altijd elkaar zult steunen in liefde en vriendschap en samen door het leven gaat en dat ze jullie nooit meer apart op feestjes kunnen uitnodigen.
Citaat:
En de rede dat ze niets tegen haar zeiden was? Of hadden ze die niet?
Nope, waarschijnlijk waren ze gewoon moe. Maar dat was zij natuurlijk ook.
Oud 27-02-2012, 21:38
Verwijderd
Wut

Ik wou zeggen 'ze is toch geen taxichauffeur', maar ook met een taxichauffeur ga je zo niet om.
Oud 27-02-2012, 21:41
Verwijderd
Gewoon moe zijn is een reden om weinig te zeggen of om haar na de vijfde vraag te zeggen dat ze liever een dutje zouden doen, nier om haar te negeren en niet eens te bedanken.
Oud 27-02-2012, 21:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gewoon moe zijn is een reden om weinig te zeggen of om haar na de vijfde vraag te zeggen dat ze liever een dutje zouden doen, nier om haar te negeren en niet eens te bedanken.
Mee eens, ja.
Oud 27-02-2012, 21:42
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ze zegt toch ook niet 'als je wacht met seks tot na het huwelijk blijf je altijd bij elkaar en dat is romantisch', juist andersom, ze zegt 'als je alleen seks hebt met degene bij wie je uiteindelijk altijd blijft is dat romantisch'.
Dan nog snap ik de logica er achter niet. maar goed.
Oud 27-02-2012, 21:43
Verwijderd
Ideeën over wat romantisch is hebben ook vrij weinig met logica te maken
Oud 27-02-2012, 21:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ideeën over wat romantisch is hebben ook vrij weinig met logica te maken
Zeg maar gerust niets. Samen gezellig eten met kaarsjes aan kan ook romantisch zijn, maar daar zit toch ook totaal geen logica in. Dat is juist het idee van romantiek. Dat de logica even achterwege wordt gelaten, toch?
Oud 27-02-2012, 21:47
Verwijderd

hihi. Dat op een na laatste plaatje
Die laatste ook wel.
Oud 27-02-2012, 21:47
Miekje*
Miekje* is offline
Het is wel weer genoeg geweest voor vandaag. Weltrusten, forum!
Oud 27-02-2012, 21:48
Verwijderd
Hmm, de meeste standaard ideeen over romantiek hebben te maken met opoffering (moeite doen of juist iets laten speciaal voor de ander, cadeau's) of niet-seksuele zintuiglijke stimulatie (bloemen, muziek, eten, vuur). Maarja, dat is ook maar in de westerse wereld.
Oud 27-02-2012, 21:55
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je mag best een keer wijn komen drinken, maar de dingen die ik specifiek in gedachte had zijn barely legal met jou, dus dat laat ik zitten, oke?
Ja maar je zei iets dat je op bepaalde manieren kon interpreteren maar ook niet als je dom bent dus ik dacht oooh gratis wijn voor wat normaal gezellig doen.
Oud 27-02-2012, 21:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je mag best een keer wijn komen drinken, maar de dingen die ik specifiek in gedachte had zijn barely legal met jou, dus dat laat ik zitten, oke?
Huh, wat is dit nu?
Oud 27-02-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ja maar je zei iets dat je op bepaalde manieren kon interpreteren maar ook niet als je dom bent dus ik dacht oooh gratis wijn voor wat normaal gezellig doen.
Hm, nou dan heb je het verkeerd geinterpreteerd maar een keer wijn is goed hoor Belgje

Citaat:
Huh, wat is dit nu?
Oh n.a.v deze post op onzin: http://forum.scholieren.com/showthre...2#post32382182
Oud 27-02-2012, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Mijn verbazing was vooral omdat je een man die zich gewillig in jouw armen werpt afwijst.

Maar je zet er ook niet bij dat je barely legal dingen wil doen! Ik zou er bijna op reageren! Wat was er dan gebeurd
Oud 27-02-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn verbazing was vooral omdat je een man die zich gewillig in jouw armen werpt afwijst.

Maar je zet er ook niet bij dat je barely legal dingen wil doen! Ik zou er bijna op reageren! Wat was er dan gebeurd
Met hem, omdat ie nog maar nét meerderjarig is

En hoezo, alsof ik me maar gewillig in de armen van elke willekeurige man stort En ik had jou ook wel duidleijk gemaakt dat mijn 'feestje voor 2 inclusief ontbijt' piemels in kutten inhield hoor
Oud 27-02-2012, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wut

Ik wou zeggen 'ze is toch geen taxichauffeur', maar ook met een taxichauffeur ga je zo niet om.
Ja, dat was ook mijn reactie, maar ze kreeg natuurlijk ook niet betaald.

Citaat:
Ja precies. Vooral dat ze haar niet even bedankt hebben. Beter sturen ze nog een mailtje waarin ze hun excuses aanbieden voor het moe zijn en haar hartelijk bedanken, ofzo.

Citaat:
[afbeelding]

hihi. Dat op een na laatste plaatje
Die laatste ook wel.
Oud 27-02-2012, 22:10
Verwijderd

Over die bovenste moest ik zelf ook een tijdje nadenken.

Oud 27-02-2012, 22:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JEzus
Oud 27-02-2012, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met hem, omdat ie nog maar nét meerderjarig is

En hoezo, alsof ik me maar gewillig in de armen van elke willekeurige man stort En ik had jou ook wel duidleijk gemaakt dat mijn 'feestje voor 2 inclusief ontbijt' piemels in kutten inhield hoor
Och, vanaf 16 mag het toch al?

Nou. Fraai.
Oud 27-02-2012, 22:51
Verwijderd
Heeeee Martin en sann en Lorelei! Hoe laat zijn jullie morgen in Tilburg? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik echt kan koken, want a. ik ben het recept kwijt van wat ik wilde maken en b. ik heb het een beetje druk Dus we zien het morgen dan wel, ok? Heb er zin in
Oud 27-02-2012, 22:51
Martiño
Martiño is offline
Het begon om 8 toch? 6 dan?
Oud 27-02-2012, 22:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb gisteren eigenlijk best een domme vraag opgezocht: "Could eating an extremely hot pepper kill you?"

*kwijlt een beetje op zijn slab*

Maar puur omdat ik nieuwsgierig was naar wat men dacht. De meningen waren verdeeld.
Oud 27-02-2012, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heeeee Martin en sann en Lorelei! Hoe laat zijn jullie morgen in Tilburg? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik echt kan koken, want a. ik ben het recept kwijt van wat ik wilde maken en b. ik heb het een beetje druk Dus we zien het morgen dan wel, ok? Heb er zin in
Foto's van Wenen svp!
Oud 27-02-2012, 22:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb gisteren eigenlijk best een domme vraag opgezocht: "Could eating an extremely hot pepper kill you?"

[afbeelding]

Maar puur omdat ik nieuwsgierig was naar wat men dacht. De meningen waren verdeeld.
Volgensmij wel, toch?
Verwijderd
Citaat:
Foto's van Wenen svp!
Heb je geen facebook meer?
Verwijderd
Citaat:
Het begon om 8 toch? 6 dan?
Kwart over 8. Maar 8 uur is wel handig. 6 uur lijkt me prima!
Oud 27-02-2012, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heb je geen facebook meer?
Oh, jawel, ik kijk er alleen nooit op *maakt uitzondering*
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

[afbeelding]

Nouja er zijn pepers waar je brandwonden van krijgt, dus het lijkt me dat je die beter niet opeet. En natuurlijk kun je er een uitpersen en dan inademen, wat sap in je longen geeft, bijvoorbeeld. Het KAN.
Verwijderd
Oh, Noedelhap en Stefenootje, ik had zaterdag een Mike Leigh-avond. Inclusief 'lezing', van mij.
Oud 27-02-2012, 22:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja er zijn pepers waar je brandwonden van krijgt, dus het lijkt me dat je die beter niet opeet. En natuurlijk kun je er een uitpersen en dan inademen, wat sap in je longen geeft, bijvoorbeeld. Het KAN.
Maar bijv. pepperspray bevat een hogere concentratie capsacaïne dan de heetste peper, en pepperspray geeft geen blijvend letsel.
Oud 27-02-2012, 22:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, Noedelhap en Stefenootje, ik had zaterdag een Mike Leigh-avond. Inclusief 'lezing', van mij.
Epische week

Wat heb je erover verteld?

Regels voor berichten